superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 534 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bink54 21-10-2020

Duidelijke website, mooie aanbiedingen, goede service en komen afspraken na.

Roshni 20-10-2020

Superwinkel.nl is een fijne en betrouwbare winkel. Ik koop nu al een aantal jaren mijn parfums hier. De geuren ruiken precies zoals in een fysieke winkel . En doorgaans de volgende dag bezorgd. Kortom een aanrader!

Chantal 19-10-2020

Steeds snelle en correcte levering met een voordelige prijs! Een aanrader voor iedereen!

Rick Bakker 19-10-2020

Scherpe prijs voor een goed luchtje! Netjes op tijd bezorgd, bezorging was ook prima te volgen via track en trace.
Goed verpakt!

CaroBro 18-10-2020

Goede prijs voor produkt en efficiente verpakking bij verzending. Geen overbodig ballast. Snel geleverd.

Nadine 18-10-2020

Snelle levering en zeer goeie prijzen.
Ik zal nog bij jullie bestellen
Nadine

Marjolein 17-10-2020

Super snelle service! Volgende dag bestelling al in huis. Ze hebben een fijn assortiment. Luchtje wat ik al lang zoek hadden zij gewoon.

Marga Couwenbergh 15-10-2020

Ruim aanbod en bijzondere prijstelling van gerenormeerde merken. Duidelijke site.

Herman-Jan 15-10-2020

Duidelijk de meest voordelige site op gebied van cosmetica. Daarbij een prettig overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en de volgende dag in huis. Goede service en super snel.

Erwin 15-10-2020

zeer interessante prijzen voor het EDT voor heren en snelle levering. Geen verzendingskosten betaald .

Elsa 14-10-2020

Snelle levering en de prijzen zijn stukken goedkoper dan bij andere webshops. Heel erg tevreden!

Wim 14-10-2020

Overzichtelijke website. Snelle en betrouwbare afhandeling van de bestelling

mieke bomans 14-10-2020

overzichtelijk
interessant
handig
correct
punctueel

Dit is in 5 staakwoorden gezegd wat ik van de site vind.

Tony Poels 13-10-2020

Nog Nooit zo vlug een bestelling via internet bekomen, in de namiddag besteld en s'anderendaags in de voormiddag al thuis gebracht, Proficiat.

Debora Fredriksz 13-10-2020

Jullie hebben goedkope items.
Hele goede service.heb telefonisch contact gehad met een medewerkster omdat online iets niet goed ging maar werd heel goed geholpen.Echt toppie.

M.v.g.Debora

Martin 13-10-2020

Ik heb in het verleden al eerder parfum besteld,uiteraard vanwege de onovertroffen prijs,en zeker ook de snelle en betrouwbare verzending.
Ook de mogelijkheid voor een sierlijke verpakking maakt de aankoop bij Superwinkel tot een complete aankoop.
Echt een aanrader voor iederéén!!

VanS 12-10-2020

Ik heb deze shop gekozen, omdat ze voor een redelijke prijs een goed product aanbieden.

Sabine 10-10-2020

Goede website, groot aanbod, ik had het door mij gezochte eau de toilette gelijk gevonden. Qua prijs was deze website de minst dure.
Bestelling werd goed en stevig verpakt, keurig op tijd bezorgd.
Ik ga hier zeker weer bestellen.
Aanrader!

Jermaine O 10-10-2020

Super snelle levering en super netjes ingepakt. Was een cadeau voor mijn vriendin. Dat was ook het eerste wat ze zei... Super mooi ingepakt " goud verpakking"

Dirk De Hert 10-10-2020

Webwinkel zoals het hoort , no nonse , (h)eerlijke prijzen , vlotte afhandeling , top !

Bas 10-10-2020

Ach als je iets kunt kopen dat duidelijk veel goedkoper is dan in de winkel dan is de keuze snel gemaakt. Als je bovendien op merken stuit die verder moeilijk te krijgen zijn, ja dan is deze webshop echt een aanrader .

Ineke Budding 09-10-2020

De eerste keer dat ik wat bij jullie heb besteld.
Goede prijs , bezorging werd 2 dagen later, maar dat gebeurt vaker in deze tijd.
Daar heb ik begrip voor.
We werden netjes op de hoogte gehouden.

Darline de waele 09-10-2020

Zeer vlugge levering Bestelling gadaan om 18 u en de dag erna al geleverd en dit aan een zeer voordelige prijs

Ronald Bruls 07-10-2020

Het product Met de zelfde inhoud was beduidend goedkoper, dan bij Andersen website’s
Dus was voor mij de keys niet moeilijk.

Bertiel 07-10-2020

Eerste keer dat ik heb besteld en super tevreden. Snelle service, goede prijs, kwaliteit 👍👍

Hans Zandstra 07-10-2020

Zeer ruim assortiment, overzichtelijke website, supersnelle levering en zeer scherp geprijsd

Liesbeth 06-10-2020

Parfum gekocht. Snelle levering, zoals aangegeven de dag nadien. Product was netjes en stevig verpakt. En natuurlijk een super voordelige prijs.

