superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 525 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sun 06-07-2019

Heerlijke eerlijke geuren
De prijs heel aantrekkelijk
En supersnel en heel netjes bezorgt
Gewoon top

Lesley 04-07-2019

Top winkel gister avond om 21-15 Hugo Boss parfum besteld en de volgende dag om 10-30 in huis

Rita 03-07-2019

Via een zoekopdracht voor een herenparfum op de site van Superwinkel.nl beland. Meest voordelige keus en snelle levering gaven voor mij de doorslag. Omdat het een cadeautje was heb ik het tegen een kleine vergoeding in laten pakken. Zag er fantastisch uit. Echt een aanrader deze shop!

Van herpen 03-07-2019

Supervoordelig super snelle levering super veel keuze ben zeer tevreden met de superwinkel top

E. Werger 03-07-2019

Goede producten, goede service en een snelle levering. Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Producten zijn goed verpakt. Bovendien kun je kiezen uit mooie cadeauverpakkingen.

Mamarij 03-07-2019

Mijn eerste bestelling. lekker snel geleverd! Alles correct. Meer kan ik er niet over zeggen.

Roland broekmans 03-07-2019

Snel goedkoop en orginele geuren die men bij parfumerie dikwijls niet meer te krijgen zijn en goed verpakt dus toppie

AJJ DE JONG 02-07-2019

Zeer goede service, snelle levering, vandaag besteld morgen in huis, goedkoop en lieve mensen.

Maria da Silva 01-07-2019

Me zoontje kwam per toeval tegen... Ik dacht, laat ik het uitproberen... Heb wat besteld, goedkoper, goed ingepakt en nog eens snel... Wat wil je nog meer... Heb gelijk daarna weer wat besteld, helaas duurt deze ietsje langer, maar kreeg wel gelijk info erover en ook wanneer ik het kan verwachten... Wacht geduldig af... Van mij krijgen jullie een dikke 9... Bovendien heb ik al aan 2 vriendinnen erover gehad...

Marina 01-07-2019

Duidelijke site en lagere prijzen ten opzichte van de concurrentie. Product zeer snel geleverd.

Cor 30-06-2019

Super snel en Supergoed deze Superwinkel. Netjes zoals afgesproken op de juiste tijd. Dik te vreden

B.M.H. Mulder-Reems 30-06-2019

Artikel stond dezelfde dag klaar voor verzending, even wachten op DHL en in twee dagen in huis.
Keurig!

Esther 27-06-2019

Superwinkel heeft leuke aanbiedingen, en het is een overzichtelijke website. Ik kan er telkens leuk slagen voor heerlijke dames- en herengeuren

Ellen 26-06-2019

Super snelle service! Goede aantrekkelijke prijzen en van goede kwaliteit!Ik kom elke x weer terug dus,Super tevreden!

Marcel 26-06-2019

goed assortiment voor een scherpe prijs en snelle levering. Ik ben er blij mee.

Anna 26-06-2019

Groot aanbod en zeer snelle bezorging. Wat ik ook zeer prettig vond was dat ik kreeg een e-mail kreeg op het moment dat het parfum klaar stond voor verzending. Top!

Patrick 25-06-2019

Overzichtelijke site. Veel keuze. Gemakkelijke selectiecriteria. Goede prijs. Heel snelle levering.

Alex 24-06-2019

Gewoon duidelijke website..en snelle levering van alle bestelde goederen... gewoon zoals je geholpen wil worden..

Latifa 24-06-2019

Ik moet eerlijk toegeven ,parfum is best duur.Maar af en toe mag je jezelf eens verwennen.En omdat superwinkel de goedkoopste is, is mijn keuze snel gemaakt!
En wat ik super vindt is dat je er niet eens een paar dagen voor moet wachten !De volgende dag had ik mijn parfum al! heerlijk toch?

Theo 24-06-2019

Snel, goed en zeer tevreden. Dank en zeker tot een volgende keer een papieren versie van wat jullie allemaal hebben zou ik ook wel handig vinden.

Minilu 24-06-2019

Ik heb bij deze shop besteld, en vandaag besteld is echt morgen in huis, daarnaast zijn de prijzen van de producten erg voordelig, dus een win-win situatie.

Marc 23-06-2019

Binnen 1 dag bestelling binnen, super verpakt, mooie prijs! Erg blij met bestelde eau de toilette

Michelle 20-06-2019

Prima service, goed assortiment, snelle levering, waardoor super gemakkelijk.

Lucky 20-06-2019

Duidelijke webshop met een uitgebreid assortiment
Zelfs de parfum voor heren van Rituals is echt goedkoper. Snelle levering

Jean-Pierre 19-06-2019

Het zijn de beste kledingstukken ooit, en ik ken ze enkel van toen ik een bril gekocht had van dat merk. Echt super.

Merle 18-06-2019

Snelle levering. Juiste product product. Het zijn Goede prijzen. Dus ben heel tevreden.

Anna 18-06-2019

Geweldig!, vlugge levering en de goedkoopste die ik vinden kon, alles keurig verpakt in dozen, over de producten zelf kan ik niks vertellen die wachten op de verjaardag van mijn zoontje 🥰

gerda 18-06-2019

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht. Bestellen was simpel na het registreren, betaling ook. En inderdaad de volgende dag geleverd en goed op de hoogte gehouden over de voortgang.

