Heos 7 wit - Reviews

lichtnet watt
Bluetooth
Multiroomspeaker

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Henk 23-03-2017 Product paar weken in bezit

fenomenaal geluid, ontzettend veel mogelijkheden.

Een paar maand in bezit. ik was op zoek naar nieuwe stereoapparatuur, bij de mediamarkt kwam ik tot de ontdekking dat ik een tijdje onder een steen had gelegen: je hebt helemaal geen versterker meer nodig. tegenwoordig zijn er luidsprekers die helemaal selfsupporting zijn. zo kwa mik bij de sonos opstelling terecht, dat zag en klonk er goed uit. en ik dacht: nou dat wordt dus Sonos. Vervolgens thuis maar eens even wat reviews gelezen. toen kwam ik erachter dat er wel meer te koop was dan Sonos. Denon maakt zijn eigen lijn namelijk de Heos serie. Wereldwijd is men zo lovend hierover dat ik wederom bij de mediamarkt een aantal uitgebreide luistersessies gedaan heb. vooral diverse soorten muziek geluisterd. (via tunefm) regelmatig probeerde de verkoper me over te halen om toch de Sonos te nemen. Maar behalve de geweldige heldere en krachtige diepe sound uit de Heos heeft deze noch meer voordelen tov de Sonos serie namelijk de bluetooth connectie en de usb aansluiting. Je kunt je stick met eigen muziek aansluiten en de app regelt het wel.
De Heos legt je geen enkele beperking op.
Ik geef een 10 omdat het werkelijk een schitterende luidspreker is.
ik heb er twee gekocht omdat mijn woonkamer redelijk ruim is. Ik heb de speakers gekoppeld zodat ze een stereopaar vormen. Eentje staat in de voorkamer, de andere in de achterkamer.
De bassen zijn ongekend diep.
Een echte aanrader. Ik heb hem gekocht bij de mediamarkt tijdens de btw weken. scheelt een boel. Ik heb de witte variant, die voor mij om onduidelijke redenen veel goedkoper is dan de zwarte.

Pluspunten

• Geluid goed zowel hoog als laag
  • veel mogelijkheden
  • vormgeving

Minpunten

• de app kan wel wat mooier
  • Spotify werkt niet bij gratis versie.

José 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig geluid, app een probleem

Heb dit apparaat nu anderhalve week. Prachtig geluid en app in eerste instantie makkelijk te installeren. Ook Bluetooth op iPhone en iPad. Na een paar dagen begonnen de problemen met de app: ineens geen verbinding meer maken met de HEOS, waardoor je niet meer via de app kunt werken, het grote voordeel van dit merk immers. Hoop gedoe met opnieuw installeren en weer ineens werkend maar nu erweer uit. Zodat ik alleen via iPhone en Bluetooth muziek en radio kan afspelen want op mijn iPad wordt de HEOS niet herkend. Heos app opnieuw instellen lukt niet. Baal hier nogal van. Mijn internet is overigens onlangs geüpgrade dus daar kan het niet aan liggen.

Pluspunten

• Prachtig vol geluid
  • Bluetooth
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• App valt steeds uit
  • Herinstalleren app lastig