Heos 5 HS2 wit - Reviews

Bluetooth
Vormgeving
overige
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 64 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Dirl 25-11-2017

Super geluid

Het geluid van de heos 5 is heel goed. Deze vergeleken met andere systemen in de winkel en gaf veruit het mooiste geluid. Thuis was het makkelijk te installeren op het Wi-Fi netwerk. De bediening met telefoon of tablet gaat heel makkelijk heeft weinig uitleg nodig.
Een maand later ook een heos 3 gehaald en werkt perfect samen met de 5

Pluspunten

• Geluid
  • Bedieningsgemak
  • Vormgeving

Ad van Pinxteren 25-11-2017

Geweldig geluid, gemakkelijk systeem

Ik heb nu al een aantal jaren speakers van Heos (een 1, een 3 en een 5, en een Link) en ben er enorm tevreden mee. Destijds vond ik de geluidskwaliteit net een tandje beter dan 'dat andere merk' en bovendien is de vormgeving net wat spannender. Inmiddels heb ik ook mijn schoonouders al over de Heos streep getrokken, en ook daar gaat een Heos 5 van kamer naar kamer. Tip: de Heos 1 kun je ook met een accupack krijgen, waardoor je hem lekker mee kunt nemen naar je terras. Deze gaat ook altijd mee in de koffer op vakantie, waar we hem met bluetooth z'n deuntjes laten spelen.

Pluspunten

• Spannend design
  • Eenvoudige app
  • Krachtig geluid

Minpunten

• Geen Google Play Music

Bart 25-11-2017

Mooi systeem.

2 boxen gekocht. Geweldig geluid wat via Spotify keurig uit de boxen komt. Ook het koppelen van de boxen kan gemakkelijk worden gedaan voor een surroundbeleving.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Uit te breiden indien gewenst

Minpunten

• App functioneert nog niet optimaal

Niels Claassens 25-11-2017

Mooi geluid, app kan beter, maar voldoet

De Heos 5 heeft een supergoed geluid voor zo’n kleine speaker.
Erg tevreden over. De bas is erg goed.
De app is op zich prima voor wat ik ermee wil: radio, Spotify, muziek van een NAS, etc. Is allemaal goed te gebruiken. Echter is ie wat minder uitgebreid en intuïtief dan de app van Sonos.

Pluspunten

• Top geluid (beter dan Sonos)
  • Compact

Minpunten

• App kan beter
  • Niet vanaf laptop te bedienen

Stefan 25-11-2017

HEOS 5

De HEOS 5 met zijn compacte en stijlvolle vormgeving ziet er niet alleen cool uit maar klinkt ook echt goed! Diep en vol geluid. Ik heb er 3, hij vult met gemak een flinke ruimte. Dikke muziek door het hele huis!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Volle geluid

Een trotse eigenaar... 25-11-2017

Gewoon een geweldig apparaat!!!

Al enige tijd trotse eigenaar van een heos 5. Wat een mooi geluid zit hierin zeg...ruimte vullend met laag en hoog volume. En dat geluid...echt geweldig! Een aanrader!

Pluspunten

• Heel mooi geluid.
  • Erg compact.

Edwin 25-11-2017

Heos 5 hs2

Ca 2 maanden in bezit. Gekocht voor in de badkamer. Subliem geluid uit dit kleine apparaat. Streamen met de app werkt perfect. Aansluiten op het netwerk geen probleem. Top apparaat.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Geluid equalizer
  • Installeren eenvoudig
  • Gebruiksgemak en bediening
  • Bluetooth

Minpunten

• Nog niet ontdekt

G Nicholson 25-11-2017

Interesting design & superior sound

I now own two Denon Heos 5 speakers, and I can confirm the they sound amazing!
I turn the bass down a little in the EQ settings so my neighbours don't complain, but they sound full and rich sound.
Speakers look interesting too which is nice from just the standard black box.

Pluspunten

• Wifi
  • Bluetooth
  • 3.5mm Audio Input
  • Spotify Compatible
  • TuneIn Radio

Minpunten

• No Chromecast
  • No Apple Music

Harry 25-11-2017

Wat een geweldig vol geluid. En heerlijk in balans!

De HEOS 5 is voor mij top. Daarom heb ik een paar maanden geleden een tweede HEOS 5 gekocht. Nu dus ook in stereo een heerlijke ervaring.

