Philips SD700A/00 blauw - Reviews

Bluetooth
3 watt vermogen
Vormgeving
rechthoek

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Boy1990 05-08-2015

Nu enkele weken in mijn bezit. Ik heb dit product voor de zomer aangeschaft om muziek te kunnen luisteren in het park, aan het water (recreatief en vissen) en op de camping.

Het product is relatief zwaar, voelt daardoor degelijk aan en kan na mijn ervaring tegen een stootje.
Over de kleur valt te twisten, de blauwe kleur spreekt mij persoonlijk erg aan...

Voldoende formule met helder geluid en tal van mogelijkheden.

Al met al een gebruiksvriendelijk apparaat die voor mij zonder handleiding direct te gebruiken was. Prijs/kwaliteitsverhouding = TOP!!

Ponoss 16-09-2015

Makkelijk en klein kwalitatief goed product

Ik zag het product op interneer.
Ik had nog een speaker nodig voor in de serre.
Besteld en hij kwam binnen. Maak de doos open er vielen mij meteen 2 dingen op de kleur en de zwaarte. De kleur moes ik even aan wennen. En ja het gewicht ja dat zal er wel bij horen. MaarJa ik zet hem toch op een kasje ik ga er niet mee rond lopen.
Alles ingesteld (makkelijk voor iedereen te doen).
Zet hem aan er komt goed en helder geluid uit. Een prima product!
Zal er veel uurtjes mee gaan Door brengen.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Robin1981 10-09-2015

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Mooie handzame portable speaker in opvallende en vrolijke blauwe kleur.

Valt direct op dat hij redelijk zwaar is voor een portable speaker, voordeel daarvan is wel dat hij behoorlijk degelijk aanvoelt.

De Bluetooth koppeling met mijn telefoon was eenvoudig gemaakt, erg gebruiksvriendelijk!

Het geluid is helder en prima. Niet heel bijzonder, maar voor een portable speaker gewoon goed.

Viel me wel op dat de speaker niet zo hard kan. Ik had in gedachten om deze speaker ook tijdens het varen te gebruiken op de boot, maar denk dat hij daar niet hard genoeg voor gaat. Voor bijvoorbeeld in het park is hij denk ik wel geschikt in kleine gezelschappen als achtergrond muziek.

Overall, een mooie degelijke portable speaker. Mooi apparaat voor een mooie prijs!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

sanne501 11-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb de Philips SD700A nu een enige tijd en over het algemeen ben ik er heel tevreden mee. Hij maakt makkelijk verbinding met een apparaat en zodra hij verbinding maakt, hoor je dit door middel van een handig piepje.

Het design ziet er strak uit. Over de kleur valt nog wat te twisten, maar persoonlijk vind ik dit een mooie kleur.

De vele opties maken deze speaker helemaal af. De duur van de batterij gaat langer mee dan verwacht.

Kortom, dit is een prachtige speaker met vele opties, zuiver geluid en een zeer gebruiksvriendelijk EN voor een schappelijke prijs(!)Ik zou hem dan ook zeker aanraden!

Boy1990 05-08-2015
  • Product maand in bezit

Voldoende formule met helder geluid en tal van mogelijkheden.

Jespervw 18-07-2015

Geluidskwaliteit: In het begin heb ik het product meteen uitgepakt en ben ik gaan testen. Ik merkte dat er op verschillende radio zenders af en toe ruis te horen was (stond in mijn huiskamer, dus er zou geen probleem moeten zijn). Later vond ik nog een kabeltje in de verpakking wat bedoeld was om een beter radiosignaal op te pikken. Sindsdien heb ik geen last meer van ruis en is het een zeer mooi geluid.

Mogelijkheden: Je kunt het product op meerdere manieren gebruiken. Het is een eenvoudig apparaat, dus je weet eigenlijk heel snel hoe het werkt. Alleen met de bluetooth verbinding maken heb ik de handleiding erbij moeten pakken, omdat dat toch iets lastiger was dan ik dacht. Dit werkte daarna ook super.

Vormgeving: Blauw is niet mijn kleur, maar qua vorm en gewicht voelt het als een zeer degelijk apparaat.

Verder gaat het apparaat geruime tijd mee, wat fijn is als je deze mee zou willen nemen naar het zwembad of het strand o.i.d.

De prijs/kwaliteitsverhouding is ook goed. Ik zou het product zeker aanbevelen aan vrienden!

Mariekske2015 15-07-2015

Geluidskwaliteit: voor zo'n klein boxje is de geluidskwaliteit verrassend goed. Het boxje geeft een helder geluid. Het is ideaal voor op vakantie, in de tuin of in het park.
Mogelijkheden: je kunt radio luisteren maar ook kun je op verschillende manieren je eigen muziek aansluiten. Met ouderwetse snoertjes of via de bluetooth. Het werkt dus altijd. En dat lukt zelfs zonder de dikke gebruiksaanwijzing door te lezen.
Vormgeving: ik vind het boxje niet heel erg mooi. De kleur blauw spreekt me niet heel erg aan. Aan de andere kant valt ie zo op dat je 'm niet snel kwijt bent.
Ook valt op dat ie best zwaar is. Dat kun je zien als nadeel maar ook als voordeel want het is wel degelijk spul (niet fragiel ofzo).
Duurzaamheid: het boxje is eenvoudig op te laden en gaat lang mee. Zeker een hele dag.

Al met al een prima boxje voor thuis of op reis.
De verschillende manieren om muziek te luisteren (radio of eigen muziek) zijn voordelen. En natuurlijk de verrassend goede geluidskwaliteit.

Linda032 13-07-2015

Ontzettend handig! Vooral omdat je het apparaat snel en makkelijk kunt koppelen met je laptop, telefoon en zelfs usb stick en daardoor makkelijk en snel je eigen muziek kunt luisteren. Uiteraard kun je ook gewoon naar de radio luisteren. Het geluid is echt ontzettend goed, dat had ik niet verwacht.
Vind het apparaat wel een beetje zwaar.

joyceelise 04-07-2015

Heb dit boxje nu een paar dagen en ben erg tevreden over de mogelijkheden en het geluid. Erg prettig dat je ook muziek kan luisteren vanaf een usb stick. Het boxje ziet er prima uit, een nadeel is het gewicht. Hij is een beetje zwaar voor zo'n klein boxje. Voor de rest is de vormgeving voldoende, duidelijke knopjes en indicaties op het schermpje.