superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 510 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

erg ontevreden klant 08-04-2019

Echt teleurgesteld in de service van deze web winkel, geen aanrader!
Had per ongeluk verkeerde artikel besteld (stond erg onduidelijk plaatje op site..) toen ik wilde ruilen voor juiste artikel weigerden ze dit. Dus 60 euro weg gegooid..
Ik heb het idee dat Superwinkel.nl alleen de positieve reviews op hun site plaatst, ja zo kan iedereen tevreden klanten veinzen.. wat een shit service heeft deze "Superwinkel"
Officiële reactie van Superwinkel 09-04-2019

Beste meneer/mevrouw,

Omdat je je review anoniem plaatst, weten we niet over welke bestelling dit gaat. Retourneren en ruilen is echter geen probleem, zolang wij het product nog gewoon opnieuw kunnen verkopen.

In het geval van een parfum kunnen en mogen wij een geopend product niet meer opnieuw verkopen. De waardevermindering van het product is daarom 100% als de verpakking is geopend en als het product is gebruikt.

Helaas. Gelukkig is altijd al aan de buitenkant te zien om welke geur het gaat en of het een eau de toilette of eau de parfum betreft. Openen is dus niet nodig om te kunnen zien of je het het juiste product hebt ontvangen.

erg ontevreden klant 12-04-2019

Dit is een volstrekte drogrede...aan het doosje was niet te zien om welke parfum van het desbetreffende merk het ging..”Superwinkel” geeft op hun site gewoon geen volledige product informatie... je hebt de geur in eau de toilette en in aftershave, dat maakt voor het type geur verder niets uit.. na ontvangst maakte ik vervolgens niets vermoedend doosje open en zag tot mijn verbazing de verkeerde parfum erin zitten dan heb ik toch gewoon recht om te mogen ruilen? Ik koop ieder geval nooit meer bij dit rot bedrijf wat een shit klanten service...

Officiële reactie van Superwinkel 12-04-2019

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben geen idee om welke bestelling dit gaat. Als een verkeerd product is geleverd, mag er uiteraard kosteloos geruild worden.

Hans Heijmans 02-04-2019

Heb half vorige week een geurtje besteld van Zadig en Voltaire. Na het openen van het flesje gaf deze een flauwe snel vervlogen geur welke in geen enkel opzicht voldoet aan het origineel wat ik nog in huis heb. De geur wijkt sterk af en vervliegt op tijd van niets. Hun ,,klantenservice,, welke door een zekere ..... wordt bemand schrijft alleen onzin en verschuilt zich achter alles smoesjes die je maar kunt bedenken . Ben stellig van mening dat het om nep handelt. Vroeg om een oplossing maar geven niet thuis. Het bedrag is me te laag om hier veel stres over te maken maar koop hier nooit meer iets .
Officiële reactie van Superwinkel 03-04-2019

Beste Hans,

We vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent over de geur, maar we vinden het ook vervelend dat je ons beschuldigt van de verkoop van namaak!

We verkopen uitsluitend A-merk producten die afkomstig zijn van de merken zelf, dus we voelen ons nogal beledigd dat je dit nu zowel op Kieskeurig, Kiyoh, Klacht.nl en Ervaringen.nl rondbazuint, terwijl je zelf aangeeft dat je het bedrag te laag vindt om hier stress over te maken.

Je hebt twee collega's van onze klantenservice gesproken en die proberen je uit te leggen dat het parfum afkomstig is van Zadig & Voltaire zelf en dat het een verse geur betreft en dat dat dus betekent dus dat dit de geur is zoals het merk het op dit moment produceert.

We hebben het idee dat je niet geholpen wilt worden, maar als we nog iets voor je kunnen doen, neem dan opnieuw contact op met onze klantenservice.

hans 27-03-2019

duidelijke en gemakkelijke site en je kan het ook nog mooi laten inpakken .keurig verzorgd en stipt op tijd.

Theatralala 24-03-2019

Supersnel, supergoedkoop, dus gewoon SUPER!!!
Ben dus superblij met deze superleuke aanbieding van een superparfum van Victor&Rolf Flowerbomb 100 ml

S6694 23-03-2019

Voor 22:00 uur besteld morgen thuis, Super snelle bezorging! De prijzen zijn lager dan andere winkels! Producten zijn altijd op voorraad en nooit uitverkocht!

G.M.Wiehle 22-03-2019

Super service en zeer snelle levering. De prijs kwaliteit verhouding is ook super en tot slot de verpakking,deze is ook super.

