superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 2045 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 492 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sunshine 16-11-2016 Via de website gekocht

Top prijzen

Je vindt hier veel geuren die goedkoper zijn dan in de parfumerie winkels. Niet alle geuren maar welveel. Vandaag bestelt is inderdaad volgende dag in huis en goed verpakt.

• Levering

Cathy 15-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service en goede prijs

Bij het zoeken naar een eau de toilette kwam ik bij vergelijken van prijzen en webshops bij Superwinkel.nl terecht. Heb er geen spijt van. De website is overzichtelijk en het bestelde artikel werd de volgende dag keurig verpakt al bezorgd Het originele produkt tegen de voordeligste prijs.

Tanja 15-11-2016 Via de website gekocht

Prima!

MK horloge besteld. Netjes en op tijd bezorgd. Mooie prijs/ kwaliteit verhouding. Ga zeker in toekomst nog kopen via Superwinkel.

Yasmin 17-12-2016

Zijn de horloges echt op deze site

A. de Vrij 11-11-2016 Via de website gekocht

Parfum

Ik heb deze shop gekozen omdat er ruime keuzes zijn in parfums. De parfum die ik onlangs heb besteld is nergens meer te verkrijgen, en daarom is super winkel fantastish ook omdat de bestelling de volgende dag binnen is.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bestellen.

jet 11-11-2016 Via de website gekocht

mevr

Supergoed en snel thuis
Binnen 4 dagen was de levering zoals besteld
Ik vond het eerst eng maar ik raad het iedereen aan

Inge 11-11-2016 In de winkel gekocht

Zending

Speciaal bij superwinkel opdracht geplaatst omdat ze per express konden verzenden.
Mooi niet na 36 uur is nog steeds het pakketnummer niet bekend en dus ook niet te volgen....
Slechte zaak!

Minpunten

• Verzenden
  • Ingormatievoorziening

Officiële reactie van Superwinkel 11-11-2016

Beste Inge,

Allereerst onze excuses hiervoor, dit is inderdaad niet de service die u mag verwachten van ons. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd en de verzendkosten teruggestort op uw rekening. Uw pakket zal vandaag alsnog bij u geleverd worden. Mocht dit te laat zijn dan mag u het product uiteraard op onze kosten retourneren.

A.Boersma 08-11-2016 Via de website gekocht

Goed goedkoop.

Duidelijke webside. Mijn bestelling was in Superwinkel het goedkoopste.
Snelle levering en keurig verpakt.

Pluspunten

• goedkoop
  • super grote collectie parfums.

Minpunten

• vaste klant geen verzendkosten.

M colen 02-11-2016 Via de website gekocht

Mevr

De parfums bij superwinkel zijn altijd de goedkoopste, ook van gerenommeerde merken. Het zou wel fijn zijn als er geen verzendkosten gerekend zouden worden bij bestelling van hoge bedragen . De levering is supersnel. De site vind ik lekker overzichtelijk, ook op mijn smartphone. Kortom: ik bestel mijn parfum voortaan bij superwinkel.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Minpunten

• Ik kreeg 1x eau de toilet i.p.v. Eau de parfum

Superwinkel.nl 31-10-2016 Via de website gekocht

Prima en voordelig

Makkelijk bestellen. Snelle levering en te volgen via Track en Trace. Producten zijn goed verpakt en worden netjes verzonden.

Pluspunten

• Levering
  • Eenvoud

Elke 28-10-2016 In de winkel gekocht

Top service!

Drie haar producten aangeschaft voor een leuke prijs. Bij ontvangst kwam ik er achter dat een van de flessen had gelekt. Na contact met de klantenservice werd mijn probleem direct opgelost. Goede service en dus erg tevreden over deze webwinkel!

