superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 2088 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 508 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Egbert Halderman 18-07-2017 Via de website gekocht

Had alles snel in huis.

Website is duidelijk en snel.
Het assortiment is zeer uitgebreid.
De levering is snel en je wordt goed op de hoogte gehouden waar de zending is.
Ik beveel deze shop zeker aan.

Relax 18-07-2017 Via de website gekocht

De webshop is zeer overzichtelijk en prettig. Bestellen groot gemak en snelle levering. Wel jammer dat er geen monstertjes bij zaten om eens wat anders te proberen. dat gebeurt in de winkel dan weer wel.

Levertijd ruim overschreden 17-07-2017 Via de website gekocht

Beloofde levertijd nooit gehaald

Wij hebben een bestelling geplaatst op www.superwinkel.nl. Op de website stond een levertijd van 1-5 werkdagen. Echter na 7 werkdagen kregen wij een e-mail dat het artikel niet in voorraad is en dat er een levering wordt geplaatst bij de leverancier. Na 13 dagen kregen wij pas een melding dat de bestelling verzonden gaat worden. Wij bestellen regelmatig bij Superwinkel en onze ervaring is dat geen enkele bestelling de levertijd van 1-5 werkdagen aanhoudt. Superwinkel heeft geen eigen voorraad en bestelt pas bij hun leverancier als zij een bestelling van een klant ontvangen. Dat betekend dat de bestel tijd die wordt aangegeven op de website ruimschoots niet gehaald wordt. Voor ons nooit meer Superwinkel.

Ingrid 17-07-2017 Via de website gekocht

In één woord: Perfect!

Vanaf het moment dat je de website bezoekt tot en met de aflevering van het bestelde product is alles zeer overzichtelijk en prima geregeld. Zoeken op de website is erg klantvriendelijk en er is een grote diversiteit in producten. Bestelgemak, betalingsgemak, duidelijke informatie betreffende de order en de aflevering. Kortom, een aanrader!

Vlutters 15-07-2017 Via de website gekocht

geweldige aanbiedingen

Superwinkel.nl heeft geweldige aanbiedingen met goede prijs en kwaliteit verhouding. Makkelijke betaling en een zeer vlotte levering.

Sis 13-07-2017 Via de website gekocht

Het assortiment is heel breed ,mijn parfum was ook zo gevonden ,het ging zo gemakkelijk echt voor iedereen een aanrader!!

Jessica 13-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de zending. Het was de eerste keer dat ik hier wat bestelde en door de goede service zeker niet de laatste keer.

elisabeth de bock 13-07-2017 Via de website gekocht

Supertof

Super service : vlug, doelttreffend , accuraat en prijs= kwaliteit =formidabel !!! bij jullie kan ik nog mijn eaux de parfum, van bekende merken aankopen, omdat de prijzen merkwaardig lager liggen , dan in de winkels.
sissi

Senva 13-07-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Leuk aanbod van kwalitatief goede producten, prijzen zijn ok, goede service, goede communicatie, optie levering bij afhaallocatie, snelle levering. Heb er vaker besteld. Kan geen klacht verzinnen.

Paul 11-07-2017 Via de website gekocht

Altijd snel en precies volgens afspraak.

Ik krijg hier precies wat ik bestel. En op de afgesproken tijd.
Geen gedoe met bestellen, betalen, levering.
Altijd volgens verwachting, dus scoort Superwinkel daarmee eigenlijk boven verwachting.
Super prijs/ pret verhouding en betrouwbare service!

Joy 10-07-2017 Via de website gekocht

Gewoonweg prima

Een overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en super snelle levering. Precies zoals je hoopt dat het kan. En het allermooiste zijn de prijzen. Parfum is niet goedkoop, maar op deze manier is het betaalbaar.

