Heos 5 HS2 wit - Reviews

Bluetooth
Vormgeving
overige
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 64 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

roelof 24-11-2017

Mooi geluid

Sinds een paar maanden in bezit van de Heos 5, 2e generatie. Met een vrij grote woonkamer toch nog fantastisch geluid. Installeren is easy en connectiviteit simpel en stabiel. Springt in geluid en gemak ver boven de rest uit.

Pluspunten

• Geluid
  • Connectiviteit
  • Looks

Ronald 24-11-2017
  • Product gekregen

Heerlijk vol geluid uit een super compacte luidspreker

Ik heb de Heos 5 nu een tijdje en grijp iedere mogelijkheid om hem met mijn smartphone te gebruiken. Hij staat op een centrale plaats in m'n woonkamer en geeft een warm en vol geluid. Ook de bassen komen prima naar voren. Ik hoef mijn stereo installatie niet aan te zetten sinds ik de heos 5 heb.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Warm geluid
  • Simpel te installeren
  • Zeer eenvoudig te bedienen

margriet 24-11-2017

Heos 5 HS2 zwart

Sinds vorig jaar december hebben wij een Heos 5 HS2 zwart gekocht.
We waren aan het kijken voor een midisetje, tot de verkoper ons wees op dit apparaat. Geen moment spijt van gehad, prachtig geluid, makkelijk bedienbaar, spotify abonnement en we hoeven geen cd's meer te kopen, altijd je favoriete muziek bij de hand. Geweldig! Nu staan we voor de keus om onze surround system bij de tv te vervangen. Waarschijnlijk valt de keus op de HEOS sounbar. We hebben dan maar één app nodig voor de bediening.

Bart 24-11-2017

Geweldig geluid uit de Heos 5 HS2.

Heb de Heos 5 HS2 inmiddels een jaar maar ben nog iedere dag blij met de aanschaf.
Het geluid want uit de heos 5 komt is geweldig en dat wordt nog voller wanneer ik deze via de handige heos app koppel aan de soundbar en bassbox.
De app werkt daarnaast heel makkelijk zo dat je de verschillende heos boxen in meerder ruimtes kan koppelen en zo in alle ruimtes de zelfde muziek kan afspelen of juist overal wat anders.
Ook het instaleren van de verschillende heos boxen was heel makkelijk en zo gebeurd.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Makkelijk te installeren
  • Gebruiksvriendelijke app

Minpunten

• Nog geen tegen gekomen na 1 jaar gebruik

Frank Terpstra 24-11-2017

Wat een geweldige speaker

Deze Heos 5 geeft een mooi vol geluid en werkt altijd! ik ben er al twee jaar erg blij mee en heb al diverse vrienden weten te overtuigen om Heos speakers aan te schaffen. Van deze 5 heb ik er twee plus een Heos 1 voor in de keuken. Ik ben erg blij dat ik geen draden en een stereo installatie meer nodig heb.

Pluspunten

• Stabiel
  • Warm en vol geluid
Geschreven voor: Heos 5 HS2 wit

Peter 24-11-2017

Goed geluid

Goed geluid en groot bereik. Ik gebruik deze speaker in mijn woonkamer van 65m2 en de speaker vult de hele kamer met geluid. Voor de TV heb ik de soundbar in combinatie met elkaar geeft dit een subliem geluid. Je hebt geen speaker kabels meer nodig ;-)

Pluspunten

• Geluid
  • Draadloos
  • Fijne app

Steven Himpe 24-11-2017

Technisch hoogstandje

We hebben dit product gekocht als aanvulling op een soundbar en bassluidspreker. Blijkt dat deze luidspreker veel meer is dan een aanvulling, maar vooral ook een geweldige stand-alone spreker
te zijn. Met een intuïtieve software en regelmatige updates een formidabele aankoop.

