Bose SoundTouch 30 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundTouch 30 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Peter 02-12-2018

Onbetrouwbaar

Geschreven voor: Bose SoundTouch 30 zwart

Toen ik 2 jaar geleden een Soundtouch 130, 30 en adapter kocht, was alles snel geïnstalleerd en voldeed aan onze verwachtingen. Alhoewel de streaming van sommige radiostations wel eens uitviel. Enkele weken later echter kregen we een update van de app door onze strot geramd
( want je kon de oude app niet behouden). Plots kon ik mijn pc, één gsm en mijn tablet niet meer gebruiken voor de bediening en viel de connectie tussen de toestellen om de haverklap uit. Vele updates, contacten met de zwakke klantenservice en weken later begon er weer het een en het ander te lukken. Maar sedert half november 2018 heeft Bose onze internetportal Vtuner er zonder waarschuwing vanaf gegooid en vervangen door TuneIn. Plots waren alle voorkeurzenders weg en moest je weer alles updaten. Veel van mijn voorkeurzenders kan ik niet meer ontvangen en op sommige streams zitten er gedurend haperingen. Ook mijn zoon had problemen met zijn Soundtouch 130 en kreeg te maken met klantonvriendelijkheid van Bose. Bose belooft al wekenlang een oplossing. Maar de problemen blijven wereldwijd voortduren. Ik heb Bose al gevraagd of ze mijn toestellen terug nemen. Dat kan je ook lezen op het forum bose.community.com. Als je dus toch Soundtouch wil kopen, kijk dan eens op de tweedehandssites waar ze nu massaal aangeboden worden. Zoals een vriend me zei: " BOSE = Buy other sound equipment."

Pluspunten

• Geluid, als het apparaat ten minste werkt

Minpunten

• Connectiviteit en betrouwbaarheid
  • De houding van Bose t.o.v. de klanten