superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 2042 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 493 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Oosterink 10-06-2019

Prima shop, contact gehad met klantenservice om te informeren of product op voorraad was. Snel een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die een duidelijk positief antwoord gaf. Dezelfde middag besteld, de volgende dag netjes verpakt geleverd. Geen op- of aanmerkingen.

Lucindy 10-06-2019

Super snelle en goede levering.
ze zijn klantvriendelijk en de producten zijn 100% origineel.
ik ben er heel blij mee eindelijk kunnen shoppen voor mijn favoriete luchtje, zonder de hoofdprijs er voor moeten betalen.

J.C.Biesheuvel 10-06-2019

Nou de bestelling die ik deed werd erg snel bezorgd en tegen een aantrekkelijke prijs ,dus heel erg positief.

Anja Pander 10-06-2019

Snelle levering.
Bij een tweede aankoop moest ik contact opnemen met de superwinkel ivm een door mij gemaakte fout, goed bereikbaar en zeer goed afgehandeld.

Helena 10-06-2019

Snel, keurig verpakt, goedkoop en precies wat ik verwachtte. Geweldig bedrijf.

IK 09-06-2019

Ik zocht een apart luchtje. Niet zo snel te vinden in de reguliee winkels. Maar wel bij de superwinkel tegen een schappelijke prijs.
Snel besteld en snel in huis!

Gwc Pluut 09-06-2019

De parfum is volgens mij oud ..de geur is zwak ..mijn man had helaas het doosjes weggegooid ..
Anders had ik het terug gestuurd ...jammer.
Fijne zaak ..meerdere malen parfum gekocht was altijd goed.
Maar nu valt het tegen.
Officiële reactie van Superwinkel 11-06-2019

Beste meneer/mevrouw,

We streven ernaar om uitsluitend verse producten te leveren. Neem even contact op met onze klantenservice en vermeld hierbij je ordernummer, dan zoeken we voor je uit of het parfum inderdaad oud is of niet. Als dat namelijk het geval is, heb je gewoon recht op een nieuwe!

Alan 09-06-2019

Echt een snelle levering binnen een werkdag geleverd. Voldoet volledig aan beschrijving ik zal vaker bestellen op superwinkel.nl top service.

Mrs Hoogenberg 09-06-2019

Ik heb hier heel voordelig een heerlijke parfum gekocht. Volgende dag al in huis, perfect! Alle stappen van track&trace werden doorgemaild. Goede service 👍🏻💪🏻

Jacqueline 09-06-2019

De ene dag besteld volgende dag in huis. Je word ook op de hoogte gehouden van je verzending. Echt top!

Axel 09-06-2019

Laatst op vrijdag had ik een luchtje besteld. Er was een mogelijkheid om 4 euro extra te betalen en dan zou het er in de avond zijn (diezelfde dag). Hier was ik erg blij mee. Ik wachtte en wachtte en wachtte. Niks. De volgende dag besloot ik maar een mail te sturen om te vragen om meer informatie. Ik heb immers extra geld moeten betalen voor deze "service". Mijn mail wordt niet beantwoord. Tot op de dag van vandaag nog steeds niks gehoord en geen luchtje.. ik voel me bedrogen en erg slecht behandeld als klant. Een afrader!
Officiële reactie van Superwinkel 11-06-2019

Beste Axel,

Vervelend om te horen dat je geen pakketje hebt ontvangen. We zijn echter gewoon elke werkdag bereikbaar van 08:30 tot 18:00 uur. Als je binnen 1 werkdag geen reactie hebt ontvangen, neem dan even opnieuw contact met ons op.

Liesbeth 09-06-2019

Met wat googlen en prijsvergelijken uitgekomen bij deze site
Goede en snelle service en prima prijzen

V Struijk -Otte 08-06-2019

Top,super snelle levering,s'middags besteld,volgende morgen al in huis.Keurig verpakt.Aan rader

Coen Hulleman 08-06-2019

Super snelle levering. Zeer aan te bevelen en ga zeker vrienden inseinen daar hun geurtjes te kopen

sonneke 05-06-2019

Snelle levering,netjes op tijd,super lage prijzen!Mooi verzorgde verpakking ! Achteraf betalen mogelijk.In een prachtig doosje geleverd!Net ontvangen door de vele reviews zeker overtuigd ! Zeer benieuwd !

Do 05-06-2019

gewoon zoals het hoort................makkelijk bestellen, goed geinformeerd en geleverd.

Dirk 04-06-2019

Wij hebben een Porta Puzzle de Luxe besteld en binnen een paar dagen werd hij geleverd.
Hij was goed ingepakt!!

J 04-06-2019

Makkelijk en snel besteld. Achteraf betalen mogelijk. Retouren ook geen probleem. Gewoon goede online shopping ervaring.

Opa40 03-06-2019

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Bestellen ging niet vanaf mn mob telefoon.
Maar vanaf een ander apparaat zonder problemen.
Gemakkelijke en idd de volgende dag geleverd. Super......

WJ 03-06-2019

Super makkelijk, voordeliger dan in de winkel en ook nog thuisbezorgd.
Goed voor nog een keer.

LuMo 02-06-2019

Simpel te bestellen, veel keus en prima prijs/kwaliteit en dag later al binnen ! Wat wil je nog meer ?!?