Maarten A. 24-11-2017

Heos 5 en Heos link

Wij hebben thuis nu een jaar lang 2 heos 5 speakers en een heos link. Via de heos link zijn deze verbonden met onze denon receiver. Het fijne van de Link is dat je aan je receiver ook gewoon nog andere bekabelde speakers kan hangen in mijn geval. Hierdoor heb je een aantal vaste speaker maar kun je uitbreiden met vele andere heos speakers via de Link. Het ideale van de heos wifi speakers is dat je ze overal kunt plaatsen. Zo hebben wij de 2 heos 5 speakers in de keuken staan, om dit bekabelt te doen zou veel te veel werk zijn geweest. Naast het gemak van het plaatsen zijn de speakers ook nog eens mooi ontworpen en het geluid is naar mijn mening een van de betere. Ik zou ze verkiezen boven de Sonos speakers. Om de speakers te bedienen is er een app, deze is in het gebruik ook goed te begrijpen en er is een groot aanbod aan digitale radiozender via TuneIn.

Pluspunten

• Overal te plaatsen
  • Goed geluid
  • Goede app voor bedienen

Minpunten

• automatisch stand-by
  • (is waarschijnlijk opgelost met update)
  • Geen muziek zonder wifi

A.H. Jonker 24-11-2017

Draadloos genieten met streaming, tv, eigen muziek

Ik heb een HomeCinema, subwoofer met twee Heos5 boxen. Geweldig stereo en dolby surround geluid met TV, gratis streamen overal in huis en eigen muziek ook per box te regelen. Equalizer per box. Geweldig bedieningsgemak en prima geluidsweergave zonder vervorming bij hoog volume. Eenvoudig te installeren en te verplaatsen bv naar tuin. We breiden binnenkort uit met Heos 5 of 7. Altijd genieten en bijna geen uitval. Supermooi systeem en nooit weer anders.

Pluspunten

• Geluid
  • Bedieningsgemak
  • Bluetooth
  • Mooi desgn
  • Goede helpdesk

Minpunten

• Software kan nog beter

Bas 24-11-2017

Geweldige kwaliteit voor een prima prijs

Ik heb destijds gekozen voor de HEOS 5 omdat de prijs een stuk lager was dan bij andere soortgelijke producten. Echter had ik niet verwacht voor zo een bedrag deze kwaliteit geluid te krijgen. De speaker is daarnaast ook nog eens vrij klein van formaat waardoor je deze ook makkelijk kan vervoeren indien dat nodig is. Ik heb het model nu al dik een jaar staan en ik ben nog steeds even blij als toen ik hem net had!

Pluspunten

• goed formaat
  • goede bass
  • mooi, zuiver geluid
  • werkt via wifi

Minpunten

• app had op het begin wat kuren

Christian van Bolderen 24-11-2017

Wat een Geluid!

Wat een geluid komt er uit deze kleine compacte speaker!!
Aansluiten ging super handig en snel met de mobiele app. Werk veel met spotify en dat werkt zelfs als ik buitenhuis ben.
De radio optie in de app werkt ook fijn met je zelf samen te stellen favorieten lijst.
Zeer zeer tevreden over het apparaat en zal het iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• top geluid
  • mooi design
  • makkelijk te installeren
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen accu moet aan netstroom

Jan 24-11-2017

Super geluid en gemakkelijk

De Heos 5 is een geweldig product. Ik heb hem getest in samenwerking met mijn Denon AVR 4300. Op deze wijze kan ik genieten van:
- eenvoudig multiroom principe (zonder kabels)
- Geweldige geluidskwaliteit (bas is goed!)
- gemakkelijk te gebruiken met Smartphone (spotify)

Al met al een fantastisch apparaat in een kwaliteit die je van Denon mag verwachten.

Pluspunten

• eenvoudig te gebruiken
  • geluidskwaliteit
  • mooie vormgeving

Minpunten

• prijs

Bart 24-11-2017

Zalig toestel , werkt fantastisch via WiFi

Hier thuis 2 toestellen van HEOS , in de woonkamer en keuken , staat dagelijks aan , heel gemakkelijk te bedienen via je smartphone , super blij ermee , goede investering gedaan met deze producten

Pluspunten

• Zalig om te bedienen via je smartphone via wifi
  • HEOS app gemakkelijk te bedienen
  • Super zuivere geluidskwaliteit

Bart S. 24-11-2017

De sterkste prijs/kwaliteitsverhouding in de markt!

Ik heb dit product uitgebreid kunnen beluisteren en uitproberen en ik kan zeggen dat dit de beste keuze is in zijn prijsklasse. Sonos heeft deze markt gecreëerd, maar HEOS is erin geslaagd om een superieure geluidskwaliteit in een mooi vormgegeven apparaat te produceren voor vergelijkbare prijzen.

