superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 497 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monique Finnema 31-03-2021

De prijs was aangenaam en de levering uitstekend en snel !! Super tevreden !

Johan 31-03-2021

gewoon super goed, goed verpakt netjes alles orgineel !! en snelle levering

Liesbeth 30-03-2021

Ja gebruiksvriendelijk site .Wat je ook besteld klopt altijd .Leuke prijzen .En op de belovende tijd geleverd.Geweldig .

Gerard 30-03-2021

Heel overzichtelijk daardoor je keuze snel te maken, vaak interessante aanbiedingen en snelle levering.

Kelly bertels 30-03-2021

Super webshop.
Prijzen zijn top als ik iets zie in de winkel vergelijk ik toch eerst de prijzen met jullie webshop en jullie komen er altijd een stuk goedkoper uit, tot zelfs de helft van de prijs soms.

Dus daarom een dikke pluim doe zo voort

Hugo 29-03-2021

Zeer snelle levering en voor een prijs die je nergens anders vindt. Ben zeer tevreden met de geleverde producten.

Elly 26-03-2021

Goed product en uitleg verkoop medewerkster en snelle levering zoals omschreven, Toppie

Marina 25-03-2021

Alles vlug te vinden op de site. Vlugge levering ..goed verpakt. En sommige producten goedkoper dan dan ergens anders..leuke aanbiedingen

Jean231170 25-03-2021

Goede prijzen en directe verzending. Producten waren snel ter plaatse. Zijn stevig verpakt.Goede service.

Isabelle 24-03-2021

Het is gewoon een super winkel. Ik kende jullie niet, maar ben heel blij jullie te hebben leren kennen. En wat een super prijzen. Echt tof. En een super service. Snel.
Tien op tien en een bank vooruit.

Betty 24-03-2021

Snelle levering, goede prijs. - puntje als er iets niet in stock is duurt het héél lang voor het terug beschikbaar is.

Erica Hulsman 24-03-2021

Ik heb gekozen voor deze shop omdat deze de laagste prijs aanbied in verhouding met andere aanbieders. De levertijd is na een dag en bij andere aanbieders zit er vaak meer tijd tussen. Het pakket was keurig verpakt en snel bezorgd. de site is duidelijk en overzichtelijk en er is een ruim aanbod. de betaling ging ook gemakkelijk en direct keurige bevestigingsmails ontvangen. Precies zoals ik het graag zie.

Wil van der Valk 23-03-2021

De zending werd heel vlot geleverd. Zeer goed verpakt. En de artikelen waren ook gunstig geprijst. Ik heb er niets op aan te merken, behalve dat ik er zeer blij mee was!!!

Marloes Witte 23-03-2021

Bij de meeste producten scheelt het veel geld, dus het is zeker de moeite waard om bij Superwinkel te shoppen. Verzending is zoals we tegenwoordig bij de meeste webwinkels gewend zijn; netjes de werkdag erna.

Ronny 23-03-2021

Goede prijs/ kwaliteit, gemakkelijk te bestellen en betaling, snelle levering.
Heel tevreden over!

Yvon 17-03-2021

Wat ik ook bestel en wanneer ik het ook bestel....het komt altijd op tijd en het word altijd keurig verzorgd. Ook worden de cadeautjes erg leuk ingepakt...

Blok 17-03-2021

Snelle levering zoals beloofd, nette verpakking en het goede artikel, zeker vatbaar voor bestellen in de toekomst, en aanbeveling voor vrienden.

coby 16-03-2021

Super goede en betaalbare artikelen, erg tevreden hier over, en snelle bezorging.

Serap 16-03-2021

Parfum besteld, volgende dag netjes op tijd bestelling binnen. Zeker voor herhaling vatbaar. Makkelijk overzichtelijke site.

Tineke 16-03-2021

De site is duidelijk, bestelling werd keurig op tijd geleverd en het product is wat ik er van verwachtte.

henk 15-03-2021

Prima winkel, klantendienst goed bereikbaar maar vooral erg vriendelijk en ze hebben mij uitstekend geholpen, super.

Janny de Kuiper 15-03-2021

Ik vind deze shop makkelijk zoeken snel bestellen niet heel gedoe om te bestellen gewoon toppie ik beveel deze winkel zeker aan bij andere.

Chivo 15-03-2021

Nou om te beginnen..en de naam zegt het al Superwinkel , het is een top webshop , heel overzichtelijk..het gene waar je naar op zoek bent is heel makkelijk te vinden, daarnaast heeft het een groot assortiment met allerlei leuke producten voor iedereen en niet te vergeten..aantrekkelijke prijzen , verder..snelle levering , dus als je iets bestelt voor een bepaalde tijd is het gelijk ook de volgende dag bij je thuis , het gehele plaatje klopt en vind dan ook niets minder dan een 10 passend!

