Heos 5 HS2 wit - Reviews

Bluetooth
Vormgeving
overige
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 64 reviews die zijn achtergelaten voor de Heos 5 HS2 wit op Kieskeurig.be.

Heleen Antheunisse 31-08-2017

Heos 5

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Heos 5 box nu paar weken in bezit, gelijk de platenspeler {met voorversterker} erop aangesloten
en in 1 woord geweldig, platen draaien is weer superleuk, zonder gedoe met snoeren. Ook heel veel radiozenders en alles in heel goede kwaliteit.
Een aanrader!!!

Heos 5 27-11-2017

Mooie vormgeving en geluid

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Super mooie speaker en vormgeving. Diepe bas klanken en staat vooral ook mooi in de woonkamer! ik heb deze gecombineerd met twee heos 1 speakers en een heos home cinema set.

Wim Beumer 25-11-2017

Perfect geluid

Geschreven voor: Heos 5 HS2 wit

Ik heb boven op zolder een ruimte gecreerd voor mijn muziekinstrumenten. Keyboard, gitaar en saxofoon. Ik vind het geweldig om met spotify allerlei liedjes mee te spelen. Goed geluid is dan zeker gewenst en daarom heb ik de Heos 5 gekocht. Beneden had ik al de soundbar gekocht en was erg onder de indruk van het fantastische geluid. De Heos 5 geeft een erg mooi vol geluid. Connecten via wifi of rechtstreeks met bluetooth. Kan dit product iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Super geluid
  • Strak design
  • Beter dan Sonos
  • Uitstekende prijs

Mtf69 05-12-2017

fantastisch geluid

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Ik heb de Heos 5 h2s nu bijna een jaar in een grote (26m2) keuken staan. Deze speaker levert voldoende volume met een zeer mooi vol geluid. Het groeperen met andere ruimtes gaat ook probleemloos. En ook het afspelen middels bluetooth is erg makkelijk als vrienden muziek willen laten horen. Zeer tevreden over deze speaker, de app zou echter wel iets gebruiksvriendelijker kunnen.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • gebruiksgemak
  • ook bluetooth mogelijk
  • prijs
  • makkelijke instalatie

Minpunten

• app kan beter

StoneAge 01-12-2017

Goed geluid, spul dat werkt!

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Verbazingwekkend vol geluid! Bediening via de app werkt gewoon lekker; muziek spelen vanaf Spotify, internet radio of gewoon vanaf mijn Plex Media server geen enkel probleem. Setjes speakers koppelen als Stereo Pair werkt ook perfect. Geen gezeur met out of sync geluid ofzo... Erg blij met die HEOS speakers.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Helaas geen alarm functie... ?

Sanne 28-11-2017

Goede kwaliteit muziek, Heos 5

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Wij waren bezig met een sonos of een heos. Uiteindelijk hebben wij voor de deze Heos HS2 gekozen. Dat komt meer dat het geluid erg mooi is en de speaker ziet erg design uit. daarbij is alles op Wifi en kan je via deezer onwijs veel (eigenlijk alles ) afspelen. Hoe hard of hoe zacht je hem ook zet het geluid blijft mooi.
We hebben de speaker nu in de keuken staan, maar zouden er graag nog 1 bij willen voor in de woonkamer om het geluid nog veel mooier te laten klinken

Pluspunten

• Kwaliteit geluid
  • Vorm van de Heos

Freek 28-11-2017

Live in je huiskamer!

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Dit is wat ik zocht! Geen kabels verlengsnoeren etc. Maar plug en play. De Heos heeft het des tijds voor mij gewonnen van de Sonos. Het design en de geluidskwaliteit gaven de doorslag. Hij heeft een mooi plekje in de huiskamer waar hij als een pronkstuk je laat voelen alsof de artiest live in je huiskamer staat. Het enige min puntje is dat wanneer ik mijn telefoon via bluetooth wil connecten ik er steeds een knopje voor moet indrukken. Hij herkent het bij het volgende gebruik ook niet. Dit kan aan mij liggen. Voor de rest 100% een aanrader.

• Bediening
  • App

Minpunten

• Bluetooth

Michel K 27-11-2017

Super geluid uit zo'n klein apparaat

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Voor het uitbreiden van mijn HEOS set (had al een soundbar) was ik op zoek naar extra kanaal om het geluid wat meer kamervullend te krijgen. Na twijfelen, navragen en testen kwam ik uit bij de HEOS 5.

