superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 2055 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 497 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ingeborg 23-07-2019

Snel geleverd. Keurig verpakt. Ik kom terug. Voor meer bestellingen. Ben er blij mee.

Karin Ruiter 22-07-2019

Duidelijke webshop. Wat ook heel fijn is dat je gelijk iemand aan de telefoon hebt als je iets wil weten. Ook de prijzen zijn meer dan oké!
Ga zo door!

Carin 21-07-2019

Duidelijke webshop. Overzichtelijk. Goede producten. En zeer snelle levering. Zeer te spreken over de webshop. Kom zeker weer terug.

Khaliefa 21-07-2019

Mooi verpakt,snel geleverd,aan een heel mooie prijs!
Superwinkel.nl is echt een superwinkel!

Riekie Van Achthoven 20-07-2019

Deze winkel levert vlot als je een bestelling plaats en daar bij is hij goed koper dan andere winkels

Jan B. 17-07-2019

Prima shop, makkelijke website
Bezorgen volgens afspraak. Geen verassingen.

Patty1234 17-07-2019

WORST EXPERIENCE EVER!!! DO NOT BUY FROM THIS STORE! CUSTOMER SERVICE IS THE WORST!

Bought an Armani watch for 160EUR. The watch is water resistant up to 5 ATM. After a few months condense was visible in inside the watch. It was not used to swim or shower with. Weird... After calling the customer service they asked me to send pictures which I did.

Their reply: Put it in a container with rice. This got me so angry! How can you say this to your valued customer. You are basically telling them to figure it out on their own.

I replied angry, and got another reply that I had to get it fixed at my own cost. I went to a watch store and they told me it is absolutely ridiculous that they would not send us a new one as there was a manufacturing error which caused water to enter the watch.

I went back to Superwinkel. The customer service is very unfriendly and not willing to understand the issue. They keep telling me to figure it out as they apparently do not give any warranty...

They guy I was speaking to his name was Peter. He is very unfriendly and has the intellectual of a small child. Acts like he knows it all... However, Superwinkel does not understand at all how to keep loyal customers.

They do know how to con you, for sure. Please, DO NOT BUY HERE...

Nelly 17-07-2019

Dit was de eerste keer dat ik bij jullie gekocht heb en ik ben zeer tevreden over de snelle levering, mooie verpakking en niet te vergeten de prijs. Helemaal top

Anneke Vlasma 16-07-2019

Gebruik zelfShiseido.Bij jullie het goedkoopste. Goede site.Dik tevreden.Binnen 1dag in huis. Dus...volgende aankoop bij jullie.

Veronique 16-07-2019

Gebruiksvriendelijke website, goede prijzen en super snelle levering. Zeker aan te raden.

Mirjam 16-07-2019

Van tevoren email contact gehad met super winkel of het artikel nog aanwezig was. kreeg antwoord op mijn vraag. Heel blij mee. Een duidelijke site, goede prijs, en een super snelle levering.
Verpakking was wel beschadigd door het transport, artikel was intact.
Dank jullie wel.

Sjaak van Veenendaal 15-07-2019

snelle levering en de prijs is altijd lager dan waar dan ook ik kan superwinkel.nl aan iedereen aanbevelen top..

Nicole Van Acker 15-07-2019

De zonproducten die ik zocht waren nergens in de winkels in Belgie te vinden.
Daarom zocht ik op internet en vond ik Superwinkel.nl.
Ik kon de producten van l oreal direct kopen en twee dagen later werden ze
geleverd. Snel en goed verpakt.

J. van veen 12-07-2019

Mijn gekochte product was nergens goedkoper. Prima site en snelle verzending.

diana 12-07-2019

gaan niet serieus met een klacht om ( gaan een artikel wat retour wordt gezonden waarvan ik dacht dat het zou worden opgestuurd naar de leverancier thuis in huiselijke sfeer uit proberen) NIET professioneel !!! Krijg hem vervolgens beschadigd en smerig terug !
Officiële reactie van Superwinkel 12-07-2019

Beste Diana,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de uitgebreide service die we hebben geleverd.

Toen je bij ons aangaf dat de airfryer niet naar verwachting zou werken, heeft mijn collega verschillende tips gegeven om het gebruik van een airfryer in het algemeen te optimaliseren. Het soort friet dat wordt gebruikt en de handelswijze met het omschudden is namelijk zeer van belang bij een heteluchtfriteuse.

