superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 477 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

anny 08-06-2016 Via de website gekocht

Snel bestelproces zonder tevele irritante vragen

Volgende dag ook echt in huis. Sommige webwinkels claimen dit op hun site, maar in werkelijkheid duurt het veel langer.

best ruim, aanbod ruimer dan ICIparis soms

Manuela 06-06-2016 Via de website gekocht

gemakkelijke site om het product van keuze te kiezen.
Ook de afhandeling voor de betaling laat geen vraagtekens. Alles is duidelijk en overzichtelijk

snelle service, had ook nog vragen over een product, daar kreeg ik een dag later direct antwoord op.

hadden niet alles wat ik wou, maar de rest van Nederland kan er ook niet altijd in voorzien. Dus zij hebben een redelijk groot assortiment.

lekker goedkoop en snelle levering

Alles spreekt voor zich, ik ben nu een vaste klant van deze site.

ronald 03-06-2016 Via de website gekocht

prima

prima

producten die in de winkel niet meer vinden hebben jullie nog wel in het assortiment

prettig winkelen

ik ga zeker nog een keertje iets bestellen

henkie630202 31-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke Website ,gebruiksvriendelijk.

Snelle en goede betrouwbare service,Toppie.

Redelijk assortiment,voor ieders wensen.

Goede,en gemakkelijke betrouwbare Webwinkel.

Hier zijn nog artikelen te verkrijgen,die ze niet meer verkopen in een normale fysieke winkel.

Lau 26-05-2016 Via de website gekocht

3,5

De website was duidelijk ik kon het product snel vinden en het betaal proces ging wel.

Verschrikkelijk!! het pakketje kwam anderhalf uur later dan aangegeven was en het was nog beschadigt ook. ik heb hier foto's van gemaakt en betel dus nooit meer bij jullie!!! hele slecht services.

Ik vind het wel prima. maar het is niet meer dan een kleine 5 waard.

Door de slechte service zou ik het niemand aanraden om bij jullie te bestellen!

Ik vind het echt heel erg dat ik een product bij jullie bestel en het dan vervolgens niet op de afgesproken tijd binnen krijg maar anderhalf uur later en dan ook nog is beschadigt. Dit product was een cadeautje voor iemand en heb deze dus beschadigt moeten geven. Ik schaam me er rot voor. Ik zal dus niet nogmaals in jullie winkel willen bestellen.

Lucas 25-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website

Snelle levering.
Bij afhaal punt is mogelijk.
Handig voor kado.

Zeer ruime keuze

Goedkoop.
Betere prijzen dan op luchthavens.

WouterBloos 20-05-2016 Via de website gekocht

Was snel binnen en mooi ingepakt en makkelijk afgehandeld

Snel geleverd

Genoeg keuze in producten

Omdat het me allemaal soepel verliep

Goede service en snel in huis, ik ga vaker hier wat bestellen.

Edeleros 16-05-2016 Via de website gekocht

In een paar klikken afgerond !

Zo besteld en bijna nog vlugger in huis !

Op het aanbod is niets aan te merken, ontzettend veel !

Zie eerdere vragen !

Niet nodig.

Bd 28-04-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel besteld en bezorgd

Allesverlopen zoals afgesproken

Alles wat ik zocht was er

Kwaliteit goed prijs scherp snelle service

Dennis 26-04-2016 Via de website gekocht

Erg makkelijk om producten te zoeken

Goede service qua updates mbt bestelling

Sommige producten niet voorradig maar het assortiment is dan ook groot

Makkelijk snel en goed

Ilse 22-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk om producten naast elkaar te vergelijken. Makkelijk en praktisch navigeren over de site.

Afspraken prima nagekomen. Helpdesk makkelijk bereikbaar, vriendelijk en bekwame hulp aan de telefoon gehad.

Prima prijspunten, brede sortering

Geen klachten

AJ 21-04-2016 Via de website gekocht

5,8

Op zich keurige levering

Horloge ontvangen en bleek een haartje achter het glas te zitten. Deze retour gestuurd en nu inmiddels al drie weken later en nog geen horloge terug. Net gebeld en ze weten ook niet precies hoe lang het nog gaat duren. Dus zeker niet tevreden over de service. Betreft een nieuw horloge! Had ik eigenlijk gewoon een nieuw exemplaar te mogen ontvangen en anders een snellerer afwikkeling

Zie verhaal over service, dus niet echt tevreden. Vaak kom je pas echt achter de service als er iets niet klopt. En dit wordt dus niet echt goed opgepakt naar mijn idee.

