superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 479 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jeanine mulder 12-01-2017 Via de website gekocht

parfum knowing Estee lauder

Snelle levering, goede prijs, prima verpakking! !! Duidelijke site, alles gemakkelijk te vinden en te bestellen!

Pluspunten

• snelle levering
  • Goede prijs

jannepol 12-01-2017 Via de website gekocht

prima

IK vind alleen de bezorg kosten vrij hoog bij veel web winkels is het boven 50 euro gratis verzenden

Anita 11-01-2017 Via de website gekocht

aankoop eau de toilette Paco Rabanne als nieuwjaarsgeschenk

Mijn man dit jaareinde verrast met de nieuwe eau de toilette van zijn favoriete merk Paco Rabanne (Invictus). Voor het eerst besteld bij Superwinkel.nl die volgens Google de prijsgunstigste was. Aangenaam verrast : snelle levering, prachtig verpakt (mits bijbetaling).
Zeker voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Mirjam 11-01-2017 Via de website gekocht

Eerste bestelling en direct dik tevreden!

Ik ben dik tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding van producten, de eenvoudige en klantvriendelijke manier bestellen en de zorgvuldige en snelle levering van het product.

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Eenvoudige wijze van bestellen
  • Zorgvuldige en snelle levering
  • Prima product

christine 09-01-2017 Via de website gekocht

superwinkel.nl

Pakketje keurig afgeleverd , netjes en veilig verpakt, communicatie qua levering zeer duidelijk, duidelijk e mail verkeer van superwinkel.nl en ook van B Post. Zeer leuke prijs van het product

LEen 08-01-2017 Via de website gekocht

Kerstgeschenkje

Topproducten aan een goede prijs en razend snel geleverd! Parfums zijn globaal genomen goedkoper dan in de betere parfumeriezaken... leuk meegenomen dus...

Jolanda 08-01-2017 Via de website gekocht

Parfum gelicht

Goede service. Snelle levering. Gewoon een eerlijke betaalbare winkel. Mocht ik weer parfum nodig hebben koop ik hem zeer zeker weer bij jullie. Scheelt zoveel. En laten we eerlijk zijn iedere vrouw en man houd toch van lekkere parfum!

Johan Onrust 07-01-2017 Via de website gekocht

Johan Onrust

Geweldige service en vlotte afwerking. Als er al onverhoopt iets mis gaat wordt het gecorrigeerd.
Zonder mitsen of maren, 1x meegemaakt.

Frans Veelbehr 07-01-2017

Dhr Veelbehr

De omschrijving die deze shop geeft klopt precies , de levering was precies zoals ze zeggen op de site de ene dag besteld de volgende in huis. Er zijn bedrijven die dit ook beloven waarna je twee dagen erna er achterkomt dat het niet klopt hier wel.

Pluspunten

• Belofte wordt nagekomen
  • Snelle en perfecte levering

Bianca 06-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Hele snelle levering, de volgende dag al. Heerlijk parfum, goed verpakt, ben een hele tevreden klant.

Harald crommentuyn 06-01-2017 Via de website gekocht

De heer

Veel keuze en bijna altijd het artikel wat ik graag wil hebben en voor een veel voordeligere prijs als ergens anders

Marga J. 06-01-2017 Via de website gekocht

Mooi optijd voor kerst

Nog even snel op 23december een horloge aangeschaft via de webshop. We hoopte dat er geen drukte was ivm kerst. Dat bleek helemaal geen probleem, gewoon volgende dag in huis, op zaterdag geleverd! Verrassing was compleet, Super(winkel)!

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Netjes verpakt
  • Pen als goodie
  • Zelf afleveradres kiezen
  • Track&trace code

Minpunten

• Geen eigen keuze voor levertijd

E H Mahmoud 05-01-2017 Via de website gekocht

Top

Precies en netjes.
Alles was op tijd en goede service.
Het is waar vandaag bestellen ,morgen in huis.
Tot de volgende bestelling

Pluspunten

• service
  • Op tijd

Helga 05-01-2017 Via de website gekocht

aankoop kerstkado

het kerstkado dat ik wou kopen, was op deze site het voordeligst en werd bovendien de volgende ochtend reeds geleverd. perfecte service

Pluspunten

• snelheid van de levering

Jolanda 05-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel.nl

Perfect geregeld. Vaak goedkoopste aanbiedingen. Vanaf moment van bestellen tot bezorging zeer duidelijke en goede communicatie.

