Jabra Solemate zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jabra Solemate zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mcwelly 03-03-2014
Geschreven voor: Jabra Solemate wit

Het is echt een super luidspreker het heeft heel veel mogelijkheden. Het gaat ook heel luid en een goede geluidskwaliteit. Ik denk niet dat er ooit een betere luidspreker heeft bestaan.

viktorbenschop 24-01-2014
Geschreven voor: Jabra Solemate wit

Het is gewoon the ultimate portable speaker!
Het geluid is vol. Niet zo luid als een groter docking station. Maar zeker luid genoeg voor de grote van de speaker. Ideaal om mee te nemen naar het strand, op vakantie, op tocht... Als je hem in je hand hebt voel je kwaliteit.

frankroch 24-01-2014
Geschreven voor: Jabra Solemate wit

Super speaker. Klein, handig met een geweldig vol geluid. Batterij ook zeer goed en uiteraard handig. Aansluiten met iPhone was 2x niets. Bottom line, super ding.

Karel V. 24-01-2014
Geschreven voor: Jabra Solemate zwart

Ik heb deze Jabra Solemate via iBOOD aangeschaft en ik gebruik deze nu een maand. Het ding doet fantastisch zijn werk tijdens onze verbouwingswerken. Het bijgeleverde beschermingszakje komt hierbij prima van pas.

De geluidskwaliteit is goed (ik vind deze bijvoorbeeld veel beter dan het opgeblazen geluid van een Bose Soundlink). Tip: het geluid klinkt nog voller wanneer je de speaker met zijn achterkant dichter tegen een muur plaatst.

Ik vind de behuizing super (you like it or you hate it). Ik ben wel benieuwd als de zwarte metalen grill altijd zo proper zal blijven, ik hoop dat de verf in de toekomst niet los zal komen... Maar dat zal de tijd moeten uitwijzen!