superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 555 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Schuur 07-04-2020

Erg gebruiksvriendelijke site, snelle en correcte levering en een geweldige lage prijs voor het aangekochte product.

A.Emons 06-04-2020

goede producten voor een leuke prijs aangeboden.
s,middags besteld de volgende dag geleverd

Ludo 04-04-2020

De bestellingen werd keurig proper en volgens afspraak geleverd alles volgens afspraak zoals bij elke bestelling

Petra 02-04-2020

Eerste keer bestelling gedaan, snelle bezorging, goed verpakt, betrouwbare winkel. Ik ben super tevreden!

Monique 01-04-2020

Heerlijke parfum besteld voor een hele mooie prijs. Perfecte levering de volgende dag.

Bert 01-04-2020

Het bestelde produkt, Armani Code Eau de Parfum, werd snel geleverd in een beschermende verpakking. Heb al eerder bij deze webwinkel besteld en ook destijds was de ervaring positief.

Tamara 31-03-2020

Zeer interessant prijzen goedkoper dan bij ons in België. Zeer duidelijke website. Ik had mijn pakje 2 dagen later in afhaalpunt naar mijn keus. Ik geniet nu van mijn parfum daisy van marc jacobs. Een echte aanrader

Marij Wulms 31-03-2020

Zeer snelle levering . Goede beschrijving producten.Goedkoop en mijn dochter was er ontzettend blij mee. Rondom prima webwinkel.

Onno van der Starre 31-03-2020

Zeer duidelijke webshop. Vandaag besteld en morgen in huis. Goede kleine verpakking.

Fre Pille 31-03-2020

Snelle levering en een hele gunstige prijs, alleen jammer dat mijn 3 grote potten n zo’n grote doos zaten. Was plaats voor 6 potten!

Gerda 30-03-2020

Snel besteld snel geleverd en keurig stootvrij verpakt. Ik kan deze site iedereen aanbevelen.
Het gekochte product is wel 30% goedkoper als.bij mijn reguliere site. Ik kom zeker terug.

muggebeet 30-03-2020

overzichtelijke, goed werkende site, eenvoudig in gebruik, verwerking t/m levering juist en heeeel snel, prettig winkelen voor een fijne prijs

Sophie 29-03-2020

Ik bestelde steeds bij Paris XL tot een vriend mij vertelde dat hij een véél voordeligere site had ontdekt en dat ik daar eens moest kijken... Ik zocht de site op en kon amper geloven dat jullie prijzen zo laag waren voor exact dezelfde parfum bij Paris XL, ongelooflijk!! Ik heb meteen een parfum 200ml voor mijn vriend besteld als dank EN ik heb ook onmiddellijk 2 parfums voor mezelf besteld!! Bpost leverde correct op tijd, en ik kan mijn geluk niet op dat jullie aan zulke mooie prijzen mijn lievelingsparfums hebben. Ik ben klant voor het leven en heb ook vriendinnen al kunnen overhalen om een bestelling te plaatsen. Dat zegt genoeg, hé? Dank je voor deze geweldige producten aan super lage prijzen en tot binnenkort!! Sophie

Mariska 29-03-2020

Ruime keus, vlotte levering en goedkoper dan ergens anders. Een aanrader voor iedereen.

Gerrit 28-03-2020

Ook in deze tijd s avonds bestellen andere dag in huis
En dan nog scheelt het bijna de helft

Super

Lea S. 27-03-2020

Ik heb een eau de parfum besteld bij Superwinkel: Youth Dew van Estee Lauder. Ik had de geur zelf nooit geroken, maar mede door de omschrijving op de website wist ik het zeker: dit is een parfum dat ik heerlijk ga vinden. Na de zoals altijd snelle levering kreeg ik netjes mijn pakje thuisgestuurd, en ik was superblij met mijn nieuwe geur. Echt precies wat ik had verwacht, een parfum dat bij mij past. Ook de recensies op de website waren behulpzaam, ik heb mijn keuze goed kunnen maken, en een volgende keer durf ik het ook weer aan om een mij onbekend parfum te bestellen.

joke 26-03-2020

snelle en nette levering, betaalbare verzendkosten. Minder dan op andere websites.

Rousseau Caroline 26-03-2020

Snelle levering, behulpzaam personeel en prijs/concurrentie..de beste prijzen

Sandy 24-03-2020

Wel ik heb nooit eerder parfum online besteld maar dacht laat het proberen ennnnn ik heb geen spijt ik ben superrrrrrrr duperrrrrrrr blij met mijn aankoop is is 100%echt gewoon tegek ik kreeg het heel snel dus ik raad ze aan goede eerlijke winkel

Nancy 23-03-2020

Toen ik de prijzen van de producten zag was mijn eerste gedachte "dat is te mooi om waar te zijn, dat kan niet!"
Na het lezen van de reviews had ik al wat meer vertrouwen, maar toch.
Ik heb het toch eens getest en ongelooflijk maar waar het echte spul aan een heel lage prijs. Vlugge en correcte afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar!

