superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 553 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gemmie Diependaal 30-07-2020

Ik heb voor SUPERWINKEL gekozen omdat ze een hele goede prijs hadden voor mijn parfum en dat ze een SUPERSNELLE levering hebben. Helemaal SUPER dus!!

Nikki Verdonck 30-07-2020

Zeer ruime keuze aan een zeer scherpe prijs. Ook de verzending was supersnel. Ik kom zeker terug.

Jolanda 29-07-2020

Prima site, zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Mijn bestelde product had ik binnen 24 uur al in huis, dat doen niet veel bedrijven na!
Al met al, fijn winkelen en snelle levering!

José 29-07-2020

Super snelle levering en een hele goede prijs. Informatie op alle fronten heel erg goed.

theo 29-07-2020

Goed overzichtelijke pagina en correcte en snelle afhandeling van de bestelling ook goed verpakt. Tevens een goede mailing aangaande het versturen van het artikel en wanneer bezorgd.

Tom Ford 28-07-2020

Erg snelle levering, zoals beloofd. Veel keuze en de prijzen zijn superscherp. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Lian 28-07-2020

Heel goede service en snelle levering. Top spullen en aan bevelen voor iedereen

De Decker Ronny 28-07-2020

Zeer snelle bediening , en goed op de hoogte ge houden over het verloop . Superwinkel is een van de beste en goedkoopste . Zeer aan te bevelen.

Maris Sonja 27-07-2020

Ik zou het zeker aanraden voor parfums,al verschillende keren besteld en altijd op tijd geleverd en veel goedkoper dan in Belgie met veel dank daarvoor nu kan ik een flesje meer bestellen

Yvonne 27-07-2020

Snelle levering, goede prijs in vergelijking met andere aanbieders en ruim assortiment.

Ineke 27-07-2020

Gebruiksvriendelijke web.
Correct en het track en trace systeem super.

O 27-07-2020

Ik had 2 parfums besteld 1 der van voor verjaardag maar werd niet ingepakt vond ik jammer want de bezorg service is super binnen 1 dag gelijk gelevert super had het wel voor zo service wel verwacht jammer

Gr o
Superwinkel 27-07-2020

Beste O,

Momenteel bieden we inderdaad geen inpakservice aan. Onze excuses voor het ongemak.

We hopen dit spoedig weer aan te kunnen bieden!

Superwinkel

Lisette 26-07-2020

Ik heb voor superwinkel gekozen vanwege de voordelige prijs en de goede reputatie. De levering was super snel en op de gewenste afhaal locatie . Het product was mooi verpakt en van top kwaliteit. Al met al een super ervaring.

25-07-2020 26-07-2020

Top winkel netjes verstuurd ,en heel snel toppie 👍Ik kom graag een keer weer met een bestelling terug.
Groetjes jeanette.

Davin 25-07-2020

Duidelijke en overzichtelijke site, ruim aanbod, super goeie deals en een ontzette snelle en nette levering.

Het zou het afmaken als je de mogelijkheid zou hebben om van bepaalde exclusievere parfums ook testers zou kunnen bestellen in 2 tot 10ml.

LB 21-07-2020

Geen problemen ondervonden! Zeer snelle levering, netjes verpakt, gemakkelijk om te betalen via bankcontact!

Hans 21-07-2020

Uitgebreide keuze, goede prijs en erg snel geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden middels mail van de stappen van het bestelproces.

Gerda 21-07-2020

Goede duidelijke communicatie via de mail over het bestelde product en de levering ervan. Product kwam op de aangegeven tijd en keurig netjes verpakt.

Anneke van der Heiden 20-07-2020

Bestellen ging gemakkelijk Gelijk kunnen betalen Volgende dag in huis Parfum zat goed verpakt ivm eventuele beschadiging

Christel 19-07-2020

Snelle en correcte levering, fijne prijs kwaliteit koopje gedaan. Zeker aan te bevelen! Een tevreden Belgische klant 😊

Jan 18-07-2020

Makkelijke site, goede marktconforme prijzen en daaronder, en supersnelle levering,kortom 5 sterren, kom zeker weer terug, spaart me een hoop gedoe in de winkels

Gerard Troost 18-07-2020

Groot assortiment, veel keuze en producten worden snel en vlot tegen voordelige prijzen geleverd. Wij zijn tevreden.

Steven 17-07-2020

Uiterst gebruiksvriendelijke website! De producten werden onmiddellijk verzonden en in prima staat aan huis geleverd. Onberispelijke service. Je zou er met plezier je bestelling plaatsen. ;-)

Kasia 16-07-2020

Zoals belofd, al volgende dag bestelling thuis. Alles compleet en voldoen aan verwachtingen.