Officiële reactie van Superwinkel 21-04-2016

Beste AJ,

We vinden het erg vervelend voor u dat er wat mis bleek te zijn met het horloge. Echter was het horloge al versteld waardoor we u niet zomaar een nieuw exemplaar konden toesturen.

Het horloge is op dit moment bij het merk voor de garantieprocedure. Zodra we het horloge retour ontvangen, zullen we het direct naar u versturen.

Met vriendelijke groet, Superwinkel

Micheline 14-04-2016 Via de website gekocht

Van thuis uit gemakkelijk wat moet een mens nog meer hebben

Vlugge afhandeling en gemakkelijk te volgen via smartphone

Groot assortiment voordeligste in prijs

Vandaag besteld morgen geleverd

Arjen. 13-04-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke website

op 12/4 om 20.48 uur edt Lanvin besteld, continue op de hoogte gehouden over inpakken/aanleveren PostNL en tracking nr
volgende ochtend om 09.30 afgeleverd...........

Alles wat ik wilde en nog zou willen in de toekomst is leverbaar

In tegenstelling tot andere parfum websites doet deze site gewoon wat ze beloven.....

Leen de Kruijk 07-04-2016 Via de website gekocht

Mailt altijd snel terug!

Genoeg!

Super snel binnen ( vandaag besteld morgen binnen) helemaal super!!!

Angela 07-04-2016 Via de website gekocht

Hoe makkelijk wil je het hebben.binnen een paar minuten heb je je luchtje gevonden.

Ik heb totaal niks te klagen.netjes over alles een mail.je word keurig op de hoogte gehouden over alles.ik kan geen verbeter punt bedenken.

Dat is ook goed.tot nu toe heb ik alles kunnen vinden.ik heb jullie laatst aanbevolen bij me vriendin.die heeft ook meteen bij jullie besteld.

Ja tot nu toe kan ik alleen maar tegen iedereen zeggen.bestel bij superwinkel.nl ze zijn goedkoop snel en eerlijk.ik zeg het ook tegen iedereen.

Blijf zoals jullie zijn.ik ga zeker vaker bij jullie bestellen.ben echt super tevreden over jullie.het is top 👍

Yahni61 06-04-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk de parfum gevonden die ik wilde betellen

Snelle levering.

Ruim assortiment en leuke aanbiedingen.

Ruim assortiment, makkelijk te bestellen en snelle service!

Jacqueline 04-04-2016 Via de website gekocht

gewenste producten zijn snel te vinden

Snelle verwerking en levering in goede staat

Een uitgebreid assortiment

Zeer tevreden over de hele bestel- en aflever service

Ton L 01-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site en routing

Men komt toegezegde levertijden na

Voor mij een ruim voldoende aanbod

Prima bedrijf met correcte afwikkeling en ruim assortiment

KC 31-03-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site

Bestelling lag volgende dag al op ons te wachten in opgegeven winkel.

fahen 30-03-2016 Via de website gekocht

Supersnel, accuraat en een uitstekend product, fijn om weer eens met een échte goede webshop zaken te doen, dankuwel!!

Alle service

Wij missen de vliegenspray van mijn vrouw, maar ach je kan niet alles hebben.

skas 21-03-2016 Via de website gekocht

Het menu is erg omslachtig. Een apart deel van dames en heren artikelen zou erg prettig zijn. Het resultaat van uitgebreid zoeken (in ieder geval de mobiele site)kun je niet op prijs sorteren.

Snel, makkelijk, snelle verzending (ontvangen de volgende dag), product zorgvuldig ingepakt.

Best veel keus, maar niet volledig. Bijvoorbeeld Higher van CD is er niet. Dit is best een gangbare heren geur.

Puur door de zeer scherpe prijs.

Officiële reactie van Superwinkel 22-03-2016

Fijn dat u tevreden bent over onze service en dat u ons zou aanbevelen! We zijn momenteel bezig de menu navigatie op de mobiele site te verbeteren. Hierdoor moet de algemene navigatie en filtering dezelfde handigheid krijgen als op onze desktop website. Higher van Christian Dior vindt u op de volgende pagina: https://www.superwinkel.nl/parfum/christian-dior/higher.html

Christa 17-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en nadat we de bestelling hadden gedaan kregen we binnen 10 minuten antwoord via email.

's Avonds een bestelling geplaatst en de andere dag kon het artikel al afgehaald worden.

RubenV 08-03-2016 Via de website gekocht

Super handig te bestellen, alles is heel duidelijk.