Marion van der Graaf 23-03-2020

Geweldig. Veel voordeliger da andere winkels. Producten besteld, onmiddellijk bevestiging vd bestelling gekregen, gevolgd door track and trace code en levering reeds de volgende dag. En dat tijdens deze Corona-crisis. SUPER

Rousseau Caroline 23-03-2020

Snelle levering, behulpzaam personeel en prijs/concurrentie..de beste prijzen

Go 23-03-2020

Top, vlotte service. Overzichtelijke site en schitterende prijzen. Kortom top

Wilma Bakker 22-03-2020

Hele leuke gebruiksvriendelijke site. Ik heb voor deze site gekozen omdat de parfums die ik gebruik op jullie site vaak op voorraad zijn en een stuk goedkoper. De levering is zeer snel. Binnen 1 a 2 werkdagen! Kortom echt een aanrader!
Ik blijf bij jullie bestellen!!

Manuel 21-03-2020

De ene dag besteld. De volgende dag geleverd. Makkelijk betalen via Ideal. Product was goed beschermd verpakt. En via email goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces met track en trace code. Niks op aan te merken.

Ries 20-03-2020

Duidelijke website, zeer snelle levering, bezorgpunt naar keuze
vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag op te halen !
Keurig in kadoverpakking, klasse voor herhaling vatbaar !

Han 18-03-2020

het was zeer eenvoudig besteld en de goede producten werkelijk supersnel geleverd!

aggie 17-03-2020

de superwinkel bezorgd perfect de bestellingen snel en goed verzorgd! de bezorgers zijn vriendelijk en attent!! Ik kan dit aan ieder aanbevelen!

Ano 16-03-2020

Snelle levering, en overzichtelijke site. Alleen jammer dat er niet snel op mijn vraag werd gereageerd die ik via de chat stelde. (Langer dan 1,5 dag)

Suzanne Visser 16-03-2020

Snelle service, snel geleverd. Wat dat betreft prima. Parfum lijkt wel eerder te vervliegen en anders te ruiken ( is mijn favoriete parfum) ik denk dat het nep is.

jeannine 14-03-2020

ongelooflijk hoe goedkoop de parfum daar is.Supersnelle en gratis levering,bijna te mooi om waar te zijn.Alles verloopt correct en snel.Ik beveel het iedereen aan!

Natascha 10-03-2020

Voor het eerst besteld en echt super tevreden. Volgende dag al in huis ysatis givenchy
Had dit luchtje al lang niet gedragen dus super blij het hier gevonden te hebben voor een mooie prijs.
Erg tevreden en kom zeker weer bestellen hier

elvira de boer 09-03-2020

De site is gebruiksvriendelijk. Het product dat ik heb besteld is prijstechnisch goed en ik ben tevreden over de snelle service en betaling achteraf.

Jolanda 09-03-2020

Maakt ieder woord waar superwinkel en supersnelle levering. Gebruiksvriendelijke
site. Zeker aan te bevelen.

Diana 08-03-2020

De laagste prijs voor mijn lievelingsparfum en snel geleverd. Meer moet ik niet hebben.

Wim Hazelaar 05-03-2020

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en dan ook zeer tevreden met de afhandeling en de beloofde levertijd.
Voor mij zeker een aanrader!!!!!

Rick Van Reij 05-03-2020

Snel en keurig geleverd, en natuurlijk de prijs een stuk goedkoper dankzij deze site.

Chris 04-03-2020

Alles perfect in orde, echt niets op aan te merken. Een kleine tip: steek er kleine staaltjes bij als cadeau.

Jo 04-03-2020

Snelle levering. Product goed verpakt. Geen negatieve punten of aanmerkingen.

N 03-03-2020

Heerlijke parfum gekocht die ik normaal altijd te duur vind. Toen kwam ik superwinkel.nl tegen en daar was de parfum te koop voor een leuke prijs! Meteen besteld en de volgende dag binnen :)

Neel 03-03-2020

Superwinkel, heet niet voor niets zo, super goedkoop, supersnel geleverd, en super lekkere geuren

L.Klepke 02-03-2020

Leuke shop, eenvoudig om een bestelling te plaatsen . En een snelle levering.

M Schillemans 02-03-2020

Levering keurig op tijd . Veel keuze en voordelig . Goede beschrijving van de parfums .

Dede 01-03-2020

Deze shop is zeker aan te bevelen, want ze zijn erg goedkoop en leveren desondanks heel veel kwaliteit. Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig via een duidelijk menu. Vervolgens word je op de hoogte gehouden via de mail wanneer de bestelling geleverd wordt. Dat gaat ook heel snel.
Ze zijn hun naam waard, echt een superwinkel 😃

R. de Vries 26-02-2020

Gekozen om het super voordelige aanbod. Verrast door de super snelle levering. Een website om te onthouden en gebruik van te maken!

Gijs 24-02-2020

Een zeer grote keuze met over het algemeen goede prijzen. Levering was echt snel en het zat ook uitstekend verpakt. Met toeval hier terecht gekomen, maar zeker niet de laatste keer.

Jacqueline 19-02-2020

Lage prijzen, nette levering. erg tevreden. Ik zou in ieder geval even op deze site kijken voordat je iets gaat kopen.

Henk 19-02-2020

Prima prijs, Bezorging volgende dag. Kortom, zeer tevreden en kan dit op grond van deze ervaring dit bedrijf zondermeer aanbevelen.

Elfrida Canters 19-02-2020

snelle en juiste levering . Duidelijke en eenvoudige website veel soorten artikelen

Toine 19-02-2020

super service , snelle levering zo als aan gegeven Top ik zou het iedereen aan kunnen bevelen echt een aanrader