Warentuin - Reviews & Ervaringen

2,5 Lees 117 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Warentuin.

Warentuin stelt zich voor

De grootste webshop van de tuinbranche en de goedkoopste van Nederland! * Daarom kiest u voor Warentuin. Met een zeer breed assortiment op het gebied van tuin-, huis- en dierenproducten mag Warentuin zich de grootste webshop van de tuinbranche noemen. Veel verschillende topmerken, maar ook huismerken en altijd van goede kwaliteit. Warentuin werkt samen met grote zelfstandige tuincentra gevestigd door heel Nederland. Bij deze servicepunten kunt u inspiratie opdoen en producten bezichtigen indien gewenst. Warentuin biedt op veel producten de online laagste prijsgarantie. Vindt u ergens anders artikelen uit het assortiment toch goedkoper? Dan gaat Warentuin vaak met de prijs mee. Daarnaast heeft Warentuin gezien de producten zeer voordelige bezorgtarieven.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,5

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

JJPZ 15-11-2021

Algemene score

1,0
Verbeterpunten:

Producten sturen die heel zijn;

En voorzien van adapter;

Telefonisch mensen netter te woord staan;

Klanten voorzien van juiste informatie mbt retourneren servicepunt;

Retourlabel verzenden zoals was afgesproken.

Gelukkig neemt mijn telefoon alle gesprekken op.

Reageer

J Zuidhoek 10-11-2021

Algemene score

1,0
130 euro besteld hier. 4 items.

Geen mail gehad over deellevering oid.
Krijg 2 pakketjes, in 1 zat een beeldje en daarbij netjes een brief met wat er in de doos zat.

De andere doos zou een bierkraam moeten zitten, NIET HET GEVAL! Zat een Duits kerstkraampje in!!

De duurste van 99 euro NIET ONTVANGEN , geen mail, geen brief niks, ook een ander beeldje NIET!

Als je belt, wordt je uit de wachtrij gegooid en daarna bel je weer en dan zijn ze ineens dicht tot 1400 uur!!

Gemaild, via Twitter, Facebook proberen te benaderen! Ik EIS goede producten en ALLE producten anders heel snel mijn geld retour!!!
Officiele reactie van Warentuin 15-11-2021

Goedemorgen Jennifer,

Ik kreeg melding dat u ook hier een bericht achter heeft gelaten. Inmiddels hebben wij op die dag al per telefoon en mail contact gehad. Zoals aangegeven beantwoorden wij elk bericht binnen 24 uur en is het fijn als u dat even afwacht. Wij zijn er immers om eventuele problemen te verhelpen. Uw bestelling bleek in delen te worden geleverd. Dat er een verkeerd huisje in een doosje heeft gezeten is natuurlijk ontzettend vervelend. Ook wij verwachten niet dat zoiets kan gebeuren. Dit huisje is inmiddels kosteloos geruild. Uw berichten zijn naar tevredenheid afgehandeld en ik wens u veel plezier met de bestelde artikelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Warentuin.

Reageer

Wichems 18-09-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Lemax huisjes en poppetje s besteld. In 2 delen geleverd. Erg goed ingepakt. Op vrijdag een pakket bezorgd en toen klantenservice benaderd ivm t andere pakket. Er werd erg snel vriendelijk en duidelijk gecommuniceerd. Volgende dag ook het andere pakket in huis. Ondanks t hele goede inpakken 1 poppetje gebroken. Heb dit gemaild en in afwachting van reactie, maar heb volste vertrouwen dat het goed komt. Erg snelle levering
Officiele reactie van Warentuin 22-09-2021

Beste Wichems,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Daar doen we het voor. Ik ga er ook vanuit dat de klacht over het poppetje netjes zal worden afgehandeld. We wensen u veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
De klantenservice

Reageer

Luc Lubberts 21-07-2021

Algemene score

1,0
Een waardeloos bedrijf! Had een BBQ besteld maar 2 dagen later - op 26 juni - geannuleerd. Het bestelde had het pand van de vervoerder niet verlaten en kom dus direct retour naar de afzender. Warentuin bevestigd de annulering maar van terugstorten van het door mij betaalde hebben ze niet gehoord. Nu 21 juli zit ik - ondanks diverse e-mail - nog steeds te wachten op MIJN geld. Zag in een eerdere klacht - die over hetzelfde probleem gaat - dat men zich aan de wettelijke termijn van 30 dagen wil houd, m.a.w. niet zeiken wij staan in ons recht. Geheel ten onrechte. Ze zijn verplicht dit binnen 14 dagen na annulering te doen. Klacht ingediend bij acm

Waardeloze zaak.

