superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 559 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willems 04-10-2020

Deze webshop, doet wat die aangeeft
Besteld en volgenden dag geleverd
En de jarige helemaal tevreden met haar parfum
En dit al 3 x zonder enig probleem
Ik zeg Zo door gaan

Een tevreden koper

Dieneke Ghosddink 04-10-2020

Prima winkel. Parfum op woensdag besteld en op donderdag in huis. Cadeauverpakking erom heen laten doen. Zag er perfect uit. Al diverse keren besteld bij Superwinkel. Zijn meestal goedkoper dan andere winkels. Kijk altijd eerst bij Superwinkel.

Tamara 02-10-2020

Zeer goede prijs voor mijn parfum en it's the real deal! Geen fake! Weet niet hoe ze het doen, maar ik profiteer ervan! Ook heel snel bezorgd!

Julie 01-10-2020

Snelle service / mooie prijs. Altijd hele mooie acties en kortingen. Groot verschil met de gewone handelaars in prijzen

Annebel 01-10-2020

Wij zijn zeer verrast dat alles zo goed verlopen is.
Bestellen namelijk heel weinig online, maar het product was niet meer in de winkel verkrijgbaar.
Complimenten voor iedere keer een update , hoe alles verloopt met het pakketje

C. Marks 29-09-2020

Ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding. Overzichtelijke site en snelle levering. Wat wil je nog meer?

F R 29-09-2020

Snelle levering alles op voorraad , goede prijs kwaliteit verhouding
Geen verzendkosten bij een geringe bestelling dus top

Site duidelijk en overzichtelijk en keuze uit diverse betaalmogelijkheden

S.Harte 28-09-2020

Veel keus in merken, snelle levering, duidelijke website. En veel goedkoper dan de bekende parfumeriezaken. Bij Superwinkel.nl bestellen we voortaan zeker onze luchtjes van o.a. Tom Ford en Versace.

Mevrouw Fessa 28-09-2020

Heerlijke parfum gekocht voor een topprijs. Originele parfum maar veel goedkoper dan in de parfumerie winkels. De service was bovendien snel en goed. Ik raad iedereen aan hier te winkelen!

Lindake 28-09-2020

Kende deze webshop niet door toeval ontdekt.
Zo groot assortiment en eerlijke prijzen.
Maar je vindt makkelijk wat je nodig hebt.
Super snelle levering en correct verpakt.
De chat functie vind ik ideaal zo wist ik dat ik mijn pakje de dag nadien ging krijgen.
Een aanrader.
Tot volgde keer je hebt er een klant bij.

Een blije tevreden Klant. 27-09-2020

Een goede, snelle levering en service. Ik had het cadeautje in laten pakken het zag er mooi uit. Echt super!!

Anne 26-09-2020

Snelle levering, product zoals omschreven, en netjes verpakt en bezorgd. Zal zeker nog eens hier bestellen!

Sonia de Keyzer 26-09-2020

Was goedkoper dan in de gewone parfumerie
Vlotte bestelling en het pakje werd keurig op tijd bezorgd.

Richard van der Veen 21-09-2020

Echt super!
Goedkoopste van Nederland en snelle bezorging.
Echte aanrader.

Pien 21-09-2020

Doen wat ze beloven. Levertijd zoals beloofd , verpakking keurig en product keuze genoeg. Goede prijs.

Haye 21-09-2020

Super snelle levering, zeer overzichtelijke website en ruime sortering.
Kortom een aanrader.

Danielle Joris 21-09-2020

Snelle afhandeling van mijn aankoop. voor de middag besteld en de dag nadien al voor de middag aangekomen :-) bij jullie nog iets gevonden dat nergens anders meer te koop is

P. van Loon 18-09-2020

Super winkel, per ongelijk gevonden op internet. Fijn dat je kan bellen duidelijk adres binnen een dag bezorgd, keurig ver pakt en bovendien een zeer zeer scherpe prijs. TOP

marja 17-09-2020

Ik vind de geur die ik besteld heb van Clinique Aromatic helemaal niet op de geur lijken.
Erg jammer!!!
De lancaster zonnecreme voor gezicht was wel goed.
Ik zal nooit meer een geur dus online brstellen.
Superwinkel 18-09-2020

Beste Marja,

Wij leveren de producten zoals ze op dit moment door het merk op de markt worden gebracht. Is het misschien al wat langer geleden dat je Aromatics Elixir voor het laatst had gebruikt? De ervaring van een geur kan dan namelijk anders zijn.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Superwinkel

Alex uit Engeland 16-09-2020

ik woon in het buitenland en bestellen, betalen en levering liepen vlekkeloos. Ben heel blij met de service en ga zeker meer bestellen nu ik de Superwinkel heb ontdekt! Super goed!!!

Angela 16-09-2020

Snelle zending, mooi ingepakt, alleen jammer dat je daar extra voor moet betalen, anders een 10.

Monique 15-09-2020

Het product dat ik besteld (parfum) was goedkoop, vergeleken bij andere webshops. De website was duidelijk, de levering supersnel!

Yolanda 15-09-2020

De bestelling de volgende dag ontvangen, site is makkelijk te gebruiken, producten over het algemeen goedkoper dan in de winkel

Lieve Uytterhaegen 14-09-2020

Superfijn om bij jullie online te bestellen! Betere prijs , snelle levering ,en ivm informatie super !!
Dus jullie doen het top, proficiat

Ash 13-09-2020

Snelle service, wel jammer dat je geen proefjes erbij krijgt of kan bestellen

Loek de Heide 13-09-2020

snelle en accurate afwerking van mijn bestelling. Aantrekkelijke prijs voor het bestelde artikel. Kom zeker nog eens terug.

