Sony SRS-X33 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-X33 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

s vertongen 15-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 wit

Een ideaal toestel die ik gebruik in combinatie met mijn tablet, nog maar enkele weken in mijn bezit maar door collegae ( zelf muzikanten) al bewonderd om hoe goed het klinkt voor zo'n klein toestel ;)

Kristof 10-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

De speaker heeft een zeer zuivere klank, enkel wanneer de Bluetooth verbinding onderbroken wordt door een andere verbinding komt er soms wat ruis door. Er zijn zeer veel mogelijkheden; je kan een oproep beantwoorden via het compacte paneeltje aan de bovenkant van de speaker. Er zijn natuurlijk nog de standaardtoetsen zoals de volumetoetsen, de aan- en uit toets. De speaker is zeer compact en dat maakt dat hij eenvoudig meegenomen kan worden. De speaker is zeer stevig gemaakt en er is ook op een deel van de speaker anti-slip materiaal voorzien zodat de speaker niet wegglijdt. De speaker is misschien rechthoekig, maar volgens mij is dit de meest geschikte vorm voor een speaker en het maakt ook dat de speaker zeer eenvoudig is om te transporteren.

Geert 07-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 wit

Compact model, zeer gebruiksvriendelijk, knap design, prachtig geluid, heel handig om overal mee te nemen. We zijn heel tevreden over de aankoop.

Arie 01-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Bluetooth speaker SRS-X33 Black is een super speaker. Zijn we heel blij mee. Handig voor in de huiskamer

KR 04-11-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X33 zwart

Goede sound, vergelijkbaar met de Bose mini II.
Eenvoudig in gebruik. Vlotte bleutooth. Goede autonomie.