M V hamond 10-07-2017 Via de website gekocht

Slechte klantvriendelijkheid

Parfum gekocht speciaal voor bruiloft van bulgarvi. Pompje werkt niet. Als je het flesje schud dan komt er parfum uit maar verre van ideaal. Wilde graag een ander pompje maar ze willen niks versturen. Eerst moet het gehele flesje retour. Ik vraag me af waarom dit nu zo moet. Ik kan geen dagen/weken zonder parfum en hoeveel moeite kost het nu om een ander pompje te versturen. Ik had een filmpje gemaakt im te laten zien dat het niet werkte. Vind het erg slecht

Officiële reactie van Superwinkel 10-07-2017

Beste Monique,

Ik zie dat je voor de derde keer een review geschreven hebt. We hebben hier meerdere malen op gereageerd en je een oplossing aangeboden. Ik zal je nog een aparte e-mail sturen, want het lijkt erop dat onze berichten niet goed bij je terecht komen.

Zoals eerder aangegeven lossen we dit uiteraard graag op!

Jo 07-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijk Product! Duidelijke site! Verademing. TOP!

op zoek naar UV-filterlampen voor de vijver, snel en efficiënt op de site van Superwinkel beland. Hier zeer "heldere" (ook de vijver inmiddels) omschrijving en ruime keuze van bedoelde lampen. Eenvoudig bestellen en daags erna afgeleverd! Voor vele sites een voorbeeld.

bart 07-07-2017 Via de website gekocht

goede service/goede kwaliteit

goedkope geuren van een zeer goede kwaliteit en altijd snel geleverd ben zeer tevreden heb al tal van keren besteld en ben nooit teleurgesteld

Paulus 06-07-2017 Via de website gekocht

Ik kwam per ongeluk op deze site terecht, had er nog nooit van gehoord. Waar ik naar op zoek was hadden ze toevallig ook nog en was ook het goedkoopste wat ik kon vinden. Prima webwinkel en ik beveel deze site zeer zeker aan, top.

Ingo 06-07-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Alles top! Artikelen, levertijd, hulp bij vragen, prijs. Het kan niet beter. En ja, natuurlijk beveel ik deze winkel aan.

Annettedis 06-07-2017 Via de website gekocht

Heerlijke geur!!! Super service! !

Hele betrouwbare site! Doet wat ze beloofd, had mijn bestelling de volgende dag al in huis.Zeer netjes verpakt en heerlijke geur voor een Super prijs!!!

Willem 06-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, helemaal volgens afspraak!

Ik heb een Eau de toilette van Aramis besteld. De prijs was bijzonder laag. Vergelijking met de winkel op de hoek: 2 x zoveel voor één prijs! Binnen 24 uur in huis!

An 05-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Besteld artikel was 20 euro goedkoper dan op Bol.com. En dag na bestellen al in huis. Top supersnelle service! !

Bruno 05-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en goede service, goede prijs

Goedkoop, supersnelle levering, keurig en netjes verpakt, duidelijke communicatie, ruim keuze assortiment

J. Veentjer 04-07-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Overzichtelijke site. duidelijk aangegeven hoelang de levertijd is. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Levering goed te volgen door track en trace.

Geurts 03-07-2017 Via de website gekocht

Ik heb nu al 3 x iets besteld via deze site en het is tot nu toe steeds snel geleverd.
En ook netjes afgeleverd.
Toppie.
Erg goede service.

M V hamond 03-07-2017 Via de website gekocht

Slechte klantensevice

Dit gaat puur over de klantvriendelijkheid. Ik had een flesje parfum van Bvlgari Mon Jasmin Noir gekocht. Er zit een mooi apart pompje op maar dat deed het niet. Alles geprobeerd maar kwam niks uit. Ik had deze speciaal voor de bruiloft gekocht dus contact opgenomen met klantenservice. Kon alleen retour sturen, maar uitgelegd dat ik over 2 dagen bruiloft heb. Geen belangstelling daarvoor. Het lag aan het pompje dus gevragen om een ander Pompje te verzenden, deden ze ook niet!! Vind het slecht dat ze niet naar de klant luisteren en daarop in springen.

Officiële reactie van Superwinkel 03-07-2017

Beste Monique,

Allereerst onze excuses dat je dit zo ervaren hebt. Dat is niet onze bedoeling, we lossen dit graag nog op tijd op! Helaas hebben wij helemaal geen losse pompjes die we kunnen versturen.

Wel hebben we lege sprayflacons. Wellicht dat je hier iets aan hebt? Anders zullen we een nieuwe flacon Mon Jasmin Noir toesturen, deze is gelukkig nog op voorraad. We horen het graag! Onze klantenservice is iedere werkdag tot 17:00 uur bereikbaar.

