superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 1961 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 485 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leona 05-12-2019

Zeer slechte website. Ze verkopen parfums van 2 en half jaar oud. Daarom kunnen ze de prijzen zo laag houden. De kwaliteit van de parfums is niet goed en de parfum vervliegt snel. De klantenservice doet niks en heeft al een standaard praatje klaar. Beter €20 meer betalen en een VERS en kwalitatief goed product ontvangen.
Superwinkel 06-12-2019

Beste Leona,

Als een geur niet goed is dan lossen wij dit natuurlijk op. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de term 'vers' en hoe deze gebruikt wordt door de fabrikanten van parfums.

We begrijpen dat jij hier een eigen interpretatie over hebt, maar wij hanteren de term vers zoals deze in de branche gebruikt wordt.

Een parfum is namelijk minimaal 3 tot 5 jaar houdbaar en eigenlijk gaat die houdbaarheid pas in na opening van het parfum (12 maanden).

Superwinkel

Inge dekkers 05-12-2019

Goede prijzen, makkelijk te bestellen en snelle levering, dus een prima ervaring koop ik voortaan vaker!

J Span 05-12-2019

Het was de eerste keer dat ik daar wat had besteld, en ik best een beetje huiverig was,maar het is super gegaan zou het zo weer doen

Nadia 05-12-2019

Top
Super snelle levering ook naar belgie
Verpakking ook slim, met opvullend plastic

Karin 05-12-2019

Ik koop hier graag “parfum” omdat het goedkoper is en dat het netjes en snel verstuurd word. Geur ruiken in de winkel, en hier bestellen.

Silvia Spekking 04-12-2019

Al meerdere malen een goede ervaring met u. Snelle en keurige levering. En dan de prijzen. In een woord, geweldig!. Al heel veel reclame over u gemaakt.

Sylvia 04-12-2019

Het is een goedkope en goede shop en snel van levering. Aan te bevelen .
Goedkoper als in de parfumerie zaken

Toos 04-12-2019

Gemakkelijk bestelling geplaatst, verzending heeft echter 3 dagen vertraging opgelopen.

Linda 04-12-2019

Omdat ik hier niet eerder had besteld was ik wat huiverig. De prijs voor het parfum was zo goed (net als de reviews) dat ik de sprong heb gewaagd. De volgende dag had ik mijn bestelling in huis, super blij met deze goede deal.

Petra 04-12-2019

Ik bestelde een parfum bij superwinkel, voor een supermooie prijs, omdat ik de website erg fijn vond werken.
De parfum werd de andere dag al bezorgd!

Gerda 04-12-2019

Doen wat ze beloven. 's avonds besteld volgende dag in huis!..Dit geeft een betrouwbare indruk van de site.
Alles keurig verpakt ontvangen.

Dijk 04-12-2019

Prima website, er werd keurig gemeld wat besteld was en wanneer het werd geleverd. Dat klopte allemaal. Prijstechnisch ook zeer tevreden!

rian 04-12-2019

goede en snelle levering zelf in belgie .
goed verpakt om geen schade op te lopen .

A. Spijkerman. 03-12-2019

Duidelijke site en snelle levering. Mijn eau de parfum was nergens goedkoper. TOP.

Bea Huyers 03-12-2019

Ik bestelde donderdagavond parfum en vrijdagmorgen was het reeds geleverd.
Supersnel en heel goede prijs.

Arthur Fiere 03-12-2019

Super winkel doet zijn naam eer aan! Waarom ? Eerlijk, snel , goed assortiment en TOP prijzen! Zeer klantvriendelijke en heldere site die zeer eenvoudige te bieden is! Kortom gewoon SUPER!!

John 03-12-2019

Ik heb voor deze site gekozen omdat de prijs voor het gekochte artikel scherp was . De bestelling is binnen 24 uur geleverd en ik had de optie gekozen voor cadeau verpakking. Dat zag er erg leuk uit

Annabel 02-12-2019

Eindelijk een webshop waar ik mijn Revitalash producten kan kopen met goede prijzen en super snelle levering

Karin 02-12-2019

viviane samyn 02-12-2019

Superwinkel is eenvoudig te gebruiken, goede zoekmotor, mooi assortiment en steeds aantrekkelijke prijzen. De snelle service is fijn, en in een telefonische vraag werd ik ook correct geinformeerd.

Michiel 02-12-2019

Prima keuze & prijs, goede communicatie.

Alleen de communicatie van de bezorgdienst was erg ruim ('ergens tussen 9:17 en 18:17'), maar uiteindelijk kwam het rond 20:45.

Arnold 01-12-2019

Jullie zijn Ech héél voordelig. Heb jullie al dit hele weekend aangeprezen.
Top gewoon❗️❕

Carine Battel 01-12-2019

Gebruiksvriendelijke site, gemakkelijk om te bestellen. Sommige artikels zijn echt een koopje.

Lampje 01-12-2019

Mooi voordelig en snel twee keer cadeaus in korte tijd besteld en geleverd gekregen, al de volgende dag, prima dus om aan te raden.

Sebastiaan 01-12-2019

2e bestelling en 2 keer op rij een snelle levering en de scherpste prijs van het internet! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling! Ik raad iedereen al aan om via deze webshop te bestellen! Keep up the good work!

Werkhoven 30-11-2019

Bij toeval deze site tegengekomen en wat een mazzel! Een parfum besteld die 50 % goedkoper was dan de bij de gangbare parfumeriezaken, terwijl die nog 30% korting gaven. Via superwinkel snel en makkelijk een bestelling gedaan wat de volgende dag al bezorgd werd.
Helemaal tevreden een site om te onthouden!