Reageer

Marco de Wit 19-05-2021

Algemene score

1,0
Wat een ontzettende spijt heb ik gekregen om met warentuin.nl @warentuin.nl aan de slag te gaan.
Online potgrond 2M3 besteld en zou binnen 5 dagen bezorgt worden. Nadat hier na 5 dagen geen info / bericht over kwam mbt uitlevering mail gestuurd (binnen 12 uur reactie zeggen ze op de site), hier is totaal 0 komma 0 reactie op geweest. Na bellen kreeg ik de informatie, Dit weten wij ook niet meneer, en toen was het stil... Ongekend wat een belabberde service daar. Na aandringen om toch even transporteur te vragen hoelang het duurt krijg ik een reactie, ja maar meneer, daar gaan ze echt niet harder van lopen hoor.... Waattttt?? ik wil gewoon weten wanneer mijn handel komt zodat ik hier rekening mee kan houden.. ongekende zaken van lik me vessie! "mensen ga niet in zaken met warentuin.nl
Officiele reactie van Warentuin 24-05-2021

Beste Marco,

Het is erg vervelend om te lezen hoe u door de klantenservice te woord bent gestaan. Dat is niet waar wij voor staan, en dit zal intern besproken worden. Onze excuses hiervoor. Verder zie ik dat mijn collega dit uiteindelijk proactief heeft opgepakt en dat het is opgelost. Hopelijk is alles nog op tijd binnengekomen voor u!

Met vriendelijke groet,
De klantenservice

Reageer

Monique 22-04-2021

Algemene score

1,0
Ik zie dat ik niet de enige ben met een slechte ervaring met de Warentuin. Wij hadden twee potten besteld. Een scheurde kapot toen we de plant erin zette.
De klantenservice gaf eerst aan dat dezde plant er niet in kon vanwege gewicht. Dit terwijl op de site stond dat het een stevige pot was. Daarna gooiden ze het op een andere boeg: wij zouden de plant er te hard hebben ingezet.
Wij kunnen blijven uitleggen dat dit niet het geval is, maar het is hun woord tegen die van ons.
De toon is zeer onklantvriendelijk en ze komen ons echt met NIETS tegemoet. Geen nieuwe pot, tegeoedbon NIKS!
Zeer teleurgesteld in deze organisatie! Wij bestellen er helaas niets meer!
Officiele reactie van Warentuin 23-05-2021

Beste Monique,

Ik heb de mailwisseling nagelezen. Wij betreuren het dat we niet tot een oplossing zijn gekomen.

Met vriendelijke groet,
De klantenservice

Reageer

Sylvia 09-04-2021

Algemene score

1,0
N Ik heb lampions besteld via bol.com. Ik heb niet ontvangen wat ik heb besteld. Nadat Warentuin beweerde dat ik heb ontvangen wat ik had besteld, heb ik een screenshot toegestuurd met wat ik Wel heb besteld. Helaas heb ik daarna niets meer vernomen van Warentuin.
Officiele reactie van Warentuin 23-05-2021

Beste Sylvia,

Ik heb de mailwisseling erop nageslagen en u bent keurig te woord gestaan door mijn collega. Zij heeft uitgelegd dat de omschrijving van het artikel niet klopte en u mocht op onze kosten retourneren. Naar onze mening is dit afdoende. Wij hebben u nog een vervolgmail gestuurd naar aanleiding van deze review, maar hierop hebben wij niks meer vernomen van u.

