Stereoboomm 500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Stereoboomm 500 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Koen 03-02-2016
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Handig in gebruik, goed geluid maar helaas: na 6 maanden werkt de bluetooth-verbinding niet meer waardoor eigenlijk niet meer bruikbaar.

coli 08-11-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

zeer tevreden, ideaal voor op vakantie!!
Werkt perfect draadloos en er komt behoorlijk wat muziek uit uit dit compact speakertje.

SooperNoodle 02-09-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Op zich is het geluid niet denderend, maar zijn compacte formaat en lange levensduur maken dit meer dan goed.

Ik heb hem één keer (per ongeluk) meer dan een uur in de regen gezet en hij werkt nog steeds vlekkeloos.

Al bij al zeer tevreden van de aankoop en zeker zijn 35€ waard (via ibood)

KellyC 01-09-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Een tijdje geleden kocht ik de Stereoboomm 500 via de app van Ibood.be.
Ik las een beetje argwanend de uitleg over dit toestel maar de prijs heeft mij toen overtuigd.
Toen ik de doos opendeed en het toestel zag, verschoot ik hoe compact dit toestel was (Ibood schreef iets als 'past in je handpalm' en dat is niet overdreven). Dit deed mij natuurlijk het ergste denken over de geluidskwaliteit, maar alweer moest ik terugdenken aan de uitleg die men op Ibood gedaan had. Het geluid dat uit dit apparaatje komt is enorm en klinkt zeer goed, maar kan zeker je installatie thuis niet vervangen -> ik vermoed dat men dit hier ook niet voor koopt. Het is wel PERFECT om mee te nemen en geeft meer dan voldoende volume via bluetooth. Via 'Line in' is het iets minder, maar dat komt door de beveiliging die op je muziekspeler zit, niet door de Stereoboomm zelf.
Als ik me goed herinner schreef men dat de batterij 10u mee zou gaan, wel... ze gaat zelfs langer mee -> heb eens 12u kunnen afspelen zonder te herladen.
De enige bedenking die ik had toen ik de verpakking opende was dat er geen oplader bijgeleverd werd , maar dit heb ik nog niet gemist, omdat je hem perfect via elke USB-poort kan opladen. Deze Stereoboomm wordt elke dag gebruikt en kan zeker de concurrentie aan met zijn duurdere concurrenten.

KellyC 01-09-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Een tijdje geleden kocht ik de Stereoboomm 500 via de app van Ibood.be.

frankheyvaert 31-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Prima volle klank, bijna niet te geloven dat die uit zo'n klein speakertje komt! Ook rimpelloze bluetooth verbinding, het bijgeleverde verbindingskabeltje heb ik nog niet nodig gehad. Op rondreis in Zuid-Amerika waren mijn reisgenoten onder de indruk van de kwaliteiten van dit handig meeneembare toestelletje. En ook de Ecuadorianen waren begeesterd, de meeslepende doorleefde muziek van Pablo Alboran deed zelfs een jonge Ecuadoriaan in tranen uitbarsten.

mcorthouts 28-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Voor de prijs is het een geweldig machientje. Ik gebruik hem in de badkamer of in de keuken tijdens het koken. Zelfs een keer meegenomen op camping. Het geluid dat het produceert is voor deze kleine box ongelofelijk. Best zuiver en goede tonen. Ik verbind hem steeds met mijn smartphone via bluetooth en ook hier nog geen problemen opgemerkt.

specialk1002 27-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Dit is TOP, en je ziet het niet aankomen maar wacht tot ie opgeladen is en je je eerste nummer mee afspeelt. Misschien bevindt je je in een zelfde situatie als ik?! Met vrienden op de camping. De stereoboom opstarten de eerste noten klinken en dan kijk je rond en zie je iedereen met hun mond open staan gapen naar dat klein ding op tafel. Jazeker dat was de eerste non verbale reactie en maar goed ook want je zou een eventuele verbale reactie ervaren als storend voor dat mooie geluid van pure kwaliteit en diepte. Er is natuurlijk ook een nadeel. Je krijgt onmiddellijk de vraag of je er kan voorzien voor de rest van de groep :) dus verwacht je maar alvast aan wat extra werk en orders om je vrienden tevreden te stellen. Rest ons nog 1 ding en dat is dagen aan een stuk genieten vanuit elke kamer want zo kang duurt voor hij aangeeft dat je hem terug dient op te laden. Enjoy your boom!!