Pluspunten

• Goede aanbiedingen
  • Snelheid
  • Duidelijkheid communicatie
  • Goede service

Riviere 05-01-2017 Via de website gekocht

Zeer zeker een aanrader !!!

Zeer vriendelijk , goede kwaliteit , goede prijs , snelle levering
Kortom een aanrader voor ieder wat wils !!!

Pluspunten

• Goede Kwaliteit
  • Goede Prijs
  • Snelle levering

Barbara 05-01-2017 Via de website gekocht

Parfum

Ik heb jaren geleden al voor deze shop gekozen omdat de parfums veel beterkoop zijn, er een snelle levering is, je kan betalen met Bancontact , heb er enkel positieve commentaar op, dank je wel superwinkel, je bent echt wel SUPER 👍👍👍

Pluspunten

• Snelle levering
  • Super prijs
  • Overzichtelijk
  • Uitgebreid assortiment

Anja 04-01-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en mooi verpakt

Parfum besteld en betaald om als cadootje te verpakken.
Volgende dag idd in huis en prachtig verpakt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment

GS 04-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel is super

Heb parfum gekocht bij deze site.
Prijs , product , service en verwachte levertijd alles top. Ben zeer tevreden met deze internetshop , daarom een 10

Pluspunten

• Goede prijs, assortiment, service en producten.

C 04-01-2017 Via de website gekocht

Parfum besteld

Makkelijk alle parfum te vinden in het grote assortiment. Snelle internetsite met duidelijke afbeelingen en zeer goeie omschrijvingen van de parfums.
Bestellen gaat snel, direct orderbevestiging ontvangen en binnen 1 dag wordt het geleverd.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Goed verpakt

Greet 04-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel doet zijn naam alle eer aan!

Omdat een 10 niet geloofwaardig is.
Super omwille van het uitgebreide aanbod.
Super omwille van de scherpe prijzen.
En nu ook super omwille van de korte leveringstermijn.

Ronald 04-01-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en snelle levering. Topzaak!

Scherpe prijzen en snelle levering. Superwinkel maakt het mogelijk gebruik te maken van geurlijnen van de gerenommeerde merken tegen interesante prijzen

• Snelle levering

Minpunten

• andere geuren uitproberen is lastig
  • kan geen probeer monsters bijbestellen

Didi 04-01-2017 Via de website gekocht

Super!

De levering was enorm snel (1 dag) én het luchtje was hier goedkoper dan bij de rest, helemaal super dus!

Silvrants Paul 03-01-2017 Via de website gekocht

Topwinkel !!!!

Zeer goede prijzen, snelle service, duidelijke en overzichtelijke website, je vind of niet onmiddellijk wat je zoekt, zo moet dat zijn, gene zever, top !!

Pluspunten

• cadeauverpakking
  • zeer snelle levering

Elien Degryse 03-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling speelgoed kraan

Als belgische klant ben uitert tevreden en zeer jaloers dat ons land dit niet geeft.
De site is zeer correct van de prijs.
Op alle vlak van betaling tot levering is alles zeer correct,betrouwbaar,stipt,..
Als er echt een opmerking zou moeten komen=
Betaling vanuit buiteland ook mogelijk maken zonder visa.
Maar geen grote vereiste

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Stipt
  • Prijs-kwaliteit zeer correct

Minpunten

• Voor buiteland ook zonder visa laten betalen

l 02-01-2017 Via de website gekocht

Parfum Chloe

De bestelde parfum werd voor een superprijs door superwinkel.nl aangeboden. Na bestelling volgde een snelle en correcte levering in een veilige verpakking met enkele leuke vouchers.

Pluspunten

• prijs
  • levering

Heleen vd Have 02-01-2017 Via de website gekocht

Parfum

Heel overzichtelijk en goed betaalbaar, de meeste producten zijn goedkoper dan in de winkel. Ik raad het zeker aan. De levering is ook zeer snel, vandaag bestellen is meestal de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed betaalbaar

Minpunten

• Niet
  • Niet

Jeroen 30-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Op zoek naar de goedkoopste parfum van Narciso Rodriguez , kwam ik vanzelfsprekend weer uit bij Superwinkel. Scheelde best wel qua kosten en het gebruiksgemak van de site en de snelle levering maken dat ik de volgende keer weer op Superwinkel ga snuffelen...