Met vriendelijke groet,
De klantenservice

Reageer

Liesbeth 17-03-2021

Algemene score

1,0
Waardeloos bedrijf. Ik bestelde én betaalde op 2 maart een Gardena waterpomp en krijg op 17 maart te horen dat Eurofleur (onderaannemer?) de pomp niet op voorraad heeft en dat zij ‘hopen’ deze volgende week(!) te kunnen leveren! Ik heb mijn bestelling geannuleerd en er wordt gezegd dat er dit weekend geld wordt teruggestort....
Officiele reactie van Warentuin 23-05-2021

Beste Liesbeth,

Inderdaad bleek uw bestelling niet op voorraad te zijn en moest hij worden bijbesteld. Excuses hiervoor. Zeker in coronatijden zijn leveringen soms onvoorspelbaar, vandaar dat er werd gezegd dat het tuincentrum het 'hoopt' binnen te krijgen, in plaats van 'het 100% zeker' deze week binnen te krijgen. Dit is vervelend, maar kunnen wij niks aan veranderen. De wettelijke terugbetalingstermijn is 30 dagen, wij betalen dus ruim binnen die termijn terug.

Met vriendelijke groet,
De klantenservice

Reageer

Sten 30-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik had bamboestokken besteld bij Warentuin, helaas waren deze niet allemaal heel afgeleverd. De gene die waarschijnlijk door het vervoer stuk waren gegaan mocht ik houden en uiteindelijk kreeg ik geheel volgens afspraak nieuwe bamboestokken geleverd. Ik ben blij met deze uitkomst. :)

Reageer

Berry 24-04-2020

Algemene score

2,0
Een wilg besteld en krijg 1 week later bericht dat deze niet leverbaar is. Jammer dat ze zaken te koop aanbieden die ze niet hebben. Een alternatief werd niet geboden.
Officiele reactie van Warentuin 08-05-2020

Beste Berry,

Dit is inderdaad erg vervelend, onze excuses hiervoor. Soms gaat de verkoop zo snel dat ons voorraadbeheer het niet bij kan houden. We werken eraan om dit te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Eline Scholte

Reageer

Frank 06-04-2020

Algemene score

1,0
Je bestelt 5x kamerplanten voedings kegels 10
1x pokon perliet
Vult in adress met toevoeging, toevoeging wordt negeert waardoor bij de buren gelevert wordt, dus je moet hem aan klikken bij de buren om juiste adress in te vullen.
Vervolgens krijg je alleen maar 5x kamerplanten 10 kegels en niet 1x pokon perliet je maakt een melding, zei reageren dat ik niks anders bestelt heb, ik wordt kwaad en dan beginnen ze kinderachtig te doen, vervolgens zijn ze meer druk bezig met je review dan een oplossing, kaart het maar aan via paypal zeggen ze via mail.

Ik raad deze webshop zwaar af, omdat ze meer geven om reviews dan klanten service, en dat in tijden van corona waar kwetsbare mensen de deur niet uit kunnen omdat ze in kwetsbare groep zitten, heel erg kinderachtige klantenservice nee nee nooit meer weer, ze hebben intussen nog niet reageert op paypal melding, en ziet er na uit dat ik moet escaleren voor incomplete bestelling levering.
Officiele reactie van Warentuin 14-04-2020

Beste klant,

Mijn collega Jeroen is bezig met deze kwestie. Het ligt op dit moment bij Paypal, zij zullen bemiddelen. We hopen op een uitkomst waar beide partijen zich in kunnen vinden.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Warentuin

Reageer

Roze 03-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Prima shop, al was ik wel verbaasd dat mijn bestelling via beslist.nl bij Warentuin terecht kwam. De levertijd zou iets korter kunnen, maar verder ben ik heel tevreden.

Reageer

Cathy 30-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Super. Had 2 krikken besteld en daar een vraag over. Kreeg binnen 2 uur al antwoord!
Alles netjes geregeld, geïnformeerd en op tijd geleverd. Perfecte shop dus 😄

Reageer

Linda Pekelharing 22-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Leuke tuinstoeltjes voor een mooie prijs!
Snel geleverd en up date over verzending!
Kortom: zeer tevreden!

Reageer

Wilma 13-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Bezorging was sneller als verwacht.Het product voldeed aan de eisen.Communicatie omtrent de bezorging was goed.

Reageer

Marijke 03-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle levering, alles netjes verpakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Prima shop!

Reageer

Ingrid Leijn 01-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke omschrijving waarvoor het huisje bedoeld is. Mooie aanschafprijs en na levering te zien dat je voor deze prijs echt kwaliteit krijgt. Zien wat zebeloven. Ga zo door!

Reageer

ad 25-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Perfecte service en vriendelijke medewerking. prijs kwaliteit verhouding is super.

