vidaXL.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vidaXL.be.

vidaXL.be stelt zich voor

VidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.5

• Slecht
  • Slecht

michiel 27-09-2018 Via de website gekocht

Pure oplichting...

Hoe durven ze zo iets verkopen. Stoelen die onmogelijk in elkaar kunnen gezet worden. Gaten op de verkeerde plaats geboord, ontbrekende vijzen en moeren, De metalen zwarte fixatie elementen die te klein zijn, enz...Hier koop ik nooit nog iets. Schandalig en pure oplichting.

Bart 07-09-2018 Via de website gekocht

foute levering, geen reactie !

Er werd een volledig fout artikel met fout referentienummer geleverd. Wanneer dit probleem werd gemeld (via verschillende kanalen) volgt er totaal geen reactie ! Op het zgn. telefoonnummer van de klantenservice wordt niet gereageerd, ook niet tijdens de kantooruren.

Mia Gypen 13-08-2018 Via de website gekocht

Levering beschadigd, geen retourinfo en -service. Te mijden!

Levering beschadigd + geen retourinfo bij de levering. Op internet gevonden telefoonnummers zijn niet te bereiken, adressen evenmin, andere aangegeven sites niet actief. Op mail wordt niet gereageerd. Het lijken me oplichters. Geen retourservice. Te mijden!

Meekers Guy 09-08-2018 Via de website gekocht

Na 1 maand, overal gaten, valt gewoon uit mekaar.

Het product voldoet geheel niet. Valt volledig uit mekaar. Het staat vol met gaten en valt volledig uit mekaar. Zijn uiterst ontevreden met het geleverde artikel;

Jaçques Pauwels 03-08-2018 Via de website gekocht

Service ondermaats.

Contact opnemen met de Belgische tak,is onmogelijk....diverse pogingen ondernomen,idem met email sturen,keek per toeval in mijn slams,en daar kreeg ik de melding,dat mijn bestelling,waarschijnlijk donderdag,gisteren dus zou geleverd worden,bleef gans de dag thuis,noppes....contact met DPD gaat ook niet,want ik beschik niet over de nodige gegevens om mijn bestelling te volgen,tel nr van EPD is niet bereikbaar....vandaag moet ik ook thuis blijven,in de hoop dat ik vandaag mijn bestelling mag verwachten...A,van 27juli ll.

Xavier 19-06-2018 Via de website gekocht

Ik koop hier nooit meer

geen levering.
geen contact met verkoper
mail/klacht via hun web-site werkt niet

kijk niet naar die aantrekkelijke prijzen: jij krijgt de producten niet geleverd.

Ingrid D(Olieslager 12-06-2018 Via de website gekocht

Metalen stoelen compleet verwrongen toegekregen

Ik voel me opgelicht .
De metalen framen van de stoelen waren volledig verwrongen.
Onbetamelijk dat ze zoiets durven leveren .
Een deel van de bestelling ontbrak.
De klantenservice is onbereikbaar

Steven VE 16-05-2018 Via de website gekocht

Toffe webshop maar voorradig wil nog niet zeggen leverbaar..

Voorheen nooit een probleem gehad met VidaXL, tof aanbod en heel scherpe prijzen. Levering ook prima. Qua producten beveel ik ze zeker aan maar niet qua betrouwbaarheid / commerciële service.

Recent een tuinset besteld met bijhorende tuinbank. Zelfde hout en idem vormgeving. Wij reuzeblij, andere bank geannuleerd (kan je ondertussen niet meer krijgen). Artikels stonden bij bestelling 'op voorraad' en dan neem je aan dat wanneer je direct betaald, je ze ook gaat krijgen. Je rekent daarop.
Vandaag een e-mail ontvangen van VidaXL dat de tuinbank uit voorraad is. Het geld wordt teruggestort binnen de 5 werkdagen.

Nu kunnen we dus alles gaan afschuimen om die specifieke bank terug te vinden elders 2 keer zo duur of op 2dehands whatever... maar ze is dus niet meer te vinden jammer genoeg.

Ik vind het niet kunnen dat als je iets aanbiedt online, je attesteert dat het voorradig is, je nadien afkomt dat het dan toch niet zo is. Daar hou je de mensen voor gek. Doe een beter stockbeheer. Ok, dit kan eens voorvallen maar doe dan op zijn minst een commercieel voorstel van iets alternatiefs maar nee, voila, hier heb je je geld terug en trek voor de rest vierkant je plan. Bedankt om iets te kopen, we hebben klanten genoeg, geen tijd voor persoonlijk gepalaber.

Mochten ze iets voorgesteld hebben van een ander soort, we zouden het nog overwogen hebben (uit noodzaak) maar nu moet een klant dus ergens anders gaan (gedwongen). Niet echt logisch qua commercieel beheer maar soit.

Dus men weze gewaarschuwd: op voorraad wil nog niet zeggen dat je het ook effectief gaat geleverd krijgen. Eerst zien en dan...

JEF 14-05-2018 Via de website gekocht

Te mijden

Bij bestelling werd 1 onderdeel niet geleverd.
Geen contact mogelijk met deze firma. Telefoon bestaat gewoon niet. Mailadres is o njuisty. Ze reageren dan op een ander adres niet. Ik ben van plan in Venray persoonlijk aan de deur te gaan staan om het ontbrekende onderdeel op te halen.
Betaald met paypal, daar ga ik klacht indienen. Hopelijk zie ik nog iets terug van mijn geld.

