StelComfortshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over StelComfortshop.nl.

StelComfortshop.nl stelt zich voor

Stelcomfortshop is uw online thuiszorgwinkel in hulpmiddelen voor senioren / ouderen, invaliden en gehandicapten. Wij leveren diverse zorghulpmiddelen aan consumenten, bedrijven en instellingen. Via onze overzichtelijke en makkelijk te bedienen webwinkel vindt u altijd eenvoudig het juiste hulpmiddel! Het bestellen, bezorgen en het verlenen van service is bij ons top geregeld. Zodat iedereen, zowel de oudere als jongere consument, valide of mindervalide bezoeker, de hulpmiddelen vindt die hij of zij zoekt.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

miranda4u 05-07-2017 Via de website gekocht

geweldige service

het weerstation was niet eerder leverbaar pas in augustus 2017
maar zodra die binnen was zou ik hem alsnog geleverd krijgen
maar hij was al in juli al leverbaar en toen ook gekregen
fijn om te betalen met after pay na levering

Pluspunten

Minpunten

Jos 10-10-2016 Via de website gekocht

een fijne Deurintercom met Camera

We zochten naar een deurintercom van Fysic. Al zoekend kwamen we bij de site van StelComfortshop terecht. Zij verkochten het gezochte apparaat en je kon ook direct de bijbehorende adapter erbij bestellen. Even gebeld of deze adapter echt in voorraad was, omdat dit bij alle andere leveranciers een probleem bleek te zijn. Een behulpzame medewerker keek gelijk in de voorraad en bevestigde dat. Ik had nog 7 minuten voordat ze sloten, maar de medewerker zou alvast de bestelling aan het magazijn melden zodat ie dezelfde dag echt verzonden zou worden. Fijne service. Via iDeal betaald en de volgende dag werd het apparaat keurig afgeleverd. Dank voor de service.

Pluspunten

• ze zijn heel vriendelijk
  • denken mee
  • bij aflevering zit een track en tarce link

Jenny 14-07-2016 Via de website gekocht

De website blinkt niet helemaal uit in duidelijkheid. Zoiets kan ondervangen worden met een uitstekende zoekfunctie maar die is helaas ook niet zo slim als bij winkels zoals amazon.com en bol.com. Zoek bijvoorbeeld maar eens via de zoekfunctie naar videointercom. Dan krijg je geen hits. Maar zoek je tussen de producten in de rubriek Veiligheid dan tref je toch aan een ... draadloze deurbel met camera, wat toch erg veel lijkt op een videointercom, zeker omdat de productspecificatie toch rept over een intercomfunctie.

Service kan niet beter!
Ik had iets gekocht voor mijn dementerende moeder. Maar na een tijdje bleek dat het ding het toch niet helemaal goed deed, wat extra verwarring bracht bij mijn moeder. Omdat mantelzorg toch al veel tijd en energie vraagt, kwam het er zo snel niet van om erover aan de bel te trekken bij de winkel. Uiteindelijk toch gedaan en direct kreeg ik allereerst advies om te kijken of het probleem zo op te lossen was. Met direct ook de belofte dat als het niet mocht lukken met de adviezen, ik het artikel onder garantie mocht omruilen. Uiteindelijk is dat ook zonder morren gebeurd.
Echt een uitstekende klantvriendelijkheid.

Gezien mijn goede ervaringen wat de service betreft had het mijn voorkeur om bij deze winkel ook een videointercom voor mijn ouders te kopen. Echter, de keuze is daarin te klein om mij toch over te halen tot aankoop. Jammer want bij zo'n klantvriendelijk bedrijf wil je vaker aankopen doen omdat je weet dat ze alles zullen doen om je een tevreden klant te maken.

De klantvriendelijkheid is buitengewoon en alleen al daarom raad ik iedereen aan om tenminste eerst hier te kijken of het product van je keuze verkrijgbaar is.
Minpuntjes zijn helaas wel het beperkte assortiment en de web-zoekfunctie die beter zou kunnen.

Michelle 04-02-2016 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om te bestellen. website wees eigenlijk voor zich. Ik kwam er met de betaalmethode niet uit, maar na een telefoontje werd alles keurig geregeld!

Zoals eerder vermeld, het telefonisch contact was goed. Kreeg ook een mailtje zodat ik kon zien hoe laat het pakket kwam, dus hoefde niet heel de dag thuis te blijven :)

Niet veel gekeken naar het assortiment, kwam enkel voor een bloeddrukmeter. Mocht ik nog eens iets nodig hebbn dan weet ik wel waar ik moet zijn!

goede winkel, nog niet eerder van gehoord, maar komt zeer betrouwbaar over en dat hebben ze waar gemaakt!

Top Website!