Reageer

Rog 17-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle levering mooi product
De koolmeesjes zaten al te wachten op de schutting toen ik het vogelhuisje aan het ophangen was.
Ze zitten er nu al in

Reageer

Boris 13-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
via de blokker die de bloempotten blijkbaar bij jullie bestellen,ik dacht dat ze op voorraad zouden hebben.Hierdoor moest ik wel een week wachten.

Reageer

Mieke 03-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zij boden mijn product het goedkoopste aan. De levertijden werden duidelijk via track and tracé bij te houden. Goede communicatie met web winkel.

Reageer

Mirjam 15-12-2019

Algemene score

4,0
Ik was enthousiast ver vorige aankopen. Heb nu echter geen leuke ervaring. De gekochte artikelen waren uitverkocht. Ik kreeg keurig netjes berichtt en er werd een alternatief voorgesteld. Dit was de helft goedkoper. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen en het resterende bedrag zou binnen 2-5 werkdagen terug gestort worden. Ik heb na 14 dagen gemaild en weer werd toegezegd dat mijn geld alsnog terug gestort zou worden. Nu, een maand later, nog geen geld terug gestort. Het gaat niet om een groot bedrag, maar Ik heb mijn twijfels of dit geld ooit nog komt. Ik bestel nu niet zomaar weer iets bij v&d/ warenhuis. Helaas.....
Officiele reactie van Warentuin 20-12-2019

Beste Mirjam,

Naar aanleiding van uw review heb ik uw bestelling en de bijbehorende mailwisseling opgezocht. Ik zie dat V&D de terugbetaling per ongeluk over het hoofd had gezien en dat mijn collega inmiddels van hen de toezegging heeft gekregen dat zij het alsnog gaan terugbetalen. We wensen u alvast fijne dagen!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Warentuin

Reageer

k vrijmoet 13-12-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
erg leuke shop.de levering van mijn bestelling was snel en op het juiste tijdstip.aangenaam verrast door de kwaliteit van mijn bestelling zeker gezien de prijs.super!

Reageer

Warentuin.nl 12-12-2019

Algemene score

9,0
1e. Artikel was voorradig
2e. Prijs was OK.
3e. Levering keurig op tijd
4e. verpakking voorbeeldig wat wilje nog meer!!

Reageer

Zarah 28-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ondanks dat ik in eerste instantie een verkeerde bestelling geleverd kreeg, echt tevreden! Vriendelijk aan de telefoon en uitlegt hoe het opgelost kon worden. De volgende dag al de goede producten in huis en kosteloos de verkeerde producten terug kunnen sturen.

Reageer

Geloofsgemeenschap St. Vitus 27-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Wij waren op zoek naar bloemenvazen voor op het kerkhof.
Website gevonden en de keuze was vlot gemaakt. Goedkoop en snelle levering.

Reageer

W. Arbouw 18-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik heb gekozen voor de Warentuin omdat zij een draaiorgeltje verkopen. Mijn zoon spaart deze.
Helaas werkte het orgeltje niet goed maar je kan artikelen zelfs retourneren zonder opgave van redenen. Ik was een beetjes te snel en had mijn bestelling terug gestuurd wat in overleg moet met de klantenservice(had ik over het hoofd gezien). Geen probleem krijg alles terug betaald inclusief de verzendkosten!! Keurig mij hier twee keer over gemaild, dit is service!

Reageer

Frank 15-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Erg goed en snel levering houden je goed op de hoogte waar je paketje bevindt .
Gewoon weg erg netjes en zeker aanbevelen .

Reageer

Diana dekkers 14-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goed product en snelle ,vriendelijke service. Zou een volgende keer zeker opnieuw bij warentuin bestellen.

Reageer

An 13-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Alles goed verlopen, snelle service.
Het enige spijtige was de info omtrent verzending, ik kreeg 1x een mail waarin stond u bestelling is nog niet in behandeling. En 5 dagen later was de bestelling er ineens, geheel onverwacht. Voor de rest alles in orde.

Reageer

Marianne 11-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Het kooitje voldoet prima en is erg mooi. Het steuntje is echter enkel bedoeld voor balkons met ronde reling en nier voor een vierkante zoals wij hebben. Het kooitje kukelt dus steeds om. Zou fijn zijn wanneer jullie een multifunctioneel steuntje kunnen maken.

