Samsung M5 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 123 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Loreno3000 29-01-2015

Het apparaat is makkelijk te maken verplaatsen. het geluid is ook heel erg goed. qua design is het ook heel goed

Girafje69 29-01-2015

mooi design en ook de koppelen met mijn nieuwe tv tevens samsung de ue557500, verder fijn dat er zowel blue tooth en wifi op zit

L. Alberto 29-01-2015

nice product, just need get upgrade the application to synchronize with Samsung galaxy gear and avoid lags

succesmooizo 28-01-2015

sterk ontwerp mooie sound makkelijk in gebruik veel mogelijkheden duurzaamheid nog geen oordeel te kort in mijn bezit..

bailey12 28-01-2015

Apparaat geeft mooi geluid en heeft een mooie vormgeving. Erg handig om je muziek af te spelen en is makkelijk te bedienen.

Pient12 27-01-2015
  • Product maand in bezit

Inmiddels alweer een maand eigenaar van deze apparatuur. Wat een fijn systeem! Een echte aanrader! Heel fijn geluid en overal in te pluggen!

FoRoM63 26-01-2015

Met een hardhorende partner in huis is de WAM550 op alle fronten een genot. Verstaanbare programma's binnen 'oorbereik', geen schreeuwende' TV in een leefruimte maar juist een genot voor oog en oor in ieder interieur.

Mike01234567 26-01-2015
  • Product maand in bezit

Heerlijk apparaat om mee de tuin in te nemen.
Meer dan voldoende geluid met een goede bass.
Eenvoudig connecten met Wifi en Bluetooth, werkt direct.

hans bird 25-01-2015

geluidskwaliteit is prima installeren gaat makkelijk mogelijkheden zijn er genoeg en vormgeving laat ook niets te wensen over het is dus al met al een prima apparaat

C Muskens 24-01-2015

Na een uitgebreide vergelijking tussen verschillende systemen in dezelfde prijsklasse gekozen voor Samsung. In de eerste plaats om het mooie volle geluid. Diepe bassen en heel helder. De vormgeving sprak mij ook erg aan maar was niet doorslaggevend. De mogelijkheden van de app zijn uitgebreid en uiterst simpel te bedienen. Het groeperen van luidsprekers en het toch afzonderlijk kunnen regelen van het volume is ideaal.

Gabri B 23-01-2015

Mijn zwarte Samsung Multi-room M5 wint het met zijn eigenzinnige design en eenvoudige installatie makkelijk van andere apparaten. Mooi en vol geluid. De App is overzichtelijk en simpel.
Een aanrader dus!

F. H. 22-01-2015

De geluidskwaliteit is erg goed. Ik heb de speaker in de aanbieding gekocht samen met een Samsung Smart TV. Tijdens het installeren hoorde je goed de overgang van het normale geluid van de televisie naar de speaker, en het verschil is enorm; het geeft een stuk warmer en dieper geluid.

Ook zijn er genoeg mogelijkheden. Ik heb helaas nog een oude telefoon, waarop ik de Samsung app niet kan installeren, maar via mijn iPad en laptop kan ik nu ook een stuk mooiere muziek luisteren. Het is redelijk makkelijk uit te zoeken hoe het allemaal werkt.

De vormgeving ziet er verder goed uit; simpel, strak en compact. Het is heerlijk dat je niet met allemaal draden hoeft te kloten. Ik heb hem zelf horizontaal op een plank onder de televisie liggen, wat naar mijn mening het mooiste geluid geeft, maar je kunt hem ook staand neerzetten met de bijgevoegde standaard.

Ik heb de speaker pas een aantal dagen, dus ik kan nog niets zeggen over de duurzaamheid.

Emiel50 20-01-2015

Wij zijn heel blij met dit boxje bij onze teevee. Mijn vrouw heeft gehoorproblemen. Met dit boxje bij de teevee hoort zij alles goed en is het geluid prachtig.

Frans22456 20-01-2015

Ik had geen muziek op de hobby kamer en NU...WEL.. Een schitterend geluid. De WAM550 is mooi afgewerkt en heeft een strak design. Eenvoudig aan te sluiten en via de app maar ook op de M5 zelf makkelijk te bedienen.

Renejan 11-01-2015

Ik ben een paar dagen in het bezit van de WAM550.
Een top apparaat. Gemakkelijk aan te sluiten en te bedienen. De combinatie met de tv is eenvoudig te realiseren en geeft een mooi diep geluid. Daarnaast ziet het apparaat er mooi uit.
Ook is het afspelen van muziek een fluitje van een cent. Kortom blij met deze aankoop.

jberg 10-01-2015

Via de multiroom app van Samsung hebben we de setup van de tv, soundbar H750 en boxen M5 geconfigureerd. Was in het begin niet zo eenvoudig maar met uitstekende hulp van de medewerkers van Samsung is het gelukt. Tip zorg dat de software van de tv up-to-date is.

Jan72R 08-01-2015

Een box geeft voldoende mooi geluid om de hele kamer te vullen met goed uitgebalanceerde muziek. De mogelijkheden zijn simpel en makkelijk in te stellen via een draadloos netwerk (WPS functie), met behulp van een app op de android tablet of smartphone eenvoudig om muziek af te spelen vanaf een ander media apparaat in het netwerk. Mogelijkheid om de opstelling uit te breiden is ook erg aantrekkelijk.
Eenvoudig in een hoek van een kamer te plaatsen en door de vormgeving mooi.

saskia2015 08-01-2015

goede kwaliteit voor een goede prijs, met een duidelijke en eenvoudige app, makkelijk in gebruik, snel aangesloten en werkt via wifi

Amy365 08-01-2015

We zijn heel tevreden over het aangekochte apparaat. Voldoet aan de verwachtingen. De geluidskwaliteit vinden wij goed, maar eerlijk gezegd stellen wij ook niet van die hoge eisen dus durf niet te zeggen hoe anderen daarover zouden denken. Wij vinden het apparaat er mooi uit zien, compact en makkelijk te verplaatsen. Dat geldt ook voor de vormgeving.

RGM1938 08-01-2015

Bleek makkelijk te installeren. Een verademing na jaren een vaste opstelling voor je speakers om deze draadloze variant te bezitten. Geluid in combinatie met een soundbar is goed.
Aparte vormgeving.