superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 2045 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 492 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

BaBr 22-01-2020

Hebben gedaan wat ze hadden beloofd. Het bestelde is keurig netjes en op tijd geleverd.

Harold Sanders 21-01-2020

Super mooie aanbiedingen en snel geleverd. Makkelijke betaling en snelle reactie met orderbevestiging. Ook een keurige melding wannneer e.e.a. verstuurd wordt en een track&trace.

Jeanne 20-01-2020

Duidelijke website om producten te zoeken op merk,soort en prijs!
Redelijk lage verzendkosten en vlotte afhandeling van hetgeen besteld is.
Ruime keuze ,in mijn geval aan parfums.

Cor 19-01-2020

Alles was gewoon perfect, pakketje kwam de volgende dag en was keurig verzorgd.

Tonnie 17-01-2020

Duidelijke shop en snelle verzending en goed verpakt wat wil je nog meer.
Ik ben zeer tevreden. Super

C.J. van Splunter 16-01-2020

Superwinkel is een fijne webwinkel die een ruime keus heeft en de gevraagde bestelling prompt levert. Kan deze superwinkel aanraden bij iedereen die een goed artikel wens voor zichzelf en voor een ander om aan weg te geven.

Mien 15-01-2020

De bestelling kon ik makkelijk en snel plaatsen. De instructies bij het plaatsen van de bestelling zijn duidelijk en de afhandeling was supersnel. Het product is volgens afspraak geleverd en het product was precies als aangegeven.
Prima ervaring!

Jolanda 14-01-2020

Supersnelle levering, je kan ook bestellen zonder een account aan te maken en je kan achteraf betalen. Overzichtelijke site.

Michel 14-01-2020

De site is erg mooi en duidelijk en tijdens het bestellen gaat het soepeltjes.

D'hulster Bart 14-01-2020

Prijs/kwaliteit verhouding heel goed.
Heel vlotte levering met betrouwbare partner (B-Post)

Tony 14-01-2020

Al verschillende malen parfum besteld.Ik zou superwinkel zeker aanbevelen.Ik heb nog nergens goedkopere prijzen gezien.

Inge 13-01-2020

Super aanbod qua merken tegen hele goede prijzen. De dag erna werd de bestelling al geleverd, dus ook nog supersnel. Met recht dus SUPERwinkel :-)! Een aanrader voor iedereen. Ook heel betrouwbaar qua betaling. Ik vind het altijd fijner om achteraf te betalen en dat is gewoon mogelijk, ideaal!

Mary van der Voort 13-01-2020

Goede overzichtelijke site.
Doen wat ze beloven, snel leveren!
Ik raad superwinkel daarom ook graag aan.
Topper

Martine Smets 13-01-2020

Het was supersnel geleverd in een stevige verpakking, zodanig dat er niets stuk kon gaan van mijn bestelde goederen ! Top 👍

erika 11-01-2020

geweldige service ,vlot en correct geleverd de heerlijkste geuren ,en byzonder deze byzondere parfums geven ook nog complimentjes aan me dus n dikke 9 van erika

Rhainey 11-01-2020

Ik heb al een paar keer de topgeur van Zadig&Voltaire op Superwinkel gekocht en ben keer op keer tevreden geweest! Lekker geurtje aan een voordelige prijs én snelle levering!

Sebastian 11-01-2020

Uitstekende ervaring: het product en de service voldoen exact naar wat je hoopt. Goede producten voor een lage prijs (100ml Aqua di Parma voor een kleine €80, terwijl ik bij de Bijenkorf ruim €90 betaal voor 50ml).
Snel en gratis geleverd.

De Maeyer Suzy 11-01-2020

Betrouwbaar , niet lang wachten op de bestelling en voordelig een echte aanrader

Don 10-01-2020

Prima prijs voor het geleverde product.
Levering was ronduit slecht, maar niet aan Superwinkel te wijten.
Jammer, maar bezorging door DHL maakt dat ik overweeg hier niet meer te bestellen.

