Ultimate Ears BOOM 2 zwart - Reviews

Vormgeving
koker
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Ultimate Ears BOOM 2 zwart op Kieskeurig.be.

7,6

Bas 08-08-2016

Ue boom vs jbl charge 2+

Geschreven voor: Ultimate Ears BOOM 2 zwart

Zocht een luidspreker voor in de tuin en om mee te nemen op vakantie. Boom of jbl. Bij mediamarkt de apparaten getest. Of mediamarkt belazerd de boel ! Maar in eerdere reviews zijn ze alleen tevreden over t geluid vd boom.bij mediamarkt diverse getest met eigen telefoon en muziek. De boom daar zat weinig boom (bass) in. Na enig testen was mijn keuze snel gemaakt, de jbl charge 2+, mooi geluid en lekkere lage tonen. Niet zo waterdicht als UE boom. Maar ja geluid vindt ik toch wel belangrijker.

Marco 13-01-2017

Mooi geluid maar pas op als je al een UE-Boom hebt.

Geschreven voor: Ultimate Ears BOOM 2 zwart

Ik heb 2 jaar geleden een UE-Boom gekocht en heb daar recentelijk een tweede (UE-boom2) bijgekocht om de speakers te koppelen en zo een geweldige geluidservaring te creëeren. Echter dat viel vies tegen. De verschillende versies kunnen NIET in stereo aan elkaar worden gekoppeld. En omdat de nieuwe EU-boom2 standaard harder geluid geeft en je dus geen balans kunt regelen is het geen gehoor. Hierover veelvuldig kontakt gehad met de servicedesk van Logitech maar die hebben het ook niet kunnen oplossen.
Antwoord uiteindelijk was: Kan alleen met gelijke modellen. Advies koop er nog een UE-Boom2 bij. Dat gaan we maar niet doen dus. (deze speakers zijn niet de goedkoopste).
Dat ze alleen mono weergeven staat nergens vermeld (website, App en/of handleiding) dus wees gewaarschuwd.
Ook in de online video wordt hier geen melding van gemaakt. Alleen dat het geweldig geluid geeft als je meerdere Boom's met elkaar verbind.
Het is niet alleen kommer en kwel want als je ze apart laat spelen is het geluid zeer goed.
En de batterij gaat ook erg lang mee.

Minpunten

• Geen stereo bij meerdere versies
  • Geen balansrekening

martijn75 05-01-2016

Mooie speaker en klinkt ook goed. Iets voller en krachtiger dan zijn voorganger. Zeer goede accuduur. Toch teruggestuurd omdat ik later een gewoon betere deal vond in de vorm van de Philips BT6000 bij Bol voor slechts 89 euro waar nog eens 20 euro cashback vanaf gaat (t/m feb 2016). Voor 69 euro een deal welke ik niet kon laten lopen!

Chris 10-09-2018

Alles goed!

Geschreven voor: Ultimate Ears BOOM 2 zwart

Deze gekocht voor 170 euro. Nu een paar jaar in bezit. Toen getwijfeld tussen deze en een jbl. Kwa geluidskwaliteit verschillen deze niet veel. Ik vind de vormgeving, de maat, makkelijke bediening, accuduur de grootste pluspunten. Bij de jbl vind ik het nadeel dat de speakertjes aan de buitenkant kwetsbaar zijn. Ik heb de mijne alle paar keer laten vallen, in regen laten staan, en in het zand gebruikt. Als deze defect gaat koop ik diezelfde dag nog hetzelfde type weer! Erg tevreden!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Vormgeving
  • Accuduur

Minpunten

Alexis Suarez 23-08-2018

Muy buen sonido

Geschreven voor: Ultimate Ears BOOM 2 zwart

Un buen sonido para el tamaño que tiene.
Lo único malo es que no puede cargar y sonar al mismo tiempo.

Marc 11-02-2018

Ziet er goed uit, heeft een goed geluid.

Geschreven voor: Ultimate Ears BOOM 2 zwart

Ik vind het een prima speaker.
Er zit een goed geluid in zonder overdreven veel bas.
De vormgeving is goed en de ook de kleuren zijn leuk en vrolijk...