superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over superwinkel.nl.

superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 489 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

B Brug 24-09-2021

Duidelijke website, uitgebreide collectie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Als er vragen zijn is de klantenservice op een normale manier te bereiken. Gewoon even bellen en klaar. Pakketje werd snel geleverd. Keurig.

Peter 23-09-2021

Van bestellen tot de het leveren ging PERFECT.!!!
Niets op aan te merken en houden zo.

Ilse 23-09-2021

Prettige site, snelle levering en correcte mailtjes. De geleverde producten komen overeen met het bestelde. De aanbiedingen zijn aantrekkelijk.

Bloemberg 23-09-2021

Ik ontving wat ik geloof is een namaak product en superwinkel komt met alle soorten verhalen en weigert het product terug te nemen. Zeer slechte klantenservice!

Nissrine 23-09-2021

De bezorging is altijd netjes op tijd en de producten zijn van een goede kwaliteit. En mooie lage prijzen natuurlijk

Onno 22-09-2021

Voor de zoveelste keer goedkoper dan zowel Bol als Amazon. Duidelijke updates over de bestelling en levering.
Als ze overstappen van DHL op PostNL voor de levering is het helemaal perfect.

Ims 22-09-2021

Alles is vrij overzichtelijk. En product en prijs zijn aardig met elkaar in verhouding.

Marijke 22-09-2021

Deze winkel is wel zo super TOP,elke keer wordt ik blij van de producten die ik bestel! De levering is goed op tijd en vooral
goed verpakt!

Bianca 21-09-2021

Fidjii een heerlijk geurtje die ik in mijn 20-tig jaren gebruikte. Was de volgende dag in huis. Keurig verpakt. F oijn ook dat er geen verzendkosten betaald hoefde te worden.

WILLIAM 21-09-2021

Klantvriendelijk, snelle verzending, veilige betaling, zeker een aanrader.!!!

Karin-B 21-09-2021

Ik heb meerderen malen al besteld !
Originele producten !
Snelle levering !
En dan nog wel heel voordelig en mooie acties !

JAN 21-09-2021

Goed aanbod van diverse merken aan scherpe prijzen.
Snelle service & prima levering. Reeds diverse malen genoten van jullie producten.

Kim 20-09-2021

Fijne site om op te winkelen en erg snel met levering. Site heeft goede prijzen.

Koen 20-09-2021

Ik ben al jaren klant bij deze webshop.
De bestellingen zijn altijd keurig optijd, netjes verpakt, en ook de actuele voorraad is altijd up to date.
Iets waar vele webshops nog wat van kunnen leren.
Bovendien heeft Superwinkel veruit de beste prijzen voor onder andere parfums.
Veel goedkoper ga je ze niet vinden.

Ik ben al met al een dik tevreden klant en dit zal ook zeker zo blijven. Voor mij nooit geen andere webshop meer.

nel 20-09-2021

super winkel alles net verpakt en erg goed ik weet zeker dat mijnvolgende bestelling weer daar is

Robbie 19-09-2021

Al vaker besteld, ruim assortiment in parfum en altijd scherpe prijzen. Echte aanrader!!

Goelie corvers 19-09-2021

Ik vind het een hele goeie shop snelle levering en altijd mooi ingepakt als je het er bij kiest, zeer tevreden van de site ook eerlijke prijze en heel veel keuze!
Zeker een aanrader!
Dit was de eerste keer dat ik er bestelde maar zeker niet de laatste keer! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ga er nog vaak bestellen!

Francine 18-09-2021

Zeer vlotte levering vandaag besteld morgen al geleverd ook steeds onmiddelijk antwoord op vragen zoals leveringen van produkten of merken die wij niet vinden

mary lou 17-09-2021

pakje is goed aangekomen en supersnelle bediening. Wij zijn zeer tevreden.Wanneer wij terug iets nodig hebben zullen wij zeker terug bestellen.

Sandra 16-09-2021

Tot nu toe was ik erg blij met de bestelling, maar de laatste die ik heb geplaatst, zelfs het product, was op voorraad, een van hen is niet en moet veel langer wachten op een levering meer dan 2 WEKEN! In plaats van excuses te bieden van de fout aan eigen website en bieden me (bijvoorbeeld 10% dicount of iets dergelijks voor de volgende bestelling zoals elke andere online sites zal doen om de klanten "blij" te houden en terug te komen zien. Zelfs ik vroeg dit ik heb niets ontvangen. Erg teleurstellend.
Superwinkel 16-09-2021

Beste Sandra,

Helaas heeft de verzending van je bestelling een kleine vertraging opgelopen, maar zoals we per email hebben uitgelegd wordt deze vandaag alsnog verzonden zodat je deze morgen mag ontvangen. Dit is 3 dagen na de vermelde verwachte leverdatum. We kunnen hier geen financiële compensatie voor bieden.
Mocht je verdere vragen hebben, onze klantenservice staat voor je klaar!

Superwinkel

F 16-09-2021

Grote keuze, zeer scherpe prijzen en levering de dag na bestelling. Alles ging makkelijk en snel

Marjolijn Bianchi 15-09-2021

Uniek dat Superwinkel mijn geliefde product in assortiment heeft.
Overzichtelijk website.
Kortom zeer tevreden

Alain W 15-09-2021

Het aangekochte merkartikel is merkelijk goedkoper dan in de winkel en werd zoals beloofde de volgende dag al geleverd.

Jordy 15-09-2021

Superwinkel is gewoon super! Top service en super snelle levering! Heb een aantal keren net voor 22:00 besteld en altijd netjes de volgende dag mijn bestelde producten geleverd gekregen. Echt een aanrader!
Daarnaast is het assortiment van Superwinkel hartstikke groot. En als pluspunt, zij bieden parfum aan voor de laagste prijs dus vergelijken hoeft niet meer!

Jullie zijn top!

R.P. Potma 15-09-2021

Zeer goedkope prijs voor het product en zeer snelle en keurige bezorging. Duidelijk te zien dat hier ook de nodige aandacht was besteed.

A++++++ winkel! 14-09-2021

Al jaren voor mij dé (web)winkel voor mijn heren parfums/ eau de toilette. Zit momenteel rond de 50 stuks dus vergelijk ik steeds de prijzen, waar kom ik steeds terecht? Juist SUPERWINKEL! Gewoon de goedkoopste.

J.Heijerman 14-09-2021

Heel groot assortiment, zeer goed verpakt en supersnelle verzending.
Heldere communicatie met de klant.

Vandenborre caroline 14-09-2021

Levering zeker ok. Verzorgd. En de super deals zijn zeker in orde. Je hoort nog van ons

PaulS 14-09-2021

Uitgebreide keuze (ook producten die nergens anders kan vinden), heel scherpe prijzen en een snelle levering.

Marjan 12-09-2021

Met recht een superwinkel!
Alhoewel ik eerst huiverig was omdat ik de opzet van de site wat rommelig vond, ben ik absoluut tevreden.
Goede producten én zéér snelle levering!

Martine et Demptos 10-09-2021

Beste we hebben voor het eerst een bestelling geplaatst , maar had eerst een telefoontje gedaan voor informatie over over de producten, eerst en vooral de de spontaniteit beleefdheid die was zo aangenaam info over producten en diensten en over hoe een bestelling plaatsen gebeurt, picobello, dat wordt mijn winkel zeker weten dat. Doe zo verder zet. Mvg xxx

Herma 09-09-2021

De keuze om hier mijn geurtjes aan te schaffen is, lekker snelle levering en vooral leuk geprijsd!!!! en je hoeft de deur niet uit voor je boodschappen en dat is in deze tijd natuurlijk ook heel fijn.

Anita 08-09-2021

Altijd heel tevreden over Super winkel, ze leveren snel en parfum keurig verpakt in. Cadeaupapier.

ES 08-09-2021

Bij eerdere bestellingen ging het goed, echter mijn laatste bestelling zat een half flesje eau de toilet bij. Schijnbaar als je 50% korting krijgt op een aanbieding krijg je ook maar een half flesje gevuld. FOEI!!!!!
Superwinkel 08-09-2021

Beste ES,

We begrijpen je bezorgdheid, maar er is gelukkig niets aan de hand. Ik zie dat je de Paco Rabanne Paco Unisex Eau de toilette hebt besteld. Deze fles is, in tegenstelling tot een reguliere glazen parfumflacon, van aluminium gemaakt, dit is natuurlijk veel lichter. Het is vergelijkbaar met een deodorant spray. Hierdoor voelt het product erg licht aan en als je het schudt voel je de vloeistof op en neer bewegen.

