Sony SRS-X88 wit - Reviews

Evelyn 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal om te koppelen via airplay van Apple met je iPhone of iPad. Staat in de keuken en je kan er ook rechtstreeks naar streamen via een synology nas.

MteB 20-02-2016 Product half jaar in bezit

5,8
Heb 3 speakers (SRS-X88 en 2 x SRS-X77) en een HT-ST9 soundbar. De geluidskwaliteit en bouwkwaliteit is goed.

Maar..... Ik gebruik de SRS-X88 uitsluitend via Wifi. De app raakt regelmatig speakers en soundbar plotseling kwijt, terwijl de speakers op het netwerk gewoon aanspreekbaar zijn en Wifi ontvangt volgens speakers (webinterface) "Excellent" is. Groepen maken met speakers en soundbar gaat vaker fout dan goed en casten van radio via TuneIn Radio resulteert in de melding "incompatible stream'. Sony heeft met de laatste updates een toch al slecht werkend multiroom systeem nog heel veel slechter gemaakt, terwijl Sony zegt: "Verbetering van de kwaliteit van operatie." Jammer Sony!

Paul 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Geluid is zeer goed voor zo´n kleine speaker. De Songpal App werkt op zich goed, maar omdat we meerdere telefoons/tablets gebruiken wil het nog wel eens wat haperen.

stantom 12-02-2016 Product maand in bezit

ik vind het een geweldige box. Het geluid is perfect en het sluit heel goed aan bij de X99 die ik er ook bij gekocht heb. Zeer goed!!!

Benito 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben nu ongeveer een maand in bezit van deze koptelefoon. Het geluid is echt subliem. De basbooster gebruik ik bijna niet. Dit omdat de de bas zonder de booster al voldoende is. De koptelefoon is een beetje aan de grote kant, maar de oorkussens zijn echt comfortabel. Ik kan het zonder probleem uren ophouden. De NFC is echt een hele leuke praktische bijkomstigheid.

Gina S 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

De kwaliteit van het geluid is mooi en overal door het huis duidelijk en helder te horen. Ook de bediening ervan is eenvoudig. Het enige wat we anders zouden doen is wellicht een iets kleinere variant kopen. We vinden het net iets te groot.

Snijs 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik zat te twijfelen tussen bose en Sony maar de Sony had een veel beter geluid dan de bose en hij is makkelijk in gebruik

Tiemen Tuinstra 08-02-2016 Product paar weken in bezit

Voor een luidspreker systeem bestaande uit een onderdeel waarbij de speakers zeer dicht op elkaar zitten in dezelfde kast leverd de Sony SRS-X88 zeer goed geluid, Als het de speakers los van elkaar zouden staan zou het geluid echt top zijn. Echt alle mogelijkheden tot afspelen van audio zitten er op afspelen vanaf usb, dlna, airplay, google cast, bluetooth en audio in is allemaal mogelijk, ook is de speaker goed te bedienen met de bijgeleverde afstandsbediening waar je ook van input kan wisselen. De vormgeving is heel simpel rechthoekig van zowel de speaker als de afstandsbediening wat hem in mijn ogen zeer mooi maakt. Wat betreft de duurzaamheid is de speaker gemaakt van stevig mooi uitziend plastic en alluminium zijkanten met een afneembare speaker grill, ook de afstandsbediening is van mooi afgewerkt plastic.

Robin Schaap 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

heel mooi product, zowel het uiterlijk en het geluid laat weinig te wensen over. Ook de functionaliteiten zijn zeer praktisch.

Frans Wind 30-01-2016 Product maand in bezit

Heel fijn geluid, helder met goede bas. Heerlijk om naar te luisteren. Ook muziek van wat oudere cd's die via pc op de playlist op IPad en IPhone waren gezet, waren zeer goed qua geluid. Ook mooi om naar te kijken. Bevalt ons zeer goed.

Fabian 25-01-2016 Product maand in bezit

Prachtig geluid uit een mooie compacte speaker, met erg veel mogelijkheden, makkelijk in gebruik rechtstreeks vanuit de apps en niet zoals bij sonos dat alles via de sonos appartement moet worden gedraaid, ik heb de Sony x88 nu een maand in bezit en heb er geen seconde spijt andere gehad

Geert 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Maakt direct connectie, smartphone vindt de speaker onmiddellijk, zeer mooi geluid. Als je het rooster naar beneden haalt, klinkt het nog beter.
Sober design.

aonclin 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super strak doch vintage look. Het design is echt heel erg mooi, alleen de antenne is een rare toevoeging. Het lijkt alsof ze klaar waren met de vormgeving, ze bij de techniek opmerkten dat de ontvangst slecht kon zijn en ze heel snel in het donker een rare antenne hebben toegevoegd. De antenne onderbreekt het mooie design. De speaker dicht bij je router zetten is de oplossing, dan hoef je de antenne niet te gebruiken. De muziek kwaliteit is super!! De bas is fantastisch maar ook de hoge tonen zijn perfect. Echt een aanrader!

Conrad Braber 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Speaker is mooi compact en geeft een vol geluid ook in wat grotere ruimtes. De aansluitmogelijkheden zijn ideaal vanaf ieder type apparaat. Ideaal zijn het regelen van het geluid (equalizer) vanaf de app. De afstandsbediening is compact een eenvoudig en maakt het geheel compleet. Niet iets wat je bij andere wireless speakers zomaar tegenkomt. Voor de prijs krijg je veel meer dan bij andere populaire merken!

wim 15-01-2016 Product maand in bezit

Super aankoop, zeer tevreden mee.
Dagelijks gebruik via spotify of tunein.
Ook eigen muziek via smartphone of pc draadloos afspelen zonder problemen. Instellen via netwerk is kinderspel.
Geluidskwaliteit is perfect volgens verwachting.
Overweeg nu al om er een tweede bij te zetten in keuken om zo dan multiroom af te spelen.

koen 04-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooi ontwerp en voor zeer wendbaar. De bassen vullen de hele kamer, het geluid is zeer mooi. Dankzij de actie van Sony heeft het me ook 50 euro minder gekost. Tot dusver vind ik het een goede aankoop.

Pim 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

is voor zijn formaat een kanjer in de weergave van muziek ook op een lage geluidsterkte. De update van de firmware duurt wat lang. Het streamen via een nas gaat goed. De documentatie is uitgebreid. Het verschil tov van andere wireless speakers, en de doorslaggevende reden op voor deze wireless speaker te gaan is de usb input. Je kan dan de zelf samengestelde muziek per sfeer afspelen.

Ed 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben hem net in huis en kunnen nu al niet meer zonder. Prima geluidje gezien de afmetingen. Spotify komt bij ons tot leven, ook de mogelijkheid om cd's af te spelen via USB is perfect. Bij aansluiten geen verbinding met WIFI, maar dat lag aan mij, je moet hem wel aanmelden aan je netwerk. Overal waar WIFI is, is nu muziek.

Marius Raboveanu 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Very good sound quality, the bass and high sounds are very clear, you don't hear any of the external noises, good value for money.

JB 27-12-2015 Product maand in bezit

Nu ongeveer 2 maanden in bezit en erg tevreden. Installatie was gemakkelijk en apparaat doet wat ie moet doen.