superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 555 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert 26-01-2021

Heel erg tevreden. Goede site. Gekregen wat er besteld is. Tijdens de verzending goed op de hoogte gehouden waar het pakket was.

C.Deerns 25-01-2021

Grote keuze in dames en heren parfums ,goede prijzen ,vlotte bestelling. Dik tevreden

Mascha 24-01-2021

De volgende dag al in huis, super snelle levering dus. Goede communicatie en netjes verpakt. Goedkoper dan andere vergelijkbare sites dus helemaal
Top!

Ed 23-01-2021

Top site/winkel met snelle levering en service! Goede betaalmogelijkheden. En top merken.

Petra 21-01-2021

Ik ben zeer tevreden over prijs / kwaliteit verhouding. Daarnaast een zeer snelle service( s avonds besteld en de volgende dag in hus)
Voor mij zeker de moeite waard om vaker een bestelling te plaatsen

Scarlett 20-01-2021

Snelle levering, artikel was voordelig en ik kon achteraf betalen wat ik erg prettig vind

vintage55 19-01-2021

Fantastische prijzen in verhouding tot andere aanbieders en snelle levering. Daar word je echt blij van.

Bert 19-01-2021

Goede prijs/kwaliteitverhouding en zelfs in deze tijd:vandaag besteld, morgen in huis. SUPER, Superwinkel!

Yvonne 19-01-2021

Mijn lievelings luchtje gekocht voor een ongelooflijke prijs. Daarnaast een snelle levering.

Marjolein 18-01-2021

Een heel overzichtelijke website waarbij je makkelijk tot je keuze kunt komen. De aantrekkelijke prijs maakt dat je ruimschoots een heerlijke geur.kunt kiezen!!
De levering verloopt snel.en correct, zeker voor herhaling vatbaar. Ik zou deze winkel iedereen aanbevelen.

Elke 18-01-2021

Snelle levering, klantvriendelijke website!
Parfum zelf is zoals die moet zijn! En meevaller is de economische prijs!

Sanae 12-01-2021

Snel gekozen en super snel geleverd ! Echt top! En goedkoper als in de parfum winkels.

Erwin 08-01-2021

Vandaag besteld morgen in huis zou ik niet op rekenen, als ze dat weglaten zou het goed zijn, maar verder is het een prima site met duidelijke info over een parfum of wat dan ook, aantrekkelijke aanbiedingen, bezorging met DHL dus dat zit wel goed, dus een 8 als beoordeling, Verder weet ik er weinig over te zeggen, geen klachten verder

Henry 06-01-2021

Retour is geweigerd omdat zij beweren dat deze geopend is geweest echter heb ik de falcon nooit geopend en retour gestuurd hoe ik deze ook ontvangen heb.
Als antwoord kreeg ik : We verkopen enkel en alleen nieuwe en ongebruikte producten.
Het is dus onmogelijk dat u deze flacon zo heeft ontvangen. Nou blijkbaar verkopen ze dus wel degelijk gebruikte producten aangezien ik er 1 ontvangen heb.

Marc Lambrechts 04-01-2021

Een zeer overzichtelijke online webwinkel met een heel ruim assortiment met producten tegen een hele goede prijs.

Eddy 04-01-2021

Leuke webshop , vele koopjes , goede feedback en supersnel geleverd .
Doe zo voort !

frankie 02-01-2021

levering zoals voorzien en op het juiste uur. correcte verpakking. goed product.

Cees 02-01-2021

Hele overzichtelijke online winkel.
Met scherp geprijsde luchtjes voor hem/ haar. Ook diverse verzorgingsproducten.
Artikelen worden goed omschreven en zijn vaak voordeliger dan bij andere winkels.
Ook de levering is echt snel en goed.

Rose 02-01-2021

Het product dat ik besteld had was op deze site vele male voordeliger. Verder hebben ze een snelle levering. Service is in orde en alles ging zoals je zou willen.

Greet porte 02-01-2021

Prima heel snel in huis. Ik zou dit aanbevelen. Aan andere mensen. Zou zo weer bestellen bij julie

Wiel Smeets 01-01-2021

Dag na bestelling reeds geleverd. Zou eigenlijk pas een dag later zijn.
Ik was heel erg verbaasd. Ik denk dat ik mijn parfum in de toekomst altijd bij Superwinkel bestel.

Frank 01-01-2021

Zondag in de middag besteld, maandag ontvangen. Prima snelle levering.
Zeer goede prijs - kwaliteit verhouding!

Mary 01-01-2021

Kwam jullie tegen bij het zoeken maar een bepaald parfum, makkelijk te vinden en te bestellen, snelle service ( de volgende dag in huis) goed verpakt en afgewerkt, een dikke 10. 👍😊

Herman 31-12-2020

Makkelijke aankoop en goeie prijs! Het werd niet de volgende dag bezorgd maar de dag erna en dat kwam waarschijnlijk door de vervoerder met de kerstdrukte.

