superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 2050 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 495 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lucas Van der Wee 29-10-2019

Super prijs/kwaliteit. Stipte levering volgens afspraak. Veilige verpakking. Ruim assortiment.Concurrentiele aanbiedingen.Top service.

John 29-10-2019

Wat kan ik zeggen guy's.. iedere keer als ik iets bij jullie bestel word ik tevreden van...
Goede prijzen, het product wordt zeer snel gestuurd en Top kwaliteit.
Dank jullie Wel en zeker tot de volgende keer.

Yvonne 29-10-2019

Een goede scherpe prijs, goede heldere communicatie en een snelle levering.

Brenny 27-10-2019

Prijs hogedrukreiniger prima. Levering de volgende dag. Kortom fijne winkel.
Ook de klantenservice antwoordde snel en accuraat voordat ik de aankoop deed.

Henk Wetterhahn 24-10-2019

Superwinkel zegt gewoon alles, wat je nodig hebt aan geurtjes het juiste adres.

Fiona 23-10-2019

Goeie producten voor super prijzen. Het is snel verstuurd en betaalbaar. Super blij met heb!

Katrien 23-10-2019

Hele duidelijke site, mijn 2 parfums heel snel ontvangen! Top service!!! Hier bestel ik volgende keer opnieuw :-)

Patrick 22-10-2019

Duidelijke site , en snel . Heel goedkope prijzen en heel snelle levering, gewoon top .

Carola Ham 21-10-2019

Goede service. Product werd geleverd zoals verwacht. En onze dochter was super blij met haar cadeau.

Gladys van der horst 21-10-2019

Ik heb eerder een revieuw geschreven en daar bied ik mijn excuses voor aan omdat ik op het verkeerde been ben gezet. Die mevrouw vertelde mij dat ik molecule 01 niet op internet moest bestellen omdat die nep zijn en alleen bij Skins moest kopen. Vandaar dit bericht om het recht te zetten. Superwinkel is prima. Goede en snelle levering.

-----------------------------------------------------------
Review 6-10-2019:

Ik heb 2x een fles molecule 01 besteld, maar is niet de originele. Ik ruik hen zelf niet en anderen al helemaal niet. Ga volgende keer toch maar duurdere variant kopen. Die ruikt wel iedereen, dan maar wat meer geld betalen. Jammer dat ze pretenderen de originele parfums te hebben.
Superwinkel 21-10-2019

Beste Gladys,

Bedankt voor je eerlijke bericht. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de geleverde producten van Escentric Molecules.

Misschien dat je jouw review van 6 oktober kunt aanpassen of verwijderen?

Alvast bedankt!

Superwinkel

Jouke 19-10-2019

Snelle levering. Deze winkel komt op mij zeer betrouwbaar over, en ik ben verrast door de ruime keus. Excellent.

Jan 17-10-2019

Snelle bezorging. Goed verpakt. Verzekering gratis erbij. Prima product beschrijving

Truusje Bakkenes 16-10-2019

Met spoed cadeautje voor kleinzoon nodig. Telefonisch contact gehad om te vragen of het wetenschapslab wèrkelijk de volgende dag bij ons thuis kon zijn.
Beloofd én gedaan!!! Top.
En ook nog voor een goede prijs.

Mourad 16-10-2019

Nu al 3x besteld bij deze webshop altijd netjes binnen gekregen, geen problemen top winkel

K. 16-10-2019

In het begin huiverig of het wel om een origineel product gaat ( Jimmy Choo EDT) maar de website zag er zo vertrouwd uit plus de recensies! Uiteindelijk toch voor gekozen om te bestellen. Ik had mijn bestelling minder dan 24 uur binnen!
Batchcode gecheckt en inderdaad origineel!!!

Ik zal vaker bestellen uiteraard!
Geen Douglas of ICI Paris voor mij!

Coby Geurts Hazenberg 15-10-2019

Ik ben zeer tevreden als nieuwe klant. Erg vriendelijk te woord gestaan, en perfect naar wens mijn artikel verstuurt. Klasse!!

German 15-10-2019

Zeer snelle levering en een duidelijke website. Ik ben helemaal happy met het product, vooral ook aangezien het een origineel product is die veel goedkoper is dan in de winkel. Zelfs als er een 25% korting in de winkel is, kom ik stukken goedkoper uit bij superwinkel.

