Akai AWS06 zwart

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

jvdeijk 13-12-2013 Product paar dagen in bezit

Dit is een geniaal apparaatje!Een daverend geluid uit een 3watt speakertje. Ik denk dat het mono is maar het klinkt (ongetwijfeld electronisch geregeld, zo ruimtelijk als stereo. De bassen zijn verrassend goed; de ondergrond dient als klankkast.
Apparaatje vind ik mooi en ziet er duurzaam uit.
Apparaatje werkt urenlang op 1 lading. 8 uur zou mogelijk moeten zijn maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd.
Ik heb 'm nu gebruikt op muziek via spotify op de telefoon af te spelen, films op de tablet te zien/luisteren en zelfs voor telefonisch vergaderen perfect.

tuthmose 29-10-2013 Product paar dagen in bezit

4,2
Ja het geluid is zeker prima, maar de kwaliteit is "AKAI" en niet meer van deze tijd. Het aan/uit schakelaartje zit aan de onderkant en wil je dat bedienen dan druk je tevens op de overige kleine knopjes die een andere functie hebben. Maar heb je geluk, dan heb je een aardig geluid.
Helaas is bij mij, dat zwakke schakelaartje dus, na een paar dagen al stuk gegaan.

kvdveer92 23-04-2013 Product paar weken in bezit

Een paar weken geleden heb ik deze speaker gekocht voor op vakantie.
De batterij gaat erg lang mee en er is zelfs een batterij indicatie te zien op mijn iPhone.
Het geluid is ook er mooi en vol en een goede Bass.

Top speakertje