LG XBOOM Go PL7 wit

• JUL 2021
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG XBOOM Go PL7 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Philoled 15-01-2021

LG XBOOM PL7W wireless parel in geluidskwaliteit

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

Na ondertussen al een paar wireless speakers te hebben gehad ben ik nu een bluetooth luidspreker tegengekomen die de verwachtingen volledig inlost. Naast een prachtige afwerking en een prima bouwkwaliteit biedt deze speaker een geweldige allround geluidskwaliteit. De helderheid en detailweergave is uniek te noemen. Het apparaat heeft dan ook met recht en rede een eisa award gewonnen. Zonder meer zeer terecht!

Pluspunten

• uitgebalanceerd geluid
  • mooi design
  • bouwkwaliteit
  • batterijduur
  • speakerambilight is amusant !

Minpunten

• minpunten.... no way!

charline 20-12-2020

super zo een XBOOM in huis

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 wit

We hebben de xboom mogen testen. En wat zijn we er blij mee! Onze eerste indruk was al gelijk positief. Ook al ziet de xboom als zijn jbl concurrent eruit qua vormgeving, is dit veel steviger, robuuster en degelijker dan de jbl. Het geluid wat eruit komt is ook veel krachtiger. Met de soundboost functie is het nog mooier, voller en harder. Wij gebruiken de xboom alleen maar met de soundboost functie. Ook de ingebouwde lampjes zijn een gave toevoeging aan de speaker. Altijd een feestje! Let wel op, de batterijduur is hierdoor minder, maar gaat alsnog lang mee. Ook is de box waterbestendig dus een dagje strand of zwembad kan makkelijk,en je hoeft ook geen zorgen te maken om spetters. Mijn kids waren er onwijs blij mee, ze neemt het ook, als het kan overal mee naartoe, en als haar telefoon leeg is kan ze het via de box opladen, dit werkt ook als een powerbank. Wij zijn er erg tevreden mee en raden de xboom zeker aan.

Pluspunten

• batterij duur

Jakeki 09-12-2020

Muziek overal

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

Fijn product met een heel handig gebruiksgemak. Klank is heel mooi. Design is top en fijn met de lichtjes. Kan overal mee en batterij gaat heel lang mee.

Pluspunten

• Oogt mooi
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen adapter bij kabel om te laden.

m_elien 09-12-2020

Mooi, helder geluid

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

Ik ben heel tevreden over deze box. Hij heeft een mooi, helder geluid, maar dan moet wel de functie ‘sound boost’ aan staan. Zonder deze functie verdwijnt de muziek naar de achtergrond en is het niet krachtig. De batterij gaat lang mee, dit is dus een groot pluspunt als je de hele dag muziek hebt op staan. Via de app hier van, kan je een muzieklijst laten afspelen, het geluid regelen en het licht aan de zijkanten van de speaker bedienen. Dat licht is wel mooi voor ‘s avonds. Wat een klein minpuntje is, is dat de speaker nogal aan de zware kant is om hem ergens mee naartoe te nemen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Verschillende aansluitingen
  • Helder geluid

Minpunten

• Zwaar

Sofie 04-12-2020

Kwaliteit!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

Ik was al langer op zoek naar een handige meeneem box die een goede geluidsweergave heeft en waarbij de pret lang kan duren (goede batterij). Met de LG Xboom heb ik deze gevonden :) Zuivere klanken en een goede bas, die ook op pijl blijven als je de muziek luider afspeelt.  Ik weet niet of het met de 'woofer' te maken heeft, maar je voelt de box echt trillen op de beats.Het strakke design is tijdsloos en ziet er niet alleen in mijn huis  leuk uit, maar past echt in iedere setting. Hij voelt ook redelijk zwaar, iets wat ik niet als een nadeel ervaar omdat dat ook zorgt voor grote stabiliteit. Ook als ik hem meeneem naar de badkamer en op de rand van de lavabo plaats, hoef ik niet ongerust te zijn dat hij een spatje water te verduren krijgt, want ook daar is hij tegen bestand (ik heb hem natuurlijk niet meegenomen in bad :)
Deze box laadt ook nog eens je gsm op, als het nodig is! Ook handig dat je de luidspreker kan gebruiken bij een telefoongesprek. Na het uitpakken kan je de QR scannen en je kan van start om de de box helemaal te personaliseren. (lichten aan de box geven een discogevoel in de kleur die jij verkiest, playlist, ect).Ik denk er aan om mijn vriendin er 1 cadeau te doen met kerst want liefde is...samen je box synchroniseren en genieten van stereo :)

Pluspunten

• batterijvermogen
  • lader-functie voor gsm
  • stevige bas!
  • waterdicht
  • te personaliseren

Minpunten

• geen spraakbesturing

Domenique Kemps 04-12-2020

leuke speaker met powerbank ingebouwd

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

Sedert enkele weken in het bezit van deze leuke LG Xboom PL7, qua geluid moet hij toch een beetje onderdoen tegen onze oude JBL speaker, maar deze JBL is uiteraard ook wel een stuk duurder.
Maar dus voor de prijs van de LG valt hij reuze mee. Hij heeft ook een sound boost die je kan activeren voor een voller geluid, deze kan je ook activeren via de app op je smartphone.
Ook de leuke verlichting is instelbaar en ook zowel op het toestel als in de app.
Mooi meegenomen is de ingebouwde powerbank voor als je onderweg een lege batterij van je smartphone dreigt te krijgen. Onderweg in het park of aan het zwembad bvb kan hij dan al eens tegen een drupje water, wel opletten hij is niet volledig waterdicht.

