viking.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over viking.be.

viking.be stelt zich voor

Alles voor kantoor: bureauartikelen apparatuur en meubilair in 1 shop!

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

PietP156 30-12-2014 Via de website gekocht

Gps Betaald , en ze vonden geen factuurnummer niets. Hoop uiteindelijk dat ze mijn geld terugstorten!

Bij mijn klantennummer was ik opeens een "school". Ene keer kreeg ik een mail van Nederland dan een mail van België. De ene zei dat ik het toestel wel zou krijgen, nu na veel moeite mss. geld terug!

Lijkt mij geen eerlijke winkel op het randje van louche praktijken! Net op het laatste weet je bv. ook dat er gemiddeld 3,5 Euro kosten bijkomt zogezegd "pakjesgarantie"Zij hebben geen fysieke winkel, alles gebeurt volgens hun automatisch!

Valse beloftes en ze sturen je van de kastje naar de muur. Eerst ontkennen dat ik zelf maar iets besteld heb tot ik mijn bankafschrift in bijlage heb doorgemaild. 3 verschillende mail- adressen heb ik gekregen van dezelfde firma. Misschien hoopten ze dat ik die mails niet zou gelezen hebben.