TOP-zwembadshop - Reviews & Ervaringen

4,3 Lees 43 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TOP-zwembadshop.

TOP-zwembadshop stelt zich voor

Ons team heeft als doel een zwembad in de tuin iedereen mogelijk te maken. Om dit te bereiken bieden wij Intex zwembaden & accessoires met laagste prijs garantantie aan. Ergens anders voordeliger = verschil terug. TOP-zwembadshop is een onderdeel van Heuts Mobiliteit & Vrije Tijd. Hierdoor profiteert u van de voordelen van bestellen bij een grote organisatie, zoals een betrouwbare organisatie met sterke logistieke structuur. 14 Winkels waar u uw bestellingen gratis kunt afhalen en een klantenservice van 14 mensen om uw vragen te beantwoorden.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 29 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,3

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

g van gent 06-08-2019

Algemene score

1,0
Update op 06/08/2019:
Eindelijk het zwembad ontvangen na vele telefoontjes, blijkt hij lek?. Ik mag de code van de liner uitknippen en opsturen, dan krijg je een nieuwe. Tuurlijk eerst een zwembad helemaal vol laten lopen, dan weer leeg moeten laten lopen ( kost ook geen geld ofzo ) dan afbreken, nieuwe liner erop en dan weer opnieuw vullen. Ik vraag of ze niet gewoon een nieuwe liner willen opsturen zodat ik het water kan laten zitten, hij is wel lek, ook bewijs meegestuurd en goedgekeurd door hun, maar hij loopt in 1 nacht voor 1/4 leeg het zwembad. Dus niet iets om meteen een nieuwe liner erop te moeten zetten, maar voor het volgende gebruik wel. Maar moet je dus die liner er toch afhalen en kapot knippen van Zwembadshop ( Miriam die daar werkt geeft dit aan ) omdat ze dan zeker weten dat hij onbruikbaar is geworden?? Hoe bedoel je vernietiging van een produkt? Dus ik geef aan dat ik niet in dat ding ga knippen omdat ik dit kapitaal vernietiging vind, en dat ik hem in zijn geheel terug stuur. Mag blijkbaar ook niet, nee ik moet hem zelf in stukken knippen en afvoeren volgens hen. Ben ik nu gek? Of wat vind u hiervan?. Ik heb ze zelf aangeboden om te komen kijken naar het lek mocht er twijfel zijn over een lek, al spreekt de foto voor zich. Ik heb dan ook het grijze intex bad, en die zijn niet overal te verkrijgen.

Review van 26/07-2019:
Geen levering ontvangen van dit bedrijf. Meermaals gebeld. De ene keer zeggen ze dat ze het zwembad maandag middag naar TNT hebben gebracht, de andere aan de telefoon zegt, we hebben het pakket dinsdag naar TNT gebracht. TNT gebeld, maar hebben geen pakket ontvangen met dit track en trace nummer. Het is wel aangemeld dat klopt, maar niet ontvangen door TNT. Inmiddels is het vrijdag en volgens TNT zit het pakket wederom niet in het soteer proces. Topshop gaat na aandringen van mij uitzoeken waar het pakket is. Maar dit vind ik te lang duren, dus gevraagd of ze een nieuw pakket willen versturen. Maar nee, ze willen eerst uitzoeken hoe het zit. Naar mijn menig moeten ze dit later maar met TNT uitzoeken. Gewoon een nieuw pakket versturen vind ik niet meer als normaal. Ik had het pakket dinsdag al moeten ontvangen nml. Nu maar weer gemaild, en maar weer wachten op een reactie.

Reageer

Ronald 02-08-2019

Algemene score

1,0
Top zwembad shop, onderdeel van Heuts, wat een waardeloos bedrijf! Geen verstand van zaken en een zeer slechte service!! Eerst kosteloze retourzending van onderdelen toezeggen, vervolgens verschuilen achter de drukte op de afdeling als je (meerdere malen) om de retourgegevens vraagt en tenslotte zeggen dat de retourtermijn is verlopen en je kan fluiten naar je centen! Om nog maar te zwijgen over de gebrekkige informatie & advies op vragen. Als klant mag je het zelf uitzoeken en met hun eigen leverancier gaan bellen over missende onderdelen. En dat noemt zich zwembad specialist van de Benelux!
heutsnl 06-08-2019

Beste klant,

Als u bij ons een bestelling plaatst dan ontvangt u per mail hiervan een bevestiging. In deze bevestiging zit ook een retour link waarmee u een artikel retour kunt aanmelden. Dit dient u als klant binnen 14 dagen te doen. Dit is nooit gebeurd. Als u dan vervolgens buiten de wettelijke periode van 14 dagen zit hebben wij het recht om aan u aan te geven dat u een product niet meer kunt retourneren. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Ronald 06-08-2019