Pluspunten

• snelle levering
  • klantvriendelijk
  • goede service

Harry 15-10-2016 Via de website gekocht

kapot horloge bandje BREIL

Horloge gekocht bij superwinkel.nl. Merk Breil.
Thuis gestuurd gekregen bleek dat de pennetjes van het horloge bandje niet goed sluiten.
Terug gestuurd en na 3 weken weer terug. Het horloge 3 dagen gedragen waarna het horlogebandje spontaan knapte. Het zag er zo degelijk uit. Volgens superwinkel.nl viel dit niet onder de garantie. We 65 euro. Goedkoop is dus duurkoop. Niet kopen dus bij deze winkel.

Officiële reactie van Superwinkel 17-10-2016

Beste Harry,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Als u ons per e-mail of telefonisch uw ordernummer even doorgeeft, dan kijken wij graag voor u na wat de status is van uw klacht.

Klantenservice Superwinkel

Jones 14-10-2016 Via de website gekocht

Goedkoop, maar niet goed.

Onlangs in totaal 4 luchtjes besteld bij deze webshop.
één van deze luchtjes rook niet zoals mijn vrouw gewend was. Sterker nog: ze omschreef de lucht als bedorven. Dit heb ik netjes aangegeven bij de klantenservice van superwinkel.nl.
De reactie hierop was, na het controleren van de productiedatum, dat het niet aan het luchtje kon liggen, dus moest de oorzaak gezocht worden in de lichaamstemperatuur, zuurtegraad van de huid, of de hormoonspiegel van mijn vrouw.

Bedankt (toch niet zo) superwinkel.nl !

Pluspunten

• Niet duur

Minpunten

• Niet oplossingsgericht

Paulus 13-10-2016 Via de website gekocht

Boss bottled eau de toilette 200 ml

Zeer goede prijs en zeer snelle levering; vol lof ga zo door. Volgende keer kom ik weer bij Superwinkel terecht

• Doen wat ze zeggen

Danny 12-10-2016 Via de website gekocht

Dhr.

Via Google was ik opzoek naar een produkt.
Een Nilfisk AERO 21-01 PC. En er kwamen verschillende bedrijven met verschillen prijzen.
Eerst had ik naar de goedkoopste bedrijf gekeken, maar zijn website kwam bij mij niet zo vertrouwelijk over.
Dus ging ik door naar de een na goedkoopste bedrijf en dat was de Superwinkel.nl. Deze gaf mij gelijk wat meer vertrouwelijk indruk. Website was goed overzichtelijk en gaven alle informatie duidelijk aan. Zo had ik dan ook gelijk gekocht!
Daarna werden alles stap voor stap via email aan mij uitgelegd en aangestuurd.
Het produkt kwam netjes oprijd binnen!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Sneller levering

B.g 12-10-2016 Via de website gekocht

Superwinkel

Goedkoop en makkelijk te bestellen, heb nog nergens goedkooper parfum kunnen vinden dan op superwinkel en je hebt het product de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Laagst mogelijke prijs

Jolanda 10-10-2016 Via de website gekocht

Super winkel!

Een groot en voordelig assortiment en hele snelle service.
Erg snel in huis na het bestellen en keurig netjes verpakt voor verzending
Top!

Ruud 05-10-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk, zeer snelle levering en voordelig

Op zoek naar "mijn" Burberry touch (for men), gevonden in de "superwinkel"! Erg voordelig en de levering en afhandeling super snel. Aanrader!

Rc 04-10-2016 Via de website gekocht

Horloges tweede keuze

Horloge besteld van Boss, zeer scherp geprijsd, maar tot drie keer een horloge ontvangen waar iets aan mankeerde. Overduidelijk worden horloges door deze leverancier ingekocht, waarmee iets aan de hand is. Vandaar hun scherpe prijs. Geloofwaardigheid ver te zoeken indien je als winkel driemaal een defect horloge afstuurt, ondanks het feit dat de service afdeling steeds goed het omruilen regelde.
Uiteindelijk het derde horloge geaccepteerd, waarmee overigens ook weer iets aan de hand was.
Zeer dubieus allemaal, slecht gevoel aan overgehouden.

