De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Stereoboomm MR200 grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Shana 17-10-2016

Goede kwaliteit geluid / bass - compact

Geschreven voor: Stereoboomm MR200 grijs

Leuke verplaatsbare compacte draadloze speaker.
Deze speaker verbind je heel eenvoudig via bluetooth.
Met zijn 10 Watt, zorgt hij voor een goed kamer volume met extra bas.

Ideaal om mee te nemen op reis, neemt niet veel plaats in de koffer.
Deze handige speaker is een onmisbaar item voor elke gelegenheid, in de tuin, in de woonkamer of op het strand zet de speaker gewoon in de gewenste ruimte en geniet van je favoriete muziek.

Prijs / kwaliteit kan ik deze speaker zeker aanbevelen!
Bluetooth werkt perfect.
Het is héél handig dat we er ook een verbindingsfiche hebben bijgekregen (om vb een mp3 -speler zonder bluetooth aan te sluiten)

Pluspunten

• Acu gaat lang mee
  • Compact
  • Goede geluidskwaliteit / bass
  • Perfect bluetooth connectie

Minpunten

• Geen display die aangeeft hoeveel accuduur je hebt
  • De WI-FI laat je soms in de steek
  • Bevat geen opberghoes
  • Op het zwarte matte omhulsel, zie je snel vlekken

Tarsdj 31-08-2016

Tevreden

Geschreven voor: Stereoboomm MR200 grijs

Qua prijs kwaliteit is deze speaker zeker in orde! Toch aan de promotieprijs die ik hem gekocht heb bij iBood. De volle 120 euro zou ik er echter niet voor over hebben. De speaker is zeer makkelijk te bedienen via de gratis app. Ook de functie internetradio vind ik een groot pluspunt en werkt zeer vlot. De speaker is eerder simplistisch qua vormgeving, maar dat is zeker geen nadeel, less is more. De afwerking zou wel wat beter kunnen aangezien bij mijn exemplaar het rubber bovenaan niet overal even goed vast zit. De geluidskwaliteit is absoluut top! Er zijn weinig speakers van deze prijsklasse die het beter doen denk ik. Het volume is voor mij ook goed, maar ik ben geen veeleiser. Ik kan me voorstellen dat de speaker voor sommigen iets luider mag gaan, maar van een speaker in dit formaat mag je natuurlijk ook geen mirakels verwachten.

Pluspunten

• Functie internetradio
  • Geluidskwaliteit
  • Accuduur
  • Wifi én bluetoothfunctie
  • Gratis app

Minpunten

• Afwerking knoppen
  • Maximum volume

bartv17 30-08-2016

Uitstekende prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Stereoboomm MR200 grijs

Heb het geluid van deze luidspreker vergeleken met een bose soundlink mini. De bose is zwaarder in gewicht, gaat ietsje luider (nochtans beide 10W) en heeft diepere bassen. Uiteraard kost deze Bose wel 250 euro en mag je wel wat meer verwachten dus. Naar prijs-kwaliteit gaat de stereoboomm boven alles uit. Ook is de wifi erg handig, deze gebruik ik vooral om naar de radio te luisteren. Gewoon op play drukken en begint laatstgebruikte zender te spelen. App is handig en intuitief, zowel op android smartphone als Ipad gebruikt. Twijfel momenteel nog om een tweede mr200 aan te schaffen, om deze op stereo (links-rechts) te gebruiken. Bouwkwaliteit ten slotte is zeer goed en door rubbers aan boven- en onderkant lijkt deze me redelijk bestand tegen schokken.

Pluspunten

• prijs-kwaliteit
  • wifi mogelijkheid

Pieter 30-08-2016

Leuke speaker voor deze prijs, Wifi zeker meerwaarde

Geschreven voor: Stereoboomm MR200 grijs

De geluidskwaliteit is goed gezien de prijs / afmetingen van de speaker (zo'n 50 euro voor betaald bij IBOOD). De build-kwaliteit is heel goed.

Bluetooth pairing ging zonder problemen en de Wifi functionaliteit is zeker een pluspunt: de Stereoboomm streamt dan zelf muziek van Internet / DLNA server, wat de batterij van je telefoon spaart en bovendien hoeft je telefoon dan niet in de buurt van de speaker te blijven. Bijkomend pluspunt is de multi-room functionaliteit, deze heb ik echter niet getest.

Wat betreft DLNA: met Kodi als DLNA server heb ik de speaker niet aan de gang gekregen, met minidlna werkt alles probleemloos. Speelt zowel MP3 als FLAC.

De App werkt naar behoren, maar kan nog wat verbeterd worden: deze lijkt de presets te verliezen. Bovendien zou een beter management van de afspeellijst een welkome verbetering zijn).

Al bij al krijg je veel waar voor je geld.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Eenvoudig in gebruik
  • Wifi functionaliteit
  • Multiroom mogelijk
  • Geluid 'draagt ver'

Minpunten

• Geen audio output

Geoffrey 30-08-2016

Voldoende kwaliteit

Geschreven voor: Stereoboomm MR200 grijs

De MR200 is een mooie, vrij stevige box met een goeie geluidskwaliteit. Ik heb de WiFi/multiroom setup nog niet gebruikt, enkel AUX en Bluetooth. De bediening (knoppen) zijn gemakkelijk te bedienen en het is simpel om de box te koppelen aan zowel Bluetooth als WiFi.

De box is misschien wat aan de dure kant, maar de geluidskwaliteit is zeker voldoende. Ook de bass is voor het mindere volume wel ok!

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Gemakkelijke bediening
  • Mooi design

Minpunten

• Maximum volume vrij stil
  • Wat aan de dure kant

Ingrid 30-08-2016

Installatie procedure moeizaam

Geschreven voor: Stereoboomm MR200 grijs

De installatie vannde M200 is niet zo straight foreward zoals beschreven op de stereoboomm website, hij is moeilijk op het wifi netwerk te krijgen. De installatiemanual geeft geen pasklare oplossing voor dit probleem. De stereoboomm support helpt je ook niet echt verder.

Minpunten

• WPS -WIFI connectie
  • moeilijke installatie

Jos 30-08-2016

Compact, stijlvol en super handig

Geschreven voor: Stereoboomm MR200 grijs

Het is een compacte speaker. Handig voor de zomeravonden om op zwoele zomeravonden op het terras naar je favoriete muziek te luisteren. Mooi en strak qua design. Soft toetsen. Past overal. Zelfs op die overvolle terrastafel ! Speelduur is verbluffend.

Pluspunten

• Compact
  • Designe
  • Lange speelduur

Minpunten

• Nog niet gevonden

philfr 30-08-2016

Great device, small, powerful, full-featured

Geschreven voor: Stereoboomm MR200 grijs

While being very compact and light, the sound is amazing.
DLNA feature via WiFi is really nice, and having two of them synchronized allows to either have one per room (living and kitchen), or two toghether for stereo experience.

Pluspunten

• Small
  • Light
  • Wi-Fi
  • Great sound
  • Multiple speakers sync