Uiteraard is het geen vervanging voor een volledige hifi stereo audio set, maar voor zijn grootte zet deze jongen een verrassend goede geluidskwaliteit neer, en dat zelfs in relatief grote ruimtes.

Verder is het volledige HEOS ecosysteem makkelijk te bedienen met de handige app, en biedt het product ondersteuning voor alle belangrijke streamingdiensten. De connectiviteit is bovendien ook nog eens dermate uitgebreid dat hij in nagenoeg alle omstandigheden kan worden ingezet!

Pluspunten

• Geweldig geluid voor z'n grootte
  • Handige app
  • Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Daph. T 24-11-2017

Mooi vol geluid

Ik heb de heos 5 gekocht omdat ik het erg prettig vind om muziek te kunnen streamen via bijvoorbeeld de tablet, en dat je dan zowel op de TV (soundbar ook van heos) en op de heos 5 het muziek synchroom afspeelt, zowel spotify-radio en tv. Ik vind het Heos principe erg prettig werken en ben zeer tevreden over het geluid en kwaliteit

Pluspunten

• Je kunt eindeloos veel apparaten koppelen
  • Synchroom alles afspelen door het huis
  • Stijlvolle uitstraling

Erik Kos 24-11-2017

Vol, ruimtevullend geluid

Heel dik geluid uit een relatief compacte speaker. Gemakkelijk te gebruiken en door de Denon techniek een helder dynamisch geluid. Groot bereik. Mooi laag. Helder midden en hoog.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemsk
  • Prijs kwaliteit
  • WiFi koppeling

Minpunten

• Wit is best besmettelijk
  • Nog geen koppeling met ITunes music
Geschreven voor: Heos 5 HS2 wit

Mathijs 24-11-2017

Mooi design en super goed geluid!

De eerste HEOS speaker in mijn collectie maar zeker niet de laatste! Wat een geluid en gebruikersgemak. Alles makkelijk te bedienen vanuit de app, ook groeperen is een fluitje van een cent. Over de installatie ben ik nog niet begonnen omdat dit helemaal eenvoudig is, verbinden met je telefoon en het wifiwachtwoord ingeven: connected! Naast het afspelen van internetradio kun je ook erg gemakkelijk door de mappen van je NAS/USB/Telefoon browsen. De HEOS 5 staat in de eetkamer, een HEOS 1 in de badkamer en een HEOS 1 in de werkkamer. Binnenkort zal ik de HEOS familie uitbreiden met de HEOS AVR of de AMP in combinatie met de HEOS bar. (nog advies aan het inwinnen via de support van HEOS)

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Super geluid
  • Installatie
  • Compleet

Minpunten

• niet gevonden

Dick 24-11-2017

Fantastisch geluid en super connectie met HEOS systeem

Ik heb een bewuste keuze gemaakt voor HEOS boven Sonos. Met name omdat de geluidskwaliteit voor mij belangrijker was dan de kwaliteit van de software. Software wordt beter met elke upgrade, maar de kwaliteit van het geluid is toch afhankelijk van de bouwer. En daarom met vlag en wimpel voor Denon gekozen!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • HEOS multiroom systeem

Erik 24-11-2017

Geweldige geluidskwaliteit

Draadloos muziek afspelen over je muziek systemen, dat is toch echt de toekomst. Uiteindelijk Heos boven Sonos verkozen, hiervan zeker geen spijt. De muziekkwaliteit is subliem voor de woonkamer waarin ik hem heb staan.

Voor mij voorlopig geen ander muziek systeem.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• Stabiel Wifi-netwerk nodig

Niels 24-11-2017

Goed en krachtig geluid, makkelijk bedienen via mijn Iphone!

Heb de Heos 5 hs2 nu een dik jaar in bezit, makkelijk aan te sluiten. Via Spotify mijn muziek streamen en er zit een sterk en helder geluid in de box. Echt een aanwinst! Ben momenteel aan het verbouwen en wat fijn is, is dat ik de Heos familie dan uit kan breiden zodat ik overal muziek heb. Zelfs in de badkamer met de Heos 1. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar vanaf Smartphone
  • Goed en sterk geluid
  • Uit te breiden over meerdere kamers