Tibbesma wieger 14-10-2019

Ben zeer tevreden over deze winkel niet alleen door de gunstige maar vooral de vlugge levering goed verpakt maar dat het product aan de voor gestelde eisen voldeed zeer goed!!

Jolanda 14-10-2019

Ik had hier al eerder besteld en dat ging zo snel en correct.
Goede en bekwame uitleg van hoe en wanneer je pakketje in bestellinng zat en werd verstuurd!!Top gewoon

Bert 13-10-2019

Het assortiment is iets minder geworden dan toen het nog parfumsuper was, maar de geuren die nog verkocht worden aan heel aantrekkelijke prijzen en supersnel geleverd. Goede opvolging via e-mail. Een aanrader!

Marry 09-10-2019

Stuk goedkoper dan elders, snelle en goede levering. Artikel was goed verpakt

Mirjam de Jong 08-10-2019

Prima winkel. Duidelijk en bestelling is goed en optijd geleverd. Kon tussentijds het afleveradres wijzigen, omdat ik niet thuis was op de dag dat het pakket geleverd werd, erg handig. De prijs was ook goed, goedkoopste voor dit product wat ik kon vinden.

Michiel 07-10-2019

Ze hebben super prijzen die je in de stad never nooit terug kunt vinden en ze bezorgen het ook nog eens gratis.

Barend 07-10-2019

De eerste keer dat ik een bestelling geplaatst heb en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Dit omdat de bestelling snel plaats kon vinden, de levering op tijd en exact het product zoals ik verwacht had.

Truus 03-10-2019

Makkelijke site, snelle levering. Laten inpakken in cadeauverpakking, erg leuk!!

Heidie 03-10-2019

Superwinkel,maakt naam waar want de eerste ervaring met Superwinkel was gewoon SUPER!! Super product, super snel geleverd,ik ben super tevreden!

H Samsen 03-10-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat wat ik zocht daar het goedkoopste was
Het bestellen was eenvoudig en het bestelde was er de volgende dag

Pierre VS 03-10-2019

Correcte, volgens de afspraken en snelle behandeling. En de prijs mag er ook zijn!

Saskia 02-10-2019

Meerdere malen besteld en altijd keurig verzorgd en snel in huis. Ik ben er blij mee.

adrien janssen 02-10-2019

snelle en corecte service aan een scherpe prijs,zal niet mijn laatste bestelling zijn geweest.

Gina Van Der Toorn 01-10-2019

Doet zijn naam eer aan! Supersnelle levering zonder problemen. Je krijgt regelmatig een mail om de voortgang van je bestelling te volgen. Toppie!!!

Leonie 30-09-2019

Ben heel blij met jullie.Ik gebruik altijd angel .Heerlijke parfum.Bij jullie goed te betalen.
Is in de winkel erg duur.Ik gebruik dit al vele jaren dus ben blij dat het nu een stuk goedkoper is bij jullie.Bestellen en de andere dag al in huis.Heel netjes ingepakt ook.Top!!!!!
Mvg Leonie

Rob Barendrecht 29-09-2019

Superwinkel biedt een super assortiment, super prijs/kwaliteit, super service en bezorging. Dit zou eigenlijk heel normaal moeten zijn maar helaas meer uitzondering dan regelmaat! Ik adviseer op deze wijze door te gaan dan blijven jullie winkel SUPER.

Gabriela 29-09-2019

Voor de 1e keer bij Superwinkel besteld en het is zeker niet de laatste keer. Originele parfum voor een hele lage prijs, nergens goedkoper. Super snelle levering.
Tot de volgende aankoop,
Gabriela uit Arnhem

Eric van Hemmen 29-09-2019

Ik zocht snel een mooi cadeau voor mijn vrouw. Bij superwinkel.nl zag ik de parfum die ze het lekkerst vind ruiken en ook nog voor de laagste prijs. Omdat ik twijfelde over de kwaliteit (er worden online veel neppers aangeboden) heb ik toch een bestelling geplaatst. De bevestiging en de levering waren zeer snel. Pakket was goed verpakt en de geleverde parfum is een origineel.
Kortom, ben ik een zeer tevreden klant die al een herhaal bestelling geplaatst heeft die wederom aan alle verwachtingen voldeed. Snelle levering, goed verpakt en top product.