Patricia 17-06-2019

Michel Kors sexy amber besteld , de goedkoopste , aan zo goed als de helft van de prijs , voor fles van 100 ML , zeer snelle levering dag na bestelling geleverd

Martijn 17-06-2019

Snelle service. Goedkope prijzen. Levering was keurig op tijd! Erg overzichtelijk

Nic 17-06-2019

De site doet wat het belooft: snelle vlotte levering! Daarnaast zijn de prijzen keurig en betaal je geen verzendkosten.

Hilgert 17-06-2019

Uitgebreide omschrijving van het product op de side en super scherpe prijzen.
Prima service !

Patricia hofland 17-06-2019

Netjes op tijd geleverd,goede prijs en netjes ingepakt gewoon top elke keer als ik wat bestel.

Anna 12-06-2019

Heel Duidelijk en een groot assortiment, erg overzichtelijk en een snelle levering.
Superwinkel is webwinkel die staat voor Kwaliteit.

Esther 12-06-2019

Het artikel dat ik zocht was op veel sites uitverkocht. Op deze site was het artikel wel leverbaar en het werd snel bezorgd.

ale 12-06-2019

helder en duidelijk, zeer correcte levering , snel en goed te volgen, aanbeveling waard

C 12-06-2019

Goede prijzen voor goede artikelen, snel geleverd. Heb nog nooit iets terug hoeven sturen. Raad deze webshop ook aan bij vrienden.

Ines 11-06-2019

Zeer snelle en accurate bezorging!
Makkelijke site, waardoor bestellen heel eenvoudig en snel mogelijk was!
👍🏼

Oosterink 10-06-2019

Prima shop, contact gehad met klantenservice om te informeren of product op voorraad was. Snel een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die een duidelijk positief antwoord gaf. Dezelfde middag besteld, de volgende dag netjes verpakt geleverd. Geen op- of aanmerkingen.

Lucindy 10-06-2019

Super snelle en goede levering.
ze zijn klantvriendelijk en de producten zijn 100% origineel.
ik ben er heel blij mee eindelijk kunnen shoppen voor mijn favoriete luchtje, zonder de hoofdprijs er voor moeten betalen.

J.C.Biesheuvel 10-06-2019

Nou de bestelling die ik deed werd erg snel bezorgd en tegen een aantrekkelijke prijs ,dus heel erg positief.

Anja Pander 10-06-2019

Snelle levering.
Bij een tweede aankoop moest ik contact opnemen met de superwinkel ivm een door mij gemaakte fout, goed bereikbaar en zeer goed afgehandeld.

Helena 10-06-2019

Snel, keurig verpakt, goedkoop en precies wat ik verwachtte. Geweldig bedrijf.

IK 09-06-2019

Ik zocht een apart luchtje. Niet zo snel te vinden in de reguliee winkels. Maar wel bij de superwinkel tegen een schappelijke prijs.
Snel besteld en snel in huis!

Gwc Pluut 09-06-2019

De parfum is volgens mij oud ..de geur is zwak ..mijn man had helaas het doosjes weggegooid ..
Anders had ik het terug gestuurd ...jammer.
Fijne zaak ..meerdere malen parfum gekocht was altijd goed.
Maar nu valt het tegen.
Officiële reactie van Superwinkel 11-06-2019

Beste meneer/mevrouw,

We streven ernaar om uitsluitend verse producten te leveren. Neem even contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij je ordernummer, dan zoeken we voor je uit of het parfum inderdaad oud is of niet. Als dat namelijk het geval is, heb je gewoon recht op een nieuwe!

Superwinkel

Alan 09-06-2019

Echt een snelle levering binnen een werkdag geleverd. Voldoet volledig aan beschrijving ik zal vaker bestellen op superwinkel.nl top service.

Mrs Hoogenberg 09-06-2019

Ik heb hier heel voordelig een heerlijke parfum gekocht. Volgende dag al in huis, perfect! Alle stappen van track&trace werden doorgemaild. Goede service 👍🏻💪🏻

Jacqueline 09-06-2019

De ene dag besteld volgende dag in huis. Je word ook op de hoogte gehouden van je verzending. Echt top!

Axel 09-06-2019

Laatst op vrijdag had ik een luchtje besteld. Er was een mogelijkheid om 4 euro extra te betalen en dan zou het er in de avond zijn (diezelfde dag). Hier was ik erg blij mee. Ik wachtte en wachtte en wachtte. Niks. De volgende dag besloot ik maar een mail te sturen om te vragen om meer informatie. Ik heb immers extra geld moeten betalen voor deze "service". Mijn mail wordt niet beantwoord. Tot op de dag van vandaag nog steeds niks gehoord en geen luchtje.. ik voel me bedrogen en erg slecht behandeld als klant. Een afrader!
Officiële reactie van Superwinkel 11-06-2019

Beste Axel,

Vervelend om te horen dat je geen pakketje hebt ontvangen. We zijn echter gewoon elke werkdag bereikbaar van 08:30 tot 18:00 uur. Als je binnen 1 werkdag geen reactie hebt ontvangen, neem dan even opnieuw contact met ons op.

Superwinkel

Liesbeth 09-06-2019

Met wat googlen en prijsvergelijken uitgekomen bij deze site
Goede en snelle service en prima prijzen