Urban Revolt Streetbeat blauw - Reviews

Bluetooth
Voeding
batterijen

sefket120 27-07-2014 Product kwartaal in bezit

Het is echt een cool ding. Alleen wat ik zelf jammer vind is dat je er niks anders mee kan dan muziek luisteren en bellen, enzovoort. Tegenwoordig kunnen dingen zoveel veel tegelijk. Daar houdt ik van. Dit kan dat niet. En dat is nou erg jammer. Maar voor de rest is het een top box ! En wat ik vooral fijn vind, is dat je als je gaat douchen ( Bijvoorbeeld ) kan je gwn muziek op in de badkamer terwijl je iPhone in je kamer licht. Dat is erg prettig vind ik zelf.

sjoerd gompie 28-06-2014 Product paar dagen in bezit

Geluidskwaliteit:
Goed vol en gebalanceerd geluid in relatie tot de grootte van het ding. Prettig om naar te luisteren.

Mogelijkheden: Draadloos telefoneren de andere kant hoorde zichzelf dubbel, geen idee of dit aan de urban ligt of aan haar toestel.

Duurzaamheid: ziet en voelt zeer degelijk aan, lijkt helemaal in orde. De toekomst zal het uitwijzen.

klein nadeeltje: Bij uitschakelen wordt het volume automatisch naar beneden bijgesteld. Dit heeft zo zijn voordelen maar ik heb het liever niet. Ik regel het liever zelf met mijn telefoon of tablet. Nu moet ik elke keer twee handelingen uitvoeren voordat ik hem gebruik.