Judith 28-09-2019

Superwinkel is de parfum winkel waar je droomparfum te vinden is. Ik heb mauboussin besteld en had het de volgende dag in huis. Erg goedkoop voor 100 ml betaald. Ik raad iedereen superwinkel aan omdat superwinkel super is in hun prijzen, snelle levering en een groot aanbod aan geuren waar je zo blij van wordt. Jullie zijn echt super !!

Terry 28-09-2019

Besteld voor zelfde dag te bezorgen bel ik koerier op word 3 dagen later pas bezorgd.
Wel betalen extra voor bezorging maar komen afspraken niet na iik vind dit oplichting toen bij koerier zelf maar op gaan halen.
Extra betalen voor zelf gaan halen vij koerier is dus duurkoop inde superwinkel
Ik beveel deze winkel niet aan vanwege de slechte bezorging en afspraken
Officiële reactie van Superwinkel 30-09-2019

Beste Terry,

Vervelend om te lezen dat Red Je Pakketje niet dezelfde avond is komen opdagen. Dat is uiteraard niet de manier waarop wij onze pakketjes willen laten bezorgen, dus onze excuses voor het ongemak.

Uiteraard zullen wij de verzendkosten terugstorten op uw rekening.

Superwinkel

Terry 30-09-2019

Had het zelf moeten halen bij red je pakket 32 km rijden
Kan beter in een winkel kopen dan niet zoveel trammelant

dRob 26-09-2019

De producten die ik zocht kon ik vinden, de prijzen zijn zeer scherp en het bestelproces verliep zonder problemen.

De levering was vlot en de producten keurig verpakt.

Chris 26-09-2019

Voor het eerst een bestelling gedaan bij superwinkel.nl
Gekozen voor een parfum en deze als cadeau laten verpakken.
Mijn bestelling werd de volgende dag keurig verpakt geleverd!
Ik kom zeker terug bij superwinkel.nl

* 25-09-2019

Kleur product op site komt niet overeen met de rugzak in het echt.
Verder snel en netjes geleverd👍🏻

Steven 25-09-2019

Kende superwinkel niet. Goed assortiment, overzichtelijk. Na de bestelling werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang en spullen warden netjes de volgende dag afgeleverd zoals beloofd. Zending kon gevold worden door track en trace code die ik na verzending netjes in mijn mailbox kreeg.

Marjan 25-09-2019

ik heb deze shop gekozen ivm de prijs/ kwaliteit verhouding,
goede recensies van andere kopers hebben de doorslag gegeven.

piet.blankenstein 25-09-2019

Prima geregeld, in de middag besteld volgende dag volgens afspraak afgeleverd. Artikel was keurig netjes ingepakt.

Gerda 25-09-2019

Ik heb de superwinkel gekozen omdat hij de goedkoopste was met wat ik zocht.en supersnel geleverd ook nog super,prima shop ga zo door👍👍

d de beurs 24-09-2019

het is een duidelijke site je kunt heel veel vinden ook in verschillende grote van flesjes en vandaag besteld morgen in huis alles goed verpakt ja het is duidelijk een 10 waard

nienke 24-09-2019

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, de site waar ik de bestelling deed, was makkelijk in het gebruik en de levering was zeer vlot en zag er ook verzorgd uit.

Shopper B 23-09-2019

Ik koop al mijn parfum bij Superwinkel omdat het hier altijd het goedkoopste is. Er liep bij een andere webwinkel (Bol.com) een super promotie op de farfums. Ik ben dan onmiddellijk ook bij Superwinkel gaan kijken en hier was het nog eens 5 euro goedkoper op de parfum die ik wou kopen. De levering was ook tip top in orde.

Bosman 21-09-2019

Even besteld en superwinkel komt aangesneld !!
Op al mijn wegen kom ik superwinkel weer tegen !!
Ook al heb ik pech !!
De superwinkel helpt mij weer op weg !!
Moet ik nu nog meer zeggen ??
Dus bestellen maar !!!

Saskia 19-09-2019

Voor de eerste keer besteld bij superwinkel. Zeer goed ervaren. Product was nergens goedkoper te vinden, als het al ergens anders te vinden was. De leveringen was ook super snel. Volgende keer ga ik zeker weer bij superwinkel bestellen.

Janny 17-09-2019

De goedkoopste aanbieder voor mijn product...bestelling en zending perfect afgehandeld.