Op deze tips ben je verder niet ingegaan. Je gaf nogmaals aan dat het apparaat niet naar behoren werkte en daarom hebben wij aangegeven dit graag te willen onderzoeken.

Toen we het apparaat hebben ontvangen, hebben we het getest. Dat is namelijk nodig om te kunnen onderzoeken of het apparaat naar behoren werkt. Mijn collega heeft volgens de eerder benoemde instructies gehandeld en hij kwam in 18 minuten tot een goed resultaat. Dit is precies volgens de normen.

We kunnen het product niet opsturen als er geen defect is aangetroffen. We hebben daarom aangeboden om de airfryer weer terug te sturen. Het apparaat is grondig gereinigd (was ook al gebruikt toen wij het ontvingen) en op deze manier aan je teruggestuurd.

Naar onze mening hebben wij op een professionele wijze gehandeld en we betreuren het feit dat je zo ontevreden bent. Helaas kunnen we niets meer doen dan dat.

Superwinkel

Diana 12-07-2019

Het feit alleen al dat jullie tegenstrijdige antwoorden geven zegt al genoeg. Het feit dat ik mijn airfryer schoon en zonder beschadigingen heb opgestuurd en ik hem beschadigd en smerig terug kreeg zegt ook al genoeg. jullie kunnen wel zeggen hij is gebruikt..uiteraard is hij gebruikt anders was ik nooit tot de conclusie gekomen dat het apparaat niet deugde. Ik heb notabene getuigen die het zelf hebben meegemaakt dat ik ruim een uur bezig ben geweest om frietjes te bakken. Dat Princess zelfs al aangaf dat een apparaat testen door personeel in huiselijke sfeer niet de juiste procedure is. Ik heb alle tips geprobeerd die u collega telefonisch aan mij doorgaf, maar hij gaf toen ook aan dat het NIET uitmaakte of ik een wat duurdere friet speciaal voor airfryer of een goedkopere variant. En dat z
nu opeens beweerd wordt dat de airfryer die u collega naast de mijne heeft gezet ineens de frietjes korter heeft gebakken. Allemaal LEUGENS !!!

JanB 11-07-2019

Zeer snelle respons, zeer snelle afhandeling, perfecte webshop! Een echte aanrader.

Corina 11-07-2019

Gewoon helder en duidelijk
Belofte dat mijn bestelling er de volgende dag zou zijn, zijn ze ook echt nagekomen.
Maak dat helaas wel een anders mee

Wendy 10-07-2019

Positieve eerste ervaring met de shop, duidelijk, zeer voordelig en gebruiksvriendelijk. Zeer snelle levering! Zou t iedereen aanbevelen 😀

tania 10-07-2019

goeie overzichtelijke site, prijs - kwaliteit kan niet beter en heel snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Maria 09-07-2019

Fijn winkelen . Alleen voor 22.00 uur bestelt volgende dag binnen gaat niet op. Een dag later gekomen

Geert 08-07-2019

Werkelijk alles klopte: gebruiksvriendelijke site, uiterst snelle en volledige levering!

FD 08-07-2019

producten werden op heel snelle wijze geleverd. De berichtgeving mbt de status van de behandeling was top.

Gerry 07-07-2019

Snelle levering en concurrerende prijzen. Geen verzendkosten bij bestellingen boven € 30. Genoeg betalingswijzen en afleveringsopties!
Kortom goede en betrouwbare webshop!

Patrick van Stijn 07-07-2019

Bluetooth koptelefoon gezocht, gevonden en gekocht bij Superwinkel. Scherpste prijs, gratis verzonden en Supersnel.

Ingrid Svensson 07-07-2019

Ik ben super tevreden van superwinkel nl. de goedkoopste voor mijn parfum en snelle levering alles altijd correct makkelijk te bestelling ....wat wil je nog meer ;-) TOP

Sun 06-07-2019

Heerlijke eerlijke geuren
De prijs heel aantrekkelijk
En supersnel en heel netjes bezorgt
Gewoon top

Lesley 04-07-2019

Top winkel gister avond om 21-15 Hugo Boss parfum besteld en de volgende dag om 10-30 in huis

Rita 03-07-2019

Via een zoekopdracht voor een herenparfum op de site van Superwinkel.nl beland. Meest voordelige keus en snelle levering gaven voor mij de doorslag. Omdat het een cadeautje was heb ik het tegen een kleine vergoeding in laten pakken. Zag er fantastisch uit. Echt een aanrader deze shop!

