Philips BT2600 zwart - Reviews

Bluetooth
4 watt vermogen
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Jordi88 11-11-2015

Goede geluidskwaliteit en erg gebruiksvriendelijk!

Goede geluidskwaliteit en goed maximaal volume voor een apparaat van dit formaat, ook in grotere ruimtes!
De multi-bluetooth optie maakt het erg makkelijk om te switchen tussen muziek vanaf verschillende telefoons.
Makkelijk mee te nemen naar een vergaderruimte om daar te gebruiken voor conference calls, al heeft de ontvanger dan soms wel wat last van een lichte echo.
Geschreven voor: Philips BT2600 zwart
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Ridder 08-11-2015

Ik vind het geluid echt bijzonder te noemen voor zo'n kleine/compacte speaker. Het geluid is echt zuiver bij ieder geluidsniveau en er zit ondanks het formaat best een redelijke bas in. Qua mogelijkheden is het precies wat het moet doen, connect & play. Daarnaast vind ik het een plus dat je met meerdere personen gelijktijdig kunt verbinden waardoor je gemakkelijk naar elkaars muziek kunt luisteren. Ik vind het ook gewoon een mooi ding, lekker compact. Het ' volume-wiel' voelt echt degelijk en geeft het gevoel van kwaliteit. Kortom een leuke ' wannahave'
Geschreven voor: Philips BT2600 zwart