Beste Heuts,

Zoals bij jullie klantenservice ook al eerder aangegeven, is deze retourlink zeker wel ingevuld, namelijk op 5 juli (6 dagen na onze bestelling). Daarnaast heb ik ook jullie schriftelijke toezegging gehad op deze retourzending, dat was namelijk de voorwaarde om de tweede bestelling te plaatsen. Na het invullen van de retourlink zou er door Heuts contact worden opgenomen voor verdere instructie, dit is echter nooit gebeurd. Na zelf enkele keren erom gevraagd te hebben, wordt gezegd dat er ivm de drukte mogelijk wat vertraging is, maar er vanzelf bericht volgt. Vervolgens wordt gewoon gezegd dat de retour termijn verlopen is. Dit noem ik zeer slechte service, zelfs onbeschoft naar jullie klanten toe. En ook al zou de retourlink niet ingevuld zijn, hadden jullie alsnog je afspraak na kunnen komen, dat zou pas goede service zijn! Ik heb alles zwart op wit en hoop dat jullie dit nog netjes op willen lossen, ik overweeg namelijk ook de Consumentenbond er bij te betrekken, zoniet rechtsbijstand. Zeer betreurende service van zo’n veelzijdig bedrijf!

Reageer

Jodokus50 30-07-2019

Algemene score

4,0
Bestelling reinigingsset snel geleverd maar moest retour. Wat een ellende, eerst serviceformulier ingevuld en dan krijg je een bedankje en moet je wachten tot deze beoordeeld is en gehonoreerd. Dan krijg je een link voor retourzenden. Zaterdag mee begonnen en nu is het dinsdag en nog niet de link ontvangen ondanks dat ik gisteren gebeld hebt en me toegezegd is dat ze s middags de mails zouden behandelen en de link zouden sturen. Dus ik wacht nog steeds.... opnieuw geprobeerd hierover te mailen maar op hun site kom ik niet ver met invullen formulier want hij gooit alles er steeds uit als ik invul waarom gevraagd wordt. Moeizaam alles, erg moeizaam als je wat wil retourneren en je geld probeert terug te krijgen hierom.
Check wel hun mailtjes in “ongewenste e-mailbox “!! Daar tot op heden ook niets in gevonden van ze

Reageer

Marco 27-07-2019

Algemene score

1,0
Ik heb 2 weeken geleden me zwembad besteld en nog steeds niet binnen, en er stond vandaag besteld morgen in huis allemaal bulshitt

Reageer

P. van der Heiden 25-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Afgelopen Zaterdag een groot Zwembad + Pomp + solarmat besteld. Deze dinsdagmiddag netjes binnen gekregen. Dus ik weet niet waar al die bangmakende reviews op slaan. Maar onze ervaring is een snelle nette levering. Heb vandaag mijn 2de bestelling geplaatst en er wordt netjes aangegeven dat de bestelling iets later bezorgd zal worden ivm de warmte. Tot nu toe een SUPER bedrijf!

Reageer

Patricia 24-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Vrij grote bestelling gedaan, en 2 dagen later al geleverd. Super snel en goed verpakt.

De bezorger zou alleen 15 minuten van te voren bellen, dat heeft hij niet gedaan. Maar met zulk warm weer kan ik hem dat zeker niet kwalijk nemen.

Wij zijn zeer tevreden!!

Reageer

Nynke 10-07-2019

Algemene score

2,0
Ik wacht nog steeds op correcte levering. Eerst is er een fout bad geleverd en helaas heeft herhaaldelijk contact nog niet tot wen oplossing geleid.
Inmiddels wachten we ruim 1,5 week op het juiste zwembad.
heutsnl 11-07-2019

Beste klant,

Dit vinden wij erg vervelend, wij zien dat het juiste bad vandaag aan u geleverd wordt door postnl. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support.

Reageer

NHG 09-07-2019

Algemene score

1,0
Je moet hard werken om te krijgen waar je voor hebt betaald in deze winkel!

Ik heb een grote bestelling geplaatst. Slechts een deel komt eraan. Communicatie is minimaal. Ze verzekeren me dat de ontbrekende items worden gemaild. Tien dagen later en niets. PostNL krijgt de schuld. Ik klaag hard. Na tien dagen laten ze me weten dat het ontbrekende deel net is gemaild. Hebben ze niet gezegd dat het tien dagen eerder was gemaild en dat het de schuld van PostNL was? Opnieuw komt slechts een deel van de ontbrekende bestelling binnen. Ze geven de schuld opnieuw aan PostNL. Het is bijna 15 dagen later en de bestelling is niet ingevuld. De rest van de bestelling is onderweg, zeggen ze, maar... Nadat ik hen met de Consumentenbond had bedreigd, zijn ze overeengekomen om mij de kosten van het niet-geleverde item terug te betalen. Wat een drama!
heutsnl 11-07-2019

Beste klant,

Onze excuses voor het ongemak, wij hebben begrepen dat wij het netjes met u hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Tirsa 04-07-2019

Algemene score

1,0
Slechte service, mijn zwembad zou dinsdag binnen komen. Hele dag gewacht voor niks. Woensdag hetzelfde verhaal. Gebeld die woensdag en ze geven het de schuld aan post nl en gooien zo de hoorn erop. Zeer slechte en onbeschofte service. Ik zou liever wat meer geld uitgeven, dan aan dit bedrijf. Zo kun je niet met je klanten omgaan.
heutsnl 05-07-2019

