superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 2042 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 492 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneke 08-01-2019

Goed geregeld , makkelijk te bestellen en snel geleverd. In een woord geweldig!

Vina 04-01-2019

Very fast delivery, good and easily accessible pick up points, nice packing. Competitive price.

gerda 03-01-2019

Bestelde een DIOR diorissimo en kreeg een NEP fles. Kostprijs 81.99 euro!
Volgens Superwinkel is het de fout van DIOR. Zij hebben de vertrouwde geur die ik al 20 jaar
gebruik plots gewijzigd in een zeer onaangename stank die na een kwartier verdwijnt.
Als Superwinkel recht in de schoenen staat... dan vragen ze de bewuste fles op en contacteren DIOR hieromtrent. Maar volgens hen moet ik "wennen" aan deze geur.
Over drie maanden kocht ik de laatste fles in een parfumerie. Niks aan de hand.
En nu... zo een tegenslag. Als er problemen zijn kan een bedrijf dit eenvoudig oplossen.
Trouwens hoe zit het met " niet tevreden geld terug"?
DAAR aan zie je dat ze goed weten dat het een nep fles is.
Ze zijn tot niks bereid, en hun mails zijn zeker niet klant vriendelijk.
Verkocht is verkocht en het geld is binnen. .

Stella 02-01-2019

Ondanks de "eindejaarsdrukte" toch super snel geleverd. Complimenten voor deze goede service!

Karinkeu 01-01-2019

Goede site, duidelijke info, juiste informatie over levering en snelle levering. Helemaal niets op aan te merken, top!

Sergio 30-12-2018

Super deal, heel goede opvolging en met kers op de taart levering sneller dan voorzien.
Echt de moeite

Marijke 29-12-2018

Snelle zoekfunctie van de website. Website is overzichtelijk. Goede prijs, snelle levering!

Yvonne 28-12-2018

Was op zoek naar een eau de parfum... Yes I Am deze winkel was de enige die hem had....keurig verzorgt en super mooi in gepakt (Kerstcadeau ) en andere dag in huis👍👍

Benedicte 27-12-2018

De bestelling is zoals ik het verlangde, op tijd en goed
Geen verzendkosten, tip top!

Lieke v Sprang 27-12-2018

Geweldig En yes mijn Parfum hadden ze Geweldig Besteld en de volgende dag al in huis En dat in december Super Ga echt meet bestellen 🎁⭐️❤️

Tattie 26-12-2018

Zeer mooie prijs voor kwaliteitsvolle parfum. Levering was op tijd en zoals aangegeven op de website.

AlbieK 26-12-2018

Snelle levering en super mooi ingepakt! Na het zoeken naar het juiste cadeau met de juiste prijs uitgekomen bij de superwinkel.nl

Hans Sijbers 26-12-2018

Heldere informatie en duidelijk inzicht in de producten en scherpe prijsstelling. Snelle en zorgvuldige levering.

R.I.P. de Vreeze 26-12-2018

Er is geleverd conform de verwachtingen van de webwinke . Zelfs in een drukke tijd
één dag voor kerstmis. vandaag bestellen morgen in huis Tevens wordt je goed geïnformeerd
op welk tijdstip er geleverd wordt.

Ed 26-12-2018

Erg prettige ervaring met deze winkel. Ik wilde een parfum aanschaffen, maar twijfelde over de kwaliteit. Daarover heb ik een email gestuurd in de week voor kerst (wss de drukste week van heel het jaar!). Ik kreeg vrijwel meteen een correct en bruikbaar antwoord terug. Daarom heb ik de parfum besteld en eigenlijk al rekening gehouden met vertraging van levering (dus niet in 24 uur) ivm de kerstdrukte waar zowat alle webshops mee te maken hebben gehad. Maar tegen mijn verwachting in ontving ik de volgende dag het pakje al!!! In de tussentijd keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Een grote pluim voor deze winkel, die zijn zaken keurig op orde heeft!!

Rimmie Schoofs de Vries 25-12-2018

Het product is goed en dan ook echt goed. Echter de afspraak dat dit aan huis geleverd wordt is een HEEL stuk minder goed geregeld. Tot mijn verbazing kreeg ik bericht dat mijn bestelling de volgende dag, in mijn geval na het weekeind kon afhalen bij een servicepunt terwijl ik gewoon thuis was. Er was helemaal niet aangebeld om het af te leveren, maar rechtstreeks naar een afhaalpunt gebracht waar je het op kon halen. Dus het thuis bezorgen kan beter ofwel meteen laten bezorgen bij een afhaalpunt dan heb je de bestelling ook een dag eerder in huis.