Petra 29-11-2019

Bestelling ging makkelijk, goeie prijs, snelle levering en ik ben blij met de producten. Zeker aan te raden!

Maar 28-11-2019

Scherpe prijzen en super snelle levering! Je wordt ook netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Fijne website!

Pioneer spijkerbroek 28-11-2019

Snel geleverd en een hele goede prijs voor deze heerlijke geur, super.
Tiny

Dwien 28-11-2019

Zij boden een leuk product aan voor een goede prijs. Het pakje werd geheel volgens afspraak geleverd,

Ann Buijsen 27-11-2019

Het overzicht wat je als eerste te zien krijgt is duidelijk en ondanks de hoeveelheid van aanbiedingen compact, erg prettig
De informatie is duidelijk e nodigt uit verder te kijken
De bestelling is zeer goed verlopen zo ook de levering
Conclusie: tevreden

Monique Dassen 26-11-2019

‘s Avonds om 21 uur bestelling gedaan en de volgende dag afgeleverd!
Snel, gebruiksvriendelijk!

Igor 26-11-2019

Snelle levering, nauwkeurige productbeschrijving. Ik zal de supervinkel weer gebruiken. aanbeveling

Marijke kooistra 25-11-2019

De keuze is groot, de prijzen zijn zeer aangenaam , heb alles kunnen vinden wat ik wilde hebben een zeer tevreden klant!!

Ton 24-11-2019

De volgende dag al afgeleverd via courier, terwijl 's-avonds besteld. Scherp geprijsde aanbiedingen.
Informatie tijdens bestel en aflevering is goed.

Angelique 23-11-2019

Betaalbaar,snelle levering en de geur ruik je goed en lang beter als bij de bekende parfumwinkels waar je een stuk meer betaald

Gon 22-11-2019

Net me angel parfum binnen gehad supersnelle levering en ja de prijs heerlijk scheelt gewoon te veel om in de winkel te kopen

J. Kraaijenoord 19-11-2019

Goedkoop artikel scheelt met ici paris 40 euro
Snelle service vandaag besteld en de volgende dag bezorgd

Ageeth van Mil 19-11-2019

Heel duidelijke site. Gebruikersvriendelijk!
Ruime keuze en supersnelle levering en....... niet te vergeten prettig geprijsd 👍

Loosterlaken 19-11-2019

Doordat superwinkel niet rechtstreeks van de fabrikant inkoopt kun je fluiten naar je garantie. 4 maanden geleden een beats koptelefoon gekocht bij superwinkel met 1 jaar Apple garantie. Alleen toen mijn beschermingshoes kapot ging werd mij verteld dat het jaar al voorbij was, omdat het al een jaar geleden door superwinkel zou zijn ingekocht.
Mij zal je hier nooit meer wat zien kopen!
Superwinkel 22-11-2019

Beste Luuk,

Jammer dat je ons zo slecht beoordeelt. We zijn namelijk nog aan het zoeken naar een oplossing. Jammer genoeg geeft Apple aan geen garantie te kunnen geven.

We hebben navraag gedaan bij onze leverancier over wat alsnog de mogelijkheden zijn en we zijn hiervan nu in afwachting. We gaan ervan uit begin komende week meer duidelijkheid te kunnen geven.

Superwinkel

Liz Martens 19-11-2019

Superwinkel, hele snelle levering.
En het artikel was heel goed verpakt.
Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Danielle 16-11-2019

Een zeer groot aanbod in parfums, fantastische kwaliteitsvolle merken die al jaren bestaan maar om één of andere reden in de gewone parfumerie niet meer te koop zijn. Ik ben blij ze hier te vinden aan ongelooflijke prijzen.

Joop Den Boer 16-11-2019

Hoi . Oke eerlijk gezegd wilde ik mijn bestelling plaatsen bij bol.com maat toen ik op jullie site terecht ben gekomen en ging de prijs vergelijken was ik snel klaar met beslissen omdat het artikel bij jullie plm 20 € voordeliger was dan bij bol.com en dat terwijl het ook nog een aanbieding was van bol.com ( single day ) . Dus beste mensen ik zou zeggen kijk eens wat verder op het internet als je iets wil gaan bestellen het is zeer zeker de moeite waard . Dus conclusie superwinkel heeft superprijzen .

JCG van Denzen 14-11-2019

Deze site was goed te overzien ,leuke aanbiedingen net voor de feestdagen.
Snel geregeld een dag erna in huis.

Thea Pijl 14-11-2019

Zeer snelle levering , duidelijke web site , correct verpakt . Is gewoon goed en zeer tevreden.

anoniem 14-11-2019

Snelle levering, product is veel goedkoper bij Superwinkel itt andere winkels.

Carla Westerlaken 14-11-2019

Top shop!! Goede producten voor een mooie prijs. Snel geleverd en super duidelijke site. Ik ben fan. Dikke duim.

Boerinnetje 13-11-2019

Alles is netjes aangegeven via de mail over wanneer mijn pakketje binnen zou komen & dit is ook allemaal zo gebeurd. Het bestellen en de layout van de site is duidelijk.

Michel 13-11-2019

Zeer duidelijke website zeer goede omschrijving van producten en snelle levering. Bij vragen makkelijk klantcontact d en niet onbelangrijk zeer scherpe prijzen. Zeer aan te bevelen! 👍👍👍

Yanelle 09-11-2019

Hele duidelijke overzicht van de beste geurtjes. Goede en snelle service en ben helemaal gek op de prijzen