Beste klant,

Het spijt ons als iemand de verbinding heeft verbroken, dat is niet onze manier van communiceren met onze klanten. Het klopt helaas wel dat er pakketten vertraagd zijn bij postnl, en het langer duurt voor dat u de zending later ontvangt. Hierdoor hebben wij ook langere levertijden vermeld staan op onze website momenteel, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

E 01-07-2019

Algemene score

4,0
Vorige week zaterdag een zwembad besteld, nu maandag 1 juli nog niet binnen. Heb in het verleden vaker besteld bij Topzwembadenshop en Heutz maar nu bizar slecht en kan er niet bij waarom he zo lang moet duren. Aan de bezorgdienst ligt het zeker niet.

Topzwembadenshop moet zich echt schamen en Heutz ook, sorry dat het zo is.
heutsnl 01-07-2019

Beste klant,

Tot onze spijt kunnen wij hieraan niets doen doordat er flinke vertragingen zijn bij Postnl, dit is ook al in het nieuws geweest, wij hebben ook onze levertijd aangepast , toen u de bestelling plaatste stond er een levertijd van 5 tot 10 werkdagen op onze website, daar zitten we nog binnen nu, onze excuses voor het ongemak.

Erik 01-07-2019

Vreemd verhaal en ook niet zo goed om de nl post de schuld te geven. De afdeling verkoop vertelde ons dat het een keuze is van Heutz en Topzwembadenshop om het zo te doen. De interne druk moeten jullie niet bij de bezorgdiensten neerleggen. De keuze om een order te splitsen is ook iets waar wij als klanten geen invloed op hebben gehad.

Zorg dat jullie goed voorbereid zijn tijdens dit soort periodes zodat de klanten “vlot” hun spullen kunnen krijgen. Ik heb alle begrip en respect voor de bezorgdiensten ondanks regen of zon.

Dus mijn advies : wees eerlijk en kritisch naar jullie eigen organisatie en processen en schuif dit niet af naar een andere partij.

Wij blijven wel klant dus tot de volgende 2.0 ronde.

heutsnl 02-07-2019

Beste klant,

U mag hier zo tegen aankijken, echter hebben wij een externe partij nodig om onze pakketten te bezorgen, wij verstrekken alleen eerlijk informatie en dat was dat zij vertragingen hadden, het spijt ons en wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.'

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Laantjuh87 29-06-2019

Algemene score

1,0
Wat een drama dit bedrijf. Bestel je een zwembad met accessoires, komt het in 2 pakketten. Prima. Maar dan word 1 pakket geleverd (alleen de accessoires). Bel je en word je onbeschoft behandeld. Het is alleen maar de fout van de vervoerder.... en niet van hunzelf. Dan stel je voor om zelf naar een filiaal te gaan, maar een tegemoetkoming is onbespreekbaar. Vorig jaar ook al gezeik met dit bedrijf dat er artikelen verkeerd geleverd werden en dan moest je eerst bestellen en betalen voordat je het goede product kreeg. ECHT NOOIT MEER DIT BEDRIJF. Er komt veel goeds uit Limburg alleen top zwembadshop is 1 van de weinige dingen die zwaar drama is!!!
heutsnl 01-07-2019

Beste klant,

Het spijt ons dat er vertragingen zijn bij Postnl, het klopt inderdaad dat uw zwembad nog niet gescand was bij postnl en daardoor later wordt bezorgd, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Zwembadman 29-06-2019

Algemene score

1,0
Bij bestelling 1 a 2 dagen levertermijn. Nu een week later nog steeds niet geleverd buiten flauwe excuses over drukte. Op 3 mails om te annuleren geen reactie ontvangen. Onrespectvol bedrijf dat beloftes niet nakomt. Raad dit bedrijf absoluut NIET aan
heutsnl 05-07-2019

Beste klant,

Het klopt dat het momenteel langer duurt om pakketten te leveringen vanwege drukte en vertragingen bij de post. Wij reageren op alle mails, alleen u hebt gereageerd via een noreply mail daar krijgt u geen reactie op. U kunt altijd via www.heuts.nl/service een service formulier invullen dat beantwoorden wij altijd, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Erwin 28-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Afgelopen maandag een zwembad met wat accessoires besteld.
Bij het afronden van het bestelproces al de melding gekregen dat de levertijd ivm met drukte 2 - 5 werkdagen is. Daar ik verwacht dat dit bij andere aanbieders ook zo is en postnl het ook druk heeft de bestelling uiteindelijk toch geplaatst.
Vrijdag het zwembad en accessoires ontvangen en we zijn er blij mee!

