superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 559 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WKM 23-12-2019

Bij het uitzoeken van een parfum werd ik goed geholpen door de website. Het menu maakt het makkelijker door alvast een voorselectie te maken op bijv. geurlijn, geurbeleving en prijs. Daarna loop je de geselecteerde geuren langs. Als je op een geur klikt die jou aanspreekt vind je een uitgebreide beschrijving van de geur. Mijn ervaring is dat die beschrijving echt klopt met de werkelijkheid. Dat geeft vertrouwen, zeker als je de geur niet kent en hebt kunnen ruiken. Daarnaast zijn de prijzen zeer aantrekkelijk. Dit samen nodigt uit om de volgende aankoop weer bij superwinkel te doen.

Marlene 23-12-2019

Leuk geprijsd, snel geleverd en goede info gekregen omtrent verzending, kortom heel tevreden😀

Gerrit 23-12-2019

In mijn doos zat 1 product tekort,ze hebben mij zeer snel geantwoord en voor een zeer snelle levering gezorgd.

Anita, Spijkenisse 22-12-2019

De producten zijn netjes verpakt en had het snel in huis en dat ondanks de feestdagen. Zeer tevreden en zal absoluut nog een volgende keer bestellen. De prijs is zeer aantrekkelijk.

Johan v.d. G. 22-12-2019

Heldere website, ruime keuze en super goede prijzen. Kortom een webshop die mijn naam waarmaakt. Succes vermenigvuldigd zich door het met vrienden te delen.

Freddy Devos 21-12-2019

Fantastisch vlotte verwerking van de bestelling+ perfecte verpakking +klaarmaken verzending+verzending naar Bpost Belgie.Proficiat en
..doe zo verder!

Henry 21-12-2019

Een erg slechte afhandeling / bezorging van DHL , de teamleider rayon Amsterdam besluit mijn pakketje naar Diemen te sturen omdat mijn school ‘s avonds gesloten is.

Peter van osch 21-12-2019

Ik vindt het een fijne winkel. Eerlijke prijzen en duidelijk in hun producten. Snelle levering en geen probleem bij retour.

Richard van Bodegom 21-12-2019

Mooie keuze mogelijkheden en heldere site
Service is top en via track en trace je artikel goed te volgen

Jeffrey 19-12-2019

Bagger.. parfum besteld voor een verjaardag en kapot geleverd gekregen. Mail gestuurd naar de klanten service en het contact hier mee loopt niet makkelijk. 1 keer en nooit weer
Officiële reactie van Superwinkel 20-12-2019

Beste Jeffrey,

Het verbaast ons dat we een slechte review van je ontvangen hebben. Aan de hand van de foto's die je stuurde konden wij niet zien wat er aan de hand was. Pas bij de laatste foto was duidelijk te zien dat er een hele scherf van de fles af is. Naar ons idee hebben we je zo snel en goed mogelijk proberen te helpen in deze zeer drukke periode. Jammer als dat niet zo op je overgekomen is.

Superwinkel

Frans 19-12-2019

Prima webshop, doen wat wordt beloofd, voor een goede prijs voor kwaliteitsproducten.

Meta 19-12-2019

Duidelijke website met goeie prijzen en snelle service. Kortom daar ga ik vaker bestellen .

Frank van der Oest 18-12-2019

Een prima winkel met een groot assortiment, de laagste prijzen in het land en razendsnelle bezorging.

Pascal Bucsek 18-12-2019

Gehoord via via
Maar super te vrede
Parfum snel in huis netjes in gepakt voor de kerst
Mooie prijs klant te vrede 🙏

Lucy 17-12-2019

Snel en netjes geleverd,en goedkoper dan in de winkel,makkelijk zo,want is niet overal verkrijgbaar.