Pluspunten

• goedkoop
  • overzichtelijk
  • snelle levering

MM 29-12-2016 Via de website gekocht

Aanrader voor parfum !

Ik vind deze shop een aanrader! We hebben hier twee keer een parfum besteld. Het viel me op dat veel geuren aanzienlijk voordeliger waren dan elders. De levering was heel snel, de volgende dag al in huis. De verzendkosten vielen mee, onder de vier euro.

Milly 28-12-2016 Via de website gekocht

Ge-wel-dig

Duidelijke website, een grote keus, gunstige prijzen. Het enige dat ontbreekt is dat je niet kunt proefruikemilln via internet.......😜

Pluspunten

• Grote keus
  • Snelle, correcte levering

Hein 28-12-2016 Via de website gekocht

Super ervaring met Superwinkel.nl

Superwinkel.nl was een van de weinige winkels (zowel van fysieke als internet-winkels) die mij op korte termijn een bijzonder statief konden leveren. En dat ook deden: de dag na bestelling in huis! Tegen een acceptabele prijs. Hulde!

Pluspunten

• Goede informatie op website
  • Soepele bestelprocedure
  • Goede informatie over verloop verzending
  • Snelle verzending van bestelling

Thirza 28-12-2016 Via de website gekocht

Super

Snelle levering, lage prijs, gewenste product! Alles ging supervlot! Ik ga hier zeker opnieuw bestellen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Van den Broeck 22-12-2016 Via de website gekocht

superwinkel.nl

Superwinkel.nl is 10% goedkoper en biedt een correcte levering; mijn vriendin heeft goede ervaring in het verleden.

Pluspunten

• goedkoop
  • correct en snelle levering

P.L. 21-12-2016 Via de website gekocht

Correcte en vriendelijke afhandeling

Ik bestelde op tijd om de dag erna geleverd te worden. Maar ik ontving niks. De track and trace bleef ook haperen. De fout moet bij BPost liggen, na 4 werkdagen en na 2 telefoontjes met heel vriendelijke medewerkers werd de bestelling opnieuw verstuurd en de dag erna kreeg ik toch mijn levering.

Hannah 16-12-2016 Via de website gekocht

Prefect

Super snelle levering, goede kwaliteit en gegeven wat werd beloofd! Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Snelle levering
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Jan De Schepper 15-12-2016 Via de website gekocht

Mijn keuze !

Vond eau--de--toilette nergens in parfumwinkels. Hier wel ! Ik heb hem na 1 dag al in mijn toiletkast ! Chapeau !

hans 14-12-2016 Via de website gekocht

parfum

een goede en gebruiksvriendelijke site met voldoende keus en duidelijke omschrijvingen, en het belangrijkste eerlijke prijzen en correcte levering.

eman 10-12-2016 Via de website gekocht

snel aflevering goed service

hoog kwaliteit en laag prijs en alle merken van alles mekup en parfum en wat alles wat nodig voor verzorging

W.F. Giethoorn 09-12-2016 Via de website gekocht

Na de bestelling kreeg ik geen bevestiging. Ook telefonisch kon ik geen gehoor krijgen. Kennelijk haperde er wat. Maar door diverse negatieve reviews over de parfum heb ik de besteling de volgende dag via de mail geannuleerd. Na het weekend deed de telefoon het weer. Ik werd heel correct en deskundig te woord gestaan. De bestelling was al klaar gemaakt en onderweg. Ik kon de bestelling weigeren en de retourkosten hoefde ik ook niet te betalen. Dat leek nog even fout te gaan, maar na een mailtje van mijn kant kwam er een excuus terug en krijg ik het hele bedrag terug. Dus ik vind het een prima winkel met goede service.goede service

Pluspunten

• Goede service
  • Correcte afhandeling

Minpunten

• Even niet bereikbaar

Jo 09-12-2016 Via de website gekocht

Superwinkel!!

