LG XBOOM Go PL5

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

BrendyS 10-12-2020

Klein maar krachtig!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

De XBoom is een super leuke Box.
Hij ligt makkelijk in de hand. Je kan hem makkelijk overal mee naar toe nemen. Je hoeft geen schrik te hebben om zonder muziek te vallen, want de box heeft een super lange batterijduur. De box is ook spatwaterdicht, dus buiten is ook geen probleem. De lichteffecten die je kan bedienen via de app zijn super leuk om sfeer te creëren als het donker wordt.
De box geeft een super aangenaam geluid en met de Bassboost kan je het extra hard laten knallen als het nodig is. Het is echt een aanrader.

Pluspunten

• Lange accutijd
  • Lichteffect
  • Bedienen met app

Vickyy 06-12-2020

Goede box

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

Ik heb deze box een paar weken geleden mogen krijgen. Zonder echt verwachtingen probeerde ik hem uit. Ik was meteen positief verrast. Allereerst moet je de speaker verbinden met de App op je smartphone. Hier kan je zien hoeveel batterij de box nog heeft en met welke Bluetooth deze verbonden is. Aan de zijkant van de box bevinden zich lichtgevende randjes. Deze zijn zeer leuk en bewegen mee met de beat van de muziek. Deze licht randen kan je met behulp van de app aanpassen van kleur en snelheid. Dit brengt je meteen in de juiste sfeer. Vervolgens hoe de box eruit ziet. Ik heb hem in het blauw en vind dit een mooie keuze, hij is simpel qua design en voelt zacht aan. De box is niet te groot waardoor je hem makkelijk overal naartoe kan nemen. Het geluid van de box heeft me nog het meest verrast. De muziek kan zeer luid gespeeld worden en de kwaliteit ervan blijft zeer goed! Ook kan deze blijkbaar tegen spatten van de douche, maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Over het algemeen kan ik dus zeggen dat de box zeker de moeite waard is om eens uitgeprobeerd te worden. De kwaliteit en design stellen niet teleur en moesten we feestjes mogen geven zou ik deze zeker en vast hiervoor ook gebruiken!

Pluspunten

• Lichtjes aan de rand
  • Goed geluid
  • Goede beat

Diederik 04-12-2020

Goed product met mooi design

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

Enkele weken geleden heb ik dit zeer mooie product mogen ontvangen. Als je de doos opendoet valt een strak design je meteen op, als je hem inschakelt komt de ledverlichting er mooi door. Dit product doet met een korte laadtijd het zeer goed wat de batterij betreft, ik heb meer uren gedaan dan dat het product beloofd. Enig nadeel op dat vlak is dat er geen automatische uitschakelfunctie is wanneer de connectie een tijd verloren gaat, daar moet je wel voor opletten. Dit toestel komt met een gebruiksvriendelijke app die specifiek hiervoor bedoeld. Deze maakt het heel gemakkelijk om verschillende aspecten te bedienen, je kan de kleuren van de ledverlichting volledig instellen naar eigen smaak en zin en nog belangrijker vind ik het goed kunnen instellen van het geluid. Dat kan ook weer zeer specifiek. De soundboost functie zorgt wel voor verlies aan geluidskwaliteit en die gebruik ik zelf dus niet. 1 box is goed voor indoor, outdoor is het snel te weinig vind ik, gaat de kracht al snel verloren. Maar zeer tevreden over dit product.

Pluspunten

• design
  • klankkleur
  • batterijduur

Minpunten

• volume (outdoor)

Rosalie Willems 04-12-2020

Gewoonweg top

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

Wat een geweldig product.
Het design past in elke huis, op elk feestje of gewoonweg in de tuin of in de auto.
Door de rubberen afwerking heeft hij een warm gevoel af en de verlichting zorgt voor net dat tikkeltje meer sfeer. Je kan kiezen voor verschillende soorten 'programma's' qua verlichting of totaal geen verlichting.
Hij is licht en ligt hele goed in de hand.
Door de lange batterijduur kan je hem overal mee naartoe nemen zonder te sukkelen met verlengkabels. En opladen gebeurd via usb, dus dit kan dan ook weer overal.
De multifunctionaliteit is echt een groot pluspunt!
En de boost, de boost zorgt voor net dat beetje meer. Het zorgt voor een prachtig effect met je muziek.
Bij de Xboom hoort een app, maar deze gebruik ik eigenlijk enkel om de verlichting aan te passen.
Ik verbind hem gewoon met Spotify of Youtube en dat gaat hel snel.
Zelf mijn docter van 2,5 jaar is helemaal fan. Het ene moment luisteren we naar onze muziek, het andere moment zingen we allemaal samen mee met Bumba en Maya ;).