Dominique 26-04-2018 Via de website gekocht

Geen service

Telefonisch contact is onmogelijk, mails via klachtenformulier blijven onbeantwoord. Twee tuinstoelen gekocht en uiteraard betaald, één geleverd en daar stopt het. Heb hier een slecht gevoel bij

ignace 19-04-2018 Via de website gekocht

levering in eigen magazijn verloren

Na telefonisch kontakt komt er geen antwoord per email en blijf je in het ongewisse!
Beloven doen ze maar bevestigen ,ho mmar.
Ik hoop toch nog its geleverd te krijgen

kurt 12-04-2018 Via de website gekocht

nooit meer

levertijd tijdens bestelmoment 2 werkdagen, nu al 5 werkdagen!!!!! gechat met klantendienst en weten me doodtleuk te zeggen dat de levertijd 7 a 8 werkdagen is op het moment (12/04/2018) pfff eerste keer iets bestel......NOOIT meer
ps: klantendienst is ook niet een plus!!!!!!

Gerda haubourdyn 26-03-2018 Via de website gekocht

Correct bedrijf

Kocht al meerdere keren bij vidaxl en er werd snel en correct geleverd.
Maar ook het retourneren verliep heel vlot. De mailtjes werden snel beantwoord.
Ik vind dit bedrijf een aanrader.

jan 14-01-2018 Via de website gekocht

dit zijn oplichters

vond deze shop op internet via beslist.be maar er wordt niet geleverd en mijn geld is verdwenen in de zakken van deze oplichters telefonisch onbereikbaar mails blijven onbeantwoordt via chat 1 x contactegehad met een medewerker levertijd van mijn bestelling weten ze niet en bestelling annuleren kan niet zie nu ook dat mijn bestellingen van hun site verdwenen zijn

woupie 27-07-2017 Via de website gekocht

terrasverwarmer heat and beat

ik bestelde dinsdagavond de terrasverwarmer heat and beat via vidaxl.be
alles verliep vlot op de site tot en met het afronden van de betaling.
kort na bestelling kreeg ik een mailtje dat de bestelling ontvangen was.
de ochtend daarop meteen bevestiging van DPD dat mijn bestelling doorgegeven werd voor levering met daarbij een trackingscode om mijn pakket te kunnen volgen.
alles verliep perfect met telkens een keurig mailtje wat er met mijn pakket gebeurde.
enkele uren voor levering werd mij zelfs het uur van levering gemeld.
alles kwam perfect volgens afspraak op bestemming.
dus ik ben tot nu zeker tevreden van vidaxl.be
normaal schrijf ik geen reviews maar ik doe het nu toch even omdat ik reeds zoveel negatieve dingen las over hen.
juist is juist en dat mag dan ook wel eens gezegd worden!
dienst na verkoop heb ik voorlopig niet nodig dus daar kan ik momenteel niks over kwijt

Garnicservice 17-07-2017 Via de website gekocht

niet eerlijk en klantvriendelijk

We hebben meegedaan aan 2 veilingen (radiators) .
1 hadden we gewonnen , de andere liep nog.
Omdat we een week op vakantie gingen hebben we gewacht met de betaling er zou toch niemand aanwezig zijn voor de ontvangst.
Zoals verwacht werd er een hoger bod geplaatst op de lopende veiling.
Omdat we 2 dezelfde radiators nodig hadden wilde we natuurlijk een hoger bod plaatsen.
Helaas dat gaat niet je moet eerst hetzelfde artikel betalen voordat je een hoger bod kan plaatsen.
Maar omdat we op vakantie waren , was dat niet mogelijk.
En mocht dat wel kunnen had het geen zin , er was niemand aanwezig om de bestelling te ontvangen.
Voor ons de oplossing (dachten we) inloggen met onze andere account.
En ja hoor we hadden de veiling gewonnen.
Dezelfde dag (zondag) dat we thuis kwamen , beide radiators besteld en betaald.
Nu moet je weten dat we beide account al jaren hebben , beide hebben we aangemaakt via vida.nl de Nederlandse site met ons adres in België.
Het vreemde was dat bij de 2de account Nederland stond ipv België.
Foutje dachten we , we vermelden het wel even en sturen nog een bericht na voor de zekerheid.
Het loopt helemaal anders.
Hoewel we beide accounts jaren hebben word slecht van de 1ste de bestelling aanvaard.
De 2de word zonder pardon geannuleerd.
Het zou onmogelijk zijn om de bestelling van de 2de account in België te leveren.
De account zou vanuit Nederland werken , op welk adres vragen we ons dan af?
We konden de radiator wel bestellen met onze 1ste account aan de zelfde prijs van de 2de account.
Op zich geen probleem ware niet dat je de radiator niet meer kon bestellen via de site.(voorraad 0)
Wij denken dat het probleem zit in de voorraad en niet de account.
Via de 1ste account hadden we de enige aanwezige radiator.
Omdat deze niet meteen werd afgerekend hebben ze het bod laten doorgaan via de 2de account niet wetend dat het om dezelfde mensen ging.
Nu geven ze de 2de account als oorzaak aan.
Onzin natuurlijk.
We hadden 2 dezelfde radiators nodig.
De 1ste werd vandaag voor de 2de keer aangeboden wij hebben ze voor de 2de keer geweigerd.
De 2de is geannuleerd en terug betaald.
Bereik van vida is nul,nul.
De eerste mails zijn aangekomen maar zonder reactie , als we nu mails sturen krijgen we bericht no-replay. dan maar mail gestuurd naar vida be. aangekomen maar nog geen reactie.

Ons advies , denk goed na voordat je met vida in zee gaat.
Klantvriendelijk zijn ze absoluut niet , Kwaliteit kan je vaak vraag tekens bijzetten.

koen d 26-07-2016 Via de website gekocht

makkelijk besteld snel geleverd

na telefonisch contact ,hebben ze mij onmiddellijk een oplossing geboden

zeer ruim aantrekkelijke prijzen

groot assortiment snelle levering en een zeer goede
naverkoop