webstore.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over webstore.be.

webstore.be stelt zich voor

Webstore.be maakt deel uit van de Van Roey ICT Group. Deze dynamische ICT-onderneming met meer dan 20 jaar ervaring, bestaat uit een team van bijna 100 jonge medewerkers. Het bedrijf met vestigingen in Turnhout en Geel is gekend omwille van zijn sterke service. De kwaliteiten van het bedrijf worden gestaafd door een dertig certificaten. Webstore.be beschikt over een eigen herstelcentrum waar u al uw toestellen (ook elders aangekocht) kan laten herstellen.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht

Jules 23-05-2018 In de winkel gekocht
Turnhout

Slechte klantenservice

Ik heb een paar jaar geleden bij Van Roey een laptop/tablet gekocht en deze is na 2,5 jaar kapot gegaan, wat uiteraard kan gebeuren. Jammer genoeg viel dit dan ook nog eens buiten de garantie.
Ik had gevraagd of ze mijn laptop nog konden maken en/of ze mijn bestanden konden terughalen. Hier werd mij op een klantontvriendelijke manier gezegd dat ik mijn bestanden niet terug kon krijgen en dat de laptop herstellen ook onbegonnen werk was. Daarna ben ik naar een andere winkel (PC vision) gereden en zij konden in nog geen minuut mijn bestanden terughalen. Hier klopt dan toch iets niet met de bekwaamheid van jullie techniekers?

Pluspunten

Minpunten

Annemie 07-09-2016 In de winkel gekocht
Mechelen

teleurgesteld in info en geen garantie op batterij

vooraf 2 positieve ervaringen gehad met deze winkel, maar nu kom ik echt bedrogen uit. Ik heb een paar weken geleden een nieuwe batterij voor mijn laptop bij hen gekocht, maar die blijkt het slechts 2 uur uit te houden. Pech, zegt men, ze kunnen de batterij niet vervangen als die het toch wel meer dan 20 min. uithoudt. Dat is niet wat ik verwachtte toen ik 100 euro voor die batterij betaalde.
Bovendien had men mij dat telefonisch ook kunnen zeggen, zodat ik me de rit naar de winkel had kunnen besparen.

Minpunten

• info
  • garantie

W!mpix 21-06-2016 Via de website gekocht

Geen problemen gehad met bestelling. Service was snel en verzending was probleemloos en goed verpakt. Gebruiken ook Bpost voor BE verzending, dus dik in orde.

USB-ontvanger van het toetsenbord was kapot na iets minder dan 2 maanden. Contact opgenomen, verzendlabel gekregen via mail en toetsenbord gratis kunnen versturen. Ik werd up to date gehouden van de herstelling, en in minder dan een week tijd had ik een nieuw toetsenbord. Topservice dus, niets op aan te merken.

Hadden het Microsoft SCulpt Desktop setje nog in Azerty formaat in stock, en aan een zeer schappelijke prijs.

Uitzonderlijk goede ervaring en klantenservice.

TorgasMick 09-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met een zeer groot assortiment.

Ik had nog een bijkomende vraag welke ik via de chatdienst heb kunnen stellen, ook daar was ik binnen enkele minuten door al mijn vragen heen.

Jeanne Legrand 08-01-2015 Via de website gekocht

bestelling snel ontvangen, factuur achteraf via e-mail, kan niet beter

R._K. 25-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website. Kon gemakkelijk het product vinden. Betaling verliep vlot. Enkel noodzakelijke gegevens moesten worden ingevuld. Eenvoudig bestelproces.

Om 11.50 Hr besteld en de dag erna gratis thuis afgeleverd. Werd via e-mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling en nadien via de website van BPost.
Goed ingepakt teneinde eventuele beschadigingen te voorkomen.
Geen "kleine lettertjes". Alles is duidelijk vermeld op de website indien er eventueel problemen zouden zijn.

Prijs van aangekochte printer 10% goedkoper dan winkel die volgens hun akte van vertrouwen de laagste prijs garandeert (deze winkel is op haar beurt wel meer dan 20% goedkoper dan andere webwinkels).

Zeker en vast in het geval van speciale aanbiedingen.

Integraal wat een consument mag verwachten van een betrouwbare webwinkel.

nielsvl 16-07-2013 In de winkel gekocht
Turnhout

Ik was op zoek naar nieuwe boxen voor op mijn computer. Mijn eerste zicht ging vooral naar de prijs omdat ik niet veel ken van elektronica. Toen ik binnenkwam werd ik direct begroet en geholpen. De man die mij hielp, gaf mij een zeer goede uitleg waardoor ik dus de Logitech Z523 kocht. Deze werkt nu nog altijd super, dus ik ben zeker tevreden!

sels001 13-06-2013

Ludo Van Eynde 27-11-2012

Website: producten zijn duidelijk gecatalogeerd en te vinden.
Contactgegevens staan reeds op de home page, dus niet enkel een webshop,
maar een heuse winkel, op 2 locaties.

Bereikbaarheid: Bereikbaarheid zeer goed, afzonderlijke telefoonnummers voor
advies en support, eveneens op home page vermeld.

Bestelling & levering: Bestelling gaat vlot, betaling via secure verbinding,
boven de 50eur gratis aan huis afgeleverd. Indien in voorraad staat de
bestelling binnen 2 dagen aan je deur. Heb er een Canon printer besteld
welke de 2e dag na bestelling werd geleverd.

Maw geen obscure webshop of boxmover, maar degelijke zaak!