Marion 02-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service bij Superwinkel.nl

Het bestellen gaat makkelijk en vlot, deze winkel doet wat wordt beloofd. Snelle levering. Goede communicatie over de voortgang van de bestelling.
Super!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie

nel van rijn 28-09-2016 Via de website gekocht

super snel

geurtje besteld voor een goede kennis het laten verpakken en het was direct de volgende ochtend al vroeg in huis keurig en goed verzorgd

Marion 20-09-2016 Via de website gekocht

Prima snelle service!

Besteld en betaald en dan de volgende dag in huis. Snelle service, goed verpakt en leuke prijzen voor de goede merken!

Pluspunten

• snelle service
  • goed verpakt
  • leuke aanbiedingen

Berry 17-09-2016 Via de website gekocht

Top

2 keer de parrot bebop2 met skycontroller besteld 1 voor mezelf en 1 voor mn vader makkelijk te vinden tegen een nette prijs snelle levering ook erg tevreden.kom zeker terug voor andere spullen om te bestellen.zeker een aanrader van mijn kant.bedankt superwinkel

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijk
  • Goedkoop

Ard-Jan 14-09-2016 Via de website gekocht

Parfum aankoop

Ik heb Parfum gekocht bij supperwinkel.nl. Mijn bevinden zijn erg positief! De levertijd was snel en kwam overeen met wat op de site beloofd is. Snelle levertijd vind ik belangrijk. Bovendien bood superwinkel.nl de door mij gekochte parfum zeer goedkoop aan in vergelijking met andere winkels, dat is de belangrijkste motivatie geweest om bij superwinkel.nl te bestellen. De site ziet er ook goed uit, alleen mag de stijl iets 'vernieuwender', maar dat is een kwestie van smaak.

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Prijskwaliteit verhouding

gemma 08-09-2016 Via de website gekocht

Superwinkel.nl een superwinkel met een super service

Superwinkel.nl komt zijn beloftes na. Als je voor 22.00u bestelt dan wordt het de volgende dag geleverd. Het bestelproces verloopt vlot en je kunt ook op verschillende manieren betalen. Ik heb betaald met I-deal en dat werkt perfect.
Je krijgt een mail van de bestelling en dan krijg je een mail als het ingepakt is. Vervolgens als het pakje het pand verlaat dan krijg je je track en trace code waar je je pakket kunt volgen. Het werkt allemaal super. De volgende dag heb je dan ook werkelijk je pakket in huis. Wat ook nog heel belangrijk is de prijs. Alle artikelen zijn super laag geprijsd. De parfums zijn ook de orginele. Het is dan ook superwinkel.nl maar ze zijn ook echt super. Toppie !!!!!!

de website is heel makkelijk in gebruik en snel

Hele snelle levering en het is je gemakkelijk gemaakt doordat je het pakket makkelijk kunt volgen via Track en Trace. Je krijgt ook van elke voortgang een mailtje

Er is ruim voldoende keuze op het gebied van dames- en herengeuren. Maar dat is maar een ding. Je kunt er van alles en nog wat kopen.

Pluspunten

• hele goede prijs
  • orgineel
  • snelle levering
  • website perfect en snel

Mohamed 02-09-2016 Via de website gekocht

eenvoudig

Ik heb een geur gekocht, de prijs in de winkel was een beetje duurder.
Ik vindt belachelijk om verzendingkosten te betalen, ik heb voor de winkel meer dan 60 euro betaald en toch moet ik verzendingkosten betalen, als een idee vind ik dat de winkel een gratis zending aan de klanten aanbeden voor bestelling van meer dan 50 euro bijvoorbeeld.

Pluspunten

• de prijs
  • de website

Minpunten

• verzendingkosten te duur

AGNES 18-08-2016 Via de website gekocht

Hallo

De keuze is goed te maken, bestellen op je gemak zonder drukte om je heen.Thuis geleverd zonder problemen.

Pluspunten

• Heel goed

A. van Z. 16-08-2016 Via de website gekocht

prima

Ik heb parfum besteld en de volgende dag had ik het in huis. Op basis van deze ervaring ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• goedkoper
  • snelle levering

John 11-08-2016 Via de website gekocht

Superwinkel.nl is echt Superwinkel

Goede informatie voorziening betreffende verzending en perfect op tijd afgeleverd. Product was ook nog zeer scherp geprijsd!!