Reageer

Gle 28-06-2019

Algemene score

1,0
Vorige week zwembad met pomp, afdekzijl, grondzijl, en chloor + ph start set erbij gekocht.
Uit voorraad leverbaar, 4 dagen zitten wachten inmiddels 6 dagen verder en alles behalve het zwembad is binnen. Zending word steeds uitgesteld en krijg totaal geen info echt slecht.
Top zwembaden is een mooie naam maar geld niet voor jullie betrouwbaarheid en Service.
Zorg gewoon dat je contact houd dan voorkom je veel teleurstellingen, en heb ik begrip dat het soms even anders loopt dan dat ik graag zou willen.
heutsnl 01-07-2019

Beste klant,

Tot onze spijt kunnen wij hieraan niets doen doordat er flinke vertragingen zijn bij Postnl, dit is ook al in het nieuws geweest, wij hebben ook onze levertijd aangepast , uw zwembad is aangekomen bij postnl op dezelfde dag als u de bestelling plaatste maar moet daar nog worden gescand en verwerkt, dit is erg vervelend maar hieraan kunnen we helaas weinig doen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Isabel 28-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik wist dat het druk was en heb gerekend op een levertijd van 5 tot 10 werkdagen. Ik heb gebeld met de klantenservice en werd vriendelijk geholpen door de medewerkers. Het ligt niet aan hun dat de bezorgdiensten het druk hebben!

Maandag 24 juni een zwembad + pomp besteld. Vandaag 28 juni binnen!! Alles netjes verpakt en ben zeer tevreden!

Reageer

Annelies 28-06-2019

Algemene score

1,0
Zeer slecht!
20-6 zwembad met zeilen, pomp en toehoren gekocht.
Alles op voorraad!
Ik krijg alleen het kale zwembad op zaterdag geleverd, de rest volgt pas 6 werkdagen later.
Zowel de pomp als het onderzeil noodgedwongen elders gekocht.
Zeil mag niet retour, omdat ik deze als combinatie samen met het zwembad had gekocht. Pomp mag wel retour, maar wat een drama voordat je het voor elkaar hebt om toestemming te krijgen om deze terug te sturen en waar je dan je retourgegevens kan terug vinden.
Wees duidelijk op je website, en lever mijn bestelling gewoon in 1x.
Klachtenformulier ingevuld, en dan verschuilen ze zich onder de enorme drukte.
Ik zal hier nooit meer iets bestellen!
heutsnl 28-06-2019

Beste klant,

Uw bestelling bestond uit meerdere pakketten, doordat ieder pakket apart verwerkt wordt bij Postnl kan het zijn dat niet ieder pakket op het zelfde moment aankomt, door de vertragingen bij Postnl heeft dit langer geduurd, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Annelies 28-06-2019

Graag reageer ik toch nog een keer op.
Jammer dat u zich verschuilt achter PostNL.
In een antwoord op mijn eerder gestuurde klachtenformulier werd aangegeven dat u niet op tijd kon leveren door extreme drukte door het warme weer.
Ik vind het daarom schandalig dat ik niet mag retourneren door een fout van uw kant waar ik niets aan kan doen!
Dat noem ik slechte service

Reageer

Rene 28-06-2019

Algemene score

1,0
Afgelopen weekend een zwembad met pomp besteld. Was op voorraad. De pomp werd afgelopen dinsdag bezorgd. Post nl heeft tot gisteren steeds de verwachte leverdatum van het zwembad een dag opgeschoven. Inmiddels is het vrijdag en is de status veranderd in ONBEKEND.
Top zwembadshop bericht mij dat het pakket een label heeft gekregen voor verzending.
Post nl mailt mij dat het pakket nog niet is aangeboden, alleen aangemeld.
Ik heb de winkel via de mail gevraagd om actie te ondernemen en uit te zoeken wat er aan de hand is. Maar ze leggen de schuld bij post nl. Het zou daar druk zijn. Inmiddels heb ik meer revieuws gelezen met hetzelfde probleem. Ik heb er niet veel vertrouwen meer in. Helaas heb ik al betaald.
heutsnl 28-06-2019

Beste klant,

Op de dag dat wij de track en trace code aangemaakt hebben is uw bestelling ook naar Postnl gegaan, door het extreme weer en de grote massa bestellingen in Nederland en Belgie heeft postnl een flinke vertraging dit was ook meerdere keren in het nieuws. Pas als Postnl het pakket fysiek scant gaat hij verder het sorteerproces in. Jammer genoeg informeert Postnl onze klanten foutief door te zeggen het pakket is nog niet gescand dus wij hebben dit niet, dit is echter niet zo, hiervan hebben wij ook een brief gekregen van Postnl. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u langer moet wachten, echter helaas is dit overmacht waardoor wij onze levertijden op onze website ook hebben moeten aanpassen, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

GT 27-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
20-6 een zwembad besteld van 10.00 x 5.00 mtr incl. zandfilter en zoutwatersysteem met zout. Direct 's morgens een mail van de transporteur (niet postnl maar thijs logistiek) voor het maken van een leverafspraak. Afspraak gemaakt voor volgende dag. De volgende dag keurig een mail met geschatte tjid (10.00-12.00 uur). Keurig op tijd werd de volgende dag alles afgeleverd en door de chauffeur zelfs helemaal achterin onze tuin neer gereden terwijl dit conform de voorwaarden niet zou hoeven. Alles helemaal compleet en zondag stond en draaide alles.
Afgelopen dinsdag nog wat onderhoudsspullen besteld en zojuist (donderdag) door postnl bezorgd en weer alles compleet.
Ik was vergeten een klantenkaart aan te maken en na een mailtje werd direct gereageerd en met terugwerkende kracht alsnog het spaartegoed van de vorige bestelling toegevoegd.
Dus al met al zeer tevreden over Top-Zwembadshop en hun logistieke partners en ook over de klantenservice.