R Oppewal 09-01-2020

Het product voldoet aan de verwachting, info per telefoon werd snel en correct afgehandeld en de levering was supersnel.

Anke du Pau 09-01-2020

Het was de eerste keer dat ik bij "Superwinkel"een artikel heb besteld en ben zeker van plan omdat vaker te gaan doen! Waarom??? De website is goed toegankelijk en overzichtelijk, het artikel werd keurig verpakt op tijd afgeleverd. Betaling via IDEAL, kortom....ik heb niks te klagen!

Evert 09-01-2020

Wat is het warm vandaag hè. Krijgen we nog een elfstedentocht? De bestelling en de bezorging: prima!

Ruud 08-01-2020

Voor een mooie aanbieding shampoo gekocht. En de volgende dag in huis!!! Top!!

anke maas 08-01-2020

Ik wordt echt blij van een website zoals die van Superwinkel.
Alle onderdelen kloppen (werken zoals het moet). Goede zoekfuncties, overzichtelijk aanbod, erg goede deals (de prijsverschillen liegen er niet om).
En na de geplaatste bestelling: idem dito. Duidelijk factuuroverzicht, de aanbeveling tot controle, de mogelijkheid om snel nog aan te passen enz. Top!
En tot slot de voortgang van de bestelling: duidelijke info over verzendproces, snelle en keurige levering. Zo is online bestellen een feest. ga zo door!

Anneke van der Werf 08-01-2020

Het is de eerste keer dat ik besteld heb bij Superwinkel. Deze zaak voldoet aan mijn verwachtingen
Snel geleverd
Goede communicatie
Keurig en deskundig verpakt

Godelieve 08-01-2020

ik heb deze shop leren kennen door mijn zoon ! zij zijn correct en snel waarvoor dank, je kan op hen rekenen.

Rahul Barsatie 05-01-2020

Mijn complimenten. Wat een snelle service. Meteen op de dag van bestellen al een mail ontvangen dat de bestelling wordt ingepakt en klaar gemaakt voor levering. Nergens anders nog zo een top en snelle service meegemaakt. Superwinkel ga vooral zo door en behoud jullie kwaliteit.

Groet,

Barsatie

Frans Schuurman 05-01-2020

Deze superwinkel is een stuk goedkoper dan de andere site,s van hetzelfde product dat we gekocht hebben,daarbij is het product zeer snel geleverd ,goed verpakt wij zijn zeer tevreden over deze winkel

Nicole Hermans 02-01-2020

Product was snel en betrouwbaar geleverd, helemaal top, strakke prijs daarom was ik bang dat het om een B-merk ging, echter het klopt helemaal, ben er superblij mee en zal vaak ook bestellen via deze site. Ik kan het echt iedereen aanbevelen

John 30-12-2019

Dit was mijn eerste bestelling bij Superwinkel en zeker niet de laatste,
Nooit gehoord van Superwinkel maar ik was aan het zoeken op google.
Keurig is alles afgehandeld.
Gr John

Rodney 29-12-2019

Super service, snelle levering ondanks dat ik weer eens last minute mijn kerstcadeau had besteld. Super scherpe prijs!! Helemaal tevreden!!

Esther 29-12-2019

superwinkel is Top, makkelijk bestellen , snel bezorgd en perfecte kwaliteit .

Ingrid van Hoevelaak 29-12-2019

Zeker een aanrader, het luchtje Lacosta voor dames is niet te vinden in de winkels , super dat ik het bij de Superwinkel wel vond en ook nog voor eern super prijs.

John Pesschier 28-12-2019

Super voordelig, super mooie aanbiedingen! Dat is dan toch super toch? Ik zeg doen!

f. rutten 28-12-2019

product exact volgens omschrijving. goede snelle levering. Ik kan het aanbevelen

Vuggie 28-12-2019

Ze doen wat ze beloven en keurig volgens afspraak geleverd, echt een aanrader tussen al die andere aanbieders

cor van houdt 28-12-2019

Scherpe prijs en een heel snelle levering, dit ondanks alle drukte rond de kerstdagen. Top!

