superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 2042 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 492 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maura 07-03-2019

De prijs van het product dat ik had gekocht was echt nergens lager, daarbij het gemak in het bestellen vanaf mijn mobiel op vrijdagmiddag, zaterdag kon ik het al gebruiken. Super!

Super 06-03-2019

Alles is altijd tip top in orde !
Keurig verpakt !
En heel gemakkelijke site om te bestellen .. en heel vlug betaald .. en na 2-3 dagen je pakje al !! Toch super die superwinkel !!!!!

An 06-03-2019

Top! In de namiddag besteld en de ochtend erna ontvangen in België.
Goed verpakt. Heel tevreden.

Margo de Bruin 06-03-2019

Snelle bezorging, netjes verpakt, verder is het niet nodig om meer uitleg te geven, deze winkel komt zijn afspraken na, gewoon TOP......

Kelly Huysmans 04-03-2019

Makkelijke site en zeer goede prijs en snelle levering veel keuze en goede merken

Hanan Gazzal 03-03-2019

Zeer gebruiksvriendelijk website. Zeer overzichtelijk en qua prijs enorm concurrentieel. Zeer tevreden over de service. Pakketje was bedoeld als een cadeau en kwam zeer keurig en mooi ingepakt. Top service. En dit alles geleverd binnen de 24h. Dikke pluim. Hier spreekt een zeer tevreden klant.

Ramona 01-03-2019

Top product , bliksem aflevering , duidelijkheid en respecteren van afspraak

Arinevanj 27-02-2019

Via een vvv cadeaubon...mijn favoriete geuren Samsara en Pasha besteld.. gratis verzending tegen een geweldige prijs. De volgende dag het pakket al in huis.

Aart Van Veen 26-02-2019

Prima webwinkel werkt snel en simpel, levering Volgens afspraak. Dank je wel.

Karin 26-02-2019

De parfum was goedkoper dan in andere winkels. Als het dezelfde parfum is en ook nog eens dezelfde inhoud, dan vind ik dat wel belangrijk. De parfum werd snel geleverd! Ik ben erg tevreden over superwinkel.nl en heb hier reeds vaker gekocht.

J. 25-02-2019

Snelle levering, prima prijzen.
Ruime keuze mogelijkheden
Absolute aanrader

Adela 21-02-2019

Supersnelle en correcte levering. Bestelling lag de volgende dag in mijn afhaalpunt. Ik ben zeer
tevreden!

meylaers 19-02-2019

Snelle levering. Had aangegeven en betaald om de 2 producten te laten inpakken. Jammer genoeg was maar 1 product ingepakt. Dit was toch een teleurstelling.
Officiële reactie van Superwinkel 19-02-2019

Beste meneer of mevrouw,

Wat vervelend dat dit niet goed gegaan is. Dat is uiteraard niet de bedoeling, excuses hiervoor!

Heeft u hier al contact over opgenomen met onze klantenservice? We bieden u graag een passende oplossing.

Vriendelijke groet,
Superwinkel

Officiële reactie van Superwinkel 19-02-2019

Beste meneer of mevrouw,

Vriendelijke groet,
Superwinkel

Dilek Duyar 18-02-2019

Goede service. Direct een mail na bestelling enz. Alles was ook heel duidelijk.
Toppie !

Espresso expert 18-02-2019

Goede website, snelle levering( binnen 24 uur)
En wat ook belangrijk is een stuk goedkoper van Nespresso zelf.
Gekocht een nespresso expert.
Heerlijke en hete koffie, makkelijk instelbaar

Irene 17-02-2019

Goede communicatie (wanneer je je levering kan verwachten), nette levering.

Constance 16-02-2019

Makkelijke site.
Betrouwbaar.
Goed assortiment.
Goede betaal opties.
Super snelle levering.

Luc 14-02-2019

Zéér snelle en correcte levering. Dag 1 besteld in de late namiddag en de volgende ochtend rond 10 uur werd het pakketje bezorgd. Knap !

Opa Hans 14-02-2019

Door omstandigheden moest ik snel naar de winkel voor een bepaald kado, want ik moest het de volgende dag hebben. Bij geen enkele winkel in ons centrum hadden ze het artikel niet op voorraad. Dus zoeken op internet. Bij superwinkel.nl wel op voorraad, en de helft goedkoper, en de volgende morgen werd het bezorgd. Klasse.

van Tiggelen 13-02-2019

Goed product, zeer snelle levering, duidelijke website. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Lamim 13-02-2019

Supersnelle levering. Goede prijzen
Netjes verpakt. Ik zal hier zeker vaker bestellen

Top! 12-02-2019

Super tevreden nog nooit eerder zo een snele levering uur of 21 avond besteld volgend dag 12uur in huis 👌🏼 Zal vaker hier bestellen

Jinke 12-02-2019

Keurig tijdige levering en top dat je met VVV-bonnen kunt betalen! Was een leuke aanbieding.

Tjaart 12-02-2019

De diesel is hier lekker goedkoop en nog goed ook. De levering was erg snel.
Alles is bij deze winkel echt TOP.