Pluspunten

• levering op tijd
  • prijs

Minpunten

• geen!!

Kiek 10-08-2016 Via de website gekocht

SUPER die winkel!

De winkel heeft een uitgebreide sortering en ik had snel gevonden wat ik zocht.
Ben dus zéér tevreden en kreeg het artikel snel, al de volgende dag wat ook mijn bedoeling was. De betaling per Ideal bevalt mij ook goed.

Pluspunten

• sortering
  • snelle levering

Els 06-08-2016 Via de website gekocht

Lekker lui achter mijn PC op het gemak vergeleken met andere sites met als resultaat dat Superwinkel toch vaak het goedkoopst is.

De snelle service is geweldig! Bij het artikel dat ik heb besteld was de omschrijving niet helemaal helder, dit kan echter ook aan mezelf liggen.

Een groot assortiment en diversiteit aan artikelen.

Gewoon een dikke 10 voor deze Superwinkel!

Ronny 01-08-2016 Via de website gekocht

mooi site, alles wat ik zocht is makkelijk te vinden.

Snelle levering van de bestelde producten

Ze hebben echt alles !!

Top service ,snelle levering. Bestel er voortaan al mijn producten !!

Corraline 19-07-2016 Via de website gekocht

Snel,duidelijk en overzichtelijk

Super, na aanschaf bleek dat dit defect ging. Na inzet van werknemers van klantenservice werd alles TOP geregeld. Daarom een 10

Zie voorgaande service

Ja blijf zoals je nu doet klant vriendelijk werken. Echt grote KLASSE.

Jan Lankwarden 18-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en eenvoudig in het bestellen van de artikelen.

Snel en goed.

Groot en duidelijk assortiment

Mooie prijzen voor mooie artikelen, snel geleverd, prima dus.

keijzer007 14-07-2016 Via de website gekocht

Het gemak is er wel, klantenservice is er niet haha wat een zeer slechte zaak is dit, helpen mij niet, mailen maar raak en komen ze er niet uit stoppen ze en mag ik het uitzoeken, DRAMA !

Service is zeer triest te noemen, pakje besteld en nooit gekregen, maar moet hem wel betalen en werken nergens aan mee, drama superwinkel.nl.

Best aardig, hebben aardig wat maar klantenservice is om te huilen.

Ik koop hier nooit meer iets, als er iets fout gaat zijn ze niet thuis, werken niet mee, wat zei zeggen is waar en de klant is gewoon een leugenaar !

Bestel hier aub nooit iets, zolang het goed gaat is het geen probleem, zodra het fout gaat zijn ze te onbeschoft om iets te doen of om netjes een oplossing te verzinnen, superwinkel.nl moet zijn superdramawinkel.nl !!!!

Officiële reactie van Superwinkel 04-08-2016

Beste heer Keijzer,

Naar ons idee hebben we u een passende oplossing geboden en daarna ook niets meer van u vernomen, dus vertrouwen wij er op dat u daarmee geholpen bent. Mocht u alsnog niet tevreden zijn met de geboden oplossing neem dan contact op met onze klantenservice.

Klantenservice Superwinkel.nl

Ton 06-07-2016 Via de website gekocht

Veel producten en makkelijk te bestellen

Bestelling zoals vermeld na één dag in huis. Top

Ruim assortiment met hele leuke prijzen

Kunnen andere shops voorbeeld aan nemen.

Amagje 04-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen. Snel en op tijd bezorgd.

Doet precies wat je van een online-winkel verwacht.

Ik heb kunnen vinden wat ik zocht.

Prima ervaring met deze winkel

Michelle 04-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle levering en goed verpakt.

Uitgebreid assortiment waar de prijzen scherp zijn

Zeer tevreden over deze webshop gezien de snelle, goede levering.

Ik twijfelde zelf altijd over duurdere aankopen online, deze webwinkel heeft mijn vertrouwen volledig gewonnen. Een goede, betrouwbare en ook snelle levering en service.