Pieter Kat 27-12-2019

Perfecte service en snelle levering. Ook eerlijke voorlichting na telefonisch contact dat het betreffende artikel niet voor een bepaalde datum geleverd kon worden. Super tevreden ga zeker hier meer bestellen.

Koenen 27-12-2019

Een echte “superwinkel” snelle levering zelfs voor de kerst! Goed verpakt en duidelijke voorwaarden.

Frank 26-12-2019

Goede service en altijd bereikbaar ook telefonisch, pakjes worden snel geleverd in karakteristieke doos.Een speciale parfum die wij nergens anders konden vinden was wel bij Superwinkel te krijgen

G .v. Horik 26-12-2019

Perfect zelfs met de feestdagen binnen 14 uur bestelling binnen. Toppie mensen

Roderick 25-12-2019

Ik heb hier voor de tweede keer besteld, bestelling was correct en snel geleverd. Ik ben tevreden.

Michiel de Graaf 25-12-2019

Goedkoop, volgende dag al in huis en de geur is echt. Ik was sceptisch of de geur wel echt kon zijn omdat die veel goedkoper is dan bij de bekende winkels en de leverancier zelf. Maar is blijkbaar echt want zelfde geur, zelfde originele verpakking. In mijn geval ging het om de Hugo Boss Boss Bottled Infinite Eau de parfum 200 ml. Dus ik ben 100% tevreden!

Maggie 25-12-2019

Ik heb bij jullie besteld voor het eerste keer en ben meer dan blij met mijn aankopen, ook qua prijs. En de levering ging heel snel, dus ruim op tijd voor Kerst.

met dank en beste wensen

Henk Peeters 25-12-2019

Het was mijn eerste kennismaking met Superwinkel. Ik ontdekte een prijsverschil bij een bepaald product en besloot via email te reageren. Nog geen uur later (in de drukke periode voor de kerst!) had ik al een antwoord terug met uitleg en met een nieuwe acceptabele prijsaanbieding. Vervolgens levering de volgende werkdag. Hulde voor de snelle reactie en de vlotte afhandeling.

Caroline 25-12-2019

Het pakje dat op 24 december zou toekomen, wat bij bestelling bevestigd werd, heb ik niet gekregen. Er was dus een iemand zonder cadeau. Jammer. Nu nog afwachten wanneer het wel toekomt, want volgens de track en trace zijn ze het nog steeds aan het klaarmaken voor verzending.
Ik begrijp dat het een drukke periode is, maar pas dan de leveringsdatum aan. Dan had ik het niet meer besteld natuurlijk..
Superwinkel 27-12-2019

Beste Caroline,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Jouw bestelling van 23 december is gisteren (tweede Kerstdag) alsnog geleverd. Onze excuses voor de vertraging in deze drukke tijd.

Superwinkel

MO 24-12-2019

duidelijke site, gemakkelijke betaling, snelle levering, je kunt de aflever datum zelf bepalen!

WKM 23-12-2019

Bij het uitzoeken van een parfum werd ik goed geholpen door de website. Het menu maakt het makkelijker door alvast een voorselectie te maken op bijv. geurlijn, geurbeleving en prijs. Daarna loop je de geselecteerde geuren langs. Als je op een geur klikt die jou aanspreekt vind je een uitgebreide beschrijving van de geur. Mijn ervaring is dat die beschrijving echt klopt met de werkelijkheid. Dat geeft vertrouwen, zeker als je de geur niet kent en hebt kunnen ruiken. Daarnaast zijn de prijzen zeer aantrekkelijk. Dit samen nodigt uit om de volgende aankoop weer bij superwinkel te doen.

Marlene 23-12-2019

Leuk geprijsd, snel geleverd en goede info gekregen omtrent verzending, kortom heel tevreden😀

Gerrit 23-12-2019

In mijn doos zat 1 product tekort,ze hebben mij zeer snel geantwoord en voor een zeer snelle levering gezorgd.