superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 485 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gabi 22-02-2017 Via de website gekocht

Mega tevreden over deze webwinkel

Hoorde in het begin veel negatieve reacties overal, later dacht ik als iets zo beoordeelt wordt kan het twee kanten opgaan en bestelde toch iets, sindsdien doe ik niet anders top producten en goedkoop origineel enz, nu begrijp ik de negatieve reacties, 1 het zijn winkeliers die dat schrijven, omdat ik namelijk ook proeflessen haal en later bestel bij Superparfum :-) tja even goed en goedkoop en thuisbezorgd zonder gezeur of je mij kan helpen

anita 22-02-2017 Via de website gekocht

vlot en netjes geleverd

Prijzen zijn erg concurrerend, levering is snel en netjes. Ik heb hier vaker besteld en ben iedere keer weer erg tevreden!

anjalie 21-02-2017 Via de website gekocht

superwinkel is super!!

geweldige shop, veel goedkoper dan andere webshops, supersnelle levering!!
ik raad iedereen aan om bij deze winkel te kopen

Bertus 20-02-2017 Via de website gekocht

Parfum

Geweldig makkelijke site en zoveel keuzes van parfum en eau de toilettes. Ook bestelwijze en de betaling gaat zo vanzelfsprekend. Levering zeer snel en prima verpakt.

GroteGrijs 18-02-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Ik heb nu al enkel malen iets besteld bij Superwinkel en het is elke keer snel en netjes thuisbezorgd, zo te zien zijn nu ook de bezorgkosten afgeschaft en gaat dat niet ten koste van de prijs...... prettige winkel, de Superwinkel!!

Dennis 16-02-2017 Via de website gekocht

retour met incomplete verpakking niet geaccepteerd

Ik heb een muis retour gezonden binnen 14 dagen. Ik was een zakje voor bijbehorende usb dongle kwijt, dus heb deze op de muis geplakt. superwinkel.nl wil bedrag niet terugstorten, maar stuurt de zending terug naar mij omdat de verpakking niet compleet was + meent dat product gebruikssporen bevat (herken ik niet).
Ik wil de zending niet retour, maar bedrag teruggestort krijgen.
Heb de webwinkel in gebreke gesteld via email. Maar krijg als antwoord dat de zending toch retour komt.
Dit is in strijd met het herroepingsrecht. Slechte zaak.

Officiële reactie van Superwinkel 17-02-2017

Beste Dennis,

Omdat er inderdaad een deel van de verpakking ontbreekt en omdat er gebruikerssporen zichtbaar zijn op het product, heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag en hebben we u aangeboden om het product terug te sturen. Jammer om te horen dat u hiermee niet akkoord bent gegaan. We zullen u per e-mail een ander passend aanbod doen.

Klantenservice Superwinkel

smit 16-02-2017 Via de website gekocht

snel en keurig

Alles goed voor elkaar, overzichtelijk , prijsstelling en bezorging kortom dikke prima.Absoluut een goede keus.

Ivonne 15-02-2017 Via de website gekocht

SuperWinkel zegt het al, daar winkelen is super!

Ik bestel eigenlijk nooit iets via websites maar deze vertrouw ik 100% en ben super tevreden na de aankoop en voor de aankoop ben ik blij dat ik er weer iets ga bestellen. Het is een poos geleden dat ik financieel bestellen kon eigenlijk en mijn laatste bestelling heb ik ook niet zelf betaald maar een goede vriend die ik heb laten kennismaken met Superwinkel. We kochten een flesje parfum voor mijn nichtje. Ik kan een hele poos doorgaan iedereen enthousiast te maken maar ik zou zeggen probeer het en ervaar dat het super winkelen is! met vriendelijke groetjes. Ivonne.

Angel 14-02-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste Bestelling, waar blijft het?

awel, bezorging op Valentijnsdag, dat is door Superwinkel bevestigd, alles op voorraad, maar ja mijn eigen fout, er stond geen jaartal bij, misschien wordt het wel op Valentijnsdag 2018 bezorgd. Mijn eerste bestelling Ordernummer: 880336. Ik kreeg de volgende info:
pakje bezorgd om 16.42 uur, ja dat zal wel, maar bij wie? Niet bij ons dus en ook niet de buren! Bent u soms een lid van de BOL.com organisatie? Afzender: Superwinkel
Energieweg 2 5145 NW Waalwijk? Dit klopt van geen kanten, gelukkig gekozen voor afterpay, nou dit (gebakken lucht) gaan we dus niet betalen. Tjonge zeg, dit is zeker geen superdeal!
En dan nog een mail sturen met: Stem nu op Superwinkel voor de Shopping Awards 2017! Nou daar wacht ik even mee! P.J. van Dijk

Officiële reactie van Superwinkel 14-02-2017

Beste P.J. van Dijk,

Vervelend dat het pakket niet op uw adres is bezorgd vandaag. Wij hebben direct een transportonderzoek uitgezet bij PostNL zodat we exact na kunnen gaan bij welk van u buren uw pakket is bezorgd. We houden u op de hoogte. Wij maken het zo spoedig mogelijk in orde.