Filip M. 25-11-2017

Prima geluid, mooi design!

Ik heb mijn Heos 5 al zeker drie jaar. Ik ben er vanaf dag één heel tevreden over! Hij is mooi en heeft en geweldig geluid. Ik heb bij de aankoop het geluid vergeleken met toestellen van andere fabrikanten. De Heos maakte voor mij absoluut het mooiste geluid. Ik zou graag nog een Heos bijkopen voor op mijn bureau.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Overzichtelijke app.
  • Werkt samen met Spotify, Deezer,...
  • Waar voor je geld

Minpunten

• Soms blijft de app. een beetje hangen

Niek 25-11-2017

Top geluid!

De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Het systeem heeft erg goed geluid en is makkelijk te verbinden. Ook heeft het een mooi uiterlijk zodat het zeker niet weerstaat in je woonkamer!

Pluspunten

• Super geluid
  • Makkelijk te verbinden
  • Mooie uitstraling

Crazyfox 25-11-2017

Fenomenaal geluid en strak design

Eerlijk gezegd was ik op weg naar de winkel om een ander bekend merk wifi speaker te kopen...tot ik de Heos HS2 hoorde. Wat een beleving! Deze speaker levert een spatzuiver geluid zonder vervorming en omringt je met je favoriete muziek. Het ontwerp is een lust voor het oog en verdiend een prominente plek in de kamer. De bediening is eenvoudig en snel met de Heos app. Daar waar andere merken vooral de populariteitsprijs proberen te winnen doet Heos wat het doen moet: topkwaliteit geluid leveren voor een goede prijs. Ik ga voor uitbreiding van de familie.

Pluspunten

• Zeer zuiver geluid
  • hoge kwaliteit afwerking
  • dynamisch bereik van de speaker
  • modern design
  • Gebruiksvriendelijke app

Geschreven voor: Heos 5 HS2 wit

MvL 25-11-2017

Heos 5 en Heos 1

Ik heb de Heos 5 in tweevoud aangeschaft om zo super stereogeluid te krijgen. Dit moest het zijn vertelde de verkoper. En inderdaad!!!! wat een top set op deze manier. Daarnaast heb ik een Heos 1 met accu in de tuin en in de studeerkamer (lekker makkelijke mobiel) en dit bevalt ook prima, zeker als je ze aan elkaar koppelt en overal hetzelfde hoort. Na een vrij eenvoudige installatie biedt het geheel een sublieme luisterervaring. Met de sturingsapp kan men eenvoudig wisselen tussen internetradio, streamingsmuziek of eigen muziekbestanden op iPhone/iPad. Het is volop genieten. Het hele gezin heeft de app en iedereen kan lekker met muziek spelen. Deel wat avondjes met een goed glas wijn gezeten en allemaal één voor één een lekker nummer kiezen, heel veel mooie herinneringen dankzij de Heos app.

Pluspunten

• eenvoudig te installeren
  • subliem geluid
  • mooi te koppelen met andere
  • prijs-kwaliteit
  • de Heos1 is waterproof!!

Minpunten

• prijs

Marcel 25-11-2017

bescheiden vormgeving, heerlijk geluid

In een combinatie van meerdere HEOS apparaten, deze speaker voor de keuken gekocht. Achteraf gezien, had de HS 3 waarschijnlijk ook volstaan, maar wat een heerlijk vol geluid geeft deze speaker. Hij kan zowel horizontaal als verticaal geplaatst worden, op beide manieren ziet het er goed uit. Je moet zelfs instellen hoe hij geplaatst is, blijkbaar wordt de geluidsafgifte daarop afgesteld.

Ik ben erg tevreden over het HEOS systeem thuis, het is eenvoudig, stabiel en reageert snel op opdrachten via ieder apparaat.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • betaalbaar