Heel goede levering! Als je tot 22u besteld heb je het de volgende morgen al in huis. Ik woon zelf in België en de producten komen uit Nederland,en toch zijn de producten er zo snel. De enigste Nederlands site die ik ken waar je de volgende dag al je bestelling aankrijgt (in België dus), op andere plaatsen duurt het 2-3 dagen.

Een heel breed assortiment, alleen vind ik het spijtig dat ze geen parfums verkopen van een paar van mijn favoriete merken zoals Yves Saint Laurent en Armani bv.
Maar verder ben ik dan ook weer parfums tegengekomen die ik ergens anders nog niet was tegengekomen

De beste winkel die ik ken op vlak van parfum!
Ze verkopen ook horloges en dergelijke maar die heb ik er nog niet besteld, hier kan ik dus alleen maar over zeggen dat het aanbod me goed lijkt. Ben wel van plan er in de toekomst ook een horloge te bestellen.

Het is een geweldige winkel qua prijs/kwaliteit en ik heb ze al aan verscheidene vrienden/familie aanbevolen.

Superwinkel.nl is letterlijk super!

Hendrik 02-03-2016 Via de website gekocht

2,2

Pakket word een dag later bezorgd.... Hierover gebeld, word geen enkele moeite vanuit hun kant gedaan om dit op te lossen.

Er is niemand die een oplossing wil zoeken voor dit probleem. De schuld word aan PostNL gegeven terwijl zij met hen geen afspraken hebben over de bezorgtijd.

Waardeloos in oplossingen en schuiven alles af naar andere mensen. Producten worden aangeboden met een bezorgservice voor de volgende dag, puur om klanten binnen te halen.

Officiële reactie van Superwinkel 22-03-2016

Het is heel vervelend dat uw pakket een dag later is bezorgd. Helaas kunnen wij als PostNL de bezorgafspraak niet nakomt en het pakket een dag later bezorgd u daar geen oplossing voor bieden. Als we u een nieuw pakket toe zouden sturen, dan komt dat tegelijk binnen met het andere pakket en zou u 1 van de pakketten weer moeten retourneren. Meer dan PostNL aanspreken op onze overeenkomst kunnen wij in dit geval niet doen. Mocht u toch nog een andere oplossing zien in uw geval, dan horen wij dat graag.

Marvin 25-02-2016 Via de website gekocht

Bestellen was eenvoudig en snel, service was compleet waardeloos.

Ik heb een horloge gekocht bij superwinkel.
Ik heb er 2 schakels uit laten halen omdat hij te groot was voor mijn pols, en kwam er daarna achter dat er een vingerafdruk!! onder het glas zat, op de wijzerplaat, wat een fabrieks fout is. Retour gestuurd, en ipv dat ze me een nieuw klokje opsturen, word deze naar de leverancier gestuurd omdat er 2 schakels uit zijn, en daardoor kan er dus geen nieuw klokje verstuurd worden. Als er dus geen schakels uit gehaald waren was er gewoon een nieuw klokje naar me gestuurd. ik zit nu al ruim 3.5 week te wachten op mijn klokje..

Waardeloos!
Ik raad dit aan niemand aan.

Er werd mij door de klantenservice verteld dat ik mijn klokje beter had moeten inspecteren toen ik hem kreeg.
Maar wie leter op een vingerafdruk?!
De juwelier waarbij ik mijn klokje heb laten inkorten vertelde mij dat er een vingerafdruk op zat, ik had het zelf nog niet gezien. Normaal gesproken let je op barsten, krassen of andere tekortkomingen, niet op een vingerafdruk wat een fabrieks fout is.

Officiële reactie van Superwinkel 26-02-2016

Beste Marvin,

Na het contact met onze klantenservice waren wij in de veronderstelling dat u akkoord ging het horloge eerst terug te sturen naar de leverancier voor de garantie-afhandeling. Dit omdat het horloge al vermaakt was naar uw polsmaat.

Blijkbaar bent u toch niet tevreden met die aangeboden oplossing, daarom hebben wij u gisteren alvast een nieuw horloge toegezonden.

Wij hopen u hiermee alsnog een passende oplossing te hebben geboden.

Marvin 26-02-2016

Bedankt voor het opsturen van een nieuw klokje, ik ben blij dat we er toch nog op een nette manier zijn uitgekomen.

JPK 25-02-2016 Via de website gekocht

Gerd Heinrichs 25-02-2016 Via de website gekocht

6,2

Eenvoudig navigatie

Snelle reactie en verzending

Helaas is in sommige gevallen enkel de eau de toilette beschikbaar, zou graag zien dat ook, de douchgel, deoderant etc etc. beschikbaar is zodat je de ganse parfum lijn in één keer kunt bestellen

Goedkoop en snelle service

Cynthia 25-02-2016 Via de website gekocht

Zonder problemen en met gemak je bestelling te plaatsen.