Jacques D 21-03-2019

Prima en zéér snelle levering alles conform bestelling aanbevelenswaardig, wellicht tot volgende bestelling.

Linda 18-03-2019

Super snel en duidelijk, goed assortiment, fijne kortingen! Hele snelle levering en netjes verpakt!

Sharon 17-03-2019

Prima kwaliteit en een supersnelle levering. Echt Top! Zeer goed ingepakt ook.

Marja 16-03-2019

Super snelle correcte bezorging. Aanrader voor iedereen. Zeer tevreden. Zorgvuldig ingepakt.

Selma 16-03-2019

Een goede vlotte service en bezorging ook op tijd en correct.
Zeker aan te bevelen!
Mijn favoriete parfum hadden jullie wel!
Erg blij mee ook met de prijs

deja 14-03-2019

website heel overzichtelijk, correcte prijzen, de dag nadien reeds geleverd

Martine 11-03-2019

duidelijke en gebruiksvriendelijke website - gekocht product (eau de parfum Chloe) zeer scherp geprijsd - vlotte levering dag na bestelling - top!!!

Zonnetje 11-03-2019

Overzichtelijke webshop met verrassend aanbod, mooie merken en scherpe prijzen! Track and trace werkte goed en ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis.

Malika 09-03-2019

Snelle bezorging.
Heel correct prijs vergelijking best veel voordelen .
Duimpje omhoog👍

Maura 07-03-2019

De prijs van het product dat ik had gekocht was echt nergens lager, daarbij het gemak in het bestellen vanaf mijn mobiel op vrijdagmiddag, zaterdag kon ik het al gebruiken. Super!

Super 06-03-2019

Alles is altijd tip top in orde !
Keurig verpakt !
En heel gemakkelijke site om te bestellen .. en heel vlug betaald .. en na 2-3 dagen je pakje al !! Toch super die superwinkel !!!!!

An 06-03-2019

Top! In de namiddag besteld en de ochtend erna ontvangen in België.
Goed verpakt. Heel tevreden.

Margo de Bruin 06-03-2019

Snelle bezorging, netjes verpakt, verder is het niet nodig om meer uitleg te geven, deze winkel komt zijn afspraken na, gewoon TOP......

Kelly Huysmans 04-03-2019

Makkelijke site en zeer goede prijs en snelle levering veel keuze en goede merken

Hanan Gazzal 03-03-2019

Zeer gebruiksvriendelijk website. Zeer overzichtelijk en qua prijs enorm concurrentieel. Zeer tevreden over de service. Pakketje was bedoeld als een cadeau en kwam zeer keurig en mooi ingepakt. Top service. En dit alles geleverd binnen de 24h. Dikke pluim. Hier spreekt een zeer tevreden klant.

Ramona 01-03-2019

Top product , bliksem aflevering , duidelijkheid en respecteren van afspraak

Arinevanj 27-02-2019

Via een vvv cadeaubon...mijn favoriete geuren Samsara en Pasha besteld.. gratis verzending tegen een geweldige prijs. De volgende dag het pakket al in huis.

Aart Van Veen 26-02-2019

Prima webwinkel werkt snel en simpel, levering Volgens afspraak. Dank je wel.

Karin 26-02-2019

De parfum was goedkoper dan in andere winkels. Als het dezelfde parfum is en ook nog eens dezelfde inhoud, dan vind ik dat wel belangrijk. De parfum werd snel geleverd! Ik ben erg tevreden over superwinkel.nl en heb hier reeds vaker gekocht.

J. 25-02-2019

Snelle levering, prima prijzen.
Ruime keuze mogelijkheden
Absolute aanrader

Adela 21-02-2019

Supersnelle en correcte levering. Bestelling lag de volgende dag in mijn afhaalpunt. Ik ben zeer
tevreden!

meylaers 19-02-2019

Snelle levering. Had aangegeven en betaald om de 2 producten te laten inpakken. Jammer genoeg was maar 1 product ingepakt. Dit was toch een teleurstelling.
Officiële reactie van Superwinkel 19-02-2019

Beste meneer of mevrouw,

Wat vervelend dat dit niet goed gegaan is. Dat is uiteraard niet de bedoeling, excuses hiervoor!

Heeft u hier al contact over opgenomen met onze klantenservice? We bieden u graag een passende oplossing.

Vriendelijke groet,

Officiële reactie van Superwinkel 19-02-2019

Beste meneer of mevrouw,

Vriendelijke groet,

Dilek Duyar 18-02-2019

Goede service. Direct een mail na bestelling enz. Alles was ook heel duidelijk.
Toppie !