Pluspunten

• batterijduur
  • design
  • handigheid
  • boostfunctie

Amanda 07-10-2020

Prachtig geluid uit een coole speaker!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

Deze speaker doet alles wat hij moet doen en meer!
Het geluid is zuiver en luid. De bas is ideaal. En als grote pluspunt is er nog een knop “sound boost” die het geluid nog versterkt!
Het design is strak en hip, door de rubberen afwerking van de speaker ligt hij gemakkelijk in de hand en beschermt tegen krassen en beschadigingen.
De app gebruik ik persoonlijk niet vaak, enkel om de batterijduur te controleren. Maar dat moet je niet vaak doen. We gebruiken hem al een tijdje en we hebben de speaker nog niet moeten opladen. De batterijduur is echt top!
De kinderen gebruiken wel vaak de app om de lichtjes van de XBOOM te veranderen van ritme en kleur .
De Bluetooth verbinding is ook heel snel. Ik speel de muziek af via mijn gsm, steek de speaker aan en welgeteld 2 seconden later speelt de muziek af via de speaker. Dit is super, ook blijft de verbinding.
Ik heb ook WiFi radio die dubbel zo duur is van een ander merk maar de verbinding via WiFi is rampzalig.
De speaker gebruik ik dagelijks en is zo gemakkelijk in gebruik. Met andere woorden: een top speaker!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Zuiver en luid geluid
  • Verbinding
  • Rubberen afwerking

Minpunten

• Geen zwarte kleur

Vick1982 07-10-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

Dit is echt een heel goed product naargelang de afmetingen die het maar heeft. De batterij gaat héél lang mee dus je kan er met een gerust hart een ganse dag mee werken. Het geluid is veel beter met de booster op en ook de verlichting is zeer leuk visueel en geeft net dat beetje extra aan je muziek.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Formaat
  • lichtgewicht

Minpunten

• verlies beetje kwaliteit bij hoog volume

Angelke82 05-10-2020

Perfect geluid met een extra lichteffect

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

De XBOOM heeft een super goede kwaliteit muziek. Heel zuiver, de bassen komen ook goed door. Zeker zijn prijs waard!
Er is ook een app om deze mee te bedienen. In de app kan je je echt uitleven met de kleuren van de XBOOM. Superleuke effecten om de lichten aan de zijkant van het toestel mee te bedienen. Van disco tot rustgevend. Ideaal voor een feestje in huis of gewoon om even te ontspannen.
Nadeel is wel als iemand anders zijn gsm bv wil aansluiten om muziek af te spelen, is die verplicht om de app te downloaden; Je kan niet gewoon even snel via bluetooth verbinden.
Eens opgeladen gaat dit toestel ook vrij lang mee. Dus je hoeft em niet constant op te laden.
Tot zo een 18u kan je muziek afspelen. En hij blijft ook gewoon werken als hij oplaadt.

Pluspunten

• geluid is super
  • batterij gaat lang mee
  • handige app
  • leuke lichteffecten

Minpunten

• je moet de app installeren om te verbinden

kenzovdb 30-09-2020

Goede speaker

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

Het is een heel goede bluetooth speaker die goede bass en een heel goede klant heeft. De bass boost is ook een heel aangename extra optie.De lichtjes aan de zijkant zijn overigens heel erg fijn en in de donker heel leuk, deze gaan ook mee met de muziek wat het extra fijn maakt. De app die je overigens kan downloaden, vind ik persoonlijk niet echt een meerwaarde.. De extra meerwaarde is ook de batterijduur, die gaat ruim 16u mee en is dus ideaal op warme dagen als je buiten zit. Ik ben aangenaam verrast over deze speaker. Het voordeel is ook dat het tegen een spatje water kan

Pluspunten

• bass boost
  • lange accuduur
  • verlichting

Minpunten

• app
  • gewicht

RobinDM 27-09-2020

Topper!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

Deze LG XBOOM heeft mij echt wel verrast, zo klein en toch zo een goed geluid. Ook zijn design spreekt velen aan. De verlichte ringen zorgen voor een leuke sfeer, zeker als de avond valt. Spijtig genoeg maar drie kleurmodi, en niet individueel aanpasbaar. Zelfde is te zeggen van de geluidsinstellingen, deze zijn er niet enkel 1 vaste stand en de "soundboost" functie. Echter zou ik dit wel heel graag kunnen aanpassen naar mijn eigen smaak. Qua accu duur is dit wel een volhoudertje en voldoet onder normale ( 50% ) omstandigheden aan zijn specificaties. De Meridian technologie heeft LG wel kenbaar geholpen met het verbeteren van hun geluidskwaliteit. Dit kleine speakertje heeft mij aangenaam verrast door zijn formaat en robuustheid ( voelt stevig aan ). Ik zou het ook aanraden aan mensen die een heel makkelijk meeneembare speaker willen met lichtjes, goed geluid en niet veel eisen stellen i.v.m. gebruik met een app.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Mooie lichtringen
  • Klein
  • Goede accuduur

Minpunten

• Kleur niet te kiezen
  • Weinig mogelijkheden in de app

CarloVOost 23-09-2020

wat een geluid uit zo'n klein toestel

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL5

De LG Xboom PL5 is een ware krachtpatser onder de draagbare luidsprekers. Het volume kan lekker hoog waardoor je de xboom voor gelijk welk feestje kan gebruiken. Op de hoge volumes zit op de bassen soms wel wat vervorming, maar voor de gewone luisteraars valt dit weinig tot niet op. Het toestel klinkt beter met de sound boost aan. Zonder deze functie is het nogal flets. Al bij al een degelijk en bovendien waterdicht toestel met een uitstekende batterijduur. Een leuke toevoeging voor de jongeren zijn de ledlichtjes die meegaan met de muziek op de beide zijkanten. Aan de achterzijde zit een afdekkapje waarachter de USB C oplaadaansluiting zit en enkele knopjes om eerder uitzonderlijke instellingen aan te passen. Het toestel laat zich echter zeer makkelijk instellen en bedienen via de gratis LG Xboom app.

Pluspunten

• gaat lekker luid
  • Meridian
  • batterijduur
  • waterdicht

Minpunten

• speciale knopjes achteraan zijn onduidelijk