Leila 10-02-2019

Heel toevallig ben ik deze shop online tegengekomen op zoek nr CLICS vr mn zoontje. Nam een kijkje via de link en kwam als goedkoopste uit de bus waarop ik gn moment heb getwijfeld om de 25 in 1 box te bestellen. Een goed uurtje later kreeg ik al een mail dat ze mn pakketje hadden ingepakt. Enkele uren later had ik mn track and trace code al. Allemaal zo vlotjes en de volgende dag stond de postbode 's morgens al aan de deur. Geweldige ervaring dus met Superwinkel.nl. Mn 5-jarig zoontje kwam thuis van school en was superhappy dat zn verrassing stond te wachten. Van mij dus een dikke 10 op alle gebieden van bestelling tot levering. Doe zo verder en hier een vaste klant erbij. Grtjs vanuit België 😉

Karin 10-02-2019

Voor de 1e keer hier een bestelling gedaan. Supersnelle levering. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe geur. Ik had eerst wat twijfels nav enkele reacties dat de geuren niet echt zouden zijn. Maar die mening deel ik niet

Peggy 07-02-2019

Goedkoper dan andere winkels. (wat betreft mijn bestelling) Vlot verloop van de bestelling. Snelle levering. Bestelling goed verpakt. Dus alles top.

JVR 06-02-2019

Ongelijke prijs / kwaliteitsverhouding. Als je vergelijkt met andere webshops is er een groot verschil. Aanrader.

an vanrillaer 04-02-2019

was makkelijk, goedkoper dan ergens anders en belofte van levering perfect nagekomen

Marieke 02-02-2019

De beste prijs voor het product, zeer snelle levering( zoals beloofd de volgende dag in huis) en goede updates. (vwb verzenden )

Nol van den Berg 31-01-2019

Super vlotte perfecte aflevering, en heel blij met het artikel, doet wat hij beloofd

Roger 29-01-2019

De meeste parfums zijn een stuk goedkoper dan in de winkel, helaas geldt dit niet voor iedere parfum maar dat is geen ramp. De levering is ook snel, top dus!

erria 29-01-2019

Heerlijke geuren voor een heel schappelijke prijs. Snelle en juiste levering.

Stephany Van Minde 29-01-2019

Een overzichtelijke website met goede korting. Je kan je bestelling snel en gemakkelijk plaatsen en de levering is evenals super snel!

risaldy 29-01-2019

1e keer dat ik via deze webwinkel een aankoop heb gedaan, de levering was een dag later omdat er een sorteerprobleem was. product is goed aangekomen

Rowdy 28-01-2019

Ik heb de bestelling zeer snel gekregen. Werd perfect op de hoogte gehouden waar mijn bestelling zich bevond.
Bij mijn vorige bestellen was dat ook al zo. Had toen ook per abuis 2x besteld en dezelfde dag werd mijn geld voor de dubbele bestelling al terug gestoord.

Ing 27-01-2019

Via een collega op jullie site gekomen. Wat een toffe site en prima prijzen. En een waanzinnig snelle levering. Top .

Jet 26-01-2019

Prima aanbiedingen!
De bestelling is snel en correct uitgevoerd.
Helemaal tevreden.

Karin 26-01-2019

Ik was blij verrast vanwege de prijs, Superwinkel was voor mij nog onbekend en dus was ik in eerste instantie wat voorzichtig. Er waren zoveel positieve ervaringen, wat me vertrouwen gaf. En dat heeft Superwinkel ook waargemaakt. De site geeft duidelijke en overzichtelijke informatie en een snelle levering!

Jopie 22-01-2019

Snelle levering . Zoals op de site wordt aangegeven. Prima en duidelijke website.

Carin 21-01-2019

Mooie website. goede producten, lage prijzen, prima service m.a.w. echt een aanrader.

Anita 21-01-2019

Makkelijke site, supersnelle bezorging en de prijzen van met name gerenommeerde parfum merken liggen veel lager dan bij een parfumerie. Fijn dat ik deze site ontdekt heb, ik weet wel waar ik voortaan mijn luchtjes bestel.

Suus 20-01-2019

Ik kende superwinkel nog niet, dus bij de eerste aankoop gekozen voor afterpay, altijd fijn dat dit kan en geeft vertrouwen! De bestelling werd keurig bevestigd en volgens afspraak volgende dag bezorgd. En ook nog eens stukken goedkoper dan andere aanbieders! Was de eerste, maar zeker niet laatste bestelling bij Superwinkel.nl!!

Huys Martine 17-01-2019

Snelle levering.Goed verpakt.Zeer tevreden met de parfum.Al verschillende soorten parfums besteld 'zoals Miller Winch en Patchoeli

Jeanne Koekhoven 16-01-2019

Zijn van hun woord s'avonds bestelt volgende dag geleverd afleveraar heel vriendelijk zelfs tot boven gebracht

amspra 15-01-2019

Het is inderdaad een super winkel. De parfum die ik besteld heb, had een hele gunstige prijs. Het bestellen ging super gemakkelijk en de bezorging super snel. 's Avonds besteld, de volgende morgen bezorgd. Wat wil je nog meer! Bedankt, mijn dochter was heel blij met het cadeautje.

Heidi 14-01-2019

Voordelig geprijst en snelle levering. Wel heel jammer dat van de twee bestelde flacons gezichtsreiniging er eentje heeft gelekt, omdat de dop niet goed vastgedraaid zat.
Voordeel van de twijfel; ik zou er best opnieuw iets bestellen.

Lizzy Berkers 12-01-2019

Ik heb deze site gekozen omdat hij het goedkoopste was! Dit is zeker positief, ik vond de levering enorm goed! Enorm snel ook ik was er heel blij mee, dit heb ik ook in een mail gezet toen mijn product geleverd was. De mails die ze sturen zijn ook enorm duidelijk en snelle reactie! Ik raad anderen de site zeker aan! Onder andere mijn zus al gedaan!

Mjtje 09-01-2019

Volgende dag al geleverd, super winkel is super, doen wat ze beloven. Netjes verpakt. Duidelijke website. Overzichtelijk.

Bennie 08-01-2019

Super goede service. Product besteld en de volgende dag, in leuke kadoverpakking ontvangen. Super tevreden over Superwinkel.nl.