Heos 7 HS2 zwart - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

JJST 24-02-2017 Product paar maanden in bezit

Prachtige speaker

We waren toe aan een nieuwe boxen, dus al snel besloten om voor een draadloos systeem te gaan. De vraag was Sonos of Heos. Andere merken waren wat ons betreft toch iets minder in mogelijkheden en geluid. De Heos 7 is echt een super aankoop. Mooi helder geluid en een goede balans in de verschillende toonsoorten met vooral ook een mooie diepe bas die niet overheersend is. Ik denk dat de performance vergelijkbaar is met de Sonos 5 maar in vind hem mooier. Ook is een bijkomend voordeel dat je muziek via bluetooth kunt afspelen. Over de prijs? Best wel duur maar ik vind het zeker niet té duur. In het begin wel wat problemen gehad met wegvallen van de muziek omdat onze wifi niet stabiel genoeg was. Probleem is nu echter opgelost en alles werkt goed. We hebben de Heos 7 gecombineerd met 2 Heos 1 speakers die ook prima bevallen. Duurzaamheid heb ik goed beoordeeld maar daar kan ik natuurlijk na enkele maanden nog niet veel over vertellen. Tenslotte nog iets ten aanzien van de App. Ik vind deze nog niet uitblinken in mogelijkheden en eenvoud maar ik verwacht nog wel de nodige updates. Is overigens vind ik zeker geen reden om niet tot de koop over te gaan.

• Krachtig en helder geluid
  • Wifi én Bluetooth

Minpunten

• App nog niet uitontwikkeld

peter 28-10-2016 Product paar maanden in bezit

Briljant geluid uit hoogwaardige speaker.

Na een ander merk multiroom luidspreker gehad te hebben, ben ik gaan neuzen naar iets krachtigers voor in de keuken. Al snel kwam ik uit bij de Heos 7. Na een luistersessie in de winkel al snel overtuigd, wat een sound! Wat mij vooral aansprak was de usb afspeelmogelijkheid, bluetooth verbinding voor achter in de tuin (geen wifi meer daar) en de mooie volle sound natuurlijk. Installeren was snel voor elkaar en de interface op de app heel overzichtelijk.
Wat ik ook mooi vind is HighRes Audio i.c.m. Tidal app

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Usb afspeelmogelijkheid
  • Heos app heel overzichtelijk
  • HighRes Audio mogelijkheid

Minpunten

• "geen handgreep om mee te nemen naar de tuin"

Cuno Vonk 24-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Muziek "pure sang"

Als echte muziekliefhebber heb ik door omstandigheden afscheid moeten nemen van mijn fantastische stereoset. Tannoy Glenair aangestuurd met een fraaie buizenversterker, maar goed liefde gaat hierbij nou eenmaal in voor!
Zoektocht naar een fraai klinkende, vrouwvriendelijke oplossing. Veel sets beluisterd, maar er stak er slechts één met kop en schouders bovenuit: Heos 7 in stereo opstelling!!!
Set verbaast vriend en vijand! Heb zelfs de eigenaar van de winkel waar aangeschaft kunnen overtuigen, ook hij speelt nu met de zelfde set!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Uiterlijk
  • Vermogen
  • Buitengewoon mooi design
  • Eénvoudig te bedienen

Mike 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

review heos 7

App zeer gebruiksvriendelijk je kunt muziek services ook verbergen welke je niet gebruikt
Makkelijk kamers groeperen met knijp beweging
Ook via bluetooth
En super geluid