JBL Flip 3 Turkoois - Reviews

toppie236 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na flink wikken en wegen tussen prijs en kwaliteit, heb ik deze JBL Flip 3 aangeschaft (voor de gelukkige prijs van €99). Concurrenten waren de Flip 2 en Bose Soundlink Color en Mini. Die laatste twee kostten €40 resp. €100 meer en dat wilde ik eigenlijk niet uitgeven. Ik ben zeer blij verrast met het resultaat van mijn keuze. Hij is nu 24 uur in mijn bezit en heeft bijna alleen tijdens het slapen uit gestaan. Na één uurtje snelladen doet hij het nog steeds. De geluidskwaliteit is overweldigend gezien het formaat en de prijs. De bassen zijn ongelooflijk. Als je hem op een goede klankkast zet (bovenop een grenen kast in mijn geval), dan kunnen ze zelfs té dreunend gaan klinken. Het volume kan goed hoog zonder dat de kwaliteit eronder lijdt. Zowel pop als klassieke muziek doen het prima. Heldere piano, gitaar en zang, diepe bassen. Vette rockmuziek wordt misschien iets moeilijker op hoger volume. Zonder de muziek uit te hoeven zetten is hij mee gegaan de auto in om boodschappen te doen. Ook daar houdt het geluid prima stand. In de woonkamer klinkt hij zo goed dat ik geen neiging krijg de echte geluidsinstallatie aan te zetten, ook al levert die uiteraard veel beter geluid. Hij schijnt een flinke boost te hebben gekregen t.o.v. de Flip 2, anders had ik zelfs met die laatste genoegen genomen, afgaande op het oordeel van een paar behoorlijk audiofiele familieleden. Ik denk dat ik deze upgrade het prijsverschil van €25 wel waard vind. Als je voor de Flip 3 meer dan €110 moet betalen, is het wellicht raadzaam even te gaan luisteren naar de concurrent Bose Soundlink Color, die nauwelijks méér kost. Maar ik ben uiterst gelukkig met mijn keus! Ik wist niet dat je in dit segment zo‘n goede muziekkwaliteit kon verwachten.

Sven 01-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige Speaker! Zeker het geld waard, heb hem nu sinds een paar dagen en ik schrok zelf van het legendarische geluidskwaliteiten dat er uit zo'n speaker komt! ik ben er zeker van overtuigd dat dit wel een dikke 9 waard is! Dus al twijfel je? Doe dat niet want het is zeker het geld waard!!

carlijn 16-08-2015 Product paar dagen in bezit

sinds kort in bezit van de JBL Flip 3 en wat geeft hij een prachtig geluid! wanneer ze 'kamer vullend' zeggen is dit niet overdreven.
De vormgeving is erg mooi, goed afgewerkt en erg handzaam dus makkelijk mee te nemen naar bijv. het strand of andere bestemmingen.
wat betreft de mogelijkheden, what you see is what you get! zo simpel is het, geen gedoe met ingewikkelde knopjes of aansluitingen je kan heb vanuit de doos gelijk aanzetten en je muziek afspelen, heerlijk toch!
persoonlijk vind ik dat je voor de prijs een super goede deal heb, ik had in eerste instantie verwacht dat ie duurder zou zijn wat hij (eenmaal in bezit) ook zeker waard was geweest.
ook ben ik er erg blij mee dat hij spatwater dicht is zodat hij overal mee naar toe kan!
mocht je dus twijfelen over deze aankoop...niet doen hij is het zeker waard!