LUIGI AMORE 15-03-2021

Je vindt er alles op en aan top prijzen! De levering is supersnel en gratis! Hier een super tevreden klant dus!

IrisOrie 14-03-2021

De naam zegt het al: SuperWinkel, en dat is het ook!
Fijne overzichtelijke website
Mooie aanbiedingen (een van de goedkoopste en betrouwbaarste)
En ook nog super snel geleverd! Ik ben verkocht 😸

Dick 14-03-2021

Helemaal prima. Zeer netjes verpakt en verzorgd verstuurd.koop hier zeker weer.

Ingrid 14-03-2021

Make-up koffer ziet er super uit, snelle bezorging .
Volgende week ga ik het cadeau geven, ben benieuwd wat zij dr van vindt ik denk Toppie👍🏻

Conny 10-03-2021

Ik bestel al jaren bij deze website. Altijd keurig op tijd geleverd en natuurlijk voor een leuke prijs. Ik heb deze site dan ook aanbevolen bij familie , vrienden en kennissen . Ik ben heel tevreden!

San 09-03-2021

Prima website met goede prijzen. De levertijd van mijn bestelling was korter dan aangegeven in de orderbevestiging. Helemaal top!

Marta 09-03-2021

Jestem zadowolona.Bardzo szybka dostawa,a perfumy pięknie pachną,i długo. Po prostu super

Ik ben tevreden, zeer snelle levering, en het parfum ruikt mooi en lang. Het is gewoon geweldig

Jacqueline 08-03-2021

Duidelijke site...groot assortiment...aantrekkelijk geprijsd.
Levering op de afgesproken dag..
Degelijke verpakking.

S. 06-03-2021

Zeer snelle bezorging en de lipstick is de helft goedkoper dan bij de drogist om de hoek.

Rob 02-03-2021

Superwinkel is een super winkel. Geurtjes voor een zachtere prijs dan de originele prijs. Daarbij ook nog snelle verzending, tenzij anders aangegeven. Hierdoor heb ik (helaas voor de portemonnee) twee nieuwe geuren op korte termijn gekocht.

Jamal 02-03-2021

The best prices, quickly delivered and the package was packed really secured.
I wil only be ondering from here for now on.
I would recommend it to everybody.

Hans de Beukelaar 01-03-2021

Ik ontvang regelmatig mooie aanbiedingen van Superwinkel. Heb kortelings een lekkere
edt voor heren aangeschaft die snel en netjes incl. een aardigheidje werd afgeleverd.
Ik beveel dit adres van harte aan.

Gerda van Asselt 01-03-2021

Een hele nette aantrekkelijke website, mooie merk produkten en snelle levering.

Stello 01-03-2021

Uitgebreide keuze assortiment.
Producten voor stuntprijzen.
Duidelijke webside.
Snelle levering.
Wat willen we nog meer!

Monique 28-02-2021

Zeer voordelige promo’s! Vlotte service en levering.Ik ben tevreden en zal in de toekomst hier nog bestellen.

Superwinkel 26-02-2021

Top !!
Service is goed.
Vandaag besteld morgen in huis.
Betaalbaar en kwaliteit.
Ik shop graag bij jullie.
Ga zo door.

kelly 25-02-2021

goede producten, goede prijs, grote keuze en super leuk pajket gekregen! snelle levering en top producten

Nathalie Flaviani 24-02-2021

Super tevreden zo een snelle service. Ga het zeker aan iedereen aanraden. En super goede prijzen!!!!!!!

Anne 24-02-2021

Na veel zoeken ivm het niet naar de winkels te kunnen gaan waar mijn favoriete product te koop is, kwam mijn grote verrassing: SUPERWINKEL. Makkelijk, snelle levering en alles klopt. Voor mij DE ontdekking.

Neviephtaly 23-02-2021

Super snelle service van Superwinkel en ook nog eens leuk ingepakt! Daarnaast een aardige verrassing bij mijn bestelling gekregen!

c dekkers 23-02-2021

super optijd geleverd goede verpakking
en dat als op advies van mijn dochter

Ronald 23-02-2021

Super snelle levering Top. Site is heel helder en bestellen gaat makkelijk. Ik kan deze site aan iedereen aanbevelen.

Corine 22-02-2021

De superste prijzen voor alle producten. En daarnaast altijd super snel geleverd.

Dhr Bemelen 22-02-2021

Correcte site, met acceptabele prijzen gemakkelelijk te bestellen, snelle en degelijk verpskte levering.
Iedereen aan te bevelen.

lab 20-02-2021

alles prima, prijs en kwaliteit. Prima product, precies wat het moet zijn en nog goedkoop ook.

Lia Verstallen Baerveldt 19-02-2021

Product is snel geleverd en ik geniet er al van. Als deze fles leeg is koop ik bij u zeker weer een nieuwe!

FlashTrava 18-02-2021

Very good shop, user friendly and clear interface. Delivery is always on time, which is very important.

I would definitely recommend it to my friends!