Samsung WAM6501 wit - Reviews

Voeding
batterijen

Speedy34 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi helder geluid

Prachtig vormgegeven speakers. Aansluiten gaat eenvoudig waarbij de keuze uit bluetooth en WIFI. Werkt uitstekend met Spotify app op de iPad.

Handig is dat je per speaker met de Samsung app equalizerinstellingen kunt aanpassen (handmatig en presets).

Fijn is dat je met de app snel verschillende speakers kunt koppelen en ook daar van te voren meerdere presets kunt maken.

Jang 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goed product.

4,8
Staat heel mooi in mijn studio en geeft voldoende geluid af. De 360 graden geluid werkt perfect en voldoet aan de aangegeven specs.

Voor een kleine ruimte is dit voldoende.

Handige luidspreker 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Handige luidspreker

Klein formaat, makkelijk te bedienen.
Erg handig dat hij zowel op bluetooth als op WiFi werkt. Wat ik onhandig vind is dat hij ook andere telefoons herkent en soms ineens overschakelt op een andere telefoon.

Wendy 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi eitje met waanzinnig geluid

Het design van de speaker lijkt op een eitje en ziet er erg modern en stijlvol uit. Het is heel verschillend ten opzichte van speakers die ik ooit heb gezien. Door zijn uiterlijk past hij makkelijk bij de andere meubelen en is apart van zijn functionaliteiten alleen al een prachtige toevoeging aan je huisdecoratie. Het ontwerp is niet alleen mooi om naar te kijken, maar ook functioneel. De speaker beschikt over omnidirectioneel geluid. Het maakt niet uit vanuit welke richting je bevindt, het geluid wordt uit alle hoeken optimaal afgespeeld. Bij het geven van een plaatsje aan de speaker ben je hierdoor niet meer beperkt door de richting van het geluid. Over de kwaliteit van het geluid valt niets te klagen. De geluiden zijn helder en subliem.