Maria 30-06-2017 Via de website gekocht

Een Super winkel!

Er is veel keus en de parfums zijn veel goedkoper dan in andere, vergelijkbare winkels.
Snelle, correcte levering. Zending goed te volgen, dus je weet wanner het aan de deur geleverd wordt..

frank steyven 29-06-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering

voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis. dus mocht je heel snel iets nodig hebben, een aanrader

Joop Hermsen 29-06-2017 Via de website gekocht

Voorraad op webshop klopt niet!

Men probeert telkens iets anders aan te smeren, ik heb nu 3 keer iets besteld en 3x werd er gebeld dat het product niet leverbaar was en er werd iets anders aangeboden.

Officiële reactie van Superwinkel 29-06-2017

Beste Joop,

Wat jammer dat je ons zo slecht beoordeeld. Kun je aangeven om welke bestellingen dit gaat? Ik kan namelijk enkel jouw bestelling van het Armani horloge dat vorige week ook bij je geleverd is terugvinden in ons systeem. Als je contact opneemt met onze klantenservice kijken we het graag voor je na!

Superwinkel

José 27-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Ik bestelde eau de parfum en kreeg toen bericht over de 2e kans artikelen. Dat is echt leuk. Originele merken tegen gereduceerde prijzen. Top. Gelijk weer wat besteld. Super.

tweeling 27-06-2017 Via de website gekocht

vergelijkbaar met andere aanbieders voordelig en snel

had al eens eerder bij superwinkel besteld en voor een geur die je kent is online kopen heel gemakkelijk als je wat nieuws wilt proberen zou het fijn zijn dat je met je bestelling een proefje
kunt bijbestellen

Gea 27-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijke web site , aantrekkelijke prijzen,bestelling.

Fijne online shop , overzichtelijk, je ziet gelijk of die op vooraad is duidelijk, goede snelle bestelling

Carli 27-06-2017 Via de website gekocht

gedeelde mening

Medewerkster die ik aan de lijn kreeg deed prima haar werk, service was niets op aan te merken. Ik vind wel de retourkosten van 6,95 ervoor zorgen dat ik niet snel weer iets zal bestellen tenzij ik heel zeker ben van mijn aankoop. Het is tenslotte weggegooid geld naar mijn mening. De eau de parfum vervliegt razendsnel, heb hier twijfel over de echtheid.

Officiële reactie van Superwinkel 10-07-2017

Beste Carli,

Bedankt voor je beoordeling. Helaas rekenen we nu inderdaad nog wel retourkosten, maar wellicht dat dit in de toekomst nog verandert! Daarnaast zijn alle producten die wij verkopen 100% origineel. De verkoop van namaakproducten is verboden en zelfs strafbaar in Nederland, dus dit doen we absoluut niet.

Superwinkel

Ab 26-06-2017 Via de website gekocht

niet voor niets SUPER winkel

Snelle levering, prima producten, heldere communicatie én ook nog eens mooie, acceptabele prijzen!

Precies zoals ik het graag zie ;)) Bedankt SuperWinkelTeam

Claudio 24-06-2017 Via de website gekocht

Super

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Top!
Duidelijke site . Ben heel tevreden over Superwinkel.

Danny 24-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering top

Het is echt een SUPERWINKEL geen klagen over de service alles perfect geleverd en snel ik heb deze winkel gevonden door te googelen en toevallig erop gekomen de site is heel duidelijk ik wil geen andere winkel meer voor mijn parfums .....

Tiny 23-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige ervaring!

Stond bovenaan bij beste keus bij Kieskeurig. Vrijdagavond 20.30 uur product besteld, zaterdagmorgen 11.30 uur geleverd. Zondag product mee op vakantie. Toptop!

winniewal 23-06-2017 Via de website gekocht

Altijd goed verzorgd

Ik heb al een paar keer besteld bij Superwinkel.nl. De prijzen zijn altijd scherp ook als je dat gaat vergelijken via internet. De parfum is altijd op voorraad en ik heb nog nooit verzendkosten betaald. Laatst een kadootje laten inpakken en ook dat is hartstikke mooi gedaan. Ik ben zeer tevreden en zal zeker nog vaker hier bestellen.

dhulst brenda 23-06-2017 Via de website gekocht

top service

super vlugge on line service binnen de 24 uur ,groot gamma leuke site heb ik aanbevolen aan familie en werk collegas

Hella 23-06-2017 Via de website gekocht

service ten top

In een woord geweldig.De keuze is uitgebreid de levering snel , netjes ingepakt en een goede prijs.Merken die niet meer in de gangbare winkels te koop zijn kun je hier nog steeds bestellen fij als je verslaafd bent aan een bepaalde geur.

