superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 2041 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 492 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michiel 02-12-2019

Prima keuze & prijs, goede communicatie.

Alleen de communicatie van de bezorgdienst was erg ruim ('ergens tussen 9:17 en 18:17'), maar uiteindelijk kwam het rond 20:45.

Arnold 01-12-2019

Jullie zijn Ech héél voordelig. Heb jullie al dit hele weekend aangeprezen.
Top gewoon❗️❕

Carine Battel 01-12-2019

Gebruiksvriendelijke site, gemakkelijk om te bestellen. Sommige artikels zijn echt een koopje.

Lampje 01-12-2019

Mooi voordelig en snel twee keer cadeaus in korte tijd besteld en geleverd gekregen, al de volgende dag, prima dus om aan te raden.

Sebastiaan 01-12-2019

2e bestelling en 2 keer op rij een snelle levering en de scherpste prijs van het internet! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling! Ik raad iedereen al aan om via deze webshop te bestellen! Keep up the good work!

Werkhoven 30-11-2019

Bij toeval deze site tegengekomen en wat een mazzel! Een parfum besteld die 50 % goedkoper was dan de bij de gangbare parfumeriezaken, terwijl die nog 30% korting gaven. Via superwinkel snel en makkelijk een bestelling gedaan wat de volgende dag al bezorgd werd.
Helemaal tevreden een site om te onthouden!

Petra 29-11-2019

Bestelling ging makkelijk, goeie prijs, snelle levering en ik ben blij met de producten. Zeker aan te raden!

Maar 28-11-2019

Scherpe prijzen en super snelle levering! Je wordt ook netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Fijne website!

Pioneer spijkerbroek 28-11-2019

Snel geleverd en een hele goede prijs voor deze heerlijke geur, super.
Tiny

Dwien 28-11-2019

Zij boden een leuk product aan voor een goede prijs. Het pakje werd geheel volgens afspraak geleverd,

Ann Buijsen 27-11-2019

Het overzicht wat je als eerste te zien krijgt is duidelijk en ondanks de hoeveelheid van aanbiedingen compact, erg prettig
De informatie is duidelijk e nodigt uit verder te kijken
De bestelling is zeer goed verlopen zo ook de levering
Conclusie: tevreden

Monique Dassen 26-11-2019

‘s Avonds om 21 uur bestelling gedaan en de volgende dag afgeleverd!
Snel, gebruiksvriendelijk!

Igor 26-11-2019

Snelle levering, nauwkeurige productbeschrijving. Ik zal de supervinkel weer gebruiken. aanbeveling

Marijke kooistra 25-11-2019

De keuze is groot, de prijzen zijn zeer aangenaam , heb alles kunnen vinden wat ik wilde hebben een zeer tevreden klant!!

Ton 24-11-2019

De volgende dag al afgeleverd via courier, terwijl 's-avonds besteld. Scherp geprijsde aanbiedingen.
Informatie tijdens bestel en aflevering is goed.

Angelique 23-11-2019

Betaalbaar,snelle levering en de geur ruik je goed en lang beter als bij de bekende parfumwinkels waar je een stuk meer betaald

Gon 22-11-2019

Net me angel parfum binnen gehad supersnelle levering en ja de prijs heerlijk scheelt gewoon te veel om in de winkel te kopen

J. Kraaijenoord 19-11-2019

Goedkoop artikel scheelt met ici paris 40 euro
Snelle service vandaag besteld en de volgende dag bezorgd

Ageeth van Mil 19-11-2019

Heel duidelijke site. Gebruikersvriendelijk!
Ruime keuze en supersnelle levering en....... niet te vergeten prettig geprijsd 👍

Loosterlaken 19-11-2019

Doordat superwinkel niet rechtstreeks van de fabrikant inkoopt kun je fluiten naar je garantie. 4 maanden geleden een beats koptelefoon gekocht bij superwinkel met 1 jaar Apple garantie. Alleen toen mijn beschermingshoes kapot ging werd mij verteld dat het jaar al voorbij was, omdat het al een jaar geleden door superwinkel zou zijn ingekocht.
Mij zal je hier nooit meer wat zien kopen!
Superwinkel 22-11-2019

Beste Luuk,

Jammer dat je ons zo slecht beoordeelt. We zijn namelijk nog aan het zoeken naar een oplossing. Jammer genoeg geeft Apple aan geen garantie te kunnen geven.

We hebben navraag gedaan bij onze leverancier over wat alsnog de mogelijkheden zijn en we zijn hiervan nu in afwachting. We gaan ervan uit begin komende week meer duidelijkheid te kunnen geven.

Superwinkel

Liz Martens 19-11-2019

Superwinkel, hele snelle levering.
En het artikel was heel goed verpakt.
Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Danielle 16-11-2019

Een zeer groot aanbod in parfums, fantastische kwaliteitsvolle merken die al jaren bestaan maar om één of andere reden in de gewone parfumerie niet meer te koop zijn. Ik ben blij ze hier te vinden aan ongelooflijke prijzen.

