Philips AECS7000E zwart - Reviews

Bluetooth
Multiroomspeaker

7,6

hugomaas 25-06-2014 Product maand in bezit

De Philips WeCall bevalt me heel goed. Super makkelijk in gebruik en een ontzettend goede geluidskwaliteit.

Doordat de mogelijkheden beperkt zijn, is er snel contact tussen computer/telefoon en de 'WeCall'. Het prettigste is het voorkomen van rondzingende geluiden of echo's in een groepsgesprek.

Omdat ik veel voor school met skype vanuit thuis werk, staat de WeCall standaard op mijn bureau! Ik begrijp van anderen in het gesprek dat zij ook op een goede manier kunnen skypen en er geen andere omstandigheden/ongemakken zijn door mijn gebruik van de WeCall.

Overigens werkt de bluetooth verbinding ook uitstekend met het streamen van muziek, wat er voor zorgt dat ik een handzaam en goed extra boxje heb.

Yordie 16-06-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de speaker met name voor zakelijke doeleinden gebruikt en dan met name op reis. Werkt bijzonder goed, ook via skype en Windows 365 werkt de speaker beter dan dan de eigen microfoon van de laptop. De bluetooth is makkelijk aan te sluiten en werkt ook goed. Blij mee en een aanrader voor iedereen die regalmatig conference calls moet houden en tegelijkertijd veel reist.

Marionderooij 29-04-2014 Product paar weken in bezit

Heb de Wecall al een paar keer gebruikt voor vergaderingen met collega's. Je kunt vrijwel meteen het apparaat gebruiken omdat het heel makkelijk te installeren is. Knop aan de onderkant op aanzetten, knop ernaast een aantal keren ingedrukt houden en je bent via bt met je telefoon of tablet verbonden. Je hoeft verder geen handelingen meer op het apparaat verrichten. Zet het wel op een vlakke ondergrond want anders wordt de geluidsontvangst minder. De ontvanger kon mij en mijn collega's in alle gesprekken goed verstaan. Je kunt tot ongeveer 4 meter van het apparaat verwijderd zijn voor een goede ontvangst. Bonus van de wecall is dat je er een geluidsboxje bij hebt met een leuk geluid.