Twinckels.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Twinckels.be.

Twinckels.be stelt zich voor

Twinckels is ontstaan vanuit onze passie om van je huis ook echt een thuis te maken. Daarom hebben we een ruim assortiment A-merken geselecteerd op het gebied van wonen, tuinieren en buitenleven. Met onze producten tover je elke plek om tot een paradijsje waar je heerlijk tot rust komt en kunt genieten van je vrije tijd. Bij Twinckels helpen we je graag met het vinden van het juiste product voor jouw huis, tuin of kampeerplek. De eenvoud en logica van onze webwinkel maakt het zoeken en vergelijken van producten gemakkelijk. Kom je er toch niet uit? Dan staan onze medewerkers voor je klaar om je te helpen. Natuurlijk doen we ook onze uiterste best om onze prijzen scherp te houden en voortdurend de beste service en kwaliteit te waarborgen. Ons doel is om jou te ontzorgen, ook ná je aankoop. Als er onverhoopt toch iets mis is, doen we er dan ook alles aan om dit voor je op te lossen. Graat tot ziens bij Twinckels!

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Timo 16-09-2019

goede service, snelle levering. prima winkel. Ah ja goede prijs ook!
Website is ook heel handig