Minpunten

• stoffen afwerking bovenop, kan vies worden

Jan 25-11-2017

Uitstekend geluid uit een compacte speaker

Ik heb 2 jaar geleden een Heos soundbar en drie Heos 5 speakers aangeschaft en er nog nooit een moment spijt van gehad.
Hoewel de Heos 5 een compacte speaker lijkt (en ook is), voel je de degelijkheid er van. Het is geen licht boxje, maar een robuuste, kwalitatief hoogwaardige speaker. De gebruikte materialen zijn uitstekend en de afwerking is keurig. Het moderne ontwerp geeft het een strakke uitstraling en het geheel oogt mooi in iedere inrichting.
De kwaliteit van het geluid is uitstekend. Ik verbaas me er nog steeds over dat deze kwaliteit uit zo'n bescheiden speaker kan komen. Hieruit blijkt toch wel de jarenlange ervaring van Denon.
Het installeren van de speaker is met de gratis te downloaden Heos app een fluitje van een cent. De mogelijkheden voor het bedienen van de speaker met de app zijn erg uitgebreid en intuïtief. Al mijn muziek cd's heb ik op een NAS staan en worden moeiteloos door de HEOS afgespeeld.
Het is in vergelijking met andere systemen niet goedkoop, maar dan heb je ook wel wat!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Uitstraling
  • Gebruiksgemak

Pim 24-11-2017

Fijne speaker

Mooi vormgegeven speaker van Heos, wij hebben deze variant samen met een Heos soundbar/subwoofer combinatie. De twee geven een fantastisch geluid, ook in een grote ruimte. De Heos speakers zijn zowel zelfstandig te gebruiken als samen met elkaar. De synchronisatie is perfect. Het gebruik is zeer makkelijk en divers. Er zijn aansluitingen voor externe muziekbronnen. Maar wij gebruiken deze Heos 5 vooral voor Spotify en radio.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Gebruiksgemak
  • Hele goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Niets

Henk SA 24-11-2017

Mobiele krachtpatser

Mijn grote boxen weggedaan en wilde iets stijlvols terug hebben dat minder ruimte in nam, maar wel goed geluid. Gezien de grote van mijn woonkamer bij de HEOS 5 uitgekomen. USB- ingang is echt geweldig. Bediening met je telefoon is erg simpel. En het geluid voldoet prima!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Geluidskwaliteit

Rick 24-11-2017

Prachtig design, goed geluid, relatief kleine speaker!

Ongeveer anderhalve maand geleden heb ik deze Heos in het zwart gekocht. In eerste instantie was ik op zoek naar een radio voor in de woonkamer zodat we niet telkens de tv aan moeten zetten wanneer we naar de radio willen luisteren.
Een pré was het aansluiten van mijn telefoon zodat ik daarvan ook muziek kon afspelen. Na een goed gesprek met de verkoper van de betreffende winkel kwam ik uit bij de Multi-room speakers, daar zag ik de Heos hs2. Het was een fraai gevormde speaker die niet zou misstaan in mijn woonkamer, een ander positief punt was dat ik in de toekomst meerdere speakers aan elkaar zou kunnen koppelen. Binnen het aanbod aan Multi-room speakers gaf de bluetooth-functie op de Heos uiteindelijk de doorslag om te kiezen voor dit apparaat.
Ik heb de speaker nu enkele weken in bezit en het geluid is geweldig! Ik had niet verwacht dat dit speakertje zo'n geluid zou produceren, ook op hogere volumes blijft het geluid helder en de bas diep zonder te vervormen.
De USB-aansluiting op de achterkant geeft het voordeel dat we vanaf meerdere telefoons en tablets muziek kunnen afspelen op de Heos zonder dat de muziek op het apparaat zelf moet staan.
Een verbeterpunt voor Heos is de app, deze loopt soms vast, een herstart van de app is vaak voldoende. Misschien dat dit opgelost wordt in een van de updates, ik ondervind het probleem op meerdere apparaten dus ik ga ervan uit dat het aan de speaker ligt.

Kortom: Een prachtig design, goede geluidskwaliteit, geluid genoeg voor in een ruime woonkamer!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bediening met meerdere apparaten
  • Uitbreidingsmogelijkheden
  • Bluetooth

Minpunten

• App loopt soms vast

Rob 24-11-2017

Heos 5, kamervullend met echt goed geluid.

De Heos 5 is een goede speaker die echt krachtig en mooi rond geluidbeeld geeft, tevens ziet hij er zeker niet verkeerd uit. Tevens hoeft hij niet vol in het zicht te staan om de kamer met een mooi geluid te vullen. Ik vind het een aanrader

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Vrijheid in plaatsing
  • Robuust product

Minpunten

• nog niet gevonden

Jan 24-11-2017

Overal goed geluid.

Verbinding mogelijk via Wi-Fi of Bluetooth. Binnen of buiten of boven. Fijn om overal in en om het huis goede kwaliteit muziek te kunnen beluisteren.