Walter S - België 17-12-2019

Alhoewel ik aanvankelijk enigszins terughoudend was heb ik na een eerste aankoop waarbij alles vlot en volgens wens verliep de voorbije jaren meerdere malen bij Superwinkel bestellingen geplaatst, aanvankelijk enkel parfums, later ook een horloge. Steeds correcte producten, vlotte communicatie, zeer competitieve prijzen en supersnelle levering. Alhoewel het aanbod (voorlopig?) nog niet zo groot is als bij sommige ander e-commerce winkels, controleer ik steeds voor elke aankoop of het gewenste product bij Superwinkel wordt aangeboden. Jullie verdienen wat mij betreft dan ook een 10.

Frans 16-12-2019

Prijs was oke. Snelle levering. Volgende keer weer hier bestellen.
Erg breed assortiment.

Kiek van der Knaap-Bom 16-12-2019

Ik vond het plaatsen van mijn bestelling snel en gemakkelijk gaan.
De site van Superwinkel is duidelijk en gebruikersvriendelijk.

Marijn 15-12-2019

Super fijn! En chille kortingen. Jammer was wel dat DHL zei dat ze tussen 12.22-14.22 zouden komen en er uiteindelijk pas om 18.49 waren. Maar dat is natuurlijk niet onder de invloed van superwinkel en zal vast door de drukte met Sint en kerst komen. Mijn ervaring bij superwinkel was kortom erg positief.

Arie 15-12-2019

Bijzonder snelle accurate levering. En dat voor een onvoorstelbaar goede prijs.
Zelfs de cadeau verpakking was feestelijk! Het kon zo naar de jarige. Geweldig!

Marianne 15-12-2019

Supergoeie service. Binnen de 2 dagen in huis zoals beloofd.👍👍
Product zeer veilig verpakt.

JvdV 14-12-2019

Snelle e.n correcte afwikkeling van de bestelling.Op de site is het gezochte artikel vlot te kiezen. Zeer tevreden.
JvdV te M.

Harry 14-12-2019

Snelle correcte levering van bestelling van producten tegen een sterk concurrerende prijs.

A. CarpeDiem 11-12-2019

Overzichtelijk, groot assortiment, aantrekkelijke prijzen, snelle levering waarbij ik als consument goed op de hoogte word gehouden van de status van mijn aangeschafte product...
Reden dat het géén 10 is omdat niets perfect is/kan zijn en net als de meeste online shops achteraf meerdere malen per e-mail aanbiedingen verstuurt dan wel feedback/klanttevredenheidsonderzoeken...
Maar afgezien van hierboven genoemde toch erg tevreden en een dikke 9..

Jan 11-12-2019

Ik ben onder de indruk van de overzichtelijke website, het gemak van betalen, maar zeker ook de leversnelheid. Dat is zeker een 10 waard!

Aty van lint 11-12-2019

Direct een bevestiging van de bestelling en de volgende dag hoelaat ik het kon ophalen👍

Mickey 11-12-2019

Savonds iets besteld en de volgende dag in huis!! Hele goede communicatie, track & tracé, enz. Echt een aanrader.

Birdy Paul 11-12-2019

SUPERWINKEL is echt SUPER, ik plaatste een eerste bestelling en alles is vlekkeloos verlopen :
besteld en betaald dag A om 10h48, afgehaald dag B om 11h00 h-dit is een tijdsduur van net geen 24 uur-het grote voordeel is dat je door Superwinkel digitaal op de hoogte wordt gebracht van het verloop tot en met de afhaling/levering van je bestelling

Sandrine 11-12-2019

Bijzonder snelle service en levering. Scherp geprijsd. Voor herhaling vatbaar!

Maks 11-12-2019

De prijs van het artikel was lager dan in de andere webshops.
Ook de bezorging was precies op de tijd die beloofd was.
Dit was mijn eerste aankoop bij deze winkel, maar zeker niet de laatste en ik zal hem zeker bij anderen aanbevelen.

J.Vos 10-12-2019

Vlotte afhandeling van aankoop door o.a. goed op de hoogte worden gehouden van bezorgtijden en ook als het afleveringsadres anders is wordt dit goed afgehandeld

Ron 10-12-2019

Duidelijke website, makkelijk bestellen, goede prijs, snel bezorgd...ben ik nog iets vergeten ?