Joop Den Boer 16-11-2019

Hoi . Oke eerlijk gezegd wilde ik mijn bestelling plaatsen bij bol.com maat toen ik op jullie site terecht ben gekomen en ging de prijs vergelijken was ik snel klaar met beslissen omdat het artikel bij jullie plm 20 € voordeliger was dan bij bol.com en dat terwijl het ook nog een aanbieding was van bol.com ( single day ) . Dus beste mensen ik zou zeggen kijk eens wat verder op het internet als je iets wil gaan bestellen het is zeer zeker de moeite waard . Dus conclusie superwinkel heeft superprijzen .

JCG van Denzen 14-11-2019

Deze site was goed te overzien ,leuke aanbiedingen net voor de feestdagen.
Snel geregeld een dag erna in huis.

Thea Pijl 14-11-2019

Zeer snelle levering , duidelijke web site , correct verpakt . Is gewoon goed en zeer tevreden.

anoniem 14-11-2019

Snelle levering, product is veel goedkoper bij Superwinkel itt andere winkels.

Carla Westerlaken 14-11-2019

Top shop!! Goede producten voor een mooie prijs. Snel geleverd en super duidelijke site. Ik ben fan. Dikke duim.

Boerinnetje 13-11-2019

Alles is netjes aangegeven via de mail over wanneer mijn pakketje binnen zou komen & dit is ook allemaal zo gebeurd. Het bestellen en de layout van de site is duidelijk.

Michel 13-11-2019

Zeer duidelijke website zeer goede omschrijving van producten en snelle levering. Bij vragen makkelijk klantcontact d en niet onbelangrijk zeer scherpe prijzen. Zeer aan te bevelen! 👍👍👍

Yanelle 09-11-2019

Hele duidelijke overzicht van de beste geurtjes. Goede en snelle service en ben helemaal gek op de prijzen

Margriet 07-11-2019

Wat een geweldige winkel is dit toch!!
Ben al jaren vaste kant! Het assortiment is heel groot, nergens goedkoper en een supersnelle levering!

Liliane 06-11-2019

Super!! De juiste naam gekozen voor deze winkel!
Alles naar wens verlopen en dan natuurlijk de prijs.........super!!
Scheelde voor mijn bestelling tientallen Euro's.
Ga zeker vaker bestellen bij Superwinkel.

Thierry Dewitte 06-11-2019

Een heel vlotte en snelle service. Ook de producten zijn goedkoper den op anders sites. Een aanrader

Maria 06-11-2019

super snelle levering, goed verpakt. Producten waren redelijk in prijs. Dikke duim.

Sophie-Marie 06-11-2019

Voor het eerst gebruik gemaakt van Superwinkel. De levering was snel en de inhoud was precies zoals ik had besteld ;-) Ook de prijs was scherp! Ik kom zeker terug bij Superwinkel!

Miranda 05-11-2019

Snel, zeer ruim aanbod voor scherpe prijzen.
Bij vragen direct een vriendelijk antwoord (via de mail). Keurige levering.
Één tip: stop wat samples bij een aangekocht parfum.

H.Verfaille 04-11-2019

Goede en duidelijke site met voldoende informatie over het bestelde produkt.
Produkt was op tijd bij mij thuis. Blijf zeker produkten bij jullie bestellen.

Ron 03-11-2019

Perfecte afhandeling met bevestiging van bestelling, aankondiging van levering, en track en tracé melding. Kortom heel tevreden.

Keez 03-11-2019

Het bestelgemak, de orderverwerking en de snelle levering stemt mij zeer tevreden, vandaar een 8!

Alex 03-11-2019

Ik had een lekker luchtje besteld, en de volgende dag in huis. Heel erg tevreden.

Willy Van Bijlen 01-11-2019

Leuke en eerlijke omschrijving van het artikel .
Elk artikel dat er besteld wordt , wordt ook automatisch verzekerd dat geeft een fijn gevoel .
De levering is altijd op tijd en correct .

Lucas Van der Wee 29-10-2019

Super prijs/kwaliteit. Stipte levering volgens afspraak. Veilige verpakking. Ruim assortiment.Concurrentiele aanbiedingen.Top service.

John 29-10-2019

Wat kan ik zeggen guy's.. iedere keer als ik iets bij jullie bestel word ik tevreden van...
Goede prijzen, het product wordt zeer snel gestuurd en Top kwaliteit.
Dank jullie Wel en zeker tot de volgende keer.

Yvonne 29-10-2019

Een goede scherpe prijs, goede heldere communicatie en een snelle levering.

Brenny 27-10-2019

Prijs hogedrukreiniger prima. Levering de volgende dag. Kortom fijne winkel.
Ook de klantenservice antwoordde snel en accuraat voordat ik de aankoop deed.

Henk Wetterhahn 24-10-2019

Superwinkel zegt gewoon alles, wat je nodig hebt aan geurtjes het juiste adres.

Fiona 23-10-2019

Goeie producten voor super prijzen. Het is snel verstuurd en betaalbaar. Super blij met heb!

Katrien 23-10-2019

Hele duidelijke site, mijn 2 parfums heel snel ontvangen! Top service!!! Hier bestel ik volgende keer opnieuw :-)

Patrick 22-10-2019

Duidelijke site , en snel . Heel goedkope prijzen en heel snelle levering, gewoon top .

Carola Ham 21-10-2019

Goede service. Product werd geleverd zoals verwacht. En onze dochter was super blij met haar cadeau.