Samsung M5 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 123 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

sourt 20-12-2014

ik zag en hoorde het bij mijn broer en was gelijk verkocht, is werkelijk de oplossing voor mijn zin. in meer geluid in mijn hele huis

dennisdennis79 19-12-2014

Zeer mooie strakke vormgeving. Prima geluid, mooi vol en warm! Doet niet onder voor de Sonos op hoger geluidsniveau. Makkelijk te bedienen met de app, makkelijk aan te sluiten. Kortom: een aanrader!

mcmaatje261899 18-12-2014

We hebben de Multi room speaker pas kort in bezit, na eenvoudige 'installatie' is hij makkelijk in gebruik en heeft een mooi geluid.

nico v Velzen 18-12-2014

als je verstand van het instellen hebt of iemand die dit kan is het een degelijke moderngevormde box met een uitstekende geluidskwaliteit en een skala van mogelijkheden

Marit1977 17-12-2014

Prima speakers. Helaas werkte spotify niet direct. Maar fantastische service van coolblue. Van Samsung slechte service, na 3 keer beloven terug te bellen niets gehoord.

Franco55 16-12-2014

De WAM 550 geeft een extra dimensie aan de sounsbar.
Het geluid is warm en zuiver.Ook de vormgeving is zeer fraai.Ik denk er na een paar dagen al over om nog een tweede aan te schaffen.

Ruud Markus 15-12-2014

Een prima aanschaf, kan nu weer zonder problemen de geluiden weer volgen van de TV. de luidspreker kan op de voor mij goede plek geplaatst worden ivm mijn afgenomen gehoor.
Vormgeving is goed, de duurzaamheid is afwachten maar daar heb ik vertrouwen in.

Saskia Rutten 14-12-2014

Uitstekende speakerset, komt fantastisch geluid uit, eenvoudig te installeren, had alleen wat problemen met het koppelen van het surroundgeluid tussen de speakers en de soundbar....

JW Hoogedeure 14-12-2014

Fraaie vormgeving en zeer eenvoudig te bedienen, lekker makkelijk mee te nemen zolang je maar in het bereik blijft van je netwerk (hub). Zelf heb ik nu twee speakers en een soundbar wat een mooi geluid geeft. Wel jammer dat het geluid achterblijft bij de soundbar als je je televisie koppeld via de Digital in aansluiting. Samsung Nederland heeft beloofd hier druk mee bezig te zijn !

B.J.V. 11-12-2014

Deze speaker enkele dagen in gebruik. Het geluid is voller dan de TV geeft. Naast geluid voor tv gebruiken we deze ook voor livestream radio luisteren of muziek vanaf onze nas server. Met een HUB maakt het wel makkelijk om te installeren en te bedienen.
Het blijft wel software zo heb ik de installatie opnieuw moeten doen omdat de eerste installatie mislukte. Ook zie je soms dat geluid later komt dan het beeld wat bij close ups in beeld.
Met de app op de telefoon galaxy SIII mini en op de tablet galaxy tab 4.0 is hij ook prima te bedienen.

Hesther P. 10-12-2014

Mooi geluid heeft het Multiroom systeem van Samsung, makkelijk aan te sluiten en mooi design. Goede aankoop!

KeesRo 07-12-2014

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe speaker, werkelijk een geweldig geluid en mooie vormgeving. Wel jammer dat er geen accu in zit en hij dus altijd op netstroom dient te zijn aangesloten.

Fred 007 06-12-2014

hele goede aanvulling op de sound bar.
Meer dan genoeg mogelijkheden.
goede vormgeving en goed dat je een keuze hebt uit verschillende maten/vermogen en kleur.

Toine1952 30-11-2014

6,8
Prachtig systeem dacht ik maar ik heb de soundbar en 2 wam550 boxen voornamelijk aangeschaft voor surround geluid bij films. Het werkt dus absoluut niet om de boxen met de soundbar te koppelen op 4.5 meter afstand waar ze staan en zo heb ik dus meer dan €1000 in t putje gegooid.De winkelier heeft alles in t werk gesteld om t werkend te krijgen, maar helaas.

Ben Vermeulen 29-11-2014

omdat hij met tablet en smartphone bediend kan worden is
het leuk makkelijk de vormgeving is mooi en leuk maar niet handig om ergens neer te zetten maar er zit wel een machtig mooi geluid in

Toine1952 27-11-2014

6,8

Jolanda Verhoef 27-11-2014

Geweldig goed geluid.
Gemakkelijk te installeren.
Goede prijs /kwaliteitsverhouding.
Een heel mooi product

GL1958 26-11-2014

ben tevreden tot dusver, betere kwaliteit dan de goedkopere versies, en niet te vergeten de uitgebreide uitbreiding die aan wezig is

Audiofreak71 26-11-2014

5,2
Goed geluid en ziet er luek uit. Maar de app werkt niet goed, is instabiel en is niet doordacht. Je kan bijvoorbeeld geen instellingen voor verschillende bronnen opslaan, erg irritant als je meerdere multiroom producten hebt (ik heb twee wam550's en een soundbar 750). Als je een (draadloze) verbinding maakt via de soundbar en tv met de wam550's krijg je een irritante echo. Feitelijk moet je dus de soundbar met hdmi ARC aansluiten (niet echt draadloos dus). Maar ook via de arc is er tijdverschil tussen het beeld en de soundbar. Al met al zijn de multiroom producten wat geluid betreft echt ok maar in het dagelijks gebruik echt zeer frustrerend. Bezint eer gij begint...

jerry wouterson 24-11-2014

Heel tevreden met de aankoop. Twee maal de M7 en één maal de M5. De M7 voor de huiskamer. Geluidskwaliteit meer dan uitstekend, volume ook. De M5 voor de keuken en mobiel voor de slaapkamer zo nu en dan. Ook meer dan tevreden. Je hoort wel het verschil tussen M5 en M7, dus als kwaliteit belangrijk is ga voor de M7. Gegeven omvang en gewicht wel minder mobiel. Alle merken verbleken bij deze, ook Sonos. En prijs is beter zeker met geld terug actie.

Kortom meer dan tevreden.

Oh ja, aansluiting perfect, app OK maar matig, iets meer design en mogelijkheden op interface kan geen kwaad.