Mocht u nog vragen hebben of meer informatie willen dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag.

Superwinkel.nl

Angel 15-02-2017

Gelukkig goed opgelost door Superwinkel klanten service, jammer toch dat we afhandelijk zijn van POSTnl.!

Simone 14-02-2017 Via de website gekocht

Superwinkel.nl doet zijn naam eer aan!

Waarom een 10, omdat er geen reden is om een lager cijfer te geven. Goed aanbod aan producten, snelle bestelling en betalings verwerking, bestelling vlot in huis! Dus helemaal blij

Camilla 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Duidelijke bestel procedure en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en levering. Snel geleverd.

Talitha 09-02-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden!

Ik bestel al een lange tijd mijn Superwinkel en ben erg tevreden. De bestelling is altijd de volgende dag al binnen, en het bestellen zelf gaat altijd makkelijk en zonder problemen. Natuurlijk zijn de prijzen ook goed, dus kan ik het iedereen aanraden!

Corine 09-02-2017 Via de website gekocht

Parfumbestelling

Goede en snelle levering en duidelijke communicatie middels mail.
De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
En dit alles voor de goedkoopste prijs die ik kon vinden.
Super!

Fijne winkel. 09-02-2017 Via de website gekocht

Super goed en super goedkoop nk

Geweldig, ik heb parfum gekocht, deze hebben ze in alle geuren. Goed overzicht,makkelijk zoeken. De volgende bestelling gaat weer via de super winkel,

Rene Keizer 07-02-2017 Via de website gekocht

Correcte levering van de bestelling

Vorige week voor het eerst bij superwinkel besteld. De levering ging precies zoals vooraf werd aangegeven. Middels email wordt je keurig op de hoogte gebracht van de status van je bestelling waarna de bezorging ook keurig werd aangemeld.

marlies 05-02-2017 Via de website gekocht

super online winkel! ik zal in de toekomst altijd hier kopen

De keuze is enorm, afwikkeling snel en vlot. In de toekomst zal ik voor mijn parfum altijd deze site bezoeken en hier mijn aankopen doen!

welsch 03-02-2017 Via de website gekocht

NTZ

Niets te zeggen behalve alles is uitstekend de prijs, de levering en..... wat een gemak thuis de produkten te ontvangen.

Charlie 03-02-2017 Via de website gekocht

Parfum superwinkel

Twee parfums besteld, zoals beloofd de volgende dag bij mij thuis geleverd. De codes gecheckt en allebei volledig in orde (niet vervallen ofzo). Niets aan te merken op de service, ik ben verkocht als vaste klant :)

Corinne 02-02-2017 Via de website gekocht

Altijd top !

Superwinkel heeft altijd de scherpste aanbiedingen en snelste bezorging. Ben altijd spinnend tevreden !

Angela 02-02-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Ik was op zoek naar een geurtje en vond hier 100 ml die goedkoper was dan 50 ml bij andere aanbieders. S middags besteld de volgende ochtend werd het geleverd. TOP!!!!

Marijke 02-02-2017 Via de website gekocht

Eau de parfum

Superwinkel.nl heeft een duidelijke website,aangename prijzen en een vlotte afhandeling van zaken.
Ze houden zich aan de afspraken,je kunt er, op meerdere manieren, veilig betalen en de bezorging is óók als afgesproken!
De kwaliteit van de geleverde goederen voldoet aan de verwachting [was elders behoorlijk duurder]
Kortom,wat mij betreft,grote klasse! En tot ziens.