Reageer

Gaby 10-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle levering en de vogelvoederflessen waren zeer goed verpakt! Heel blij mee en de vogeltjes ook😊

Reageer

P 10-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Wij hebben een Keter tuinhuisje besteld.
Makkelijk alleen op te zetten (als je een beetje technisch inzicht hebt) en is storm proof.
helaas wel een grote beschadiging in het geleverde pakket op de deurstijl, maar omdat je het pakket niet hierom mag terug sturen heb ik het toch opgebouwd. Nu in conclaaf met Keter nederland om een vervangingsonderdeel te krijgen.

Reageer

Ineke Jonkman 12-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Heb een erg mooi tuinschilderij van varkens gekocht. Staat erg mooi in de tuin. Moet er steeds naar kijken. Werd keurig verpakt met extra bescherming voor de hoeken

Reageer

Hans Fritzsche 27-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Helder omschrijving en produktfoto. Correctie wijze van betaling en verzending. Het gehele traject verloopt volgens afspraak.

Reageer

S 14-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik ben via Blokker bij Warentuin terechtgekomen. Ik ben zeer tevreden, omdat ze een artikel niet op voorraad hadden, kwamen ze direct met een goed alternatief

Reageer

Angeline Schoeber 11-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik had de kleinste maat kattentrapje besteld.
Werd keurig van mijn bestelling op de hoogte gehouden en er werd jeurig verpakt en op tijd geleverd.
Hartstikke schattig trappetje van echt hout, alleen.... de dondersteen doet er nog niks mee, dus we wachten af tot meneertje interesse krijgt en dan ga ik er nog 1 bestellen.
Kortom, een prima product!!

Reageer

Marie Rozenberg 10-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Bestelling is precies zoals beschreven. Ik had een rieten stoel besteld die super netjes, op tijd en goed verpakt werd geleverd
Ben heel erg tevreden met het product en de prijs was ook toppie.

Reageer

hened 28-08-2019

Algemene score

1,0
Heb op 19-8 potten besteld. Zijn tot heden toe niet geleverd. Ook geen reactie op mail ontvangen wanneer geleverd gaat worden.
Officiele reactie van Warentuin 30-08-2019

Beste Hened,

Wat vervelend dat de bloempotten nog niet geleverd zijn! Wat is uw bestelnummer? Dan gaan we voor u uitzoeken wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet, Eline Scholte

Reageer

C.W. 20-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Mooie, solide spullen die makkelijk te bevestigen zijn en precies aan onze verwachtingen voldoen.
Gemakkelijk te bestellen, prima service bij verzending en levering (tracking informatie) en snel geleverd.

Reageer

Jorick 23-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Belde netjes voor levering, vriendelijk en alles volgens afspraak! Een aanrader dus!

Reageer

Rene 22-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Via Bol heb ik een irrigatiepomp gekocht voor de tuin van het merk Hazelock. De pomp doet het tot nu toe uitstekend, maar bij de pomp werd ook een aanzuigslang van 7 meter bijgeleverd. Deze slang brak al doormidden bij het uitrollen ervan. Klacht heb ik bij Warentuin neergelegd en enkele dagen later werd mij een nieuwe aanzuigslang toegestuurd van betere kwaliteit: uitstekende service dus!

Reageer

M. Brom 21-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Overzichtelijke website, goede prijzen, snelle levering en netjes en stevig verpakt product.

Reageer

Pia 16-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Hebben een prachtig waterornament gekocht en snel ontvangen. Helaas probleempje met het pompje maar de service is super. Snelle antwoorden op onze mails en snel nieuwe producten van de service afdeling. Tot nu toe niets dan lof.

Reageer

h van bijnen 14-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
hoi, vind shop zeer duidelijk en producten in zeer goede staat. Ben zeer tevreden.