De luidspreker geeft een heerlijk kamervullend gelijk met uitstekende diepe bass. . Het koppelen van het apparaat met via bluetooth is net zoals de overige HEOS producten erg eenvoudig en stabiel.
Ook kan ik het systeem gemakkelijk verplaatsen binnenshuis (en zelfs in de tuin) door de handgrip achter op de luidspreker.

Het besturen, pairen en beheren van het systeem gaat eenvoudig en intuitief met de HEOS app en is zeker een van de beste aankopen van het jaar geweest.

Pluspunten

• Super geluid
  • Zowel los als gegroepeerd te gebruiken

Minpunten

• Prijzig

Niels 27-11-2017

Geluidskwaliteit

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Deze boxen hebben een sterk, diep geluid welke alle klanken onwijs goed weet over te brengen. Daarnaast is ook aan bass voor de liefhebber weinig aan op te merken. Zeker een aanrader!

Richard 27-11-2017

Verbazingwekkend volle sound

Geschreven voor: Heos 5 HS2 wit

Ik heb de Heos 5 inmiddels 2 jaar in onze woonkeuken staan in combi met de Heos 3. Ondanks de grote afmeting van de ruimte (40m2) heeft deze speaker geen enkele moeite om deze te vullen met een mooi volle geluid. En hij oogt prima op een kastje tussen de kookboeken. Dagelijks wordt hij door het hele gezin getest met uiteenlopende muziekstijlen, klassiek, Jazz of Daft Punk, het komt er eigenlijk allemaal even overtuigend goed uit. De relatief kleine behuizing produceert een vol laag zonder vervorming en heldere middentonen. We blijven ons er over verbazen hoe het allemaal uit 1 zo'n compacte speaker kan komen. Ik vraag me af wat de Heos 7 hier nog aan kan toevoegen? In het begin nog even wat problemen gehad met het wegvallen van de verbinding, maar dat bleek aan het zwakke Wifi signaal thuis te liggen. Na deze te hebben verbeterd, hebben we nooit meer een probleem gehad en werkt het systeem stabiel. We nemen de Heos 5 overigens ook overal mee naar toe op vakantie. Even aansluiten op de Wifi van het vakantiehuis en de hele familie kan muziek streamen. Absoluut een aanrader!

Pluspunten

• lage tonen zonder vervorming
  • heldere middentonen
  • mooie compacte behuizing
  • Ondanks formaat flink vermogen

Minpunten

• Indien meerdere speakers nodig, dan kostbaar

Judith 27-11-2017

Geweldig geluid en heel makkelijk in gebruik (te nemen) !

Geschreven voor: Heos 5 HS2 wit

Wat een geluid! Al m'n favoriete muziek klinkt nog mooier!
Makkelijk aan te sluiten, kunt niet aan het geluid merken dat het draadloze boxen zijn.
Met 2 boxen is er een gave stereo te creëren: kortom heel blij met onze aankoop!
Binnenkort een Heos 1 erbij om mee naar buiten te kunnen nemen! (Geen stroomdraad nodig!)

Pluspunten

• geluid
  • gebruiksgemak

Minpunten

• bekleding is wat gevoelig voor vuil/stof

Edwin 27-11-2017

HEOS 5 HS2: Uitstekend gebruiksgemak, prachtig geluid!

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Voor het kantoor aan huis opzoek gegaan naar een nieuw muzieksysteem. De muziek staat daar vaak de hele dag aan, zij het op de achtergrond. Goede geluidskwaliteit is dan ook een vereiste. Na enig onderzoek en het doornemen van tal van reviews gekozen voor de HEOS 5. Deze keuze werd mede ingegeven door het feit dat de HEOS 5 wordt gemaakt door Denon. Door de ervaring met Denon-apparatuur in de woonkamer gaf dat het vertrouwen dat het dan zeker goed zou moeten zitten met de geluidskwaliteit.

Niet alleen de kwaliteit van het geluid blijkt goed, ook het bedieningsgemak is top!