Super snel bezorgd, was er eerder dan verwacht. Ik kreeg ook super snel antwoord van de klantenservice. Superwinkel dus!

Pluspunten

• Snelle levering

W. Smeets 07-12-2016 Via de website gekocht

Slechte kwaliteit bij Superwinkel

Ik gebruik al jaren Jaipur eau de toilet ,Omdat superwinkel de goedkoopste was heb ik daar een nieuwe fles besteld. Na een maand was de vorige fles leeg en ben ik aan de superwinkel fles begonnen. Deze Jaipur is beduidend slechter als ik gewend ben, je ruikt hem bijna niet. Hierop heb ik een klacht naar Superwinkel gestuurd, het antwoord wat ik hierop terug kreeg was nog slechter al de Jaipur. Na een poosje zou ik het wel wat beter gaan ruiken volgen klantenservice van Superwinkel. Dus al met al nooit meer iets van Superwinkel!!!

Webwinkel 07-12-2016 Via de website gekocht

Koop je aan kopen nu bij superwinkel

De shop is goed snel . Ik kan iedereen het aanraden . Ik koop bijna nooit iets via internet ik ben er huiverig voor je hoort zoveel rare dingen . Maar bij deze shop koop ik zo weer wat . Ga zo door.

Pluspunten

• Goed snel

Anna 07-12-2016 Via de website gekocht

Altijd goed!

Meerdere malen parfums besteld via superwinkel (parfumsuper) en ben echt ontzettend tevreden. Overzichtelijke site, ontzettend snelle levering en heerlijke geurtjes tegen een goede prijs!

Ingrid 07-12-2016 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en ik vond het super handig dat ik het pakje in een postpunt kon afhalen en er dus niet voor hoefde thuis te blijven.

Minpunten

• Spijtig dat met VISA betalen extra kost.

Nietblij 05-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling na drie maanden nog niet compleet

Eind augustus bestelde ik hier een smartwatch. De bijgeleverde oplader was echter defect. Ik heb hierover direct gebeld. Ik hoefde niets te doen en zou een nieuwe oplader toegestuurd krijgen. De defecte oplader toesturen hoefde echt niet werd mij verteld.
Na een week of zes heb ik een mail gestuurd met de vraag over de status van de levering van de oplader. Reactie hierop was een mail met het verzoek de defecte op te sturen. Dat heb ik een maand geleden gedaan.
Behalve een automatische mail waarin staat dat het pakketje is ontvangen heb ik niks meer gehoord.
Het is nu ruim drie maanden geleden dat ik hier een horloge bestelde en nog steeds niet opgelost.

Officiële reactie van Superwinkel 05-12-2016

Het leveren van de nieuwe oplader duurt inderdaad langer dan we verwachtten, nogmaals onze excuses hiervoor. Ik heb u zojuist gemaild hierover en u per post een compensatie toegestuurd.

Met vriendelijke groet, klantenservice Superwinkel

Eve 01-12-2016 Via de website gekocht

Supersnel in huis en goedkope prijzen

In tegenstelling tot sommige andere webwinkels, die beloven de volgende dag te leveren, doet deze winkel het echt.
Goede prijs ook!
Aanrader :)

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goedkoop

priscilla 26-11-2016 Via de website gekocht

prima levering en spotgoedkoop

super snelle levering, dag erna al ! en inderdaad een superwinkel met een superprijs. eindelijk een website die wel te vertrouwen is

C. v.d. Vossen 25-11-2016 Via de website gekocht

superwinkel

in alle fases ging het prima!! Ik vind alleen dat al die webshops hun spulletjes in véél te grote dozen verpakken. Zonde van het karton.

majorgeneral 24-11-2016 Via de website gekocht

En of ik tevreden ben!

Een levering zo snel, het leek overtoom wel. Ernstig nu. Inderdaad vandaag bestelt morgen in huis. Top. Het product (Panasonic voorzetlens) eerst in de US gevonden, gelukkig tijdig SUPERWINKEL.NL ontdekt, ik ben er financieel behoorlijk beter van. Smaakt naar meer.

Susp 19-11-2016 Via de website gekocht

Goede winkel

De parfum die ik koop is er aanzienlijk goedkoper dan in een parfummerie. Snelle leverng en netjes verpakt. Aanrader!