vic-ti-toria 25-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

De geluidskwaliteit is verrassend goed voor een toestel van deze prijsklasse. De wireless Stereo Speaker heeft ook een grote reikwijdte en de synchronisatie met andere toestellen verloopt vrij vlot, wat hem enorm interessant maakt.
Door zijn compacte vormgeving is hij ook enorm praktisch om overal mee te nemen omdat hij heel weinig plaats inneemt.
De autonomie van de batterij valt ook enorm mee, waardoor deze 'Stereoboomm Wireless Stereo Speaker' prijs/kwaliteit een absolute winner is.

geert.beck 24-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Goede geluidskwaliteit, handig formaat, stevig en eenvoudig in bediening. Een mooi toestel waar ik al heel wat plezier aan heb beleefd.

tomjans 23-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Super tevreden van deze luidspreker.
Heeft al meerdere weekendjes op campings overleefd en blijft goed afspelen.
Gemerkt dat het geluid via bluetooth aanzienlijk harder speelt dan via 3,5mm jack maar dit is voor mij geen probleem.
Zowel de kwaliteit van het geluid als de duurzaamheid van de batterij is een aanrader, kan minstens 10h afspelen zonder op te laden. dus voor mij was dit zeker een koopje!!!

Jan Van der Aa 22-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Klein handig en super geluid, zelfs buiten op 12 m uitgeprobeerd. Fantastische aankoop. Ik raad iedereen aan dit rechthoekig klein super dingetje aan te schaffen en te genieten van de muziek, om het een welk genre dat wordt gekozen. Terwijl ik dit schrijf is mijn stereoboomm 500 aan het spelen. Prachtig toch!!!

Maximm 22-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Toen ik het pakje kreeg zag het er kleiner uit dan ik had verwacht. En bij het opendoen van het pakje is het inderdaad een heel klein boxje, maar toen testte ik het uit. Het is echt een goede kwaliteit, het gaat zeer luid (veel luider dan verwacht). Zoals gezegd is het een kleine box, maar dit is zeer handig als je ergens naartoe gaat, want hij past gewoon in je broekzak! De batterij gaat ook zeer lang mee, ik gebruik hem nu al een paar dagen en heb het nog geen enkele keer moeten opladen. Het bereik via bluetooth is ook heel handig! Maar voor apparaten zonder bluetooth zit er een kabeltje bij! kort samengevat ; ik ben heel tevreden van mijn aankoop.

taurgis 22-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Ik heb de Stereoboomm nu toch al meer dan een maand in gebruik en ben er over te spreken. Je krijgt kwaliteit in een kleine verpakking en een scherpe prijs.

Ik was al een tijdje op zoek naar een Bluetooth speaker voor op het terras te zetten, muziek maakt het altijd gezelliger. Er is wel niet altijd plaats en de mogelijkheid om een muziekinstallatie buiten te zetten. De Stereoboomm werkt op bluetooth en kan gemakkelijk overal geplaast worden.

Geluidskwaliteit:
Je moet natuurlijk geen grootste dingen verwachten van dit toestel. Het is klein, en daardoor is er een limiet tot hoe luid en diep het geluid zal zijn. Dit wil niet zeggen dat het slechte kwaliteit is, verre van. Veel mensen die langs zijn gekomen zijn geschrokken van de kwaliteit dat het kleine toestel er uit gooit, ze zijn er over te spreken.

Voor de prijs van dit toestel is het geluid veel beter dan verwacht!

Mogelijkheden:
Er zijn veel mogelijkheden met dit toestel, tegenwoordig heeft iedereen wel een bluetooth smartphone. Het is erg gemakkelijk om je Smartphone te koppelen en hiervan muziek af te spelen zonder probleem. Indien je toch geen bluetooth hebt kan je het nog altijd via een kabeltje doen. Het is altijd wel leuk dat gasten zelf hun muziek kunnen afspelen als ze willen door simpelweg het apparaat te kopellen via bluetooth.

Vormgeving:
Hier is niet echt iets speciaals over aan te merken buiten de grootte.

Omdat het zo klein is, is het ook gemakkelijk om het overal mee te nemen, het is gemakkelijk op te bergen. Je kan het ook vrijwel overal plaatsen zonder probleem.