Espresso expert 18-02-2019

Goede website, snelle levering( binnen 24 uur)
En wat ook belangrijk is een stuk goedkoper van Nespresso zelf.
Gekocht een nespresso expert.
Heerlijke en hete koffie, makkelijk instelbaar

Irene 17-02-2019

Goede communicatie (wanneer je je levering kan verwachten), nette levering.

Constance 16-02-2019

Makkelijke site.
Betrouwbaar.
Goed assortiment.
Goede betaal opties.
Super snelle levering.

Luc 14-02-2019

Zéér snelle en correcte levering. Dag 1 besteld in de late namiddag en de volgende ochtend rond 10 uur werd het pakketje bezorgd. Knap !

Opa Hans 14-02-2019

Door omstandigheden moest ik snel naar de winkel voor een bepaald kado, want ik moest het de volgende dag hebben. Bij geen enkele winkel in ons centrum hadden ze het artikel niet op voorraad. Dus zoeken op internet. Bij superwinkel.nl wel op voorraad, en de helft goedkoper, en de volgende morgen werd het bezorgd. Klasse.

van Tiggelen 13-02-2019

Goed product, zeer snelle levering, duidelijke website. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Lamim 13-02-2019

Supersnelle levering. Goede prijzen
Netjes verpakt. Ik zal hier zeker vaker bestellen

Top! 12-02-2019

Super tevreden nog nooit eerder zo een snele levering uur of 21 avond besteld volgend dag 12uur in huis 👌🏼 Zal vaker hier bestellen

Jinke 12-02-2019

Keurig tijdige levering en top dat je met VVV-bonnen kunt betalen! Was een leuke aanbieding.

Tjaart 12-02-2019

De diesel is hier lekker goedkoop en nog goed ook. De levering was erg snel.
Alles is bij deze winkel echt TOP.

Leila 10-02-2019

Heel toevallig ben ik deze shop online tegengekomen op zoek nr CLICS vr mn zoontje. Nam een kijkje via de link en kwam als goedkoopste uit de bus waarop ik gn moment heb getwijfeld om de 25 in 1 box te bestellen. Een goed uurtje later kreeg ik al een mail dat ze mn pakketje hadden ingepakt. Enkele uren later had ik mn track and trace code al. Allemaal zo vlotjes en de volgende dag stond de postbode 's morgens al aan de deur. Geweldige ervaring dus met Superwinkel.nl. Mn 5-jarig zoontje kwam thuis van school en was superhappy dat zn verrassing stond te wachten. Van mij dus een dikke 10 op alle gebieden van bestelling tot levering. Doe zo verder en hier een vaste klant erbij. Grtjs vanuit België 😉

Karin 10-02-2019

Voor de 1e keer hier een bestelling gedaan. Supersnelle levering. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe geur. Ik had eerst wat twijfels nav enkele reacties dat de geuren niet echt zouden zijn. Maar die mening deel ik niet

Peggy 07-02-2019

Goedkoper dan andere winkels. (wat betreft mijn bestelling) Vlot verloop van de bestelling. Snelle levering. Bestelling goed verpakt. Dus alles top.

JVR 06-02-2019

Ongelijke prijs / kwaliteitsverhouding. Als je vergelijkt met andere webshops is er een groot verschil. Aanrader.

an vanrillaer 04-02-2019

was makkelijk, goedkoper dan ergens anders en belofte van levering perfect nagekomen

Marieke 02-02-2019

De beste prijs voor het product, zeer snelle levering( zoals beloofd de volgende dag in huis) en goede updates. (vwb verzenden )

Nol van den Berg 31-01-2019

Super vlotte perfecte aflevering, en heel blij met het artikel, doet wat hij beloofd

Roger 29-01-2019

De meeste parfums zijn een stuk goedkoper dan in de winkel, helaas geldt dit niet voor iedere parfum maar dat is geen ramp. De levering is ook snel, top dus!

erria 29-01-2019

Heerlijke geuren voor een heel schappelijke prijs. Snelle en juiste levering.

Stephany Van Minde 29-01-2019

Een overzichtelijke website met goede korting. Je kan je bestelling snel en gemakkelijk plaatsen en de levering is evenals super snel!

risaldy 29-01-2019

1e keer dat ik via deze webwinkel een aankoop heb gedaan, de levering was een dag later omdat er een sorteerprobleem was. product is goed aangekomen