Reageer

Corinne 26-06-2019

Algemene score

1,0
Waardeloos! Afgelopen weekend een zwembad besteld dat op voorraad zou zijn, maar zit nu al 3 dagen in het sorteerproces, waar hij kennelijk nog altijd niet is aangeboden. Bellen heeft geen zin. Het bandje verteld dat "het drukker is dan u van ons gewend bent" en dat er "nog enkele wachtenden voor u' zijn. Er wordt niet gemeld hoeveel wachtenden of wat de wachttijd bedraagt. Na een kwartier wachten heb ik maar weer opgehangen. Ik zou nooit meer iets bij deze shop kopen!
heutsnl 28-06-2019

Beste klant,

Het klopt helaas dat de pakketten langer in het sorteer proces zitten bij Postnl, waardoor u langer moet wachten, er zijn landelijke vertragingen vanwege het extreme weer en het feit dat Nederland massaal online besteld heeft, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Leonie Berends 26-06-2019

Algemene score

1,0
Koop hier nooit wat!!!!!

Aflopen vrijdag 22-6 zwembad en toebehoren besteld... al het toebehoren kwam binnen maar geen zwembad en dat terwijl er toen op de site stond 1-2 werkdagen. Ze geven post NL de schuld, geven zelf niks toe!
heutsnl 28-06-2019

Beste klant,

Tot onze spijt waren er landelijke vertragingen bij Postnl wat meermaals in het nieuws is geweest, vervolgens hebben wij onze levertijden op onze website aangepast, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Michel 26-06-2019

Algemene score

5,0
Mijn bestelling geplaatst en afgelopen maandag de track en tracé link ontvangen , nu staat het bij postnl al.3 dagen : Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces ,. Betekend al wel aangemeld maar pakket nog niet ontvangen bij postnl ,,,, hoe lang zit daar tussen , tussen het aanmelden bij postnl en het daadwerkelijk het pakket afgeven bij postnl ???
heutsnl 28-06-2019

Beste klant,

Op de dag dat wij de track en trace code aangemaakt hebben is uw bestelling ook naar Postnl gegaan, door het extreme weer en de grote massa bestellingen in Nederland en Belgie heeft postnl een flinke vertraging dit was ook meerdere keren in het nieuws. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u langer moet wachten, echter helaas is dit overmacht, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

OVERDUIN 25-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Afgelopen zaterdag zwembad met pomp besteld. Kreeg gelijk mail dat dinsdag de levering zou zijn. Kind blij, krijg ik net alleen de pomp. Een nette mail met daarbij vermeld dat het zwembad later geleverd wordt of dat er iets mis is gegaan zou wel. fijn zijn. Nu Kan je er weer achteraan en hopen dat ze bereikbaar zijn, want betaald is er wel. Morgen maar bellen. Geen onvoldoende want pomp was snelle levering, alleen niet compleet

Reageer

regina 25-06-2019

Algemene score

2,0
afgelopen donderdag een zwembad besteld van 2x3 meter, incl. accessoires. Alles was voorraad. Zaterdag alle accessoires binnengehad, behalve het bad. Dat zou ineens dinsdag geleverd worden. Het is nu dinsdag, en het bad zit nog niet eens in het sorteerproces. Het is dus geen voorraad maar moet vanuit een ver magazijn komen waarschijnlijk. en ja de levertijden zijn aangepast op de site maar daar hebben we nu toch niks aan in deze hitte? Hoe leg je dat nou uit aan de kinderen? Dus het is beter bij een winkel een zwembad te kopen dan heb je het ook echt. Zonde van de beloftes die niet waargemaakt worden. Geen aanrader tenzij je geen haast hebt.
heutsnl 28-06-2019

Beste klant,

Beste klant dit moet niet ergens anders vandaan komen, dit is allemaal op de zelfde dag naar postnl gegaan echter door vertragingen bij Postnl duurt de verwerking langer, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Jef 25-06-2019

Algemene score

1,0
Vrijdags een zwembad met toebehoren besteld om 10.01 uur. op de website stond vermeld voor 16.00 besteld volgende dag geleverd.
Zaterdags gebeld, ging niet geleverd worden, duurde 2-3 werkdagen. Dat was veranderd op de site (wat blijkbaar ook voor mijn bestelling is).
Dinsdag weer gebeld, levertijd werd 5-10 werkdagen en mij bestelde pakket staat wel bij postNL maar moet nog worden gescand. duurt nog wel een week tot 2 weken.
Slechte klanten service met personeel wat vrij bij de hand is.
Ik zou dit bedrijf niet aanraden en toch kiezen voor een iets duurdere maar betrouwbaar bedrijf.
1x besteld en gelijk nooit meer.
heutsnl 25-06-2019

Beste klant,

Het klopt dat de levertijden momenteel langer zijn door de vele bestellingen i.v.m de tropische temperaturen, daarbij heeft postnl momenteel ook vertragingen omdat er in Nederland en belgie teveel pakketten besteld zijn, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Fam. Minneboo 24-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Hele goede service. Door het warme weer hebben ze 1 a 2 dagen vertraging.