Een zeer tevreden klant 02-02-2017 Via de website gekocht

Super winkel!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, goede service m.n. wat de status is van je order, snelle levering. Kortom: Super winkel!

semwa 01-02-2017 Via de website gekocht

superprinter van een super winkel, namelijk...!

snel, goedkoop, kwaliteit en duidelijke info
daarnaast overzichtelijke en eerlijke reviews.
ook ben ik erg te spreken over de kostenbesparende
tips over inktverbruik ivt. soort/type printer

Elly de Vries 31-01-2017 Via de website gekocht

Dochter superblij met Peppa big bloxx

Ik ben super tevreden over de service, gebruiksgemak van de website en levering van Superwinkel.nl. Voor de verjaardag van mijn dochtertje was is op zoek naar een Bloxx set van Peppa big. Via de zoekbalk op de website, kreeg ik meteen relevante producten naar voren. Nadat ik hier mijn keuze gemaakt had, heb ik op andere websites nog even de prijzen vergeleken. Hieruit bleek dat Superwinkel.nl, inclusief de verzendkosten, een van de goedkoopsten was. Dit, in combinatie met de mogelijkheid om achteraf te betalen, heeft er voor gezorgd dat ik de bloxx set hier besteld heb. De volgende dag had ik de set al in huis! Nogmaals, SUPERtevreden over deze SUPERwinkel!

Pluspunten

• Achteraf betalen
  • Snelle levering
  • Overzichtelijke website
  • Voordelig

Janneke 27-01-2017 Via de website gekocht

Prima!!!

Een zeer snelle levering en de goedkoopste prijs!! Veel keuze in producten. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Helemaal super dus!!

Veldman 27-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel met supersnelle service

Parfum die ik zocht is bij Superwinkel vele malen goedkoper dan bij andere drogisterijen. Gelijk betaald was volgende dag in huis. Ik ben blij!

Helma van der Sande 26-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling Parfum Oscar van Oscar de la Reinte

Dit is een luchtje dat in de meeste winkels niet meer te krijgen is, maar hier gelukkig wel. Dus bestel ik graag bij Superwinkel. Fijn ook dat wanneer je savonds bested het de volgende dag in huis hebt.

Pluspunten

• snel geleverd
  • geur nog steeds verkrijgbaar

Armand 25-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette levering, was een klein pakketje maar netjes ingepakt. bestelling voldeed aan de verwachtingen. Besteld via Bol.com

Leenheer 23-01-2017 Via de website gekocht

"SUPER"winkel

De site is klantvriendelijk.
De prijzen zijn een stuk goedkoper dan in de winkel.
Blijft goed op de hoogte van het transport van het artikel, en is snel en goed verpakt

Pluspunten

• goedkoper
  • snelle service

Tiny 19-01-2017 Via de website gekocht

Fijne shop

Grote keuze altijd wel wat te vinden voor de laagste prijs vooral in de categorie Parfum en ook nogeens snel met leveren voor je het weet ligt het thuis

Pluspunten

• ruime keuze
  • voordelig
  • snelle levering

Roos 19-01-2017 Via de website gekocht

superwinkel

Vlak voor kerst iets besteld en ondanks de kerstdrukte exact binnen 1 dag bezorgd. Er was een mogelijkheid om het bestelde in te laten pakken. Het pakje kon zo onder kerstboom.

Pommeren 19-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel, met super kwaliteit, super prijzen

Een gewaardeerde aanbieder met optimale sales en zeker after sales kwaliteiten. Zeer scherpe prijzen en dan super snelle communicatieve logistiek

Pluspunten

• Prijzen
  • Snelle levering

Dunja 19-01-2017 Via de website gekocht

Veilig, snel en de beste prijs! En ik ben kieskeurig! ??

Goede duidelijke site, goed overzichtelijk qua prijzen en snel geleverd!

Ik beveel dit zeker aan bij vrienden en zij weten dat ik kieskeurig ben!

Mirandamaria 18-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Ik bestelde een cadeau voor een kinderverjaardag, om 22:15 uur s'avonds. Toch kreeg ik mijn bestelling de dag erna al, in goede orde geleverd. Super!

Pluspunten

• Fijne website
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen!

Karine Verhoeven 18-01-2017 Via de website gekocht

Mijn enige adres voor aankoop parfums!

Al vele jaren klant bij Superwinkel. Geweldige prijzen, ik kijk altijd of ze ergens goedkoper zijn en dat is nooit zo! Heel erg leuk dat je je bestelling zo snel aan krijgt. Snap eigenlijk niet dat er nog mensen naar een parfumerie gaan, als je de prijzen vergelijkt ben je toch écht niet goed bezig? Alleen jammer dat er nooit staaltjes bij zijn. Ben er zeker van dat dat de verkoop enorm de hoogte in zou jagen.