Duurzaamheid:
Het is een stevig toestelletje, maar ik zou het toch niet aanraden om een droptest te doen. Ook is het niet waterbestendig, dus altijd plaatsen op een veilige plek ;-)

Voor de rest is het materiaal kwalitatief goed!

Samengevat: Goed toestel voor een goede prijs!

Zeekameel 22-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Toen ik dit product voor de 1ste keer zag, had ik iets van jaja met jullie mooie verkooppraatjes. Zo een klein toestel en voor die prijs en nog eens goed geluid ook. Ik geloofde er niets van. Zelf niet na het lezen van reviews. :-)

Maar ik had iets waarom het eens geen kans geven.

Ja man, ik was verbaast wat een geluid dat er uit de Stereoboomm kwam. De kwaliteit van het geluid en de Stereoboomm is echt goed, de batterij gaat lang mee, het is klein en compact. Ik neem het heel veel mee, snel verbinden met de telefoon en iedereen kan meegenieten.

Ik heb ondertussen al 3 extra Stereoboomm's moeten bestellen voor vrienden en familie. En ze zijn er allemaal heel tevreden over.

Waar gebruiken ze/ik de Stereoboom :
- Kinderen Gamen op idevices en hebben nu "vet lang" geluid.
- Op de camping/kamp
- Presentaties met geluid of youtube
- Kleine feestjes
- Als de muziek in café uitgaat omdat ze willen sluiten.
- Om te verstoppen onder iemand zijn stoel en dan protjes afspelen.
- Snel en overal muziek te beluisteren.
- . . .

Kortom echt een goed product, is persoonlijk mijn beste internet koop tot nu toe. (en ja ik heb al veel online gekocht)

Is nu echt alles positief -> nee. Het is jammer dat ze het toestel niet leveren met een beschermzakje. Ik gebruik nu een alleenstaande kous hiervoor.

Harry Kreft 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Gisteren mijn Stereoboomm 500 ontvangen en uiteraard meteen mee aan de slag gegaan. Eens uit de verpakking was ik verbaasd over het kleine formaat van deze speaker. Past perfect in je hand, maar voelt wel heel solide aan. Enkel de knoppen zijn van plastiek maar het frame is van metaal wat best wel stevig aanvoelt. Geen stekker om de oplaadbare batterij op te laden, wel een USB-kabel om aan te sluiten op een smartphone, laptop of gewoon op de oplaadstekker van een Apple-product. Na enkele uren was het toestel volledig opgeladen en zocht ik contact via bluetooth met mijn Iphone. Fluitje van een cent want na enkele seconden was de verbinding een feit. Spotify geopend en al meteen muziek afgespeeld op dit kleine wonder. Wonder zeg je? Echt wel, want er komt verbazend heerlijke muziek uit dit kleine duiveltje. Geen Sonos of andere hoogstaande kwaliteit natuurlijk. Kan ook niet voor die prijs en dit kleine toestel, maar meer dan genoeg kwaliteit om lekker naar muziek te luisteren. Op het maximum volume is er wel vervorming waar te nemen maar dan staat het volume ook wel loeihard. Bij "normaal" gebruik produceert deze Stereoboomm meer dan voortreffelijke kwaliteit. Tien uur zou de batterij meegaan vooraleer hij opgeladen moet worden. Ik zit nu aan 8 uur en het ding doet nog altijd perfect zijn job. Kortom, na acht uur testen ben ik heel tevreden over deze aankoop.

eddyskapsalon 17-04-2014

Ik heb het toestel net. Hoe zie je wanneer de batterij is volgeladen?

Marc Van Rumste 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Gelet op de omvang van de steroboom, produceert dit een redelijk goed geluid, wel een beetje dof.
Batterij doet het heel goed: zeker 10u. speeltijd.
Heb wel mijn Nextbook tablet moeten resetten (factory reset) vooraleer de koppeling via bluetooth mogelijk werd.

bidongenial 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Geluidskwaliteit misschien iets minder goed dan wat ik verwacht had; er zijn te weinig bassen --> geen echte "boombox".
Alleen te gebruiken om af en toe een krachtiger geluid te krijgen dan wat er uit een smartphone te halen is.

stefaan0067 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

zichtbaarheid aan/uit knop laat te wensen over eveneens de bluetooth ,anders prijs/kwaliteit in orde

jensdufour 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Ik vindt dit voor die prijs een super goede speaker! De accu gaat lang genoeg mee en het geluid is goed tot op een zeker niveau want dan ga je toch een beetje de bas missen.
Ik ben zeer blij van deze aankoop en ik zou hem iedereen die op zoek is naar een bluetooth speaker voor gewoon gebruik voor een mooie prijs!