Na een korte installatie van de HEOS-app werd het apparaat direct bijgewerkt met de laatste software, waarna muziek kon worden afgespeeld. Afspelen van internetradio via de HEOS-app op de mobiele telefoon of tablet werkt eenvoudig. Ook het afspelen van muziek vanuit Spotify, vanaf de laptop, de mobiele telefoon of tablet is kinderspel. Het is ideaal dat het volume of een volgend nummertje, door elkaar, vanaf één van deze apparaten te bedienen is.

We gebruiken de HEOS 5 nu een paar weken. Af en toe komt tijdens het werken een mooi nummertje voorbij en dan moet het volume even omhoog. Ook dan houdt het apparaat zich erg goed staande. Al met al zijn we er erg over te spreken

Pluspunten

• Mooi vol en helder geluid
  • Eenvoudige bediening
  • Spotify connect
  • Neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Nog geen minpunt ontdekt

Floris van Woudenberg 26-11-2017

Wat een super luidspreker

Geschreven voor: Heos 5 HS2 wit

Ik heb de Denon Heos5 HS2 eind oktober gekocht. Installatie was een eitje en sindsdien heb ik al heel wat uurtjes genoten van het mooie volle geluid dat eruit komt.
Dit is de eerste luidspreker van de set die we willen samenstellen als we straks groter wonen.
Het design moet je van houden, ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Mooi vol geluid
  • Goede bastonen
  • Compact formaat
  • Eenvoudige aansluiting
  • Spotify connect

Minpunten

• bluetooth en wifi niet samen te gebruiken

Patrick 26-11-2017

Fantastisch geluid

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Super geluid, super makkelijk door de app. Wij hebben hem gekoppeld met 2 van zijn kleine broertjes. Samen 1 kamer een fantastich surround effect. En anders door het hele huis doorlopend muziek.

Pluspunten

• Geluid
  • Gemak

Minpunten

• Nu wil ik ook de 7 en de soundbar

A. Post 26-11-2017

HEOS 5 HS2 Een geweldige aanwinst!

Geschreven voor: Heos 5 HS2 wit

Na onze verhuizing waren we toe aan een gemakkelijk-toegankelijk afspeelapparaat voor onze (klassieke) muziek. We hebben ons grondig georiënteerd, veel informatie ingewonnen om daarmee een gewogen keus te maken.
Er bleven 2 opties over, waarbij de keus voor ons duidelijk werd: de HEOS 5 HS2 wit.
Wat een schitterende geluidsweergave! Prachtige balans tussen de hoge, midden en lage tonen, alles was voor ons veel beter hoorbaar dan voorheen. Daar komt nog bij de eigenzinnige, chique vormgeving, de gemakkelijke plaatsing in onze huiskamer en de bediening middels de app, kortom, we zijn zeer enthousiast.
We leren nog steeds bij over de gebruiksmogelijkheden van de HEOS-app.
Onze verkoper suggereerde dat deze keus de eerste stap zetten is om het systeem uit te breiden.
Wie weet....

Pluspunten

• prachtige geluidsweergave
  • toegankelijke bediening via de app
  • mooie vormgeving
  • prima en snelle service via mailcontact met HEOS
  • daagt uit tot uitbreiding

Minpunten

• eigenlijk geen minpunten....

Willem 26-11-2017

Kwaliteitsspeaker met vele aansluitmogelijkheden

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Ik heb deze HEOS 5 nu al meer dan een jaar in bezit en ik ben er echt heel erg tevreden over. De aansluitmogelijkheden zijn legio, de verbinding met alle populaire streamingdiensten en een supereenvoudige bediening met de HEOS app maken van deze speaker een topper.
Het geluid is overweldigend - vaak geloven vrienden niet dat er zoveel vermogen in de relatief kleine luidspreker zit. De bas is vol en diep en maakt het klankbeeld heel breed en aangenaam om naar te luisteren.
HEOS by Denon is wat mij betreft de standaard als het gaat om draadloze muzieksystemen. Deze HEOS 5 is een absolute aanrader. Kost een paar centen - maar dan heb je ook wat!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Stevige behuizing
  • Aansluitmogelijkheden

Emile 26-11-2017

Verrassend goed geluid

Geschreven voor: Heos 5 HS2 wit

Voor mijn woonkamer met open keuken was ik op zoek naar een slimme streaming-oplossing met dezelfde geluidskwaliteit als mijn hifi-installatie. Het multiroom concept van Denon bleek voor mij het juiste antwoord. In de woonkamer mijn Denon AVR X1400h met in de keuken een Heos 5. Op het zelfde draadloze netwerk blijkt de Heos 5 uitstekend samen te werken met de AVR met passieve speakers. Geen faseverschil, meer dan uitstekende geluidskwaliteit en dat allemaal via de app van Denon. Ik sta versteld van de eenvoud en de kwaliteit.