Jos 25-12-2018

Snelle levering ..en perfecte bestelling ,beveel deze aan andere.zou daar weer bestellen

cynthia 25-12-2018

zeer snelle en correcte levering in België.
prijzen van parfums zijn goedkoper.

Walter Deijnne 25-12-2018

Deze webshop doet zijn naam
“Superwinkel” eer aan. Zeer vlotte levering. Makkelijke website. Meer dan goede informatie over het tijdstip van leveren . Goede prijs kortom een SUPERWINKEL.

Ronja 25-12-2018

Voor de eerste keer besteld en dat is een positieve ervaring. Goede prijs en vlotte levering.

Marja 25-12-2018

Deze winkel doet zijn naam eer aan SUPERWINKEL! Om 20.30 uur besteld en de volgende ochtend al in huis voor een SUPER prijs.

Adil Jouaher 24-12-2018

Super service.
Woord en daad.
Bedankt voor dat jullie t waar maken wat jullie verkopen zoals woord en daad.
Gr een super tevreden klant.

Ed 24-12-2018

Vlotte levering en scherpe prijzen! De doen wat ze beloven. Met recht een superwinkel!

Marieke 24-12-2018

Goede prijs, snelle levering en heerlijk luchtje ...ik kan deze webwinkel iedereen aanraden

De Clercq Erwin 24-12-2018

Gebruiksvriendelijke website ; overzichtelijk en een meer dan ruime keuze. Gemakkelijke betalingsmodaliteiten en een vlugge correcte levering. Een toppertje !!!

Rita 24-12-2018

Ik was voorheen niet bekend met deze winkel maar mijn eerste bestelling is goed bevallen.
Snelle en correcte levering en bovendien tegen een hele scherpe prijs, echt prima!

Strveb De Lange 24-12-2018

Eerlijk en betrouwbaar....vrees was ongegrond. Per mail werd alles duidelijk kenbaar gemaakt én het bestelde werd op correcte tijdstip afgeleverd, tevens in onberispelijke staat. Doen!

Rob 23-12-2018

Goede verhouding prijs/kwaliteit. Snelle levering. Motivering zit niet in de kwantiteit van de beoordeling maar in de kwaliteit.

Prijzen vergelijking met andere webwinkels 23-12-2018

Goede service van Superwinkel maar toch niet goedkoopste eerlijk gezegd.Ik hoop dat Superwinkel dat ook in de gaten houdt want concrettie is niet zo leuk.

Anita 23-12-2018

De levering was snel, echter op de dag van levering zag ik dat mijn bestelling 7€ goedkoper was, zeer onvriendelijk door de klantenservice geholpen .

B-Tognolli 23-12-2018

Dat jullie service top is en als jullie aangeven wanneer het pakket kom t is het er plus de prijs is goed een aanbeveling voor iedereen

Essie 23-12-2018

Duidelijke site met een heel groot aanbod. Goede en scherpe prijs voor geurtjes, snelle levering!

Jantine 23-12-2018

goeie prijzen voor topproducten en heel snelle service. Bestelprocedure is heel eenvoudig

Petra 23-12-2018

Ik had voor de deze shop gekozen omdat ik er het juiste keukenmix element had gevonden en ze
VVV kaarten aannamen. Info was goed en ik kreeg ook antwoord op mijn vraag bij ‘stel een vraag over dit product’. Alleen het antwoord was verkeerd nadat ik ook nog navraag had gedaan bij bosch zelf of de multimixer bij mijn type apparaat paste. Superwinkel dacht van niet en Bosch zei van wel. Dus ik heb hem toch besteld en hij was heel vlug geleverd de volgende dag. Dat was
Super. Ik vond alleen de enorme doos met enorm veel plastic wat jammer. Had ook kleiner gekund maar mss hadden ze even geen andere doos. Maar ik zou er wel nog een keer bestellen vanwege het snelle antwoorden en snelle leveren. Daarnaast moet ik ook wel zeggen mbt die type nummers voor de bosch keukenapparaten dat dit erg onduidelijk is, dus kan het ze bijna niet kwalijk maken

Barend 22-12-2018

Goede service! Redelijke prijzen en snelle levering. Zeker als je het vergelijkt met douglas of ici paris.

