superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 489 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erwin 21-08-2019

Goede prijs en we kregen het pakketje de volgende dag binnen. Zou nog een keer bestellen bij superwinkel

Sophia 21-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prachtige aanbiedingen.
En ....! Zo blijkt voor de zeer vlotte en nette manier van afhandelen.
Besteld en inderdaad volgende dag in huis
Super blij mee waar ik voor 1 product betaal ontvang je hier dus 2 van diezelfde producten voor met een paar euro verschil.
Echt aan te raden.

Sonja 21-08-2019

Heel duidelijke website. Goede info over levertijd etc. Prima (eerste) ervaring !

l.v.gils 21-08-2019

Reuze snelle levering. Was buitengewoon verrast. Kan het iedereen aanbevelen.

Annette 20-08-2019

Alles snel afgehandeld, jij hoeft geen account aan te maken, geen gedoe met wachtwoorden 😁

Juliana 20-08-2019

Duidelijke site, vlotte manier van bestellen, snelle levering, houden zich aan de afspraak.

Bert 19-08-2019

Echte merken goedkoper dan taxfree . Eerst had ik mijn twijfels voor deze prijzen, maar het is top.

cor heessels 19-08-2019

iets online besteld, was het goedkoopst en volgende dag al binnen en dat was ook goed gegaan met track & trace

Jan durkstra 19-08-2019

Dik tevreden , precies wat we zochten voor de juiste prijs . Kleindochter is super gelukkig met haar kinderwagen ! Uitstekende communicatie en levering op tijd ! Topper 😥

Sander 19-08-2019

Prima shop volgende dag in huis en laagste prijs welke ik ben tegengekomen.

Ad Timmermans 18-08-2019

Goedeavond gewoon netjes geholpen het juiste product en prijs ik ben tevreden.

Anke 17-08-2019

Wat een goede service ,zo supersnel en accuraat met de afwikkeling van de aankoop.
Kan menig internetshop nog een voorbeeld aan nemen. Petje af en ga vooral zo door. Ik zal zeker vaker hier komen shoppen.

Rieke 17-08-2019

Ik heb gekozen voor Superwinkel omdat het parfum dat ik wou op hun website aan de meest voordelige prijs werd aangeboden. Mijn bestelling werd vlot en snel verzonden binnen de beloofde termijn. In tussentijd kreeg ik echter het desbetreffende parfum onverwachts cadeau waardoor ik genoodzaakt was mijn bestelling terug te sturen. Superwinkel heeft zonder problemen, vlot en snel de retourzending verwerkt en mijn geld stond binnen de twee werkdagen opnieuw op mijn bankrekening. Enkel jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Hoe dan ook, ik ben erg tevreden.

JP 15-08-2019

Snelle en nette levering. Laat besteld, vroeg in huis. Product omschrijving was ook prima in orde

Luc Vanpoucke 15-08-2019

Heb deze shop gekozen naar aanleiding van de prijs van het aangekochte product. De site voldeed aan alle verwachtingen qua gebruiksvriendelijkheid. Alles verliep vlot van het begin tot het einde.
Ook de levering verliep zoals gemeld werd.

Heidi 15-08-2019

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, snelle levering, alles loopt gesmeerd!!! SUPER

Blije klant 15-08-2019

Top winkel! Ik zocht op een vrij dure parfum.. En kwam hier op terecht. Eerst wist ik niet zeker of het echt was omdat het veel scheelde met de prijs vergeleken bij andere winkels. Ik heb er toch voor gekozen om hem te bestellen. Kreeg netjes een email dat deze was bevestigd. Ik kreeg ook track & trace erbij.. De volgende dag kwam die al binnen, datum en tijd stond erbij. Prima verpakt, niks kapot gegaan. Nogmaals top winkel!

Fransen 14-08-2019

Goeie prijzen en supersnelle service. Ik heb het laten inpakken en dat was ook een feestje om te zien. Top!

Emre Yildiz 13-08-2019

Goed overzichtelijk. Goede acties soms met de prijzen. Meestal goed aangevulde voorraad.

Hilda 12-08-2019

Super snelle levering. Je krijgt gelijk een mail over je bestelling en wanneer de bestelling afgeleverd word. Je krijgt ook gelijk antwoord en dat alles in orde is en de betaling goed is ontvangen.

Cedric 11-08-2019

Topprijs voor parfum (55% goedkoper dan in winkel!). Geloofde het eigenlijk niet, dacht dat het fake was maar zijn echte producten! En beloofde leveringstijd nagekomen! Mooi zo!

andries 11-08-2019

het product kwam goed aan en was er zelfs eerder dan het stond aangegeven via track en trace.
het was goed verpakt en het product was onbeschadigd aangekomen.

het zeker een aanbeveling om daar meer te bestellen.

Henk 10-08-2019

Erg prettige shop, enorme keus in b.v.cosmetica ,makkelijk betalingsysteem en zeer snelle levering

Mariska 09-08-2019

Goede en snelle levering . ruim assortiment . kan het iedereen aanraden.
Top

I Bijl 08-08-2019

Snelle reactie en ontvangst van het bestelde artikel. Artikel prima verpakt

Annemiek Bilstra 08-08-2019

De winkel heet met recht superwinkel!
Producten zijn op de site makkelijk te vinden, de betaling is duidelijk en vervolgens wordt je goed op de hoogte gehouden waar het door jou bestelde product zich bevindt binnen het aanmeld,sorteer en leveringsmoment.
De levering wordt bezorgd conform de afspraak.
Een aanrader!

