The House of Marley Get Together Bluetooth grijs, hout - Reviews

Bluetooth
16 watt vermogen
Kleur(en)
grijs, hout

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

m. de vries 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Via samsung S5 maak ik gebruik vd bluetooth. Verbinding hapert en valt regelmatig stil. Met een andere blue tooth spreaker geen last. Jammer want speaker ziet er mooi uit en geeft mooi geluid, maar vervelend als het geluid steeds weg valt.

Autovision-House Of Marley NL-SOL Republic Benelux 12-04-2016

Goedendag,we zien deze klacht helaas nu pas. Dit wordt opgelost door het volume van de telefoon minimaal op 40% te zetten en dan verder het volume te regelen met de Get Together. voor meer info: alle problemen en oplossingen staan op onze website www.autovision.nl

House of Marley NL

"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain" Bob Marley

paul 02-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

prima speaker voor een schappelijke prijs

Inmiddels deze speaker bijna een jaar in bezit en op een paar minpuntjes na een zeer tevreden gebruiker (ook een jbl xtreme in bezit maar de marley bevalt veel beter qua geluid).
Mooi vol geluid maar niet zo'n overdreven bass als bij de soundlink en xtreme maar veel neutraler van geluid,vindt m niet zo geschikt voor dance maar veel meer voor folk , country rock en rock muziek. dit komt omdat bij deze speaker de nadruk ligt op midden en hoge tonen (vooral stemmen en acoustische gitaar klink fenomenaal en veel beter dan bij de xtreme).
Battery gaat lang mee meestal tussen de 8 en de 11 uur.
Vormgeving is geweldig ziet er geweldig uit.Nog een voordeel is tegenover bovengenoemde speaker dat hij geen dsp gebruik tenminste niet om de lagere tonen weg te filteren zodra je hem harder zet(geluid blijt dus altijd hetzelfde...Hulde hiervoor)
enig nadeel is dat het geluid van de telefoon boven de 40 % moet staan omdat anders geluid kan wegvallen.Luister je veel instrumentale (klassieke) muziek dan is dit niet je speaker,omdat hij alleen rechts registreert of er geluid binnenkomt speelt ie dus geen geluid af bij een gitaarsolo die zich links bevind...hou daar rekening mee.
Kan je met die minpuntjes omgaan dan is dit je perfecte speaker

Pluspunten

• Filtert geen lage tonen weg bij hoger volume
  • uiterlijk
  • mooi neutraal geluid
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• geluidsbron moet hard genoeg staan
  • registreerd alleen geluid rechts

Arjan 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Super goed en werkelijk geluid door de bamboe kast. Vormgeving is uitstekend. Deze speaker mistaat niet in welk interieur je ook hebt. Een mooi vol en duidelijk geluid. Eenvoudig te koppelen via bluetooth met verbluffende kwaliteit. Zeker een aanrader voor de muziek liefhebber maar ook om flink te knallen voor de jeugdigen onder ons. Zeer tevreden!

vwcarfreak 08-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooi design en mooi geluid

Geeft een mooi geluid en dat niet alleen. Het design is ook prachtig!
Streaming van welk apparaat dan ook en met welke app dan ook, is goed.
Ook als ik de The House of Marley Get Together Bluetooth speaker in de tuin zet, kan mijn tablet nog steeds goed streamen als hij in huis ligt (5 tot 7 meter afstand). Dit geldt trouwens niet als de tablet onder de 10% batterijspanning zit of de The House of Marley Get Together Bluetooth speaker bijna leeg is.
Prijs/kwaliteit is zeker goed! Ik raad het product aan!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bluetooth verbinding goed!

gertjanvanwillegen 26-11-2014 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat, snel aan te sluiten overal neer te zetten en gemakkelijk te verbinden.
Geluid is verbluffend.

Olive 04-08-2014 Product paar weken in bezit

Mooie vormgeving. Heel goed geluid voor zo'n kleine box. (40x13x8 cm.)
Zowel bluetooth (laptop, smartphone) als bedrade aansluiting (TV) werken prima.
Zeer goede aankoop.