Ik had afgelopen vrijdag een 3 bij 2 buizenzwembad besteld met onderzeil en afdekzeil voor een super prijs!

En vandaag ( maandag 24 juni 2019) kreeg ik m binnen.

Bedankt

Reageer

Robert 21-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik was op zoek naar een zwembad en wist de maten die ik wilde. TOP Zwembadshop had een hele goede combinatie aanbieding voor zeker de laagste prijs. Snel besteld en direct een reactie dat het verstuurd zou gaan worden. En inderdaad. Alles compleet binnen gekregen en netjes verpakt.
Ze hebben alles gedaan wat ze beloofd hebben. En nog eens snel ook.

Reageer

Montana 18-06-2019

Algemene score

3,0
Er zijn (intex) zwembad accessoires die bij een ander goedkoper zijn. Hoezo laagste prijsgarantie. Heb ze een mail gestuurd met voorbeelden,kreeg wel snel een antwoord maar werd niet serieus genomen.
Dus geen goed gevoel aan overgehouden en bij een ander besteld die ook nog goedkoper is.
heutsnl 28-06-2019

Beste klant,

Het klopt dat wij de laagste prijsgarantie aanbieden op Intex producten, en uiteraard nemen wij u daarin serieus. Echter hebben wij hele redelijke voorwaarden gesteld aan deze laagste prijsgarantie, deze zijn terug te lezen op onze website. Als u hieraan voldoet dan krijgt u van ons het verschil terug.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

Gerdien 13-06-2019

Algemene score

2,0
Deze topzwembadshop zegt dat ze laagste prijsgarantie geven maar als je dat dan aandraagt, sputteren ze hard tegen, heel onsympathiek!
Hoe hou je je klanten tevreden? Door eerlijk toe te geven!
Verder prima shop met leuke aanbiedingen maar door zulk gedrag geen zin meer om iets daar te bestellen! Straks gaat het nl net zo met garantie, daar zit ik niet op te wachten!
Op deze manier de goedkoopste willen zijn, kun je ook geld mee verdienen, mensen afwimpelen!
heutsnl 14-06-2019

Beste Klant,

Wij hebben een fout gemaakt en u verkeerd geïnformeerd over de laagste prijsgarantie. Uw verzoek voldoet namelijk wel aan onze laagste prijsgarantie voorwaarden. Wij vinden dit erg vervelend en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan, zo gaan wij zeker niet met onze klanten om. Wij gaan dit recht zetten en u alsnog de laagste prijsgarantie toekennen. U ontvangt hiervan een email van ons. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Reageer

kayleigh 06-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Artikel besteld, ...... de volgende dag bezorgd. En gewoon bezorgd wat er besteld was .... Geen problemen. Ik lees voornamelijk slechte reviews van mensen die iets de volgende dag niet in huis kregen, maar dit komt tegenwoordig zo vaak voor! Om daar nu meteen een 1 voor te geven..... ach .... misschien eens eerder beginnen te bestellen als je er zeker van wilt zijn dat je een bepaald artikel op tijd binnen hebt. :)
kayleigh 08-06-2019

ja, maar dat is altijd zo. Tegenstanders schreeuwen altijd het hardst en mensen die tevreden zijn laten zich heel vaak niet horen. Dat is altijd al zo geweest. Ook bij politiek. Als je op de berichten op Facebook moet afgaan heeft iedereen moeite met Rutte en de VVD, en toch is het de grootste partij .... rara hoe kan dat ...... de voorstanders hoor je gewoon niet. Met goede ervaringen is dat net zo. Mensen die ontevreden zijn nemen de moeite om te klagen, maar zij die tevreden zijn niet. Dus meestal geven reviews maar een slecht beeld van de werkelijkheid weer.

Reageer

Kathleen 15-08-2018 Via de website gekocht

klantenservice Top-zwembadshop

Algemene score

1,0
Ik heb redelijk veel besteld bij de top zwembadshop, denk alles samen voor een bedrag van 200 euro. Ik stuur een mailtje, waarop ze zeggen binnen de 72u te antwoorden = geen reactie, dan bel ik hen telefonisch op = geen reactie, dan stuur ik een mailtje = geen reactie
= zeer slechte klantenservice. Prijzen zijn concurrentieel maar de klantenservice ondermaats!!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Goed

Reageer

Lenting 09-08-2018 Via de website gekocht

Eens maar nooit weer..

Algemene score

1,0
Je besteld chloorshock en anti alg en je krijgt een rubberboot... vervolgens beloven ze je alsnog je bestelling te sturen, en deze kwam inderdaad aan... helaas alleen niet compleet. Wat een flut bedrijf. Contact is ook mondjesmaat. Kan tot 7 dagen duren! Belachelijk!!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Anoniem 04-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Algemene score

2,0
Onlangs een filterpomp en een set van 2 koppelstukken/adapters besteld.
De bestelling werd snel geleverd, daar is niets over te zeggen maar hij was niet compleet.
In plaats van de set koppelstukken zat er maar 1 enkele in.
Nu al meerdere malen contact gezocht op verschillende manieren maar er wordt gewoon niet gereageerd. Ik vind dit echt slecht.
Waarschijnlijk kan ik fluiten naar de rest maar zal toch kijken wat ik voor stappen kan ondernemen.
Ik zal hier niet weer iets bestellen in ieder geval.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Goed

Reageer

Joyce 03-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Algemene score

2,0
Zwembad met accessoires welke wij besteld hadden waren allemaal op voorraad. Èn voor 16 uur besteld is de volgende dag in huis.
NIET DUS!
Onze bestelling zou vandaag uiterlijk 17:40 uur binnen zijn.
Om 19:20 uur kwam de bezorger pas.
Pakket uitpakken en enkel het zwembad is geleverd. De accessoires ontbraken.

Gebeld naar Top Zwembadshop en kreeg als respons dat vanaf het moment dat PostNL de spullen heeft zij niks meer voor ons kunnen betekenen.
Toch raar want op de site van Top Zwembadshop staat dat zij actie op de bezorgservice kunnen ondernemen. NIET DUS!

Morgen staat een kinderfeestje bij ons in de tuin gepland. Hiervoor hebben wij het zwembad besteld.
DAG zwembad, DAG kinderfeestje.

Top Zwembadshop? Ik zou hier nooit meer bij bestellen!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht

Reageer

De Vries 07-06-2018 Via de website gekocht

Waardeloze nazorg!!

Algemene score

3,0
We hebben in mei een bestelling gedaan voor een zwembad en toebehoren. Nu het bad is opgezet, ontdekken we dat we zelf een fout in de bestelling hebben gemaakt.
Dus maar contact gezocht voor een ruiling, met bijbestelling van een ander artikel. Telefonisch onbereikbaar!! Formulier via de website: geen reactie. Dan maar een mail geprobeerd: geen reactie!!!
Dit vinden we een zeer slechte zaak. Het zou de verkoper aanbevelen, ondanks dat we zelf een verkeerd artikel bestelden, even te kijken of bestelde artikelen wel met elkaar compatibel zijn.

Ja, de levering was snel en volledig, maar dan houdt ook alle service helemaal op. Waardeloos!!

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Goed

Reageer

Roy 22-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service, artikelen worden niet geleverd

Algemene score

1,0
Na ruim 6 telefoontjes en 8 e-mails verder is nog steeds mijn bestelling niet compleet. De bestelling werd in 4 verschillende pakketten verzonden (wat ik al opvallend vond), waarvan twee pakketten de dag erna keurig aankwamen, maaar 1 pakket ontbrak. Deze was niet afgegeven aan de pakketdienst. De klantenservice is standaard niet te bereiken en je krijgt medewerkers die van ' de autobanden of verkoop van automaterialen' zijn en maar ' even onderstuenen vanwege de drukte' . Als ik nadrukkelijk vraag om klantenservice krijg ik ze niet te spreken. Telkens worden beloftes gedaan dat het doorgegeven wordt en ik dezelfde dag nog reactie krijg, na twee weken nog steeds geen reactie en geen complete levering. Er wordt standaard door het bedrijf de schuld gelegd bij de pakketbezorger, terwijl deze geen fout maken. " Ze hebben vertraging" , dat staat zelfs op de site van deze webwinkel. Echter is er geen vertraging bekend bij de pakketbezorgdienst en zeggen deze ook niets ontvangen te hebben van TOP ZWEMBADSHOP. Het artikel is zelfs ineens niet meer te vinden op de website.....

Kortom, ik ben zeer teleurgesteld over de slechte service en klachthantering van dit bedrijf. Daarnaast wordt je aan de telefoon door de medewerkers ook zeer onvriendelijk te woord gestaan. Dit bedrijf heeft nog veel te leren in de richting van klantvriendelijkheid en servicegerichtheid.

Waarschijnlijk kan ik fluiten naar mijn geld, maar dan zal er een procedure bij de geschillencomissie ingezet worden.

Zou deze winkel dus absoluut niet aanbevelen. Lijkt misschien goedkoper, maar ze leveren uiteindelijk niets uit... dat maakt goedkoop alsnog duurkoop.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Olga 21-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en goedkoop,product netjes afgeleverd

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De service en betaalbaar,van bestellen tot en met aflevering goed verzorgd ,goede handleiding en
Zwembad snel opgebouwd

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Na een week nog geen compleet zwembad 21-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloze toko

Algemene score

1,0
Levering in 2 delen missende onderdelen zijn nu een week later nog niet binnen, en als je ze mailt krijg je keer op keer dezelfde vraag terug hoe dom kan een mens zijn.....

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

denise 02-06-2017 Via de website gekocht

Wat een slechte service!

Algemene score

1,0
Zeer slechte webshop waar de medewerkers brutaal en asociaal zijn tegen klanten. Leverbeloftes worden niet waargemaakt en op de factuur verschijnen productregels om 'afrondingsverschillen' door te berekenen aan de klant. Klachten worden NIET in behandeling genomen bij dit flut bedrijf.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Slecht

Reageer

roland 24-05-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Algemene score

1,0
Zeer slechte service van een partij die geen stap extra zetten om eigen fouten te corrigeren. Na 5 keer bellen en ruim een uur in de wacht te staan wordt ik op denigrerende en geïrriteerde toon toegesproken dat ze niks kunnen (lees: willen) doen om hun eigen fouten recht te zetten. Ontstane probleem is het probleem van de klant en dat vinden ze wel prima zo. Tijdens het doen van de klacht probeert de callcenter medewerkster het gesprek voortijdig te beëindigen en reageren op email is er al helemaal niet bij! KOOP HIER NIETS

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht

Reageer

Ingrid 06-10-2016 Via de website gekocht

Bestelling geannuleerd, en toch moeten betalen

Algemene score

1,0
Ik had een bestelling geplaatst maar bij nader inzien geannuleerd, dus ook niet gekregen, maar der rekeningen bleven in mijn mail komen, dus toch maar eens gebeld. Een vriendelijke jongeman aan de lijn gehad, die de fout inzag en het meteen had recht gezet, ik hoefde me verder geen zorgen te maken. Nou mooi niet dus, want het ligt nu bij een incassoburo. Zojuist gebeld, kampt men met een technische storing, dus later weer proberen. Ik wederom een mail verstuurd en hoop dat daar nog op gereageerd wordt. Ik vind dit echt schandalig, en ga er nu ook werk van maken ondanks dat ik genoeg aan mijn hoofd heb. Jammer hoor, want goedkoop zijn jullie zekers, maar dit slaat nergens meer op. Na drie keer contact te hebben gehad het nog niet goed kunnen doen..... Vreselijk.....

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

C 10-05-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,5

Gemak
Handige website, alles makkelijk te vinden met goede beschrijvingen bij de producten. Ik bestelde rond 15:00 uur en was benieuwd of het inderdaad de volgende dag binnen zou zijn en het klopte! Erg snel geleverd.

Service
Ze bieden de beste prijs garantie, dit is een groot voordeel, je hoeft niet bang te zijn dat je ergens anders het product goedkoper tegenkomt.

Assortiment
Zeer veel keuze tussen verschillende Intex producten.

Aanbeveling
Zeer tevreden met de snelle levering bij deze webshop en bijkomend voordeel is natuurlijk de laagste prijs garantie, ik zou deze webshop zeker aanbevelen!

Review criteria:

Goed
Goed
Uitstekend

Reageer

Rocker1369 29-06-2015 Via de website gekocht

Algemene score

3,8

Gemak
De website is overzichtelijk. Het gemak van artikelen zoeken/vinden en in winkelwagentje stoppen/afrekenen gaat makkelijk en soepel.
Het gemak van een correctie uitvoeren op een gemaakte bestelling is echter zeer teleurstellend.

Service
Contact met de klantenservice heb ik als onprettig ervaren. Het resultaat van mijn contact met de klantenservice was slecht en onbevredigend. Men was niet eens geïnteresseerd in wat ik besteld had of wat de waarde was van de bestelling. Ik moest het doen met een 'regels zijn regels' antwoord. Bereidheid tot tegemoetkomen van de klant was nul.

Assortiment
Prima assortiment. Veel variatie/keus. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Men is niet bereid mee te denken met de klant als je in een pakket van 8 of 9 onderdelen iets vergeten bent. Terwijl je pakket nog niet eens de deur uit is, is men toch niet bereid om (uiteraard tegen betaling) even het ontbrekende onderdeel bij te voegen.

Extra toelichting
Ik heb zondagavond laat een bestelling geplaatst. Ik kwam er 5 minuten later achter dat ik een onderdeel was vergeten. Ik kon de bestelling on-line niet meer aanpassen. Volgende ochtend rond 11:15 gebeld naar de klantenservice met het verzoek om het ontbrekende item nog even toe te voegen aan de bestelling. Dit was onbespreekbaar. Deze onvriendelijke houding naar de klant toe vind ik vervelend. Mijn pakket was waarschijnlijk nog niet eens samengesteld of in ieder geval nog niet verzonden. Men nam niet eens de moeite om actie te ondernemen. Blijkbaar heeft deze winkel klanttevredenheid niet zo hoog in het vaandel staan. Jammer. Nu ben ik verplicht om weer een hele nieuwe bestelling aan te maken met nieuwe (onnodige) verzendkosten en een latere levering. Kan ik het onderdeel beter gewoon in een winkel in de buurt kopen. Scheelt mij weer verzendkosten.

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Goed

Reageer

ikikdaar 14-07-2013 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0

Gemak
kon de spullen op hun site makkelijk vinden

Assortiment
alles wat ik nodig had hadden ze ook op voorraad

Aanbeveling
ze leveren snel en voor een goede prijs

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer