JBL HUB JBL FLIP 3 PORT BT SPEAKER 1271360 Turkoois - Reviews

Bluetooth
Voeding
batterijen

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

toppie236 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na flink wikken en wegen tussen prijs en kwaliteit, heb ik deze JBL Flip 3 aangeschaft (voor de gelukkige prijs van €99). Concurrenten waren de Flip 2 en Bose Soundlink Color en Mini. Die laatste twee kostten €40 resp. €100 meer en dat wilde ik eigenlijk niet uitgeven. Ik ben zeer blij verrast met het resultaat van mijn keuze. Hij is nu 24 uur in mijn bezit en heeft bijna alleen tijdens het slapen uit gestaan. Na één uurtje snelladen doet hij het nog steeds. De geluidskwaliteit is overweldigend gezien het formaat en de prijs. De bassen zijn ongelooflijk. Als je hem op een goede klankkast zet (bovenop een grenen kast in mijn geval), dan kunnen ze zelfs té dreunend gaan klinken. Het volume kan goed hoog zonder dat de kwaliteit eronder lijdt. Zowel pop als klassieke muziek doen het prima. Heldere piano, gitaar en zang, diepe bassen. Vette rockmuziek wordt misschien iets moeilijker op hoger volume. Zonder de muziek uit te hoeven zetten is hij mee gegaan de auto in om boodschappen te doen. Ook daar houdt het geluid prima stand. In de woonkamer klinkt hij zo goed dat ik geen neiging krijg de echte geluidsinstallatie aan te zetten, ook al levert die uiteraard veel beter geluid. Hij schijnt een flinke boost te hebben gekregen t.o.v. de Flip 2, anders had ik zelfs met die laatste genoegen genomen, afgaande op het oordeel van een paar behoorlijk audiofiele familieleden. Ik denk dat ik deze upgrade het prijsverschil van €25 wel waard vind. Als je voor de Flip 3 meer dan €110 moet betalen, is het wellicht raadzaam even te gaan luisteren naar de concurrent Bose Soundlink Color, die nauwelijks méér kost. Maar ik ben uiterst gelukkig met mijn keus! Ik wist niet dat je in dit segment zo‘n goede muziekkwaliteit kon verwachten.