Riet 13-09-2020

Blij met met mijn aankoop ,als ik iets nodig heb zal zeker ik eerst bij De Super winkel kijken
de geur van Hugo Boss Femme is tot laat in avond nog te ruiken dus een aanrader !

Antoinette 13-09-2020

Goede service na vraag gesteld via de mail. Keurige bezorging, keurig netjes verpakt. En, prima op tijd.

Vanhoof Christel 13-09-2020

Gemakkelijk en super snel te bestellen, het wordt prima geleverd en is echt veel goedkoper dan elders.

Dung kok 12-09-2020

Snel levering ,goede prijs,het ziet er goed verzorg uit,ik zal weer gaat bestellen

Lucienne Maes 10-09-2020

door aanprijzing van andere klanten, de aantrekkelijke prijzen, alles goed verlopen, geen lange wachttijden;

Marina 10-09-2020

De website "Superwinkel" is heel overzichtelijk, makkelijk in gebruik/zoektocht, betrouwbaar, correct, ...
Je bestelling wordt heel snel geleverd, de dag nadien al.
Heel tevreden ! Zal zeker nog gebruik maken van deze website !
Een aanrader !

Rik 09-09-2020

Duidelijk overzicht én snelle levering. Perfect verpakt met een inhoud zoals gevraagd !

Yanis 09-09-2020

Het is nu al de tweede keer dat ik bestel bij Superwinkel.nl en ik raad de winkel aan bij al mijn vrienden. De parfums op de site zijn vaak veel goedkoper dan de marktprijzen in België. Ze ruiken dan ook nog eens heerlijk! Echt een aanrader voor iemand die op zoek is naar een nieuwe voorraad van zijn/haar favoriete parfum of een cadeautje voor iemand anders.

Hugo Boss Femme Eau de parfum 75 ml 09-09-2020

IK heb voor deze winkel gekozen omdat het betaalbaar is , het gekochte (parfum ) kwam
keurig snel en verpakt binnen en heb het mijn vriendinnen aangeraden om ook eens
te kijken naar de leuke aanbiedingen .
ik zal zeker bij een volgende aankoop eerst bij Superwinkel kijken !

KLVermeer 09-09-2020

Goede informatie, snelle levering, administratief goed afgehandeld en de goedkoopste!

Rocky 09-09-2020

Ik vind deze shop echt top.Goeie service, vooral die bezorging,had ik niet eens verwacht dat t zo snel zou gebeuren.T was voor die verwachte tijd bezorgd.Ben héél echt tevreden.Ik ben iemand die heel veel van lekkere geuren houd.Dus ik denk dat ik zo snel mogelijk mn bestelling weer gaat plaatsen.Tot gauw,grtjs👍👋👋👋

Lore 07-09-2020

Snelle levering is altijd een pluspunt! Snel geleverd en het was goed verpakt. De parfum kende ik al. Dus een zeer tevreden klant van België.

Ton 06-09-2020

Goede prijs. , merkartikelen en snelle levering. Aanrader. Voor het eerst hier besteld; zeker een blijvertje.

Ine 04-09-2020

De site is duidelijk, het bestelde product is snel en in goede orde ontvangen. Ik ben helemaal tevreden!

Sawitrie 03-09-2020

De prijzen zijn aantrekkelijk. Als je een parfum in de winkel zou kopen dan zou je het dubbele voor moeten betalen.

johanna 03-09-2020

Voor de eerste keer besteld netjes op tijd afgeleverd.
goed verpakt en zoals in advertentie stond beschreven eerlijk en duidelijk.
Mijn man was blij met kado .jimmy choo man ice

Monique 02-09-2020

Wauw wat een supersnelle service ,dat had ik dus echt niet verwacht ,onwijs leuk ontbijtsetje besteld ,keurig netjes verpakt en de vokgende dag al geleverd ,super bedankt voor deze snelle service ,

JackM 02-09-2020

Heldere en gebruikersvriendelijke site die breed informeert over de producten die worden aangeboden. Direct gekoppelde koperservaringen geven terzake zijnde aanvullende product-ervaringsgegevens die ondersteunen bij het maken van de eigen keuze. De betalingsmogelijkheden zijn ruim te noemen en tot slot wordt de levering perfect en binnen de geldende tijdspanne uitgevoerd. Complimenten waard dus. Ga vooral zo door.

Lydia de Haan 01-09-2020

Goede prijs, snelle service.
Uitgebreide beschrijving van de geuren.
Ik bestel zeker vaker bij deze shop.

Taxateur 01-09-2020

Waren verbaasd over het zéér grote, voor ons onverklaarbare prijsverschil met de detailhandel zoals Douglas, Pour Vous e.d. zaken. Dus perfecte prijs/kwaliteitsverhouding, keurig verpakt en op tijd geleverd. Product voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Angela 31-08-2020

Het is een overzichtelijke site. De bestelling liep gesmeerd. Professioneel en snel. Een topper!

Ester 31-08-2020

Voordelige prijzen
Handige onlinechat met klantenservice
Niet alles op voorraad waardoor langere levertijd, staat wel netjes aangegeven

Mirjam 31-08-2020

Ik had uw site doorgekregen van een collega.
De site is overzichtelijk en heb mijn bestelling direct gedaan. Ik werd op de hoogte gehouden dat mijn bestelling onderweg was en op de juiste afgeleverde tijd bezorgd, top!
Ben er erg tevreden over.

Anneke 31-08-2020

De prijs speelt zeker een rol en de super snelle levering top!!!!!
Volgende keer ga ik er weer bestellen.