Marc 22-12-2018

Prima en snelle afhandeling ik ben zeer tevreden met het online shoppen bij superwinkel

Nicole 20-12-2018

Zateravond (15/12) bestelling geplaatst en maandagmorgend (17/12)om 10.30 al in mijn gekozen afhaalpunt gaan afhalen.

H van Dunschoten 19-12-2018

Goede begeleiding van het bestelde artikel.
Super snelle bezorging!!
Super winkel is super!!!
Verdiend een 10.

frankie 19-12-2018 Via de website gekocht

digitaal fotolijstje gekocht. aankooptraject gaat goed.
6 weken na verlopen van fabrieksgarantie gaat lijstje stuk. superwinkel geeft dan niet thuis. blijven zeggen dat fabrieksgarantie is verlopen, zoek het verder maar zelf uit. gaan voorbij aan het feit dat er ook een wettelijke garantie geldt. kortom laten consument in de steek
Officiële reactie van Superwinkel 19-12-2018

Beste meneer Van Manen,

De garantie van 24 maanden is inderdaad inmiddels ruim 2 maanden verlopen. Wij hebben aangegeven dat het probleem/defect vermoedelijk met de voeding te maken heeft en dat je een universele voedingskabel kunt gebruiken om de digitale fotolijst alsnog te kunnen gebruiken.

Superwinkel

m.lohr 18-12-2018

Heb de shop gekozen omdat ze een goede prijs hebben. Gekozen voor Opium black parfum en het is de echte parfum en geen nep. Na een paar uur ruik je hem nog. Krijg ook vaak de vraag welke parfum ik op heb. Ene dag besteld en de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden.

a. klerx 17-12-2018 Via de website gekocht

keurig, volgens afspraak, netjes en op tijd geleverd!!!!
duidelijke website en uitgebreide keuze voor iedere beurs!!

saatje123 17-12-2018 Via de website gekocht

Hier wil je niet meer voor naar de winkel! Zo duidelijk, simpel en handig! Veel keuze's, goede prijzen en snelle levering. Met deze kerst drukte gewoon de volgende dag netjes geleverd! Applaus!!

J.H 16-12-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd, en een goede prijs verhouding.
Erg tevreden met deze webshop.

Kristel an de breucker 16-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering topprodukt nergens anders was het te vinden...mooie website eb grote keuze

Angeline 16-12-2018 Via de website gekocht

Goede aanbiedingen, ook veel keus in cadeauverpakkingen. Goede en snelle service. Top, kan niet anders zeggen!

Roy Rotman 15-12-2018 Via de website gekocht

Kwam deze siti toevallig tegen en het product was duidelijk goedkoper dan de andere sites en het kwam gelijk vertrouwd over en dat was terecht super snel geleverd precies zoals belooft en netjes verpakt kortom wij kopen hier vast en zeker meer super bedankt mijn zoontje is heel blij met zijn tractor 😊

Roy Rotman 15-12-2018 Via de website gekocht

Manuel 14-12-2018 Via de website gekocht

Wat een snelle service rond 21.00 nog besteld in de hoop dat het goed komt.. En ja ik kan je nu al met zekerheid vertelle dat ze zich aan hun woord houden ongelofelijk hoe snel ze handellen gewoon top en ik raad ook iedereen aan je hier niet druk om te maken 👌👍 Het is onderweg en morgen kan ik het al op hale om 13.00 gewoon top dus.. Gewoon bestelle en je niet druk maken alles is goed geregeld bij dit bedrijf top..

Daniels Krista 13-12-2018 Via de website gekocht

Ben super tevreden met mijn bestelling!De site is heel overzichtelijk en maakt het bestellen dus gemakkelijk. De prijzen zijn lager dan dezelfde artikelen op andere sites,supersnelle levering!👍

C.J.Blankendaal 13-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met aantrekkelijke aanbiedingen en uitgebreid assortiment.
Vooralsnog bestel ik altijd toiletartikelen (eau de parfum ed.) omdat ik aan huis gebonden ben en met mijn scootmobiiel de plaatselijke parfumerie niet in kan. Bestelling wordt op tijd aangeleverd, kortom: niets op aan te merken!