Pluspunten

• Samenwerking met AVR Denon
  • Veelzijdigheid app
  • Instellingen op apparaat
  • Geschikt voor digitale radio via app

Minpunten

• Veel mogelijkheden, wel even in verdiepen

Pim 25-11-2017

De moderne oplossing voor alle audio en geluid in huis

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Met 2 stuks stereo gekoppelde HEOS 5 speakers zijn de Tuner, de Versteker en de CD speler het huis uit samen met de boxen en de rommelige luidspreker kabels. HEOS 5, en de APP bieden alle Tuner/versterker mogelijkheden en met een Spotify abonnement komt er geen CD meer uit het doosje. Daarbij is het geluid minstens zo goed al voorheen.

Pluspunten

• Geen vervelende kabels meer
  • Veel apparatuur als tuner en versterker overbodig
  • De APP voor alle Radiozenders
  • Spotify abonnement vervangt je CD's

B Ramone 25-11-2017

Blits kastje, lekker geluid

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Mijn HEOS-avontuur begon enkele weken geleden, toen de av-receiver het begaf en ik op zoek ging naar een nieuwe. Nou ja, op zoek... De keus was eigenlijk al voor 90 procent bepaald. Het zou een apparaat met Heos-functie worden. Want daarmee, zo verzekerde de man van de elektronicashop waar ik al decennia mijn aankopen doe, leg je de basis voor een systeem waarmee je door je hele huis muziek kunt luisteren, dat alles aan te sturen en te bedienen via één slimme app. En van de systemen die dit kunstje beheersen, heeft Heos sowieso de beste speakers. Ik geloofde hem. De av-receiver is een Marantz SR5012 geworden, mijn favoriete merk van de D&M Group. Mijn oude av-receiver en losse internetradio heb ik verkocht maar daarmee was mijn muziekvraagstuk nog niet helemaal beantwoord: ik wilde een handige stand alone speaker voor in de (open) keuken, een plek waar ik nét te weinig van het geluid uit de 'gewone' speakers uit de woonkamer meepik. Die speaker moest draadloos zijn en moeiteloos contact maken met de Marantz. Ik had al zo'n speaker van een ander merk die via bluetooth werkt en me prima beviel. Maar die was niet te koppelen. Dus heb ik ook die verkocht en daarvoor in de plaats een Heos 5 HS2 aangeschaft. Die werkt ook via bluetooth, maar dat heb ik nog niet hoeven proberen omdat ik hem probleemloos in het netwerk heb opgenomen waar ie precies doet wat ik in gedachten had: muziek streamen in de keuken, naar wens samen met of los van de Marantz. Internetradio en eigen muziek via de telefoon of uit een gedeelde map in het netwerk, het gaat vlekkeloos. Het geluid is prima voor een kastje van zo'n bescheiden omvang, maar dat had ik al in de winkel gehoord. Dat ik de Heos 5 (en niet de 3 of 7) heb gekozen is omdat ie een praktisch handvat heeft. Want ik wil hem ook elders in huis kunnen inzetten. Tenminste, voor de periode dat daar nog geen tweede Heos 5 staat. Want dat gaat vroeg of laat gebeuren.

Pluspunten

• fraai uiterlijk
  • eenvoudige bediening
  • geluid
  • makkelijk verplaatsbaar dankzij handvat

Minpunten

• moet het eerste nog ontdekken

TK 25-11-2017

Prachtig geluid voor je geld

Geschreven voor: Heos 5 HS2 zwart

Ik heb de Heos 5 nu een paar maanden in bezit en ik vind dat het apparaat een prachtig geluid heeft. Verder een fijne app. Wij gebruiken vaak de tune-in app om internetradio te luisteren en deze is vrij van reclame.

Pluspunten

• Geluid
  • Bediening

Minpunten

• Nog niet ontdekt