Van Dycke 08-08-2019

Super rapide et grand choix de produits pour un prix parfois plus que super.

N. NAGEL 07-08-2019

ik vind een leuk webwinkel omdat alles woord goed en op tijd bezorgd . de verpakking heel netjes .SUPER .

Lidy 07-08-2019

Makkelijk ,snel en overzichtelijke site.
Bestellen is eenvoudig en levering supersnel

Ellis 07-08-2019

Naast dat de site het product als goedkoopst aanbood, was de snelle verzending helemaal top! Vrijdag avond besteld, zaterdag ochtend keurig bezorgd.

Lex 06-08-2019

Goedkoop, snelle levering en is precies zoals je het zelf zou doen qua klantbehandeling.

Jolanda 06-08-2019

Eerste keer wat besteld.... Zou het iedereen aanbevelen, andere dag in huis.... Goede levering.

Philo 06-08-2019

Ik wou een nieuwe speelgoed voor de kids en ging googlen...bij Superwinkel vond ik wat ik zocht en vergeleken met andere winkels was het goedkoper....dus gelijk besteld en had het ook snel in huis....kids zijn er helemaal blij mee

Pip 04-08-2019

Geweldige service. Ik had het verkeerde besteld en betaald. De bestelling werd geannuleerd en mijn geld terug gestort. Levering van mijn nieuwe bestelling binnen 2 dagen.

Harold 02-08-2019

Was makkelijk bestellen en snel in huis en je wordt goed op de hoogte gehouden top winkel .

Willy 01-08-2019

Kende Superwinkel.nl niet. Bij het zoeken naar een afscheidscadeau voor onze collega kwamen we uit op de site van Superwinkel.nl. De Fitbit die we zochten was op voorraad en direct leverbaar. Ook was de Fitbit voordeliger dan op andere sites. Onze Fitbit moest aan diverse eisen voldoen en dat was goed uit de informatie bij het artikel te halen. Op vrijdagmorgen besteld en betaald. Ik heb gekozen om het pakketje op te halen bij een DHL afleverpunt waar ik het zaterdagmiddag na 13.00 uur al kon ophalen. Top👍
Nu het cadeau nog geven aan de vertrekkende collega. Hier zijn we niet blij mee😭

Esther 31-07-2019

Erg tevreden over de snelle levering van de aankoop, overzichtelijke, duidelijke website èn het prijsvoordeel t.o.v. andere sites (bv. bol.com). Want tsja.... we zijn nu eenmaal Nederlanders ;)

Inge 30-07-2019

Zeer snelle en correcte service!
‘s avonds bestelling geplaatst en ‘s morgens reeds geleverd. Top!

Petra Kok 30-07-2019

Zeer goede webshop. 100% originele geuren, veel goedkoper dan bij andere aanbieders. Je
krijgt wat er beloofd wordt op de site. Hele snelle levering, geuren worden zeer goed verpakt. Echt heel blij met mijn geur. Ik beveel deze shop echt aan. Zeer betrouwbaar.

Tim Johnstone 30-07-2019

Omdat deze winkel meer dan een email adres is, had ik vertrouwen in dat het een echte product zou zijn voor een voordelig prijs die vlot geleverd werd. Echt een Superwinkel!

Sandra 29-07-2019

Superwinkel is dus ook echt een superwinkel. Zeer ruime keus. En gelukkig mijn favo geurtje. Dus een blij ei 🤣😂🤣. En de levering.... toet toet ..super snel.
Jullie hebben een klant erbij 👍👍🎈🎈

Sabine zwaan 29-07-2019

Zeer snelle levering van mijn parasol ware het niet dat ik een grijze had besteld en een witte geleverd kreeg beetje jammer als het 38 graden is dan stuur je hem ook niet terug ik krijg 12,50 terug gestort voor t ongemak moet t nog ff zien !

Ivdb 28-07-2019

Snelle levering, goede communicatie, veel keus en scherpe prijzen. Ik kende deze winkel nog niet, maar ik ben blij verrast. Hier ga ik vaker shoppen.

Odette 28-07-2019

Het geurtje dat ik wilde hebben, was bij jullie het goedkoopste en supersnelle levering met goede en duidelijke emails over de bezorging.

René 28-07-2019

Goede service. Makkelijk te bestellen was het product. Concurrerende prijzen. Ook de afhandeling en de communicatie ervancwas gewoon goed!

Jeroen Haarmann 26-07-2019

Duidelijke site en bestelling altijd snel binnen.
Met zekerheid winkelen dus!
TOP!

Reinie 25-07-2019

Zoals vorige keren óók met deze bestelling zeer tevreden, netjes ingepakt en bezorgd, máár vooral de prijzen bij SUPERWINKEL zijn zeer voordelig..." ik ben fan van Superwinkel"

Lovke 24-07-2019

Zoals altijd heel tevreden
prijs versus kwaliteit , 100%
service is optimaal
Heel snelle levring

Yvonne 23-07-2019

Ze leveren snel, de geuren zijn prima verpakt en het zijn de originele geuren. Ook de prijzen zijn zeer scherp. Kortom een perfecte winkel om je geurtjes te kopen.

c 23-07-2019

ik heb nog niet zo vaak hier besteld maar tot nu toe heel tevrede over hoe de site is hoe te bestellen en hoe snel ik het heb ontvangen.