Daveerma 02-07-2016 Via de website gekocht

Alles verliep goed en de service was uitstekend!

Alles was heel duidelijk!

Ruime assortiment voor een voordelig prijs

Zeer sterk!

Diced.lemons 27-06-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment snelle levertijd en veel betaal mogelijkheden!

Goede service! Klant vriendelijk en goede communicatie naar de klant toe over je bestelling!

Groot assortiment! Veel keuze in allerlei dingen

Ik zou deze site aanbevelen! Omdat ze een groot assortiment hebben klantvriendelijk zijn en een snelle levertijd hebben!

micjulian 26-06-2016 Via de website gekocht

Gewoon super makkelijk

Heel duidelijk op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling; Erg snel en goed.

Met zo'n service en prijs/kwaliteit zou je gek zijn om ergens anders te bestellen.

hannepan 24-06-2016 Via de website gekocht

fijne website...kan gericht zoeken naar wat je wil hebben

zeer snelle levering

zeer ruime keuze

parfums zijn veel goedkoper dan elders

David 23-06-2016 Via de website gekocht

Supereasy bestelling en goed zoekmenu

Mooi assortiment en goede prijzen

een 10 omdat ik geen negatieve opmerkingen of ervaringen heb gehad

Top!!

tamara 20-06-2016 Via de website gekocht

wordt thuis geleverd en snel !

heb 1 x telefonisch contact gehad en ze waren super vriendelijk !

alles wat ik tot hiertoe nodig had, hadden ze bij superwinkel.nl !

zeker een aanrader !! Doe zo voort :)

Joney 20-06-2016 Via de website gekocht

4,8

overzichtelijk

slecht bereikbaar. Ik ga vanuit dat men beloftes nakomt, had hier juist besteld omdat ik die volgende dag gewoon `s avonds moest hebben maar..niks...Dus voor mij niet meer

redelijk

Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis? Hhaha klink klare onzin.Niet bereikbaar...1e en gelijk voor mij de laatste keer besteld hier.

Officiële reactie van Superwinkel 20-06-2016

Beste Joney,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Als u op- of aanmerkingen heeft, mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@superwinkel.nl of telefonisch op 040-2883548. We zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.

Als u uw ordernummer even doorgeeft, dan kunnen we kijken of er wellicht iets mis is gegaan met uw bestelling.

Superwinkel

leuk winkelen

Paula 10-06-2016 Via de website gekocht

Producten overzichtelijk aangeboden.

Snelle levering!

Voordelig de snelste aankoop ooit on line!

michelle 10-06-2016 Via de website gekocht

3,5

Terug zenden van een product is de moeite niet vanwege de kosten

Het terug zenden van een product kost gewoon 7 euro wat ik echt een belachelijke prijs vind als ik rotzooi heb gekregen

Product gekocht wat dezelfde dag kapot was. De controller deed het na twee keer rijden met de auto niet meer

Officiële reactie van Superwinkel 10-06-2016

Beste Michelle,

Vervelend om te horen dat het door u aangekochte product dezelfde dag nog stuk is gegaan. Er zit echter gewoon garantie op speelgoed, dus u mag altijd contact met ons opnemen als er wat mis blijkt te zijn. In dit geval nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Als u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@superwinkel.nl of telefonisch 040-2883548.

Superwinkel.nl

Galen01 09-06-2016 Via de website gekocht

Als je weet wat je wilt kan je net zo goed via internet bestellen ;-)

Goede prijs

Snelle levering en goedkoper dan menige andere winkels

bogaard10 09-06-2016 Via de website gekocht

makkelijke overzichtelijke site

snelle levering

geen uitgebreid assortiment maar redelijk genoeg

zou wel geurmonstertjes gehad willen hebben

garrelds 08-06-2016 Via de website gekocht

via het PC scherm uitzoeken en via een makkelijk menu bestellen

keurig op tijd,,duidelijke reis info pakket

voor elk wat wils ,,zonder misgrijpen

gemak om te kopen zonder in elke winkel cq parfumerie een prijsvergelijk te hoeven maken !!!