Ilona 31-12-2020

Voor het eerst een geurenset bij jullie besteld op
22-12jl en gewoon op 24-12 ondanks alle drukte al in huis..!
Super tevreden!

Pluisje 30-12-2020

Een last minute ingeving om wat goede parfum aan te kopen.
Minder dan 24 uur later werd dit reeds geleverd.
Prima verpakt en uitstekend geleverd.

SanniePannie 30-12-2020

Nog nooit iets besteld hier,
Maar nu de winkels dicht zijn, kwam ik uiteindelijk hier terecht, en ondanks de idiote kerstdrukte , perfecte levering en keurig op tijd in huis.
Hele maal top!
Aanrader

Charlotte 29-12-2020

Snelle levering , stukken goedkoper ,reageren snel en netjes .Zeer tevreden !!!

Jos 29-12-2020

Heel prettige site om te shoppen en veel veel keus. Super producten gekocht voor zeer scherpe prijs

Nel van der Vliet 29-12-2020

prima levering over het algemeen goed nu door de kerstdagen iets vertraagt maar dat is te begrijpen.

Iris 29-12-2020

Goede website, jammer dat de bestelling voor obs niet tijd geleverd kon worden. Keurig netjes super snelle annulering en snelle terugbetaling.

Ingrid 29-12-2020

Ondanks de drukte is het toch na 5 dagen geleverd. Mooi verpakt. Super tevreden mee. Zeker weer bestellen.

Super deal voor de echte parfum 29-12-2020

Geweldige ervaring met superwoonwinkel. Heb mijn parfum black opium voor een goede prijs bij hun gekocht. En nog eens lippenstift met een zakparfumpje gratis erbij. Dit was een super deal. En ook nog de echte parfum. Geen nep. Super bedankt!

Mariëlle 28-12-2020

Ik had 3luchtjes besteld waar ze meerdere aanbiedingen voor hadden qua inhoud boven 30euro gratis verzending en zelfs de paco rabanne die tot 6dagen zou duren was er 1dag voor kerst.ik vind superwinkel dus een Superwinkel en twijfel geen moment hier weer te bestellen!!!!

Ottie 28-12-2020

Vlotte communicatie.
Pakje geleverd binnen de twee dagen, net voor Kerstavond. Voorbeeldig.

Ervin 27-12-2020

Echt zeer tevreden over het geurtje dat ik heb besteld. Helemaal geen spijt van. Echt top.

Annelies 27-12-2020

Ik heb gekozen voor Superwinkel in eerste instantie voor de prijs. Deze was het goedkoopst in vergelijking met andere websites. De levering was heel snel. Ondanks de drukke periode werd mijn bestelling een dag later geleverd. De volgende keer zal ik zeker eerst op de website kijken voordat ik weer shampoo ga bestellen.

Linda Clewits 27-12-2020

Ondanks de drukke tijden een last minute bestelde fles parfum supersnel geleverd! Zoon helemaal gelukkig!

Nancy 27-12-2020

Goedkoper dan bij de meeste parfumerieën, snelle goede service, goeie track and trace. Zeer blij met aankoop.

Ciska 27-12-2020

Super snelle levering ondanks drukte met de feestdagen. Volgende dag gewoon in huis. Medewerkster reageerde snel op mijn vraag in een mail. Conclusie een heel correct bedrijf om je producten te bestellen.

Yvonne 27-12-2020

Ik koos voor deze shop vanwege de laagste prijs van een Shiseido creme. De website werkt heel snel en goed.
Over de levering was ik verbaasd, gewoon de volgende dag ondanks dat het vlak voor de kerst was. Helemaal top dus!

Afrah 27-12-2020

Makkelijk overzichtelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

Marion Deckers 27-12-2020

Prima winkel,makkelijk bestellen
Vandaag besteld..morgen in huis,and the price os right !!

Shiva van Pelt 26-12-2020

Fijne website. Goede online winkel ervaring. En zelfs in de mega drukke periode van kerst en lockdown kwam het pakket binnen 2 dagen🎉

MArgo 26-12-2020

Deze shop/winkel doet zijn naam eer aan !
Wat een super snelle service !
Site duidelijk, zeer snelle levering , zelfs in deze tijd!
Voortaan altijd !

Veronique 26-12-2020

Super service en rap geleverd en de parfums zijn uitstekend. Een echte aanrader

Brigitte 26-12-2020

Ik ben zeer tevreden, snelle levering! Mooi assortiment, ik beveel deze winkel zeker aan!

ND 26-12-2020

Snelle goede levering en een voordelige prijs.
Wat ze aangeven op de site komen ze ook na.

Davy A. 25-12-2020

Wat een service
In de avond besteld en dag erna in de vroege middag al geleverd en dat paar dagen voor kerst! TOP

els 24-12-2020

deze winkel doet zijn naam eer aan: het is echt een super winkel, snel geleverd en zorgvuldig verpakt!!