Joke 09-12-2019

Ik ben zeer tevreden. Mijn favorite parfum, en zeer voordelig.
En op tijd bezorgd.

Bianc 09-12-2019

Super website!! Bood het produkt (parfum) als goedkoopste aan! Goed op de hoogte gehouden omtrent de levering. Netjes verpakt. Volgende keer raadpleeg ik zeker deze website weer!!

J.Scholte 08-12-2019

Superwinkel, superprijs en ook nog een supersnelle levering, wat wil een klant nog meer? We zijn super tevreden!!!

C.A. 08-12-2019

Ruime voorraad van diverse artikelen, snelle levering.!!!! goede verzorging van het te verzenden pakket.

Marrie 06-12-2019

Goede en snelle service. Precies wat ik bedoelde. We gaan zeker toekomstige bestellingen plaatsen.

Leona 05-12-2019

Zeer slechte website. Ze verkopen parfums van 2 en half jaar oud. Daarom kunnen ze de prijzen zo laag houden. De kwaliteit van de parfums is niet goed en de parfum vervliegt snel. De klantenservice doet niks en heeft al een standaard praatje klaar. Beter €20 meer betalen en een VERS en kwalitatief goed product ontvangen.
Superwinkel 06-12-2019

Beste Leona,

Als een geur niet goed is dan lossen wij dit natuurlijk op. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de term 'vers' en hoe deze gebruikt wordt door de fabrikanten van parfums.

We begrijpen dat jij hier een eigen interpretatie over hebt, maar wij hanteren de term vers zoals deze in de branche gebruikt wordt.

Een parfum is namelijk minimaal 3 tot 5 jaar houdbaar en eigenlijk gaat die houdbaarheid pas in na opening van het parfum (12 maanden).

Superwinkel

Inge dekkers 05-12-2019

Goede prijzen, makkelijk te bestellen en snelle levering, dus een prima ervaring koop ik voortaan vaker!

J Span 05-12-2019

Het was de eerste keer dat ik daar wat had besteld, en ik best een beetje huiverig was,maar het is super gegaan zou het zo weer doen

Nadia 05-12-2019

Top
Super snelle levering ook naar belgie
Verpakking ook slim, met opvullend plastic

Karin 05-12-2019

Ik koop hier graag “parfum” omdat het goedkoper is en dat het netjes en snel verstuurd word. Geur ruiken in de winkel, en hier bestellen.

Silvia Spekking 04-12-2019

Al meerdere malen een goede ervaring met u. Snelle en keurige levering. En dan de prijzen. In een woord, geweldig!. Al heel veel reclame over u gemaakt.

Sylvia 04-12-2019

Het is een goedkope en goede shop en snel van levering. Aan te bevelen .
Goedkoper als in de parfumerie zaken

Toos 04-12-2019

Gemakkelijk bestelling geplaatst, verzending heeft echter 3 dagen vertraging opgelopen.

Linda 04-12-2019

Omdat ik hier niet eerder had besteld was ik wat huiverig. De prijs voor het parfum was zo goed (net als de reviews) dat ik de sprong heb gewaagd. De volgende dag had ik mijn bestelling in huis, super blij met deze goede deal.

Petra 04-12-2019

Ik bestelde een parfum bij superwinkel, voor een supermooie prijs, omdat ik de website erg fijn vond werken.
De parfum werd de andere dag al bezorgd!

Gerda 04-12-2019

Doen wat ze beloven. 's avonds besteld volgende dag in huis!..Dit geeft een betrouwbare indruk van de site.
Alles keurig verpakt ontvangen.

Dijk 04-12-2019

Prima website, er werd keurig gemeld wat besteld was en wanneer het werd geleverd. Dat klopte allemaal. Prijstechnisch ook zeer tevreden!

rian 04-12-2019

goede en snelle levering zelf in belgie .
goed verpakt om geen schade op te lopen .