Violeta 05-10-2020

Super fast delivery, genuine fragrance at a great price! I will definitely come back for more

Willems 04-10-2020

Deze webshop, doet wat die aangeeft
Besteld en volgenden dag geleverd
En de jarige helemaal tevreden met haar parfum
En dit al 3 x zonder enig probleem
Ik zeg Zo door gaan

Een tevreden koper

Dieneke Ghosddink 04-10-2020

Prima winkel. Parfum op woensdag besteld en op donderdag in huis. Cadeauverpakking erom heen laten doen. Zag er perfect uit. Al diverse keren besteld bij Superwinkel. Zijn meestal goedkoper dan andere winkels. Kijk altijd eerst bij Superwinkel.

Tamara 02-10-2020

Zeer goede prijs voor mijn parfum en it's the real deal! Geen fake! Weet niet hoe ze het doen, maar ik profiteer ervan! Ook heel snel bezorgd!

Julie 01-10-2020

Snelle service / mooie prijs. Altijd hele mooie acties en kortingen. Groot verschil met de gewone handelaars in prijzen

Annebel 01-10-2020

Wij zijn zeer verrast dat alles zo goed verlopen is.
Bestellen namelijk heel weinig online, maar het product was niet meer in de winkel verkrijgbaar.
Complimenten voor iedere keer een update , hoe alles verloopt met het pakketje

C. Marks 29-09-2020

Ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding. Overzichtelijke site en snelle levering. Wat wil je nog meer?

F R 29-09-2020

Snelle levering alles op voorraad , goede prijs kwaliteit verhouding
Geen verzendkosten bij een geringe bestelling dus top

Site duidelijk en overzichtelijk en keuze uit diverse betaalmogelijkheden

S.Harte 28-09-2020

Veel keus in merken, snelle levering, duidelijke website. En veel goedkoper dan de bekende parfumeriezaken. Bij Superwinkel.nl bestellen we voortaan zeker onze luchtjes van o.a. Tom Ford en Versace.

Mevrouw Fessa 28-09-2020

Heerlijke parfum gekocht voor een topprijs. Originele parfum maar veel goedkoper dan in de parfumerie winkels. De service was bovendien snel en goed. Ik raad iedereen aan hier te winkelen!

Lindake 28-09-2020

Kende deze webshop niet door toeval ontdekt.
Zo groot assortiment en eerlijke prijzen.
Maar je vindt makkelijk wat je nodig hebt.
Super snelle levering en correct verpakt.
De chat functie vind ik ideaal zo wist ik dat ik mijn pakje de dag nadien ging krijgen.
Een aanrader.
Tot volgde keer je hebt er een klant bij.

Een blije tevreden Klant. 27-09-2020

Een goede, snelle levering en service. Ik had het cadeautje in laten pakken het zag er mooi uit. Echt super!!

Anne 26-09-2020

Snelle levering, product zoals omschreven, en netjes verpakt en bezorgd. Zal zeker nog eens hier bestellen!

Sonia de Keyzer 26-09-2020

Was goedkoper dan in de gewone parfumerie
Vlotte bestelling en het pakje werd keurig op tijd bezorgd.

Richard van der Veen 21-09-2020

Echt super!
Goedkoopste van Nederland en snelle bezorging.
Echte aanrader.

Pien 21-09-2020

Doen wat ze beloven. Levertijd zoals beloofd , verpakking keurig en product keuze genoeg. Goede prijs.

Haye 21-09-2020

Super snelle levering, zeer overzichtelijke website en ruime sortering.
Kortom een aanrader.

Danielle Joris 21-09-2020

Snelle afhandeling van mijn aankoop. voor de middag besteld en de dag nadien al voor de middag aangekomen :-) bij jullie nog iets gevonden dat nergens anders meer te koop is

P. van Loon 18-09-2020

Super winkel, per ongelijk gevonden op internet. Fijn dat je kan bellen duidelijk adres binnen een dag bezorgd, keurig ver pakt en bovendien een zeer zeer scherpe prijs. TOP

marja 17-09-2020

Ik vind de geur die ik besteld heb van Clinique Aromatic helemaal niet op de geur lijken.
Erg jammer!!!
De lancaster zonnecreme voor gezicht was wel goed.
Ik zal nooit meer een geur dus online brstellen.
Superwinkel 18-09-2020

Beste Marja,

Wij leveren de producten zoals ze op dit moment door het merk op de markt worden gebracht. Is het misschien al wat langer geleden dat je Aromatics Elixir voor het laatst had gebruikt? De ervaring van een geur kan dan namelijk anders zijn.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Superwinkel

Alex uit Engeland 16-09-2020

ik woon in het buitenland en bestellen, betalen en levering liepen vlekkeloos. Ben heel blij met de service en ga zeker meer bestellen nu ik de Superwinkel heb ontdekt! Super goed!!!

Angela 16-09-2020

Snelle zending, mooi ingepakt, alleen jammer dat je daar extra voor moet betalen, anders een 10.

Monique 15-09-2020

Het product dat ik besteld (parfum) was goedkoop, vergeleken bij andere webshops. De website was duidelijk, de levering supersnel!