vidaXL.be - Reviews & Ervaringen

5,0 Lees 3 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vidaXL.be.

vidaXL.be stelt zich voor

VidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Review criteria:

  • Voldoende
  • Onvoldoende
  • Goed

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

woupie 27-07-2017 Via de website gekocht

terrasverwarmer heat and beat

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
ik bestelde dinsdagavond de terrasverwarmer heat and beat via vidaxl.be
alles verliep vlot op de site tot en met het afronden van de betaling.
kort na bestelling kreeg ik een mailtje dat de bestelling ontvangen was.
de ochtend daarop meteen bevestiging van DPD dat mijn bestelling doorgegeven werd voor levering met daarbij een trackingscode om mijn pakket te kunnen volgen.
alles verliep perfect met telkens een keurig mailtje wat er met mijn pakket gebeurde.
enkele uren voor levering werd mij zelfs het uur van levering gemeld.
alles kwam perfect volgens afspraak op bestemming.
dus ik ben tot nu zeker tevreden van vidaxl.be
normaal schrijf ik geen reviews maar ik doe het nu toch even omdat ik reeds zoveel negatieve dingen las over hen.
juist is juist en dat mag dan ook wel eens gezegd worden!
dienst na verkoop heb ik voorlopig niet nodig dus daar kan ik momenteel niks over kwijt

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Goed
Uitstekend

Reageer

Garnicservice 17-07-2017 Via de website gekocht

niet eerlijk en klantvriendelijk

Algemene score

1,0
We hebben meegedaan aan 2 veilingen (radiators) .
1 hadden we gewonnen , de andere liep nog.
Omdat we een week op vakantie gingen hebben we gewacht met de betaling er zou toch niemand aanwezig zijn voor de ontvangst.
Zoals verwacht werd er een hoger bod geplaatst op de lopende veiling.
Omdat we 2 dezelfde radiators nodig hadden wilde we natuurlijk een hoger bod plaatsen.
Helaas dat gaat niet je moet eerst hetzelfde artikel betalen voordat je een hoger bod kan plaatsen.
Maar omdat we op vakantie waren , was dat niet mogelijk.
En mocht dat wel kunnen had het geen zin , er was niemand aanwezig om de bestelling te ontvangen.
Voor ons de oplossing (dachten we) inloggen met onze andere account.
En ja hoor we hadden de veiling gewonnen.
Dezelfde dag (zondag) dat we thuis kwamen , beide radiators besteld en betaald.
Nu moet je weten dat we beide account al jaren hebben , beide hebben we aangemaakt via vida.nl de Nederlandse site met ons adres in België.
Het vreemde was dat bij de 2de account Nederland stond ipv België.
Foutje dachten we , we vermelden het wel even en sturen nog een bericht na voor de zekerheid.
Het loopt helemaal anders.
Hoewel we beide accounts jaren hebben word slecht van de 1ste de bestelling aanvaard.
De 2de word zonder pardon geannuleerd.
Het zou onmogelijk zijn om de bestelling van de 2de account in België te leveren.
De account zou vanuit Nederland werken , op welk adres vragen we ons dan af?
We konden de radiator wel bestellen met onze 1ste account aan de zelfde prijs van de 2de account.
Op zich geen probleem ware niet dat je de radiator niet meer kon bestellen via de site.(voorraad 0)
Wij denken dat het probleem zit in de voorraad en niet de account.
Via de 1ste account hadden we de enige aanwezige radiator.
Omdat deze niet meteen werd afgerekend hebben ze het bod laten doorgaan via de 2de account niet wetend dat het om dezelfde mensen ging.
Nu geven ze de 2de account als oorzaak aan.
Onzin natuurlijk.
We hadden 2 dezelfde radiators nodig.
De 1ste werd vandaag voor de 2de keer aangeboden wij hebben ze voor de 2de keer geweigerd.
De 2de is geannuleerd en terug betaald.
Bereik van vida is nul,nul.
De eerste mails zijn aangekomen maar zonder reactie , als we nu mails sturen krijgen we bericht no-replay. dan maar mail gestuurd naar vida be. aangekomen maar nog geen reactie.

Ons advies , denk goed na voordat je met vida in zee gaat.
Klantvriendelijk zijn ze absoluut niet , Kwaliteit kan je vaak vraag tekens bijzetten.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

koen d 26-07-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0

Gemak
makkelijk besteld snel geleverd

Service
na telefonisch contact ,hebben ze mij onmiddellijk een oplossing geboden

Assortiment
zeer ruim aantrekkelijke prijzen

Aanbeveling
groot assortiment snelle levering en een zeer goede
naverkoop

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer