Tegelensanitairmagazijn.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tegelensanitairmagazijn.nl.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht

Hetty 24-02-2017 In de winkel gekocht

Waardeloze service

Er was een verkeerde wastafel geleverd en de levering van de goede wastafel had voor hun geen haast. Zou pas komen wanneer er weer eens een wagen met spullen zou komen. Kon wel weken duren.
Spoelknop van het toilet werkte niet goed met verstopping tot gevolg, hebben ze geen boodschap aan.

Pluspunten

Minpunten

Rich 28-10-2016 Via de website gekocht

Dozen-door-schuif-winkel zonder service

Douchecabine gekocht waarbij een te kleine deurstrip geleverd werd. Douchecabine heeft dus altijd een gat van 1,5 cm waardoor water spettert door de hele douche ruimte. Een juiste douchestrip naleveren schuiven ze na diverse mails af op de maker van de cabines. Geen service bedrijf dus, ze schuiven dozen door en staan niet achter hun eigen product. Als ze zelf nou eens een cabine in elkaar zouden zetten weten ze wat ze verkopen. Heb zelf maar een juiste douchedeurstrip besteld bij een andere shop om van de natte douchevloer af te zijn. Geen shop om bij terug te komen..

Pluspunten

Minpunten

• Geen service bij incomplete goederen

bmjeroen 02-08-2016 Via de website gekocht

2,8

Bestelling gedaan via bol.com. Zoals gebruikelijk is dit een eitje, maar het regelen van het afleveren verloopt moeizaam. Levertijd niet zoals aangegeven op de site.

Welke service? Onbeschoft persoon aan de telefoon. Weigeren het product tot aan de voordeur te leveren.Aangegeven dat ik het product niet alleen kan tillen en de trap op kan krijgen krijg je als reactie dat dat niet hun probleem is. Als ik dan aangeef dat ik het product toch niet zomaar onbeheerd achter kan laten in een open trappenhuis wederom een onbeschoft antwoord: "dat zal dan moeten" Enige "oplossing" die ik kreeg was de bestelling annuleren. Dat aanbod heb ik met twee handen aangegrepen, want ik wil al niets meer van dit onprofessionele stugge bedrijf met onbeschofte medewerker(s).

Ik beveel dit zogenaamde bedrijf niet aan. Onbeschoft niet meedenkend personeel die je gewoon in de kou laten staan en aangeven dat dat mijn probleem is...

Officiele reactie van TegelenSanitairMagazijn.nl 15-09-2016

Beste bmjeroen,

Het doet ons zeer uw relaas te lezen. Juist omdat onze (normaliter) uitstekende service bij ons op de eerste plaats staat. Zo nemen we bijvoorbeeld bij elke bestelling telefonisch contact op om pro actief onze klanten te informeren over de verdere afhandeling van de bestelling en stemmen we samen een gewenste leverdag af. Zo zorgen we ervoor dat tijdens deze laatste fase onze klanten zo goed mogelijk geholpen zijn. Zo ook bij u.

Tijdens dit telefoongesprek hebben we samen besproken dat het desbetreffende artikel via een externe transporteur werd geleverd. Hierbij gaven we aan dat goederen in principe tot aan de portiekdeur geleverd worden. In veel gevallen wordt er - mits er een lift aanwezig is en netjes gevraagd, dikwijls tot aan de eerste voordeur geleverd. Gelukkig zetten veel chauffeur van de externe transporteur de extra stap tot aan de voordeur. Sommige chauffeurs echter niet. Ik heb u aanbevolen dan iets achter de hand te hebben.

Helaas kon u niet voorzien in extra handen voor het naar boven tillen van uw artikelen en wij niet de hulp van de chauffeur kunnen garanderen. Ik heb daarop aangegeven dat annuleren van de bestelling vanzelfsprekend kosteloos is. Aangegeven zodat u tijdig zelf een andere douchecabine kon uitzoeken.

Blijkbaar heeft u niet de service herkend die we proberen te bieden. Dit spijt ons. Juist omdat dit onze belangrijkste toegevoegde waarde is. Waar we om bekend staan. Lage prijs, uitstekende service. Dit is over het algemeen goed terug te zien in de beoordelingen op Kiyoh en Bol.com.

Niek van Klantenservice
Tegelensanitairmagazijn.nl