Joke 22-06-2017 Via de website gekocht

Superwinkel is super!

Goeie prijs, snelle en correcte levering en super service. Bovendien een makkelijk toegankelijke site.

Anita 22-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Mijn bestelling werd de dag nadien in de voormiddag al geleverd. Dit is super handig.
Zeer uitgebreide keuze in de online shop.

Poezeke 22-06-2017 Via de website gekocht

snel en vakkundig

Een gunstig geprijsd aftershave geschenkset besteld via de website. Makkelijk bestellen en levering snel en conform bestelling. Ik had al vaker tot volle tevredenheid bij Superwinkel besteld. Dit keer heb ik ervoor gekozen om het product in cadeauverpakking te laten leveren. Dat bleek een schot in de roos. De verpakking was top! Strak, modern, smaakvol en de meerprijs dubbel en dwars waard. Ik kan het iedereen aanraden.

Alireza Moesawi 21-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste prijs met topservice

Ik kende Superwinkel nog niet. Ik zat te zoeken een goedkope plaats om parfum te bestellen. Toen ik Superwinkel zag, dacht ik dat het niet kon omdat het €20,- goedkoper was dan de concurrent(laat staan horloges). Parfum besteld, volgende dag voor 15.00 zelfs in huis. Zeker een aanrader!

Gijs 21-06-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en goed verpakt

De website zit makkelijk in elkaar en alles is goed te begrijpen. Ook de bezorging was snel en de kwaliteit van de producten was goed.

Arien 20-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

De ene dag bestelde ik een eau de parfum, de volgende dag werd het al geleverd. Super!
Bovendien was de prijs van Superwinkel de laagste die ik kon vinden. Uitstekende website. Ik ga hier zeker vaker naar toe! Voor iedereen een aanrader!

Sylvie 20-06-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle levering en mooie cadeauverpakking

Ik had voor vaderdag en voor een verjaardag 2 parfums gekocht in cadeauverpakking en was heel blij met hoe mooi deze ingepakt waren en hoe snel ik de parfums geleverd kreeg. Ja en de prijzen op de site zijn ook heel scherp. Dit is ondertussen de 4e keer dat ik er bestel, maar het was de eerste keer dat ik de geschenkverpakking uitprobeerde en zeer tevreden.

DSchel 20-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service; Doen wat ze beloven!

Woensdagavond rond 21:00 besteld en de volgende middag om 15:00 in huis! Alle producten zijn zeer scherp afgeprijsd t.o.v. andere websites. Zodra een product boven de €30 is, leveren zij dit ook nog eens gratis aan huis!

jolanda 20-06-2017 Via de website gekocht

uitstekend

Ik ben heel erg tevreden met deze onlinewinkel ik heb er me lievelings parfum gekocht het was goedkoop en in de avond bestelt de volgend dag had ik het al in huis volgende bestelling doe ik daar zeker weer.

Michel 19-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering en niet duur.

Ik was op zoek naar een bepaald product. En kwam uit bij superwinkel. En deze was uiteindelijk de goedkoopste en kon snel leveren.

Peter 16-06-2017 Via de website gekocht

Razendsnelle levering

Order werd binnen een uurtje verstuurd en de dag erna bezorgd. Dat zien we wel eens anders bij parfumleveranciers.

Hans 16-06-2017 Via de website gekocht

Heerlijke geur

Al vaker bij Superwinkel gekocht, goede prijzen en uitstekende service. 's avonds besteld en de volgende dag al bezorgd. Super !

Rene 16-06-2017 Via de website gekocht

In een woord top Superwinkel

De service, snelle levering en de prijs kwaliteitsverhouding maken Superwinkel.nl tot een echte Super winkel