HMDX Heavy Metal grijs - Reviews

Bluetooth
20 watt vermogen
Vormgeving
overige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

dido 10-01-2017

De jam heavy metal speaker

Geweldig geluid ik vind hem beter klinken dan de bose minisound 2
En dan de prijs 79,00 daar hoeft je niet voor te laten
De bass geweldig gaat niet brommen of vervormen blijft gewoon prima
Dus mensen kijk eerst naar de jam heavy metal zeker ook de prijs 2 keer goedkoper dan de bose maar geluid geweldig.
Geschreven voor: HMDX Heavy Metal grijs

John 24-02-2018

Warm breed geluid zonder vervorming

Deze kleine speaker voelt degelijk aan door de alluminium afwerking. Een sierraad in je kamer met luxe uitstraling. Er zit een verrassend mooi geluid in dat nooit gaat vervormen op max volume. Dat hoogste volume is overigens hard genoeg voor een ruime kamer. Mooie mix van alle geluidsfrequenties. Het laag is mooi aanwezig zonder te gaan overheersen en dat blijkt ook in meerdere reviews en testen. Bluetooth koppeling gaat eenvoudig en apparaat geeft middels geluidjes aan dat hij een actie uitvoerd. Je kunt dit ook in spraak omzetten. (On of, pairing, max volume). Opladen via meegeleverde usb kabel. Ook aux kabel en ingang zijn handig. Je kunt er ook mee telefoneren dus mis je tijdens het luisteren van muziek geen gesprek. Wordt geleverd in een mooi afgewerkt doosje met foam dat ook handig is voor transport.

Pluspunten

• Geluid
  • Uitstraling
  • Degelijke bouw
Geschreven voor: HMDX Heavy Metal grijs