Vtwonen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Vtwonen.be.

Vtwonen.be stelt zich voor

vtwonen, al 50 jaar het bekende en meest veelzijdige woonmerk van Nederland, lanceert het totaal vernieuwde vtwonen by fonQ. Een site boordevol inspiratie, binnenkijkers, zelfmakers en maar liefst 20.000 woonproducten, direct te bestellen in de online shop. Bezoekers hebben een ruime keuze in woonproducten en merken, waaronder uiteraard de bekende vtwonen collecties maar ook meubels, accessoires en verlichting. Voor de consument is vtwonen een vertrouwde, toegankelijke en herkenbare autoriteit op woongebied die nu samen met haar partners een shoppable experience biedt op alle devices.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jenny 09-12-2019

Je kan beter naar het casino gaan en daar een gokje wagen dan bij VTWONEN te bestellen. Niet alleen loop je het risico dat je bestelling helemaal de mist in gaat, maar daarbij hebben ze nog eens een onbereikbare klantendienst waar je al helemaal niets mee opschiet. Noch via e-mail noch via telefoon krijg je de klantendienst te pakken.

Geld kwijt, geen product en balen als een stekker omdat ik niet eerder Trustpilot had gecheckt om hun slechte beoordelingen door te nemen.

Hier bestel ik NOOIT meer en ongetwijfeld ben ik niet alleen als ik de reacties lees op Trustpilot.