Philips AS351/12 zwart - Reviews

Bluetooth
10 watt vermogen
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AS351/12 zwart op Kieskeurig.be.

thefd001 13-08-2015

leuke speaker goed geluid

goede kwaliteit
goed geluid
degelijk
zelf goede oplaad bare batt aanschaffen jammer dat het voor die prijs niet standaard meegeleverd wordt

Patrieske76 13-08-2015

Mooi apparaat alleen binnen een jaar kapot

Geschreven voor: Philips AS351/12 zwart

Een van de weinige dockingstations voor Android. Mooi geluid en het werkte prima. Echter na een maand of 8 begon de aansluiting voor mijn telefoon te haperen. Maakte geen goed contact meer met de usb aansluiting. Na nog een paar weken maakte hij geheel geen contact meer. Bij reparatieservice van de winkel gaven ze aan dat het niet meer te repareren viel. Gelukkig binnen garantieperiode en ik heb mij geld helemaal teruggekregen omdat ze deze dockingstation niet meer maakten dus nu heb ik er helaas geen meer. Wel jammer!

FJR45 15-07-2013

Leuk apparaat

Geschreven voor: Philips AS351/12 zwart

Ben er wel redelijk tevreden mee jammer dat bij batterij gebruik deze snel leeg zijn maar ook dat naargelang de kracht van de batterijen het volume ook steeds minder wordt. Ook heb ik het vermoeden dat zelfs uitgeschakeld er (batterij) stroom wordt gebruikt want na enige dagen zijn vol opgeladen batterijen gewoon bijna leeg gezogen en nogmaals het apparaat staat echt uit. Voor de rest eenvoudig in gebruik kind kan de was doen en er komt een zeer goed geluid uit met meer dan voldoende bas.

Geradus 29-06-2013

Philips docking speaker met Bluetooth AS141

Geschreven voor: Philips AS351/12 zwart

ik ben zeer tevreden met me Philips docking speaker ik gebruik hem elke dag en is storing vrij ik heb zeer zuiver geluid

ikke1 19-06-2013

mooi product

Geschreven voor: Philips AS351/12 zwart

mooi apparaat met mooi geluid.
ik vindt het alleen erg jammer dat er geen afstandbediening bij zit.
ik dat op de dockingstation voor de Iphone wel. er dat is erg handig

KenterMJ 22-03-2013

Ik heb deze dockingstation gekocht naar aanleiding van een aantal positieve reviews op verschillende site's. Achteraf ben ik blij dat ik deze heb gekocht want er komt goed geluid uit (en zeker voor zo'n apparaatje) en is ook nog eens mooi vormgegeven.
De installatie is erg makkelijk; alleen ff koppelen via de bluetooth en op je smartphone een radio-app aanzetten. Je kan zelfs met je telefoon (in mijn geval een Galaxy2) een meter of 6 van het apporaat vandaan staan en dan is er nog steeds verbinding. Kortom voor die prijs koop je een goed apparaat.

+ goed geluid (een fatsoenlijk bass-geluid!!)
+ gelijk te gebruiken als oplader
+ werkt ook op batterijen
+ apparaat is niet te groot dus ook makkelijk mee te nemen op vakantie

Peter Reydon 04-11-2012

Ik was op zoek naar een dockingstation voor mijn Samsung Galaxy S 3. Ik kan je vertellen, dat is niet makkelijk! Het aanbod voor Android toestellen is (nog) zeer beperkt. Gelukkig vond ik deze Philips. Eerst op internet bij de webshops en later bij Capi op Schiphol. Hier was hij ook het goedkoopst, namelijk €89,-.
Welnu, het apparaat overtreft al mijn verwachtingen. Het geluid is erg goed. Zelfs bij een laag volume nog voldoende bass. Als je bovendien op je android toestel een equalizer download (bijv. Music Volume EQ), dan haal je nóg meer uit het apparaat.
Verder is hij heel functioneel. Zo kun je bijvoorbeeld de mini usb connector verschuiven en draaien. Deze dient als oplaad aansluiting. Het overbrengen van geluid gaat via Bluetooth. Aan de achterzijde is er nog een usb aansluiting en een externe aansluiting.
Het design tenslotte is ook mooi.
Kortom: een aanrader!

Gijsje68 20-05-2012

Goed apparaat dat er mooi uitziet en goed geluid voortbrengt

Geschreven voor: Philips AS351/12 zwart

Apparaat werkt naar verwachting. Ik gebruik hem vooral met bluetooth, want het is best een gepriegel om de telefoon op het apparaat te krijgen.

Daarnaast kun je de telefoon niet meer makkelijk gebruiken als hij er op vast zit. Zal waarschijnlijk wel kunnen maar mij lukt het niet makkelijk. Maar via Bluetooth werkt het helemaal super!

evgnt 25-01-2012

Mooi apparaat, jammer van die fidelio app

Geschreven voor: Philips AS351/12 zwart

Deze geluidsbox klinkt geweldig was mijn eerste reaktie, toen speelde ik mijn muziek via mijn standaard geluidsapp en verbonden via bluetooth.

Toen begon de ellende, omdat ik dit apparaat ook heb gekocht als wekker heb ik de fidelio software op mijn HTC Legend geinstalleerd, vanaf dat moment wilde de telefoon, tenminste als ik fidelio gebruikte, geen stabiele verbinding met bluetooth meer maken, de verbinding is er de ene keer wel en dan ineens weer niet, dit probleem heb ik niet met het afspelen van muziek maar alleen in samenwerking met de philips fidelio software, jammer.

Voor de rest een mooi afgewerkt apparaat was ik al lang naar op zoek, philips heeft dus een heel mooi product geleverd voor android gebruikers maar moet nog even serieus aan de slag met fidelio, als dat probleem verholpen is zou ik dit apparaat 3x4 sterren geven.