Maar dit is precies hoe het product door het merk wordt geproduceerd, dus het is heel normaal dat je het op deze manier hebt ontvangen. We kunnen daarom garanderen dat het 100 ml bevat, zoals aangegeven bij het product.

Mochten er nog verdere vragen zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Superwinkel

Dianne 1960 08-09-2021

Ik vind het een prettige site en de prijzen zijn heel goed vergeleken met andere sites.
Wat ik wel storend vind dat er staat voor die tijd besteld is de andere dag in huis.
Dat is niet waar helaas, ik kreeg een bevestiging dat mijn bestelling tussen 1 en 7 dagen geleverd ging worden
Terwijl alles op voorraad was.
Daar mogen jullie wel wat duidelijker in zijn.
Daarom de cijfer 7

Siep 07-09-2021

Toen ik voor de eerste keer de prijzen zag op superwinkel.nl vertrouwde ik het niet helemaal. Uiteindelijk toch maar geprobeerd, en dat was de juiste keuze!
Website zit goed in elkaar en betalen gaat met gemak, mijn geurtje was netjes de volgende dag in huis en gelukkig geen namaak product.
Zodra mijn huidige flesje op is weet ik waar ik terecht kan.

Rita 07-09-2021

Fijne overzichtelijke site , scherp geprijsd en vaak de volgende dag al in huis !

Marga 07-09-2021

Ik kreeg mijn bestelling erg snel, jammer genoeg bleek dat ik niet het bestelde product had gekregen Superwinkel loste dit probleem binnen 24 uur op en binnen enkele dagen kreeg ik mijn geld teruggestort. Helaas was mijn product niet meer voorradig.

Giuseppe lombardi 07-09-2021

Beste, ik vind deze winkel beste prijskwaliteit van iedereen en sinds ik superwinkel heb ondekt heb ik altyd bij jullie besteld en ben al jaren klant en zal altyd bij jullie blijven bestellen daarom raad ik iedereen aan om bij jullie te bestellen snelle levering en vriendelijke antwoorden via mail.

Roel 06-09-2021

Zeer gebruiksvriendelijk website, met ruim aanbod van kwaliteitsproducten aan bodemprijzen!
Snelle levering!

de backer remi 06-09-2021

Rijkgevulde chop,bekendse merken,overzichtelijk,prijswaardig en snelle levering .

Monique 06-09-2021

Fijne site. Makkelijk vinden wat je zoekt.
Mooie aanbiedingen. Ook niet aanbiedingen zijn niet duur.

Didi 05-09-2021

Goede prijzen en originele producten. Veel keuze en zelfs producten die in de winkel niet meer te koop zijn. Ik vond hier onder andere mijn favoriete parfum terug. Ook een super snelle levering.

De naam klopt: Superwinkel

Degreef Guido 05-09-2021

Super snelle, correcte levering en heel voordelig in prijs. Ik beveel dit aan om hier te kopen.

Anneke Struijk 05-09-2021

De juiste artikelen ontvangen en gelijk de dag erna met postnl. Prima service. Bedankt , zeer tevreden.

Gerjanne 04-09-2021

Fijne site. Super snelle levering en prijs was een stuk lager dan de winkelprijs.

Petronella 04-09-2021

Ik had nog nooit iets gekocht op internet, maar omdat het product, wat ik wilde hebben in de winkels rondom Den Haag niet meer te koop was, heb ik het bij Superwinkel geprobeerd. En.. ik was helemaal verbaasd dat die het hadden en... voor een hele voordelige prijs! Super die winkel!

Leon 04-09-2021

Het aanbod en de prijs geven de doorslag tot aankoop.Er waren geen verzendingskosten en de levering gebeurde snel.

alles was prima en netjes verzorgd 03-09-2021

Mijn stiefzoon heeft deze shop verkozen, om dat deze het product had, waar voor hij opzoek was, tijdens de vakantie's op Mallorca kocht ik altijd AGUA BRAVA aftershave, en dat was hier verkrijgbaar.

Laura 01-09-2021

Fijne gebruiksvriendelijke website, mooie prijsjes en snel verzonden. Zeer betrouwbaar, al meerdere keren hier al besteld. Ik raad deze website zeker aan.