Van herpen 03-07-2019

Supervoordelig super snelle levering super veel keuze ben zeer tevreden met de superwinkel top

E. Werger 03-07-2019

Goede producten, goede service en een snelle levering. Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Producten zijn goed verpakt. Bovendien kun je kiezen uit mooie cadeauverpakkingen.

Mamarij 03-07-2019

Mijn eerste bestelling. lekker snel geleverd! Alles correct. Meer kan ik er niet over zeggen.

Roland broekmans 03-07-2019

Snel goedkoop en orginele geuren die men bij parfumerie dikwijls niet meer te krijgen zijn en goed verpakt dus toppie

AJJ DE JONG 02-07-2019

Zeer goede service, snelle levering, vandaag besteld morgen in huis, goedkoop en lieve mensen.

Maria da Silva 01-07-2019

Me zoontje kwam per toeval tegen... Ik dacht, laat ik het uitproberen... Heb wat besteld, goedkoper, goed ingepakt en nog eens snel... Wat wil je nog meer... Heb gelijk daarna weer wat besteld, helaas duurt deze ietsje langer, maar kreeg wel gelijk info erover en ook wanneer ik het kan verwachten... Wacht geduldig af... Van mij krijgen jullie een dikke 9... Bovendien heb ik al aan 2 vriendinnen erover gehad...

Marina 01-07-2019

Duidelijke site en lagere prijzen ten opzichte van de concurrentie. Product zeer snel geleverd.

Cor 30-06-2019

Super snel en Supergoed deze Superwinkel. Netjes zoals afgesproken op de juiste tijd. Dik te vreden

B.M.H. Mulder-Reems 30-06-2019

Artikel stond dezelfde dag klaar voor verzending, even wachten op DHL en in twee dagen in huis.
Keurig!

Esther 27-06-2019

Superwinkel heeft leuke aanbiedingen, en het is een overzichtelijke website. Ik kan er telkens leuk slagen voor heerlijke dames- en herengeuren

Ellen 26-06-2019

Super snelle service! Goede aantrekkelijke prijzen en van goede kwaliteit!Ik kom elke x weer terug dus,Super tevreden!

Marcel 26-06-2019

goed assortiment voor een scherpe prijs en snelle levering. Ik ben er blij mee.

Anna 26-06-2019

Groot aanbod en zeer snelle bezorging. Wat ik ook zeer prettig vond was dat ik kreeg een e-mail kreeg op het moment dat het parfum klaar stond voor verzending. Top!

Patrick 25-06-2019

Overzichtelijke site. Veel keuze. Gemakkelijke selectiecriteria. Goede prijs. Heel snelle levering.

Alex 24-06-2019

Gewoon duidelijke website..en snelle levering van alle bestelde goederen... gewoon zoals je geholpen wil worden..

Latifa 24-06-2019

Ik moet eerlijk toegeven ,parfum is best duur.Maar af en toe mag je jezelf eens verwennen.En omdat superwinkel de goedkoopste is, is mijn keuze snel gemaakt!
En wat ik super vindt is dat je er niet eens een paar dagen voor moet wachten !De volgende dag had ik mijn parfum al! heerlijk toch?

Theo 24-06-2019

Snel, goed en zeer tevreden. Dank en zeker tot een volgende keer een papieren versie van wat jullie allemaal hebben zou ik ook wel handig vinden.

Minilu 24-06-2019

Ik heb bij deze shop besteld, en vandaag besteld is echt morgen in huis, daarnaast zijn de prijzen van de producten erg voordelig, dus een win-win situatie.

Marc 23-06-2019

Binnen 1 dag bestelling binnen, super verpakt, mooie prijs! Erg blij met bestelde eau de toilette

Michelle 20-06-2019

Prima service, goed assortiment, snelle levering, waardoor super gemakkelijk.

Lucky 20-06-2019

Duidelijke webshop met een uitgebreid assortiment
Zelfs de parfum voor heren van Rituals is echt goedkoper. Snelle levering

Jean-Pierre 19-06-2019

Het zijn de beste kledingstukken ooit, en ik ken ze enkel van toen ik een bril gekocht had van dat merk. Echt super.