De volgende dag was de bestelling er netjes en veilig verpakt.

Wat ik zocht was er voor de beste prijs die er op internet en landelijk te vinden is!

Zal zeer zeker vaker spullen bestellen. De prijzen zijn supergoedkoop vergeleken met andere sites!

Supertevreden

Eric_66 16-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en bestelprocedure

Snelle afhandeling van de bestelling

Uitgebreid assortiment, gunstige prijs en snelle levering!

Lisavtol 15-02-2016 Via de website gekocht

Ik ben super tevreden over mijn aankoop

Yvonne 12-02-2016 Via de website gekocht

het is niet moeilijk een bestelling te plaatsen. Het is zo gebeurd

de levertijd klopte met hetgeen zij beloofde. Artikel was goed dus heb geen gebruik hoeven te maken van retour zenden dus kan dit niet beoordelen

wat ik wilde hebben was er. Ik vind het een uitgebreid assortiment.

ik heb pas een keer besteld maar dit ging helemaal goed en de prijs is oké. dus zou het mijn vrienden aanbevelen.

Hja_timmers 05-02-2016 Via de website gekocht

Aangezien de winkel niet hun verantwoordelijkheid neemt van een fout op de website wordt ik als klant benadeeld

Geboden oplossing is minimale korting of retour sturen

Verzending duurt redelijk lang. Enkele werkdagen. Meeste webshops geven aan dat het voor x uur besteld volgende dag in huis.

Zoals aangegeven nemen hun geen verantwoording voor fouten op de website. Als klant voel ik me benadeeld en bedrogen.

Op deze webshop een bestelling gedaan. In de omschrijving stond dat het 600 stabilo stiften waren. Ik kreeg echter slecht 15 stuks geleverd. Nadat ik hierover een berichtje aan de klantenservice gestuurd te hebben krijg ik slechts een minimale korting of product retour sturen. Als klant zijnde kan ik er niets aan doen dat hun een fout hebben staan op de website!

Officiële reactie van Superwinkel 05-02-2016

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent met de aangeboden oplossing. Wij nemen uiteraard onze verantwoordelijkheid indien er onjuiste informatie in de productomschrijving heeft gestaan. Het aanbieden van een korting van 20% of het retourneren op onze kosten en het terugstorten van het volledige orderbedrag is naar ons idee een redelijke oplossing.

Bij al onze producten staan de levertijden duidelijk vermeld en voor alle artikelen op voorraad geldt: voor 22:00 uur besteld, morgen in huis.

Mocht u nog een andere redelijke oplossing voor willen stellen, dan staan de medewerkers van onze klantenservice u graag te woord.

Romy 05-02-2016 Via de website gekocht

product snel gevonden, besteld en geleverd

Alle gewenste producten vindbaar

farietje 04-02-2016 Via de website gekocht

Scherp geprijst, heerlijk luchtje, blijft jammer genoeg niet zo lang hangen waardoor ik merk dat mijn flacon van 75ml er wel snel doorheen gaat. Maar mijn vriend vind hem heerlijk terwijl hij normaal niet zo snel enthousiast is van een luchtje. Al met al, superblij met de aankoop.

Snel bezorgd, scherpste geprijst! Scheelt bijna 40% vergeleken met de fysieke winkels

Groot assortiment!

boze klant 18-02-2016

Ja omdat je een nep geurtje hebt gekocht die maar een paar euro op de zwarte markt kosst.jammer dat je ze zo goed beoordeelt want zo worden mensen opgelicht met nep zooi.bv ik,had ik maar slechte reviewes gevonden kost me nu 44 euro voor een flesje nepzooi!!

Jos 28-01-2016 Via de website gekocht

Wat ik zelf moest hebben was eenvoudig te vinden
bestelling liepen vlekkeloos
ben tevreden

prima geen opmerkingen

Voor mij genoeg en voor de vrouw ook

Roelie 22-01-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede produkten en niet duur

De volgende dag de bestelling binnen

Is wel prima

Had gebeld over 1 produkt prima

Goudhaan 18-01-2016 Via de website gekocht

4,5

Makkelijk bestellen.

Service is slecht parfum ruikt zoals hij zou moeten maar kan niet terug omdat verpakking geopend is

Bestel hier niet meer parfum niet ok maar kan dus niet terug gestuurd worden

Leonie 18-01-2016 Via de website gekocht

Product is makkelijk te bestellen

iDEAL, volgende dag al in huis

Prima, maar niet alles

Erik 11-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen.

