Bose SoundLink Bluetooth III zilver - Reviews

Olorin76 07-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Nieuwe update: inmiddels een jaar verder met de huidige accu en geen problemen meer gehad. Duurzaamheid krijgt van mij dus een 9.

Olorin76 12-12-2014 Product half jaar in bezit

Prima geluid voor zo'n kleine speaker. Niet veel mogelijkheden, maar wat moet een speaker nou eigenlijk kunnen. Vormgeving vind ik ook wat saai, maar nogmaals: het is een speaker. Het gaat om het geluid. En dat is uitstekend. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen qua geluid, is dat de bas bij hogere volumes naar verhouding minder hard is dan bij lagere volumes.
Wat ik wel een giga minpunt vind, is de duurzaamheid. Ik heb hem nu een half jaar en krijg hem met geen mogelijkheid meer aan de praat. Als ik hem op de voeding aansluit, gaat de batterij indicator rood knipperen en that's it. Terug naar de winkel dus... Van een gerenommeerd merk als Bose had ik wel betere kwaliteit verwacht. Zeker voor € 300,00!

Update: m'n accu bleek defect, nu een nieuwe accu erin en hij werkt weer perfect. Service van Mediamarkt en Bose was prima.

Olorin76 03-11-2014 Product half jaar in bezit

noefel2 12-06-2014 Product paar dagen in bezit

BOSE Soundlink 3.
De speaker doet uitstekend waar hij voor gemaakt is.
Dit geluid uit een sigarenkistje is werkelijk ongelooflijk.
Het kost een paar centen, maar dan heb je echt ook wat.

Toch zijn er wel een paar puntjes ter vervolmaking:
Wat ik heel erg mis is een volume-meter: je moet nu gokken hoe hard hij staat, en je kunt zomaar schrikken, want dat ding kan HARD.

Ik ben geen 20 meer (en ook geen 40 of zelfs 60), hoge tonen kunnen bij mij wel wat versterking gebruiken, een instelbare bas en treble regeling zou voor mij handig zijn.

Dit apparaat paart goed met je telefoon (Android / Apple en alles wat ik geprobeerd heb, behalve TOMTOM), het is dan weer niet als carkit te gebruiken, geen halszaak voor mij, ik heb een andere, maar het zou handig kunnen zijn.

Wat er wat mij betreft echt AF moet: de signaal-piepjes: "ik sta aan" (zie ik aan het lichtje), "ik heb verbinding" (zie ik aan het andere lichtje, al kan ik dan weer niet zien met welk apparaat), "IK GA OP STANDBYE!!!" (Ben je met de sluimerfunctie van je muziekapparaat lekker ingedommeld, gaat er een harde PIEP. Dat is niet fijn!

Een afstandsbediening zou handig kunnen zijn.

Het UPDATEN lukt bij mij niet: de computer (MC-book-PRO) bleef steken in het zoeken naar het apparaat, dan gaat het apparaat in een andere modus waar het lang in bleef hangen en schakelde later na afkoppelen (spontaan geloof ik) terug naar de weergave-stand

Sevice: onder mijn apparaat zaten geen rubber pootjes. Een mailtje naar BOSE en ze worden gratis opgestuurd (2 pootjes, € 0,50 per stuk) daar wacht ik nog even op (overigens geen excuses voor het ongemak).

Het lijkt een waslijst, gedenk echter: het zijn puntjes ter VERVOLMAKING.
Dit apparaat is GEWELDIG, ik zou het zo weer kopen.

p.s. Ik moet van kieskeurig de duurzaamheid opgeven, daar kan ik nog geen zinnig woord over zeggen.