De wilde 16-07-2020

Ze waren als enigste waar ze nog het product verkochten wat ik wilde hebben. Erg blij mee.

seb 16-07-2020

Dior Dolce Garden besteld, netjes de volgende dag in nette verpakking binnengekomen. Onwijs blij met de service and geurtje

Dia Rijnders 15-07-2020

Snelle levering van het juiste product. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Keurige levering, met vooraankondiging via de e-mail! Zeer fijn!

Debbie 15-07-2020

Zeer snelle service met producten voor een hele goede prijs. Netjes verpakt

Guy 15-07-2020

Ruim assortiment, snelle levering ! Prima dus. Voor herhaling vatbaar. Was ook niet de eerste maal dat ik Superwinkel inschakelde voor een aankoop.

Zj 15-07-2020

Zeer ruime keuze qua aanbod van parfum en cosmetica.
Ik bestelde 2 parfums waarvoor ik normaal gezien meer dan €100 zou betalen. Op superwinkel.nl vond ik deze voor een veel goedkopere prijs.
Ik bestelde deze op donderdag en de dag erna was mijn pakket al afgeleverd. Super service!

Criske 14-07-2020

Superwinkel, houdt aan hetgeen wat zij beloven. Op eerste p!aars de beste prijs, ten tweede een supersnelle levering. En tot slot het bestelproces was heel eenvoudig en er zijn voldoende betalingsmogelijkheden. SUPERWINKEL zeker aan te raden, zeer tevreden.

Diederik 14-07-2020

De prijs was doorslaggevend. Ik kende jullie niet. Levering was bijzonder snel en ik was zeer tevreden

Sien 14-07-2020

Keurige levering. Alles verliep soepel en snel. Bovendien ook goede prijs kwaliteit verhouding l.

Jolanda 14-07-2020

Topwinkel hoor! Had een 100 ml eau de parfum voor mijn dochter besteld; was een bodemprijsje en keurig geleverd binnen 24 uur in doosje met luchtzakken tegen kapot stoten.

Maarten du Bois 14-07-2020

Top alles in orde. Netjes verpakt en op tijd in het afhaalpunt. Direct daags nadien geleverd.

G kappen 13-07-2020

Ongelooflijk zo snel heb ik nog nooit meegemaakt ,
Voor herhaling vatbaar. 👍👍👍

Elly 13-07-2020

Goede afhandeling binnen de beloofde tijd.
Produkt was goed verpakt en voldeed aan verwachting.

M.J. van Wijk-Heijl 13-07-2020

Ik had besteld en de volgende dag werden deze artikelen keurig bezorgd.
En de prijzen waren ook zeer aannemelijk. Ook werden geen verzendkosten gerekend, dus ik beveel Superwinkel met plezier aan.

Ria, Belgium 13-07-2020

De site is gebruiksvriendelijk, veel keuze aan redelijke prijzen. Snelle levering ! Ik raad deze site aan.

Mich 13-07-2020

Erg onder de indruk!
Zowel prijs als service waren dik in orde.
Dankuwel! Hier bestel ik zeker nog!

kelly mariën 13-07-2020

Super tevreden van de lage prijzen en de supersnelle service. Wel jammer dat bij de laatste 2 bestellingen telkens het topje van de shampoo fles beschadigd was waardoor deze flink uitgelopen was op de andere artikels 😔

Femke Van de voorde 12-07-2020

Super snelle levering!
‘s Avonds besteld en ‘s morgens had ik mijn pakje al!

Gino 11-07-2020

Snelle en goede service. Ik kreeg het bestelde product snel en op tijd. Zeer tevreden!

Mientje 11-07-2020

Heb hier goedkoop mijn lieveling parfum gekocht. De volgende dag was het al binnen. Dat is nog eens snelle service

Henk 09-07-2020

Goeie web winkel prijs / kwaliteit uit stekend, snelle en goede levering, voor herhaling vatbaar.

Lianne 08-07-2020

Ik vind de winkel super, dus met recht een superwinkel. Veel keus en snelle levering.

sake Bijlsma 08-07-2020

Na de bestelling kwam het product heel vlot bezorgd en in keurige verpakking.

Pierro 08-07-2020

Het is fijn om telkens weer van de promoties gebruik te maken,
zo kan je voordelig eens een ander parfum uitproberen

Degreef Guido 07-07-2020

Mooi uitgebreid gamma, interessante promoties en super snelle leveringen. Top! Ben Fan.

F.L. 07-07-2020

Zeer ruime keuze aan parfumartikelen.Overzichtelijke site.Goede prijs/kwaliteit en supersnelle verzending!