koen4116 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Kort samen te vatten : super aankoop, ziet er misschien wat "stug" uit, maar wees gerust, dit is een robuust, toestel dat simpel te koppelen is met mijn GSM, en toelaat om muziek zeer natuurlijk weer te geven ! Een absolute aanrader. Groot voordeel : 's avonds inpluggen en opladen, en ' s morgens weer een dagje (jawel, een dag !) heerlijke muziek ...

garfieldbart 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Pluspunten: goede geluidskwaliteit, lange batterijduur (>10u persoonlijk getest), makkelijke communicatie via bluetooth: starten stoppen en slippen van tracks gaat via knoppen van het toestelletje, stevig,goede prijs-kwaliteit. Minpunten: iets te weinig bas (maar dit is wel normaal voor zo een toestelletje en vrij goed op te lossen door bas hoger te zetten op GSM/tablet...)

Ideaal toestelletje voor kampeerders, voor op strand...

nicoledes 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Toen ik voor de eerste keer de stereoboom zag was ik niet zeker hoe goed hij wel zou zijn, maar omdat het zo een lage prijs had besloot ik om hem te kopen, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verast ben.

Op vlak van geluidskwaliteit en volume is de stereoboom zeker een aanrader voor zijn prijsklasse, als je een box zoekt waarmee je een feest(je) kunt organiseren, dan is deze niets voor jou. Deze portable box is heel handig voor kleinere gelegendheden, hij is licht, klein, stevig, en heeft een hoog genoeg volume en kwaliteit.

De batterij is zeer goed, ik heb hem zelf nog nooit leeg gezien, tenzij je hem dagen aan een stuk wilt laten aanstaan, is hij meer dan genoeg voor normaal gebruik.

Positieve punten:
-makkelijk in gebruik
-compact
-goede kwaliteit en volume voor zijn grootte en prijsklasse
-uitstekende batterij (-+10u)

Negatieve punten:
-de bluetooth werkt maar op kleine afstanden, en kan daardoor makkelijk connectieproblemen geven

Als er nog vragen zijn reageer dan maar, ik zal mijn best doen om hierop zo goed mogelijk te antwoorden.

gume 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Handig formaat om mee te nemen. Prachtig geluid voor zo'n kleine luidspreker. Bluetooth werkt prima.

kevindebruycker 21-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Hallo, hier zijn mijn bevindingen:

+ Ingebouwde oplaadbare batterij (niet sukkelen met kostelijke batterijen) met goede levensduur (of het écht 10 uur non-stop is durf ik echter niet garanderen)

+ Uiterst draagbaar

+ Stevige en mooie uitvoering

+ Gebruiksgemak

+ Bijgeleverde accessoires

+ Compatibel met zo goed als eender welk bluetooth apparaat (dus niet beperkt tot enkel Apple producten en de zoveelste dock die hier passeert), maar via de aux-ingang nog net iets betere kwaliteit

+ Werkt met Spotify e.d. op gsm

+ Goed geluid voor klein apparaatje

- Geen lader bijgeleverd (gelukkig compatibel met gewone USB lader zoals bij gsm)

- Geen opbergdoosje of beschermhoesje

- Het ledlichtje op aan/uit knop bij het opladen zijn niet zo goed zichtbaar, je moet er jouw hand al overhouden om het rood te zien (eens het lichtje uit is, is ie volladen)

- Soms valt de verbinding een seconde weg

- Geen mono (voor de oude knarren onder ons)

Conclusie: uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, voor die prijs vind je geen betere in de winkel. Iedereen van m’n vrienden is onder de indruk van de kwaliteit voor de kleine omvang, hij sloeg in als een “stereoBOoMm” (zelf als cadeau gekregen, en ga iBood in de gaten houden om eventueel zelf in de toekomst pakjes in te slaan). Het geluid is uiteraard geen home stereo installatie of surround (maar dat is bij andere speakers onder de €80 ook niet te verwachten), maar wel uitstekend om een kamer te vullen of mee te doen in de tuin. Ben je een echte audiofiel, en wordt dit jouw hoofdinstallatie, dan pas je beter, en zal je ook ettelijke honderden euro’s extra moeten uitgeven. Voor “casual” gebruik is het ideaal.