Pluspunten

• Prijzen
  • Snelle levering
  • Veel keuze

Minpunten

• Geen staaltjes

Raf 18-01-2017 Via de website gekocht

Raf

Ik zocht nog snel enkele cadeautjes voor de Kerst.
Vlug nog even wat parfum besteld om 18 's avonds.
De volgende ochtend rond 11u reeds geleverd en dit in België.
Bovendien was de parfum goedkoper dan elders en prima verpakt in geschenkpapier.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Claudia 17-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel.nl is echt een prettige site/winkel.

Inmiddels al jaren vaste klant en ben zeer te spreken over de site, service en verzendsnelheid. Ik hoef nooit lang op mijn bestelling te wachten. Echt top!

Hackie 17-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekend, zoals altijd!

Een gevarieerd aanbod tegen zeer scherpe prijzen. Verzending gaat altijd vlot en probleemloos. Levering bij Postnl afhaalpunt en berichtgeving over verzending is uitstekend. Ben al lang een tevreden klant!

Pluspunten

• prijzen
  • levering

Minpunten

• mijn meest favoriete geur is nog altijd prijzig

wouterus 17-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Zeer correct. Snelle levering. Bij teveel of dubbele betaling, bedrag binnen 2 dagen weer op je rekening teruggestort. Superwinkel mag zich met recht SUPER noemen

Pluspunten

• plus is echt plus

Jan 16-01-2017 Via de website gekocht

Burberry eau de toilet

duidelijke webshop, groot assortiment, zeer goede prijs, vooral bij grotere inhoud van bestelling en zeer snelle levering

Pluspunten

• goede prijs
  • groot assortiment

Glenn D hooper 14-01-2017 Via de website gekocht

Herenhorloge

De service is super.
Alles ging perfect.
Van het bestellen tot het aanleveren was echt super.
Ik overweeg om op zeer korte termijn weer een bestelling te doen.

Pluspunten

• service
  • Snelheid
  • Afleveren

Dick 13-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel=Supersimpel.

De prijzen waren concurrerend, de site simpel te doen en de levering supersnel.
Kortom: aanrader !!!

Pluspunten

• Simpel en snel

Odette 12-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch !!!

De eerste maal dat ik een bestelling geplaatst heb ij 'Superwinkel'. Mijn bestelling donderdag in de namiddag geplaatst en vrijdag om 10u30 was de bestelling reeds geleverd. Ik ga zeker nog bestellen want het is veel goedkoper en dan zo een snelle levering ....

Ingrid 12-01-2017

Super en snel

Net voor Kerst een bestelling gedaan en echt de dag nadien pakket gekregen
Originele parfums aaan scherpe prijzen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijzen

jeanine mulder 12-01-2017 Via de website gekocht

parfum knowing Estee lauder

Snelle levering, goede prijs, prima verpakking! !! Duidelijke site, alles gemakkelijk te vinden en te bestellen!

Pluspunten

• snelle levering
  • Goede prijs

jannepol 12-01-2017 Via de website gekocht

prima

IK vind alleen de bezorg kosten vrij hoog bij veel web winkels is het boven 50 euro gratis verzenden

Anita 11-01-2017 Via de website gekocht

aankoop eau de toilette Paco Rabanne als nieuwjaarsgeschenk

Mijn man dit jaareinde verrast met de nieuwe eau de toilette van zijn favoriete merk Paco Rabanne (Invictus). Voor het eerst besteld bij Superwinkel.nl die volgens Google de prijsgunstigste was. Aangenaam verrast : snelle levering, prachtig verpakt (mits bijbetaling).
Zeker voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Mirjam 11-01-2017 Via de website gekocht

Eerste bestelling en direct dik tevreden!

Ik ben dik tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding van producten, de eenvoudige en klantvriendelijke manier bestellen en de zorgvuldige en snelle levering van het product.

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Eenvoudige wijze van bestellen
  • Zorgvuldige en snelle levering
  • Prima product

christine 09-01-2017 Via de website gekocht

superwinkel.nl

Pakketje keurig afgeleverd , netjes en veilig verpakt, communicatie qua levering zeer duidelijk, duidelijk e mail verkeer van superwinkel.nl en ook van B Post. Zeer leuke prijs van het product

LEen 08-01-2017 Via de website gekocht

Kerstgeschenkje

Topproducten aan een goede prijs en razend snel geleverd! Parfums zijn globaal genomen goedkoper dan in de betere parfumeriezaken... leuk meegenomen dus...