Sonos PLAY:3 zwart - Reviews

Sjaak Janse te Bergen op Zoom 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch geluid zonder draden

Prachtig geluid en het mooiste is geen draden door heel de kamer.
Zeer eenvoudige installatie.
Mooi design en ook te bedienen op de box zelf, zeer tevreden over mijn Sonos Play 3 aankoop
Ordernummer van BCC: 201611004469687

Pluspunten

• Gemak van installeren
  • Niet al te groot maar wel groots geluid
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Ook op de box zelf te bedienen (aan uit hard zacht

Henriette 05-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch geluid!

Kleine boxen met een geweldig geluid, makkelijk op te hangen aan de muur (ze kunnen ook op een standaard). Echt een geluidbeleving, je wilt nooit meer anders.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Klein

Patrick 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn Philips 930 systeem met FB820 speakers vervangen door twee Sonos Play 3 in stereopaar geschakeld.
Doen niet onder voor de Philips set.
Zeker na het uitvoeren van de (maffe) Trueplay Tuning in de app.
Het enige nadeel: Sonos speelt geen Bluetooth bronnen zoals Youtube vanaf je smartphone of tablet, maar wel een hele berg stramingdiensten, radiozenders, MP3's vanaf de NAS en alle muziek op je smartphone.

Wil12345 24-01-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik ben in bezit van 2 stuks Sonos 3. De software werkte in het begin nog op Apple Ipad 1 maar dat is door Sonos geblokkeerd. Dat is irritant. Het afspelen hapert af en toe even. Mijn internet is van Ziggo en snel. De gebruikersinterface wordt steeds onvriendelijker. Ik wil heel makkelijk het geluid op 2 plaatsen regelen. Het geluid is goed. Ik gebruik, het als achtergrond muziek. Ik heb ook getest met de soundbar. Het geluid heeft dan een vertraging t.o.v. tv als je niet de juiste aansluiting hebt. Let daar goed op.

steefv 08-02-2014 Product paar weken in bezit

6,5
Ik heb 2 Sonos play 3 speakers gekocht met de Bridge ter vervanging van mn conventionele stereo apparatuur.
Aangezien ik mn hele audio bieb op mn computer heb, dacht ik 'gemak dient de mens'.
Het instellen van de Sonos app is heel gemakkelijk, dat kan niet fout gaan. Wel jammer dat er geen Bluetooth op is !
Na enkele uren begon ik wel te merken dat het geen audiofiele speakers zijn. Ik had de neiging om bij elk nummer de bas en treble bij te stellen, omdat de speakers niet muzikaal zijn en de dynamiek erg slecht is.
Om een lang verhaal kort te houden heb ik ze omgeruild voor de Cambridge Minx 200, niet echt stereo maar laat geen spaan heel van de Sonos wat geluidskwaliteit betreft, en heeft ook Bluetooth !
Bij Sonos hebben ze te weinig aandacht aan de speakers besteed maar des te meer aan het Wifi systeem eromheen, waar ook wel wat op aan te merken is overigens.
Al met al een handig systeem voor niet audiofiele luisteraars, die alles waar geluid uit komt allang mooi vinden..

sankur 19-01-2014 Product jaar of meer in bezit

Op dit moment heb ik twee Sonos PLAY:3 speakers in mijn bezit. Ik ben er erg tevreden over. Het installeren gaat heel gemakkelijk, vervolgens bedien je de Sonos met je mobiele telefoon of tablet.

Wij gebruiken via Sonos de streamingdienst Deezer, maar Spotify en andere diensten zijn ook mogelijk. Op de slaapkamer gebruik ik de Sonos ook als wekkerradio, werkt perfect. Je kunt bij de wekkerfunctie zelf instellen op welke dagen je gewekt wilt worden, welke radiozender of gewoon een playlist van deezer enz. Wanneer een keer het internet storing heeft en je dus geen internetradio kunt luisteren schakelt de Sonos vanzelf over naar zijn wekker geluid, dus je verslaapt je bij internet problemen dus niet.

Het geluid is erg goed, ook het koppelen van meerdere speakers aan elkaar (bijvoorbeeld voor tijdens een feestje) werkt erg goed.

gerben12 08-01-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi geluid, maar vooral zeer gebruiksvriendelijk. Zo mee te nemen naar elkaar kamer en eenvoudig te bedienen met je mobile devices. Sonos moet alleen nog iets vinden om het updateproces wat gebruiksvriendelijker te maken, want dit kost wel eens tijd en opnieuw aanmelden bij de bridge/player

p.huysen 29-11-2012 Product paar weken in bezit

Moet zeggen een heerlijke installatie. Geluid is zeer goed, moet wel zeggen heb 2 boxen!. De software is top. Heb getwijfeld tussen deze en een teufel. Maar vindt het niks dat je een teufel niet in een winkel kan horen. De installatie van het systeem is echt super simpel.Wel duur maar wel gebruiksvriendelijk. Echt blij mee

Danny de S 05-06-2012 Product paar weken in bezit

Wat een ontzettend gebruikersvriendelijk apparaat. Installatie is eenvoudig en bediening kan worden gedaan door de hele familie. Software voor Apple apparaten is super en werkt erg intuitief. Het draadloze aspect maakt dat het systeem steeds uit te breiden is met extra speakers.

Ook handig om je Play:3 aan de muur te hangen met een muursteuntje van bijv. beugelsvoorsonos.nl

Dellatio 03-12-2011 Product paar weken in bezit

Zeker na ervaringen met een Philips WACS7500 is dit een verademing. Installatie was echt Plug&Play, kabel erin, aanmelden, klaar. Met de Sonos controller (nu nog op de PC, binnenkort op een Ipod) zoek je snel en makkelijk door je hele bibliotheek, en de integratie met iTunes en diverse internet muziekservices is uitstekend.
Verder is het ongelooflijk wat een geluid er door de relatief kleine Play:3 geproduceerd wordt, kamervullend HiFi.
Sonos is een aanrader, en ik zal zeker het aantal spelers uitbreiden in en om het huis.

///Rob