Pluspunten

• verlichting
  • sound boost
  • ingebouwde powerbank

Minpunten

• aan de zware kant

SD_ 05-09-2020

mooie klank

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

Ben zeer aangenaam verrast met de draagbare luidspreker Xboom Go PL7. Wat een mooie warme klank die je redelijk luid kan zetten. De luidspreker is draadloos, met een volledige volle batterij kan je 24 uur muziek beluisteren. De lichtjes zijn leuk als het donker is. Het is een mooi modern design. Een pluspunt is dat je ook een Smartphone kan opladen via de box. Via de handige LG XBoom app kan je gemakkelijk de liedjes veranderen. De draadloze box weegt wel redelijk veel, maar zo staat hij stevig en trilt zo niet. Dit is een echte aanrader

Pluspunten

• mooie klank
  • handig in gebruik

Minpunten

• gewicht

PDW 04-09-2020

Geweldig geluid!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

Eerste keer dat ik een duurdere box heb en is me zeer goed bevallen. Valt wel veel zwaarder uit dan dat je zou denken, wat het minder gemakkelijk maakt om vlot even mee te nemen. Geluid is ronduit top, design is mooi. De verlichting is een leuke extra maar niet meer dan dat. Bereik gaat tot achter in de tuin, maar op de zolder heeft hij problemen. Opladen gsm is pluspunt, maar was nog leuker geweest als dit draadloos was. Van de batterij ben ik zeer tevreden. Gaat redelijk lang mee en laadt vrij snel terug op. Volume en pauze te regelen op box zelf, maar jammer genoeg niet volgende en terug. Dit zou wel gemakkelijk geweest zijn aangezien ik hem vrij veel gebruik met Spotify. Buiten hebben we hem ook gebruikt in combo met de tablet om naar Netflix te kijken. Jammer dat we hem niet kunnen gebruiken met onze Samsung smart tv. Hiervoor heb je een LG tv nodig.

Pluspunten

• Kwaliteit geluid
  • Sterke bas
  • Mooi design
  • Goede batterij

Minpunten

• Zwaar toestel
  • Geen bereik door gans het huis
  • Niet te gebruiken met smart tv's van andere merken

vanessa 04-09-2020

lg xboom

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

heel goed product kwaliteit zeer goed muziek heel zuiver
batterij ga lang mee overal mee naar toe keuken badkamer living eetplaats

Pluspunten

• meerderes smartphones aangesloten

Kim2006 27-08-2020

Lost alle verwachtingen moeiteloos in!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

Deze handige Harry mocht tijdens onze staycation mee met de tent op reis. Ideaal om de accuduur en de kwaliteit van het geluid te testen. Ik moet zeggen hij heeft me met verstomming geslagen. Deze draagbare luidspreker doet wat hij belooft! De accuduur is fenomenaal. Wij stond 4 dagen op een camping en hebben deze op geen enkel ogenblik moeten opladen. Daarnaast moet het geluid zeker en vast niet onderdoen voor een grotere, loggere geluidsinstallatie. Het geluid is glashelder en geeft de mogelijkheid om een feestje te bouwen. Zelfs het geroep en getier van kinderen kon hij overstemmen. De lichtjes op de uiteinden maken het dan weer een leuk iets om naar te kijken. De afwerking en het design is wat je van LG mag verwachten, in één woord AF! Daarnaast biedt deze luidspreker nog allerhande bijkomende opties zoals spraakbesturing, het overschakelen naar een inkomend gesprek tijdens het afspelen van muziek en één van mijn persoonlijke favorieten: je kan via de USB-poort je andere apparaten zoals je smartphone opladen. Dat de luidspreker spatwaterdicht is, is goed meegenomen met deze temperaturen. Zo hoefden we tijdens waterspelletjes de luidspreker niet af te dekken of weg te stoppen, maar konden we blijven genieten van onze muziek. Het enige nadeel is dan misschien het gewicht. Hij valt iets zwaarder uit dan andere draagbare luidsprekers, maar persoonlijk vind ik dit niet erg omdat ik zo zeker ben dat hij niet van de tafel zal trillen bij luide muziek. Kortom, mijn verwachtingen werden ingelost en deze gaat vanaf nu overal met ons mee.

• Geluidskwaliteit
  • Spatwaterdicht

Minpunten

• Redelijk zwaar

Kimberly1993 24-08-2020

Goede speaker

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7

Gelijk bij het uitpakken valt mij het mooie design op. De donkerblauwe kleur en de vorm zijn zeer modern en het staat bij mij dus mooi op de kast. Bij het koppelen met bluetooth kreeg ik direct de optie om de bijpassende app te installeren, ideaal! Het installeren ging vlotjes en de app is echt heel leuk om het geluid en de kleuren aan te passen. Zo kan je de perfecte kleur kiezen en snelheid van de lampjes.
Het geluid zelf is top, hij gaat lekker luid en het geluid blijft stabiel. De bass is ook goed en diep.
Nog een positief punt is voor mij het oplaadsysteem. Ik kan mijn gsm opladen aan de speaker wat ideaal is als je een feestje hebt en heel de tijd bluetooth en muziek afspeelt op je gsm. Het oplaadgedeelte zit achteraan de speaker onder een handig klepje dus dit valt ook helemaal niet op. Ik vind het dus een echte aanrader.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Mooi design