JBL Go blauw

JBL Clip 2 zwart, oranje

JBL Clip 2 zwart, oranje
8,5 (3)
Bekijk alle Wireless speakers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Go blauw op Kieskeurig.be.

7,9

BesteProduct.nl 28-07-2017
6,5

JBL Go: Speaker van miniformaat die ons wist te verrassen!

Met de JBL Go haal je een klein schattig speakertje in huis, verkrijgbaar in diverse hippe kleuren. Als onderdeel van een blinde test, wist deze speaker ons qua geluidsbeeld positief te verrassen. Waar de speaker het op laat liggen, laat zich makkelijk raden: het volume! Met een speaker van dit formaat creëer je weinig power, te weinig als je 'm mee wil nemen naar het strand. De speaker is daarnaast niet waterdicht, iets wat het voor 'on the go' ook iets minder geschikt maakt. De prijs is daarentegen geweldig. Je hebt dit leuke ding al voor 30 euro in huis!

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Veel kleuropties
  • Redelijk geluid
  • Lichtgewicht
BesteProduct.nl 06-04-2017
5,6

JBL Go: Het had zo mooi kunnen zijn...

Het had een leuke speaker kunnen zijn. Voor een geweldig lage prijs van gemiddeld 30 euro en redelijk geluid zou dit kleine speakertje een aanrader kunnen zijn. Echter heeft de speaker 2 bekende problemen: Hij laadt niet goed op en valt vaak zonder reden uit. Ik merkte dit duidelijk tijdens het testen. Na een nacht aan de lader te hebben gelegen, viel 'ie na 5 minuten al uit. Dit deed de speaker enkele malen. Na enkele minuten opladen, merkte ik dat hij daar ineens mee stopt. Na een kleine zoektocht op het internet bleek dit een bekend probleem. Echter is het geluid voor deze prijs redelijk. Ook is de speaker in leuke kleuren te krijgen en kun je telefoongesprekken voeren via de speaker. Een gemiste kans van JBL!

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Lichtgewicht
  • Redelijk geluid
  • Veel kleuropties

Nadelen

• Slechte accuduur
  • Weinig volume