Reageer

robpoc 13-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goede service bij dit bedrijf wordt je keurig op de hoogte gehouden van je bestelling

Reageer

Janneke 06-07-2019

Algemene score

1,0
Ik heb online een intex zwembad besteld. Vanwege het warme weer wilde ik deze zsm ontvangen. Dag na bestelling medewerkster gesproken en zij heeft dit goed geregeld, 2 dagen na mijn bestelling had ik 'm al in huis. Maar de doos was zo erg beschadigd en tape zat helemaal los, dit zwembad moet al vaker uit de verpakking zijn geweest en geretourneerd. Nog nooit zo'n beschadigde doos gezien die wordt verstuurd. Nogmaals contact opgenomen met zelfde medewerkster en foto's gemaild. Zij gaf aan dat dit ook te erg was beschadigd en dat hiervoor een korting zou worden gegeven want dit moest niet kunnen. Ivm warmte heb ik toch vast het zwembad opgezet, kids hadden het veels te heet. Blijkt dat van 4 buizen de verf af is en slordig is bijgetipt. En nu is het zwembad niet meer in de doos te verpakken en wordt het niet meer retour genomen. En er wordt geen korting meer gegeven op het zwembad wat mij wel was toegezegd. Ik zou dit bedrijf nooit aanraden en voor mij dus nooit meer!!!
Officiele reactie van Warentuin 04-09-2019

Beste Janneke, Wij vinden het vervelend dat u zo'n negatief gevoel hebt overgehouden aan de bestelling. Mijn collega was in de veronderstelling dat in goed overleg met u is besloten om het zwembad toch te houden. Over de verf hebben wij nooit iets vernomen. Wij kunnen natuurlijk alleen problemen oplossen als deze worden gemeld. Wanneer Warentuin een fout heeft gemaakt, zijn de retourkosten niet voor de klant maar voor ons. We hopen dat u toch plezier heeft van het zwembad! Met vriendelijke groet, Eline Scholte

Reageer

Femke 28-06-2019

Algemene score

1,0
Op zondag een bestelling geplaatst voor een hoes voor over het zwembad. Betaling gedaan. Toen een mail gekregen met bevestiging aanvaard. Daarna krijg ik een mail met; u heeft zojuist een bestelling geplaatst deze is nog niet in behandeling genomen. Het is nu vrijdag en nog niks gehoord over de status van mijn pakket! Als je de klantenservice belt word je er na 5 minuten afgegooid. Schandalig!
Officiele reactie van Warentuin 30-08-2019

Beste Femke,

Wat jammer dat u ontevreden bent over de bestelling. Ik kan helaas niet terugvinden welke bestelling het betreft. Het was destijds erg druk, vandaar dat de klantenservice niet elk telefoontje kon opnemen. Per mail zijn wij wel altijd bereikbaar. Ik hoop dat de bestelling inmiddels is aangekomen en naar wens is!

Met vriendelijke groet,
Eline Scholte

Reageer

Willy 26-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Wat een snelle reactie en actie.
Ik had een parasol besteld, helaas was deze niet meer op voorraad.
Ik heb snel een e-mail gekregen met uitleg , mijn betaling zou ik met 5 werkdagen terug ontvangen, het beloofde gebeurde ook.
Dus razend snelle actie reactie.

Reageer

M. van Rhee 16-06-2019

Algemene score

4,0
Ik ben niet heel blij met de service. Ik had een klaptafel nodig van min. 1.20 mtr om mijn eettafel te verlengen bij gelegenheden. Die heb ik besteld, redelijk snelle levering, blijken de maten niet te kloppen. Tafel is 80x80 en de maten op de website blijken fout. Dus ik heb een 2de tafel besteld van € 139,-- Kan nu dus tafel verlengen met 1.60 mtr. Ik heb de shop om een tegemoetkoming gevraagd, nl als de maten in 1ste instantie hadden geklopt had ik die 2de bestelling niet hoeven doen. Allemaal eigen keus, weet ik, maar een tegemoetkoming van € 6,99 (verzendkosten) vind ik erg karig en dom want nu krijgen ze een slecht review. Was niet nodig geweest. Daarnaast heb ik ook nog 2 tuinposters besteld + een tuinkussen-box en gevraagd of die op een bepaalde dag bij mijn caravan geleverd konden worden. Kussenbox werd op goede dag geleverd maar de tuinposters kwamen weer van een ander servicepunt. Te laat opgestuurd. Die ben ik dus misgelopen. Hoop dat de receptie ze goed heeft ontvangen. Is niet de bedoeling om spullen van campinggasten te bewaren. Beetje rommelig allemaal. Wel snelle reacties en waarschijnlijk ook met goede bedoelingen. Maar loopt niet helemaal vlekkeloos. Die tegemoetkoming doet de das om. Ben ook benieuwd of review geplaatst wordt?

Reageer

Toon meer reviews