's Avonds besteld en volgende dag al bezorgd, top!

FrankyD 09-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, bestellen en wachten tot het bezorgd wordt.

Binnen een paar uur krijg je een mailtje dat je pakketje ingepakt en verstuurd is. De kadoverpakking was mooi en mooi strak ingepakt.

Vrijwel alle grote merken zijn te bestellen.

Als je eenmaal weet welk geurtje bij jou hoort is het makkelijk om je voorraad geurtjes goedkoop aan te vullen. De prijs (inclusief bezorgkosten) van mijn product was voor 100 ml gelijk aan die van 30 ml in de winkel (grote parfumketen).

Het enige nadeel van parfum online bestellen is dat je niet kunt ruiken/testen zoals in de winkel, anders hadden deze beoordeling dicht tegen een 10 gezeten.

KimJ 08-01-2016 Via de website gekocht

1,3

Ik had een mislukte bestelling (2 sets van 8 vingerpoppetjes besteld, maar alleen 2 losse popjes gekregen) gedaan en daarover gebeld en gemaild.
Ik werd keurig te woord gestaan en mij werd verteld dat diezelfde dag opnieuw de poppetjes opgestuurd zouden worden. Kreeg daarover ook een mail, maar helaas vandaag weer precies hetzelfde. Weer 2 losse poppetjes en niet de sets.

De service leek heel goed. Ik dacht dat het netjes werd opgelost, maar kennelijk communiceert de afdeling klantenservice niet met de inpakafdeling.

Snelle levering van een bestelling klopt. Maar als de inhoud niet correct is, kost het veel moeite en energie om de boel geregeld te krijgen. Als je niet tevreden bent met de levering zijn de terugzendkosten voor jezelf, plus de eerdere verzendkosten. Dan kost het je dus 8,00 Euro terwijl er iets bij de winkel mis gaat.

Denk nog even een keer extra na of je het product bij superwinkel.nl wil bestellen of een andere winkel uitkiest..

Officiële reactie van Superwinkel 09-01-2016

Dat is inderdaad niet de superservice die u van ons mag verwachten. De vingerpoppetjes zijn per abuis als losse artikelen ingeboekt in ons magazijn i.p.v. als set. We gaan u uiteraard de ontbrekende vingerpoppetjes op onze kosten aan u nazenden.

KimJ 06-01-2016 Via de website gekocht

Had 2 sets van 8 vingerpoppetjes besteld, maar ik kreeg 2 losse poppetjes. Nu moet ik er weer achteraan.

Slecht naar mijn bestelling gekeken. Verkeerd ingepakt.

Het bestellen en de communicatie ging super snel. Binnen een dag thuis. Alleen liever iets later en compleet dan een incomplete bestelling krijgen waar veel te veel voor betaald is.

Het moet nog blijken hoe dit wordt afgehandeld, maar op dit moment ben ik 28 Euro lichter en 2 mini vingerpoppetjes rijker.

Officiële reactie van Superwinkel 09-01-2016

Sandra 05-01-2016 Via de website gekocht

Prima site, werkt snel.

Snelle bezorging!

Voldoende keuze

Ruime keuze, snelle bezorging.

Ervina 05-01-2016 Via de website gekocht

Vanuit mn luie stoel thuis, heerlijk online winkelen en mn favo Shiseido producten en Calvin Klein geur scoren op deze site!

Je wordt goed op de hoogte gehouden wat je bestelling betreft en ik had mijn producten heel snel binnen.

Superveel producten!

Wat een verschil in prijs vergeleken met Douglas of Ici Paris XL!! Vanaf nu ga ik al mijn geuren en luxe lichaamsproducten via deze site kopen!

Deze site is op de valreep DE ontdekking van 2015 geweest voor mij!

Lisa 04-01-2016 Via de website gekocht

Zeer makkelijke site op bestelling te plaatsen.

Je kan de bestelling zowel thuis of bij een afhaalpunt laten bezorgen.

Zeer veel keus in parfum en verzorgingsproducten.

Zeer gunstige prijs en super snel bezorgd, zelfs in de week van de kerst!

Mo 01-01-2016 Via de website gekocht

Very easy place an order

Very quick felivery service

The newest perfumes are not available

Very good buying experience and extremely fast delivery. I strongly recommend.

Wilbert 31-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht.

Snelle levering op de juiste tijd en plek

Bijna alle merken terug te vinden

Een erg goede winkel met groot assortiment en snelle levering

Danielle 31-12-2015 Via de website gekocht

heel fijn geregeld!