Elzbieta Peldiak 02-06-2019

Ik ben tevreden met mijn bestelingen. Volgende dag was in mijn thuis. Prijs van de product was ook goed.

Rp 02-06-2019

Hele Snelle bezorging van het bestelde artikel. Bestelde artikel zorgvuldig ingepakt.

Daan 02-06-2019

Snelle service! Leuke korting op de producten. Snelle levering. Al met al zeer tevreden

Herman 02-06-2019

Goede en duidelijke site. Snel gevonden wat ik nodig had. Snelle levering. Mooie prijzen.

echtpaartje 02-06-2019

Goede producten tegen een lage prijs, correcte aflevering en op de afgesproken tijd geleverd.

AW 01-06-2019

Prima geregeld. Bestelling volgende dag in huis en voor een hele goede prijs.

Syl 31-05-2019

De winkel doet zijn naam eer aan ! Wat een super prijs en vandaag besteld morgen in huis
Echt Top!

Tamarinde 29-05-2019

Fijne webwinkel, prima service, ze doen wat ze beloven...goede producten , snelle bezorging.

Petra Kok 29-05-2019

Prima webshop, ontdek door te googlen op de beste prijs. Snelle levering, goed verpakt. Zeer goedkoop, vergeleken bij andere aanbieders van geuren. Echt 100% orginele geuren. Top!! Ik beveel deze shop echt aan.

Mohamad 29-05-2019

Ik was op zoek naar een aantal goede parfums tegen een redelijke prijs, en ik kwam deze winkel tegen. De prijzen behoren tot de goedkoopste op internet. De bezorging is de tweede dag zoals beloofd. Ik zou deze webshop aanbevelen

Jan Paul 28-05-2019

Prima webshop, bijzonder snelle levering. 'S morgens besteld, dezelfde dag nog in huis. Super!

Marijke 28-05-2019

Duidelijke website. Snelle levering! dat wat ik besteld heb voldoet aan mijn verwachting. Ben zeker van plan terug te kijken op de site .

Jedimaster 28-05-2019

Superwinkel die superwinkel. Alles op tijd. Geen vertragingen. Ik zou zeker weer een bestelling plaatsen.

anne 27-05-2019

Heel gemakkelijk om iets te bestellen, uitstekende prijzen en een supersnelle levering.

Arne H 26-05-2019

Altijd de beste producten voor de laagste prijs!
Super snelle en correcte verzending. Ik zou het iedereen aanraden! Chapeau voor deze winkel!

S 26-05-2019

Revitalash besteld zelfde dag nog verzonden volgende dag in huis. Dus helemaal super

Maik 26-05-2019

Goede duidelijke website en makkelijk te bestellen. Parfum kwam keurig geleverd met diverse kortingsbonnen voor andere winkels. Zelfs een kortingsbon van 20 procent op een kledingwinkel die ik inmiddels verzilverd heb.
Alles super voor ook nog eens de laagste prijs.

S.Donkers 24-05-2019

veel keus, goede prijzen,snelle handeling bestelling, Top, overzichtelijke site

Kees Rossen Sr 24-05-2019

Goede prijs. Zeer snelle levering. Wat wil je nog meer? ........ Lekker ruiken :-)

Laura 24-05-2019

Keurig en vol kunnen bestellen. Jammer dat achteraf betalen niet mogelijk is.
Officiële reactie van Superwinkel 24-05-2019

Beste Laura,

Bedankt voor je review.

Achteraf betalen is mogelijk met Klarna voor bestellingen tot 150 euro. Je kunt dan tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling betalen.

Margot 23-05-2019

Ben met mijn bestelling en levering van de superwinkel zeer tevreden, alles liep zoals gewenst, kan het iedereen aanbevelen en zal zeker weer online shoppen bij de superwinkel als ik wat nodig heb of iets leuks zie.

willy 23-05-2019

ik heb jullie bij mijn favorieten gezet ! alles tiptop in orde en correct geleverd

Anja 22-05-2019

Snelle levering van door mij bestelde producten. Groot aanbod van producten en heel fijn dat bij betaling diverse cadeaubonnen ingewisseld kunnen worden.

. Goede prijs, snelle levering. Aanbevolen winkel.

Souad 22-05-2019

Perfect en snel geleverd. Mooie prijs tegenover anderen winkels. Gelijk de volgende dag geleverd!

voortreffelijk 22-05-2019

Gekozen omwille van de zeer aantrekkelijke prijzen in vergelijking met andere winkels die dezelfde producten aanbieden.

Assepoester 22-05-2019

Deze webshop doet zijn naam eer aan!
Volgende dag geleverd originele geuren en euro’s goedkoper als bij andere shops.
Dus in een woord SUPER!

Ennie 21-05-2019

Via de website van Bol.com heb ik een bestelling gedaan bij Superwinkel. Nou, de naam klopt precies! Het ìs een super winkel! Kleine prijs voor een goed artikel en de ene dag besteld en de andere dag al geleverd! Ga zo door!

Sinny Baron 21-05-2019

Zeer correcte en snelle behandeling, uitstekende T&T, zal zeker aanbevelen en nog enkele aankopen doen.

Delrue johan 21-05-2019

Razendsnelle levering,gemak van bestellen.
Alles perfect,zelf beterkoop dan anderen